"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 30, 2009 3:58 pm

Nineteeeeeeeesssss!!!!!!!
com es presenta la tardaaaaaaaaaaaaaaa...........ja veig que totes molt enfeinades!!!!!
jo estic a punt de fer PANELLETS!!!!! tot i que estic cansada eeeeeeeee!!!!!!!!!jijjjij ningú més s'apunta????????? la Tara m'ha dit que si................i a veure la giss que també havies dit per kedar!!!!!!

Demà quedem o no?????????????? si totes podem quedem al viena o....on sigui...jo el nen marxa al rovelló i no estarà ni per dinar!!!!!això si, a la tarda em toca panellets amb la mama, que la pobre arriba avui de viatge i farà la pasta aquesta nit per demà.......!!!!!

apaaaaaaaaaa que vaig preparant cosetes!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 30, 2009 4:19 pm

Ninetes! llavors demà hi ha kedada??????????? esta nit em tornaré a connectar i així quan acabi la guardia demà al matí vaig cap allí abans que m'entri sonetaaaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dv. oct. 30, 2009 9:22 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!

Els panellets de la laiac, mmmmmmmmmmmmmm, molt bons!!!!!!!!!!!!

Ninetes, quedem dema al viena a les 10.30h, que us sembla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 30, 2009 10:11 pm

okis doncs kedem al viena!!!!!!!!!!!
fins demà!!!
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dv. oct. 30, 2009 10:13 pm

Hola ninetes!!! com ha anat el dia?? poc moviment avui, no???

Jo ja he comprat lo q he de portar el diumenge al dinar!!!!! mmm, q booooooo, com ens posarem!!! jejejejeje

Jo demà no vinc nenes, q he d'estudiar!!!! q diumenge està clar q no faré res!!! jejejejejeje

Vaig a mirar un capitol d'alguna serie amerciana i a mumir!!!!!

us estimo molt!!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 30, 2009 10:19 pm

mireu kina pagina!! hi ha pape higienico de nuvis jijij!!

http://www.elbauldeltrastero.es/epages/ ... OCASION%22
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dv. oct. 30, 2009 10:46 pm

Hola guapis!!!
Al final hem anat un ratet a ca la Laia la Tara i jo... però de fer panellets res de res! hem mirat com els feia i els hem tastat! jajaja mmmm que bons!

Bueno ens veiem demà a les 10.30 al Viena

Petonets!!!

Papallona! ja havia vist aquesta pàgina! jejeje a mi aquestes xorradetes m'encanten! havia pensat de fer-ho però trobo que ja és passar-se una mica no? hasta el papel de WC amb motius nupcials! jajajaja me parto... els meus convidats s'en fotrien de mi!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 30, 2009 10:54 pm

Nineteeeeeeeeeeesss!!!

buffff quin mal de panxa, m'acabo de menjar un munt de castanyes!!!!!i dempa no niré a.....ni keriendo!!!!jijijijjij

això de bons...........no sé jo eeee....socarrimadets..........ara, jo me n'he menjat dos ara........jijiji

apaaaaaaaaa demà a les 10:30 ens veiem!!!!!
que per si demà no em puc conectar en tot el dia...perque marxare i ja no niré a casa pos...............que el diumenge a l'hora que vulgueu a casa....que us sembla 12-12:30 o així???????????

Patunets........tinc una son!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 30, 2009 11:03 pm

Bueno ninetes¡¡¡¡¡
Fins demà a les 10.30 al viena¡¡¡¡
Un petonet i bona nit¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. oct. 30, 2009 11:04 pm

A mi em va millor cap allà a les 13 o 13:30 xq hem de passar per casa dels sogres a veure el nen de la cosina del meu ninotet, q ha estat molt malató!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dv. oct. 30, 2009 11:24 pm

Hola boniques!!
Quin dia!!!
Avui hem celebrat la castanyada al cole, i quan fem alguna festa i sortim de la rutina... em canso com una burra!! Els nens s'esveren... salten i criden... i acabo saltant i cridant jo!!!!!! :star:: Ais mareta...
Però ja esta!! Ja arriba el finde!!!!!!

Durant aquest finde aparco totalment el tema centenari!! Faré la gran desconectada!!!! >.-<:

Demà veig que hi ha quedada però no podré venir! Pel matí he de baixar a Reus i després he tornar pitant cap al poble perque tinc la celebració d'una monja que fa 50 anys que és monja!! Després quan acabi... torna a agafar el cotxe i cap a Tarragona a celebrar la castanyada i a sopar amb la colla!!! Demà serà un dia de bojos!!!! Amunt... avall... amunt.... avall... prrffff...

