ho dic xq si anem una mica més tard ens espereu per dinar!!!!!!

Autor: blackmamba » ds. oct. 31, 2009 4:25 pm

Autor: tara » ds. oct. 31, 2009 5:08 pm

Autor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:09 pm

Autor: torsaeann » ds. oct. 31, 2009 8:11 pm

Autor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:16 pm
nur_jor ha escrit:Hola boniques!!
Quin dia!!!
Avui hem celebrat la castanyada al cole, i quan fem alguna festa i sortim de la rutina... em canso com una burra!! Els nens s'esveren... salten i criden... i acabo saltant i cridant jo!!!!!!Ais mareta...
Però ja esta!! Ja arriba el finde!!!!!!
Durant aquest finde aparco totalment el tema centenari!! Faré la gran desconectada!!!!![]()
Demà veig que hi ha quedada però no podré venir! Pel matí he de baixar a Reus i després he tornar pitant cap al poble perque tinc la celebració d'una monja que fa 50 anys que és monja!! Després quan acabi... torna a agafar el cotxe i cap a Tarragona a celebrar la castanyada i a sopar amb la colla!!! Demà serà un dia de bojos!!!! Amunt... avall... amunt.... avall... prrffff...
I diumenge... dinar de ninetes i ninotets!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Laiac, que tal els panelles?? Que apanyada ets en la cuina, eh!! Fas de tot!! I diumenge, 12 - 12.30?? Ok! Ja farem cap!!
Happi, que tal? Com estàs amb el teu xic? I del cole en saps algo?
Estiu... mira-te-la ella... cap a Andorra!! Que vagi molt bé!!
Papallona, tema arrecades i sabates vaig mirant... em vaig parant a les joieries però de moment no he trobat cap que digui "aquestes!", porto una idea molt clara de com vull les arrecades, i de moment no ho he trobat!! El que tinc clar és que me les he de comprar abans de Nadal, ja que serà el regal de ma tieta del tió!! I les sabates... trobo que hi ha molta poca varietat, no?? I les poques que hi ha tenen uns talons de vèrtig!!! És perquè és hivern, o que?? Per exemple, a la Sacha no n'hi ha cap!! I n'hi havia de xules a l'estiu... no se...
Elxa, com es nota que estaves sola avui, eh!!!
Tara, tranquila dona, que no us quedareu pas sense viatge!! Lo bo es fa esperar!!
Torsaeann, si nena, aquest finde festa!! Res de treballar!! jejeje
Black, dintre de poc seràs lliure!!!!! jejeje
Giss, com està la Gertrudis??? Ais... ens posarem les botes!!
Ninetes, quan penso que diumenge us veuré em sembla impossible!!!!! A veure si trenco aquesta mala ratxa de les quedades, passa el centenari, i entro de nou al món de les bodes!!! jejeje!!
Un petonet!!

Autor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:19 pm

Autor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:22 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes.....!!!! mireu quines hores que entro!!!!
1R DE TOT....PERDONEU PER NO DIR RES EN TOT EL DIA, PERÒ ACABEM D'ARRIBAR!!!! Buf...tinc un munt de cosetes que explicar-vos!!!!!
Començo....
Hem anat a la mutua aquest mati i anavem bastant optimistes, i res, la noticia ha estat que té un esguinç bastant "heavy" i que encara ha d'estar 1 dies més de baixa. Que no pateixi i que millor que li soldi bé, que no començar a treballar i al cap de 2 dies tornar a tenir-ho malament. A esperar...jejeje
Mentres estavem esperant a entrar a la consulta he trucat al cole i res...sorpresa, que per això no he estat aqui tota al mitgdia, em diuen " Hauries de venir a les 15:00h al centre pq et volem tornar a fer una 2a entrevista però amb la profe d'anglès. Total que havia fet la 1a selecció per les candidates definitives i jo estava entre elles. La setmana que venen em trucaràn i hem diran alguna coseta. El tema ésk busquen un perfil de mestra de infantil, i jo al tenir la filologia diu que no pego gaire amb els nens de p3 p4...però que per la disposició i el nivell...no pateixi....La veritat esk contenta però res...esperarem!!!!!
Estava desitjant explicar-ho!!!!! jejjeje i per últim!!!
ENS CANVIEN LA NEVERA....![]()
![]()
jajajaja....amb ell millor, però ho hem parlat al mitgdia i li he comentat el que jo opino...i sembla que ja està...però sincerament em va tocar ehhhh!!!!!!
Com esteu vosaltres ninetes.....????? Heu quedat demà?????????????? jo plego a les 12... vaig a ficar-m'he al dia...

Autor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:44 pm

Autor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:48 pm

Autor: tara » ds. oct. 31, 2009 8:50 pm

Autor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 8:53 pm

Autor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 9:06 pm
tara ha escrit:Ninetes, que tallllllllllllllllllll!
Papallona, no pateixis dema tindreu la vosta coca, si no us la mengeu sencera posa-la al congelador, depres esta igual!!!!
Ninetes us passo un mail!

Autor: Papallona* » ds. oct. 31, 2009 9:09 pm

Autor: Giss » ds. oct. 31, 2009 9:35 pm

Autor: blackmamba » ds. oct. 31, 2009 9:59 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. nov. 01, 2009 12:32 am

Autor: Mrs. Happiness » dg. nov. 01, 2009 12:48 am

Autor: Giss » dg. nov. 01, 2009 9:47 am
jajaja a veure com va!
Autor: laiac » dg. nov. 01, 2009 10:04 am