"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » ds. oct. 31, 2009 4:25 pm

Eiiii, a mi m'aniria millor cap allà a la 1 o 1:30... que hem de passar abans per casa dels sogres a veure el crio i a les 12-12:30 no crec q encara hagin vingut des de Vilafranca.... :-( :-( :-(

ho dic xq si anem una mica més tard ens espereu per dinar!!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » ds. oct. 31, 2009 5:08 pm

Hola ninetes!!!!!!

Aquest mati ha estat productiu, be mes per algunes!!!!!!!!!!!!

Laiac, dons a les 12 jo ja fare cap a casa teva! Com saps el nen vindra mes tard que ha d'anar una estona a l'oliva, pero ja fara cap, com tambe ha d'anar a buscar el jabali!

Bueno ninetes vaig a fer alguna coseta a per casa, que aquesta nit temin soparet amb els amics, que hem de repartir les invis, que ja va sent hora!!!!!!!!!!

Fins mes tard!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:09 pm

uola ninetes!!!

que bo lo de aquest matí!!! aix tara que felicitat amb lo de la coca... sabia que estaves trucant.. pero com portava l'apardalament de la nit.. ni m'enterava que era a la pastisseria.. aix gràcies!!

bueno ja heu vist al ninot. jejej de lluny.. pero algo es algo.... ha flipat quan l'heu saludat diu "ai que simpàtiques, demà ens ho passarem bé"... jijij que guai!!!

Ninetes hem anat a dinar a casa la sogra.. i abans de les postres he tingut que marxar amb un dolor d'ovaris.. pufff... que fa 3/4 d'hora que m'he aixecat del llit... pufff... aquest visita mensual em mata!!

Laiac demà a les 12 anirem cap allí!!!!!! Tara et fag perduda o vas directament!!

Ninetes jo he comprat 50 gots de plàstic.. al fi nal hem anat a un fraga allí mateix a reus.. a co mprar lo demà.. i quans ens aixequem farem pa i el portarem!!!

que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jijijijij
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » ds. oct. 31, 2009 8:11 pm

Hola boniques meves¡¡¡¡¡
Aquesta tarda he ana't al cementiri a veure el meu avi i entre que a vingut la meva amiga vermella i que no m'agraden els cementiris...una plorera....jo ja li he dit als meus pares que em sap greu però jo ha passar mala estona no hi aniré potser l'any que bé.
Bueno petites, vaig a sopar a casa els meus pares sense el ninot ja que està molt cansadet i no es troba bé, jo li he dit que ha dormir aviadet que demà ha d'estar com nou¡¡¡¡¡¡

Un petonet i fins demà a les 12.00.
Us estimooooooooo bona nit.
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:16 pm

nur_jor ha escrit:Hola boniques!!
Quin dia!!!
Avui hem celebrat la castanyada al cole, i quan fem alguna festa i sortim de la rutina... em canso com una burra!! Els nens s'esveren... salten i criden... i acabo saltant i cridant jo!!!!!! :star:: Ais mareta...
Però ja esta!! Ja arriba el finde!!!!!!

Durant aquest finde aparco totalment el tema centenari!! Faré la gran desconectada!!!! >.-<:

Demà veig que hi ha quedada però no podré venir! Pel matí he de baixar a Reus i després he tornar pitant cap al poble perque tinc la celebració d'una monja que fa 50 anys que és monja!! Després quan acabi... torna a agafar el cotxe i cap a Tarragona a celebrar la castanyada i a sopar amb la colla!!! Demà serà un dia de bojos!!!! Amunt... avall... amunt.... avall... prrffff...

I diumenge... dinar de ninetes i ninotets!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///:

Laiac, que tal els panelles?? Que apanyada ets en la cuina, eh!! Fas de tot!! I diumenge, 12 - 12.30?? Ok! Ja farem cap!!

Happi, que tal? Com estàs amb el teu xic? I del cole en saps algo?

Estiu... mira-te-la ella... cap a Andorra!! Que vagi molt bé!!

Papallona, tema arrecades i sabates vaig mirant... em vaig parant a les joieries però de moment no he trobat cap que digui "aquestes!", porto una idea molt clara de com vull les arrecades, i de moment no ho he trobat!! El que tinc clar és que me les he de comprar abans de Nadal, ja que serà el regal de ma tieta del tió!! I les sabates... trobo que hi ha molta poca varietat, no?? I les poques que hi ha tenen uns talons de vèrtig!!! És perquè és hivern, o que?? Per exemple, a la Sacha no n'hi ha cap!! I n'hi havia de xules a l'estiu... no se...

Elxa, com es nota que estaves sola avui, eh!!!

Tara, tranquila dona, que no us quedareu pas sense viatge!! Lo bo es fa esperar!!

Torsaeann, si nena, aquest finde festa!! Res de treballar!! jejeje

Black, dintre de poc seràs lliure!!!!! jejeje

Giss, com està la Gertrudis??? Ais... ens posarem les botes!!

Ninetes, quan penso que diumenge us veuré em sembla impossible!!!!! A veure si trenco aquesta mala ratxa de les quedades, passa el centenari, i entro de nou al món de les bodes!!! jejeje!!

Un petonet!!

Aix núria.. kines ganes de que sigui la teva boda.. ets tan "detallista" jijijji... i com son les arracades que vols???? es que quan tenim una idea fixa es més difícil de trobar.... i de sabates... bueno jo aquest matí per reus he flipat.. ja tenieu raó ni hi res!!!! ara entraré al racó de la núvia...a vere que veig!!!
jo us haig de fer una foto de les arrecades!!!

això me recorda.. Torsaeannnnnnnnnnnnnnnnnnnn tu también!! que vull veure les arracades jijijij

muas
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:19 pm

Black!! lo de kedar quan vulguis! que estem a tiru de pedra jajajaj... lo xungu es quadrar horaris.. pero ja sabeu que la majoria de caps de 7mana estic lliure!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:22 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes.....!!!! mireu quines hores que entro!!!!

1R DE TOT....PERDONEU PER NO DIR RES EN TOT EL DIA, PERÒ ACABEM D'ARRIBAR!!!! Buf...tinc un munt de cosetes que explicar-vos!!!!!

Començo....

Hem anat a la mutua aquest mati i anavem bastant optimistes, i res, la noticia ha estat que té un esguinç bastant "heavy" i que encara ha d'estar 1 dies més de baixa. Que no pateixi i que millor que li soldi bé, que no començar a treballar i al cap de 2 dies tornar a tenir-ho malament. A esperar...jejeje
Mentres estavem esperant a entrar a la consulta he trucat al cole i res...sorpresa, que per això no he estat aqui tota al mitgdia, em diuen " Hauries de venir a les 15:00h al centre pq et volem tornar a fer una 2a entrevista però amb la profe d'anglès. Total que havia fet la 1a selecció per les candidates definitives i jo estava entre elles. La setmana que venen em trucaràn i hem diran alguna coseta. El tema ésk busquen un perfil de mestra de infantil, i jo al tenir la filologia diu que no pego gaire amb els nens de p3 p4...però que per la disposició i el nivell...no pateixi....La veritat esk contenta però res...esperarem!!!!!
Estava desitjant explicar-ho!!!!! jejjeje i per últim!!!
ENS CANVIEN LA NEVERA.... :-///: :-///: :-///: jajajaja....amb ell millor, però ho hem parlat al mitgdia i li he comentat el que jo opino...i sembla que ja està...però sincerament em va tocar ehhhh!!!!!!

Com esteu vosaltres ninetes.....????? Heu quedat demà?????????????? jo plego a les 12... vaig a ficar-m'he al dia...

quantes novetats! bueno lo del col.legi m'he enterat aquest dematé.. pero no sabia lo de la nevera.... que fuete`molt bé neni!!
ostis lo del esguinç.. pero porta un compressiu o no?????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:44 pm

Elxa???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:48 pm

Estiu nena, com has arribat a Andorre??? mira que ets valenta noia!!
espero que tot bé
mua!
Papallona*

EntradaAutor: tara » ds. oct. 31, 2009 8:50 pm

Ninetes, que tallllllllllllllllllll!

Papallona, no pateixis dema tindreu la vosta coca, si no us la mengeu sencera posa-la al congelador, depres esta igual!!!!

Ninetes us passo un mail!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:53 pm

Bunikes estic mirant sabates.. tot un mon.... he trobat aquesta pag.
http://www.footlux.com/advanced_search_ ... 4wod4EWDMQ
m'agraden el Dior yvori de Pedro Garcia. pero yo ni de coña me gasto eso...
en fin.. seguiré buscando...
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 9:06 pm

tara ha escrit:Ninetes, que tallllllllllllllllllll!

Papallona, no pateixis dema tindreu la vosta coca, si no us la mengeu sencera posa-la al congelador, depres esta igual!!!!

Ninetes us passo un mail!

ok. gràcies!
ara et contesto!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 9:09 pm

Ninetes ara us diré una locura pero..
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

pel tema de sabates i complements...

podriem anar amb Ryanair un dissabte a Sevilla.. ma sogra ho va fer anar de compres un dia secer i tornar .. i en el bitllet no es va gastar ni 20 euros... ho dic pq per internt estic veient molt d'anunci de sabates a sevilla jejej... i hi ha cada disenyador.. no??

bueno ja sabeu que a mi m'agraden aquestes locures!!!

ale ja lo he soltado.. si es que no pues no! jijij

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 9:12 pm

tara, neni.. kin marcadorrrrr

2 2 2

:-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Giss » ds. oct. 31, 2009 9:35 pm

Hola guapis! com va?

Nosaltres hem tingut atracón a casa la mami... i per la tarda hem fet un vol a les gavarres. El nen s'ha comprat unas mancuernas per fer músculs... ja veus, quina xorrada! però no puc dir res... que jo aquest matí m'he firat a la Marypaz! jajajaja

Ara estic a casa de mon germà... la nena està que vol quedarse a dormir a casa, així que igual me l'emporto i així demà al matí el nen la porta cap a Tarragona i passa per casa la mama a buscar a la Gertru... jejeje

Bueno, ens veiem demà.

Moltes petonets!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. oct. 31, 2009 9:59 pm

ninetes!!!! com va tot????

tara, ja t'he contestat el mail!!!!

quines ganes d'estar demà aomb totes vosaltres!!! i amb els ninotets!!! que bé q ens ho passarem!!!!

intentaré anar tirant cap allà cap a les 12:30 com a molt tard, ok???

us estimooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. nov. 01, 2009 12:32 am

Ninetes...com esteu???mireu quines hores i acabem d'arribar de casa dels papis...buaahh!!!! quin fart de menjar avui...això no és bo!!! però m'encanta!!!!! :-///:

Laiac...he parlat amb el nen i arribarem per allà a les 12:00 - 12:15, et va? aixi t'ajudem a preparar el que necessitis, ok???

Tara...m'hauries de dir quan et dec de la comanda "galacticblum" esk avui no he pensat en preguntar-t'ho. Perdona!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. nov. 01, 2009 12:48 am

Hem parlat i demà ens aixecarem i anirem a a buscar les coques....he pensat de portar pa de pagès d'aqui del poble que està boníssim, ok??? i així fem el pa amb tomàquet....
Penseu-hi en les càmeres de fotus i per cert, portem algun joc o algu, no se per fer més amè....el post super mega dinar!!!! jajajajaj

Torsaeann...com estàs tu??? a mi això dels cementiris tampoc m'agraden, però mai hi vaig per tot Sants, pq considero que tinc uns altres 364 dies per anar i no a fer el paper com moltíiisima gent aqui fan, van més que res pels cotilleos qui hi puguin haver....T'envio un petonàs...per cert!!!! com tens el teu dit??? jajaaja ..he rigut molt tal i com m'ho explicaves!!!!
Que es recuperi el teu nen aviat!!!!! Hi ha un munt de gent fotudeta, però a reposar i ja veuràs com demà....Nou!!!

Papallona...tu com et troves?????? ja has dormit? nena t'admiro per estar en pie des de ahir a les 14:00h de la tarda...ejjjejej.
Ens veiem demà.... Per cer, pel tema de Sevilla..estàs com una cabra!!! però és un pla diferent, jo la llàstima esk encara no he de mirar sabates i que también treballo els Dissbtes...però ben pensat!!!!! jejejejej

Estiu...que tal per Andorra????? demà ens veiem, no??? com portes els ànims amb el xic...espero que millor...

Black...que tal l'estudi?

Nur...com et troves???? ja s'acabat el tema de la Castanyada i ara a començar el tema de Nadal, no??? jejejeje. Demà ens veiem al dinar nena....que fa molt que no et veig..

Elxa...com porteu la neteja del bar???? hem vist moviment per allà???? `Demà ens veiem maca!!!

A totes les demès...us envio un petonàs enorme i ens veiem demà, ok???

Bona nit ::love::
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dg. nov. 01, 2009 9:47 am

Bon dia ninetes!!! ha llegado el gran dia!!! :-///: :-///: :-///: jajaja a veure com va!
Al final no es va quedar a dormir ma neboda perquè es va portar molt malament... així que desprès baixarem tots dos a Tarragona a buscar el menjar i desprès ja pujarem.

Un petonet!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dg. nov. 01, 2009 10:04 am

Nineteeeeeeeeeeesssss!!!!!!!

bon diaaaaaaaaa............no sabeu la son que tinc, fa un ratet que ja faig quiches i ara he fet un kit kat, me'n falta una!!!!!jijijijiji,.............

Jopetaaaaa ja veig que heu escrit un munt......eeeeee......pos molt bé....ja fareu cap tots cap a caseta!!!que guaiiiiiii...jo ahir a casa ma mare vaig dir de les culleretes....i ma mare me'n va donar dos paketets de plàstic que tenia.....perque pel cafè o la gertrudis....haurem de fer servir la mateixa........ijijijij!!!

papallonaaaaaaa.......pensaràs en les cadires????

gisss............aix la gertru que te esperaaaaaaa!!jijijijjiji

eiiiiiiiiiii SEVILLAAAAAAAAAAA...........si siiiiiiii, si ho trobem la mar de tirat si, hi ha molta gent que fa anar i tornar el mateix dia!!!si si si jo m'apunto......però quan sigui molt molt barato eeeeeeeeee!!!!!!!

HAPPIIIIIIIIII que no sabia ho de la neveraaaaaaaaa...............que guaiiiiiiiii...........jijijijiji

l'estiu encara està a andorra!!!!!!!!!!!!!!!jijiji

taraaaaa....ja vau donar les invis??????????

torseann.........tranqui dona.....si t'ho passes malament no hi vagis...la veritat es que es té tot l'any per anar al cementiri, jo ho d'aquests dies tampoc ho entenc dl tot....perque la marabunda de gent que hi ha, les cues........no té res a verue del que has dit, però tranqui.....sempre penso que desde casa en el record també penses en la gent que no està!!!!

blackkkkkkkkk ja has acabat d'estudiar???? iupiiiiiiiiiii.......................aaaaaaaa i si són les 3....jo no t'hauré aguardat dinar eeee..........i l gertrudis haurà marxat xino xano...jijijij

nurrrrrrrrrrrrrrrrrr......................com va anar la castanyada!!!!!!!!
elxaaaaaaa.................i les truitetes com van????????

ninetes que marxo volant a fer feina!!!!!!!!!!1
Ara sento que s'aixeca el nen!!!!!!!
Patuneeeeeeeeeeeeets!!!

nurrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........................elxaaaaaaaaaaa...........
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants