Autor: xuxuneta » dt. oct. 27, 2009 11:17 am

Autor: AnNy-JoSe » dt. oct. 27, 2009 11:21 am
xuxuneta ha escrit:HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JO TAMBÉ TINC VESTIT! finalment serà el QUIMERA de jordi dalmau, no us poso la foto amb el vestit posat perquè tinc espies per aqui, però a la web d'ell hi surt, forma part de la primera col·lecció que surt.

Autor: xuxuneta » dt. oct. 27, 2009 11:31 am

Autor: Ashliane » dt. oct. 27, 2009 1:04 pm

Autor: Noa9 » dt. oct. 27, 2009 2:29 pm

Autor: Maar » dc. oct. 28, 2009 5:06 pm

Autor: nupubo » dc. oct. 28, 2009 7:28 pm
Maar ha escrit:Hola a totes,
jo també ja tinc el vestit, es de Rosa Clarà i ja me l'he probat, ara tinc que esperar al 26 de gener per fer la primera proba i probar-me per primera vegada el meu vestit.
Les sabates també les vaig triar a Rosa Clarà.

Autor: Maar » dj. oct. 29, 2009 10:28 am

Autor: nupubo » dj. oct. 29, 2009 12:36 pm
Maar ha escrit:Ja tinc ganes que arribi el gener per a probar-me el meu vestit.
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Maar » dj. oct. 29, 2009 3:03 pm
nupubo ha escrit:Maar ha escrit:Ja tinc ganes que arribi el gener per a probar-me el meu vestit.
![]()
![]()
![]()
![]()
Doncs et passarà volant! Ja veuràs!

Autor: irenebarcelona » dv. oct. 30, 2009 1:33 pm

Autor: laracroft » dv. oct. 30, 2009 2:12 pm

Autor: xuxuneta » ds. oct. 31, 2009 4:29 pm

Autor: irenebarcelona » ds. oct. 31, 2009 4:33 pm

Autor: ThePitis » ds. oct. 31, 2009 5:00 pm
xuxuneta ha escrit:aiiii a mi també m'agrada el quimera! que haig de dir si me'l quedaré jejejeje
el mercadal del pronovias, l'he xafardejat ara jejeje, és guapo, la part del darrera és molt voluminós! no és el meu estil però si que posat ha de quedar moooolt bé!!!!!!!!

Autor: nupubo » ds. oct. 31, 2009 7:46 pm
ThePitis ha escrit:xuxuneta ha escrit:aiiii a mi també m'agrada el quimera! que haig de dir si me'l quedaré jejejeje
el mercadal del pronovias, l'he xafardejat ara jejeje, és guapo, la part del darrera és molt voluminós! no és el meu estil però si que posat ha de quedar moooolt bé!!!!!!!!
Hola xuxuneta!! acabo d veure el Quimera... És superxulu!! jo encara no m'he posat amb el tema vestits... i m'he passat per aquí per agafar idees!! la veritat és que no coneixia la colecció de Jordi Dalmau i la trobo superdiferent i molt original!!

Autor: nupubo » ds. oct. 31, 2009 7:48 pm
irenebarcelona ha escrit:jo l´he comprat a nuvias teresa palacios i la veritat que el tracte molt bo!!!
per una banda penso si que m´he precipitat...pero després d´anar a varies tendes i emprovarme mes de 20 vestits....per una banda penso que he fet el correcte ademés m´ha costat super bé de preu!!!!!!!!!!!!!111111
Has fet el correcte i a més super bé de preu!! Què més vols? 

Autor: nupubo » ds. oct. 31, 2009 7:55 pm
Silvia22 ha escrit:Wapiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!
Q os parece el MERCADAL de pronovias 2010???? puesto es una pasadaaaaaaaaaaa!!!!! alguien se lo ha probado???? queda genial!!!! EStoy apuntito de darle el SI QUIERO al vestidooooo!!! jajajajjaaja me qda un pasito....

Autor: ORQUIDIA » ds. oct. 31, 2009 8:05 pm
xuxuneta ha escrit:HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JO TAMBÉ TINC VESTIT! finalment serà el QUIMERA de jordi dalmau, no us poso la foto amb el vestit posat perquè tinc espies per aqui, però a la web d'ell hi surt, forma part de la primera col·lecció que surt.

Autor: mariaysergio » dg. nov. 01, 2009 1:19 am