I diumenge... dinar de ninetes i ninotets!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///:

Laiac, que tal els panelles?? Que apanyada ets en la cuina, eh!! Fas de tot!! I diumenge, 12 - 12.30?? Ok! Ja farem cap!!

Happi, que tal? Com estàs amb el teu xic? I del cole en saps algo?

Estiu... mira-te-la ella... cap a Andorra!! Que vagi molt bé!!

Papallona, tema arrecades i sabates vaig mirant... em vaig parant a les joieries però de moment no he trobat cap que digui "aquestes!", porto una idea molt clara de com vull les arrecades, i de moment no ho he trobat!! El que tinc clar és que me les he de comprar abans de Nadal, ja que serà el regal de ma tieta del tió!! I les sabates... trobo que hi ha molta poca varietat, no?? I les poques que hi ha tenen uns talons de vèrtig!!! És perquè és hivern, o que?? Per exemple, a la Sacha no n'hi ha cap!! I n'hi havia de xules a l'estiu... no se...

Elxa, com es nota que estaves sola avui, eh!!!

Tara, tranquila dona, que no us quedareu pas sense viatge!! Lo bo es fa esperar!!

Torsaeann, si nena, aquest finde festa!! Res de treballar!! jejeje

Black, dintre de poc seràs lliure!!!!! jejeje

Giss, com està la Gertrudis??? Ais... ens posarem les botes!!

Ninetes, quan penso que diumenge us veuré em sembla impossible!!!!! A veure si trenco aquesta mala ratxa de les quedades, passa el centenari, i entro de nou al món de les bodes!!! jejeje!!

Un petonet!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. oct. 30, 2009 11:50 pm

Jops!!! Porto uns dies que no em puc conectar fins molt tard!!
I quan entro no hi ha ningu!!!

Me'n vaig a domir!!

Demà no crec que em pugui conectar!!
Ens veiem diumenge!! I si hi hagués algo dieu-m'ho al mobil!!

Muaks!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. oct. 31, 2009 12:27 am

Ninetes.....!!!! mireu quines hores que entro!!!!

1R DE TOT....PERDONEU PER NO DIR RES EN TOT EL DIA, PERÒ ACABEM D'ARRIBAR!!!! Buf...tinc un munt de cosetes que explicar-vos!!!!!

Començo....

Hem anat a la mutua aquest mati i anavem bastant optimistes, i res, la noticia ha estat que té un esguinç bastant "heavy" i que encara ha d'estar 1 dies més de baixa. Que no pateixi i que millor que li soldi bé, que no començar a treballar i al cap de 2 dies tornar a tenir-ho malament. A esperar...jejeje
Mentres estavem esperant a entrar a la consulta he trucat al cole i res...sorpresa, que per això no he estat aqui tota al mitgdia, em diuen " Hauries de venir a les 15:00h al centre pq et volem tornar a fer una 2a entrevista però amb la profe d'anglès. Total que havia fet la 1a selecció per les candidates definitives i jo estava entre elles. La setmana que venen em trucaràn i hem diran alguna coseta. El tema ésk busquen un perfil de mestra de infantil, i jo al tenir la filologia diu que no pego gaire amb els nens de p3 p4...però que per la disposició i el nivell...no pateixi....La veritat esk contenta però res...esperarem!!!!!
Estava desitjant explicar-ho!!!!! jejjeje i per últim!!!
ENS CANVIEN LA NEVERA.... :-///: :-///: :-///: jajajaja....amb ell millor, però ho hem parlat al mitgdia i li he comentat el que jo opino...i sembla que ja està...però sincerament em va tocar ehhhh!!!!!!

Com esteu vosaltres ninetes.....????? Heu quedat demà?????????????? jo plego a les 12... vaig a ficar-m'he al dia...
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. oct. 31, 2009 12:35 am

Ninetes....demà heu quedat!!!!! jopeta...no sabia res :-( ...i demà plego a les 12...estareu encara al Viena????
Ja em direu...eskfa temps, des el dinar a casa la Tara que no us veig...
Bè, si llegiu això i encara hi sou en aquesta hora al Viena, diu-m'he alguna coseta, ok???
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 31, 2009 12:55 am

Ninetes demà ens veiem al viena a les 10 i mitja espero poder arribar puntual...!!!jijijiji!!!

Tara et protare els estors xq diumenge al baixa dandorra directe no els xtare al cotxe oks???

Bona nit ninetes un petonet
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Giss » ds. oct. 31, 2009 9:43 am

Bon dia boniques!!!

Jo arribaré una mica més tard de les 10.30... perquè encara m'he de dutxar i arreglar-me... etc etc etc
Aix nenes! que demà estarem tots junts! quines ganes!

Un petonet!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. oct. 31, 2009 9:46 am

Bon dia ninetes...encara que per mi tela.....
A les 9 m'aixeco del llit i pensso ara faré una mica de feina i aniré amb les meves ninetes...pues vaig a la cuina agafo un got per veure aigua i estaben en fila de 3 un damunt l'altre i que passa? que m'explota un got a la mà, anaba amb bata d'estar per casa i m'he fica't molr nerviosa pq he vist sang a la mà i m'he començat a notar una suor freda i que m'estaba marejan't i porto fins ara estirada al llit i al tall no és res, però com que la sang és tan escandalosa..... bueno, em tranquilitzo i vinc cap al viena oks?

Un petó.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 31, 2009 10:12 am

Ninetes em vesteixo i vai tirant......

Torsaeann vigila q no volem cap nineta defectuosa...jijijijijijij!!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. oct. 31, 2009 1:26 pm

Ninetes meves!!!!

Que tal?? segur que encara esteu al viena!!! jejejeje

Jo he estat estudiant fins ara... d'aquí poc dinaré i després de dinar repassaré mentres em faig el formulari per l'examen!!!! i demà no faré res en tot el dia!!! abans d'anar a ca la Laia passarem per casa els sogres a veure el petitó!!! suposo q no ens aixecarem massa tard, xq aquesta nit potser anem al cine i a sopar i prou!!! aquesta setmana ha estat esgotadora!!!

Happi!!! me n'alegro molt de q t'hagin tornat a trucar!!! ja veuras com tot sortirà bé!!!

Estiu nena!!!! q no ens veiem casi!!! a l'estiu que ens veiem cada dia a la feina!!! jejejejejeje

Elxa nena!!! cambie lo q me dijiste pero sólo en un mensaje, xq el otro no lo encuentro!! si lo localizas me pasas el link y lo cambio! te envié privi xo no se xq se me quedó en la bandeja de salida y no se si al final se envió o q...

Giss guapa!!! como va el curro?? tu también vas etsresadilla, no???? menos mal que la noche del jueves te relajas un poco!!!

Papallona nena!!! que tu també treballes molt!!! com va la caseta?? a veure si quedem un dia, no?? que estem super a prop!!!

Nur guapa!!! per fi ens veiem demà, que fa moooooooooooooolt q no ens veiem!!! com està el teu ninotet?? encara molt nervios??

Laia!!!! així q els panallets ben bons eh!!! demà encara en quedaran?? jijijii

Torsaeann!!!! que tal va tot preciosa???

Tara guapa!!! el teu ninotet farà lo del jabalí al final???

quines ganes de q sigui demà ja a aquestes hores!!!!

i aquesta nit fareu algo??? nosaltres potser anem a tarragona a sopar o a fer algo, no se, alguna s'apunta amb el ninotet???? vaaaaaaaaaaaaa, siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

us estimooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » ds. oct. 31, 2009 4:14 pm

Nineteeeeeeeeeess!

Mare mevaaaaaaa......ara mateix he acabat de netejar i arreglar quatre coses de casa...i ara estic dinant!!!!bé, un got de llet amb cereals!!!!!!

avui ha estat un matí...."de compres"......o almenys de voltar per Reus,..hem estat una mica al viena, i després a buscar sabates de nuvia per reus!!!!jijijijiji...........estic morta......i mañana más!!!!

Nineteeeeeeeessssss...................així tan per aquelles que no hem quedat com per les que ens hem vist avui.......més o menys a les 12-12:30 a caseta meva no?????? bé, algunes apareixereu primer sense homes!!!i d'altres tots juntets.....penseu que el meu nen també estarà a caseta eeeeeeee!!!!!!!!!jijiji

quines ganes...............aaaaaaaaaaaaaaaa i potser si que hauré de passar pel xino..he trobat que a casa tenia més gots!!!però no hi pensavem amb culleretes pel cafè!!!!tara, potser els cuberts que tens a casa siguin culleres???????? sinó...aquesta tarda viag al xinitu, que no vé d'aquí!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaixxxxxx.........marxo corrents que la gossa m'està buidant la brossa que tinc per llençar!!!!aaaaaa

i sinó parlem mes avui, ens veiem demàaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants