NOVIAS 2010 CON VESTIDO

bodes 10!

Vestits Núvies 2010

Pronovias
68
35%
Pepe Botella
5
3%
Casajuana
6
3%
Sant Patrick
18
9%
Rosa Clarà
30
15%
Aire
37
19%
La Sposa
8
4%
Demetrios
1
1%
Ramón Bundó
5
3%
Jordi Dalmau
19
10%

Vots totals : 197

Re: NOVIAS 2010 CON VESTIDO

EntradaAutor: Sermar1610 » dg. nov. 01, 2009 2:35 am

mariaysergio ha escrit:Hola ya podeis apuntar el mio, por fin , la boda es el 29 de mayo y yo sin vestido aun. Despues de dar muchas vueltas e ir a pronovias y a rosa clara, me he quedado con el vestido georgia de pronovias, es precioso. Color marfil, una cola y una falda espectacular y un vestido muy romantico la verdad. Estaba entre el basilea de aire coleccion y el georgia de pronovias. La verdad el basilea me hacia un cuerpazo con curvas y me quedaba genial, pero tambien he pensado que para lucir cuerpo estas todo el año. El georgia tambien me queda muy entallado de cintura pero a diferencia del otro no marca caderas, por la falda con volumen que lleva. Precioso, estoy euforica portque no encontraba ese vestido que me hiciera sentir algo diferente y esta tarde por fin lo he encontrado. Seguramente le recorte un poquito la cola porque la veo excesiva, pero por lo demas genial me lo he cogido con un velo, que lleva el borde cosido de un color muy parecido al vestido y que lo hace muy juvenil y romantico a la vez.
Estoy contentisima y ya me podeis añadir a esa lista. De novias con vestidos, por fin !!!!!!!!
Solo queria convertir este dia tan especial con vosotras.

Felicidades por tu vestido!
Me ha echo gracia ver que nos llamamos igual, jeje (yo me llamo maria y mi chico también se llama sergio).
Fui el otro dia a pronovias a elegir los vestidos para provarme dentro de 2 semanas y ese quizas sea uno de los que caiga. La verdad sk en principio me gustan sin tanto volumen pero para no provarmelos todos del mismo estilo estube mirando y este es uno de los que encuentro más elegantes.
Sermar1610
:: núvia experta

Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

EntradaAutor: NU23 » dg. nov. 01, 2009 8:59 am

Felicidades x tu vestido, muy buena elección.
NU23
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: ThePitis » dg. nov. 01, 2009 12:00 pm

nupubo ha escrit:
ThePitis ha escrit:
xuxuneta ha escrit:aiiii a mi també m'agrada el quimera! que haig de dir si me'l quedaré jejejeje

el mercadal del pronovias, l'he xafardejat ara jejeje, és guapo, la part del darrera és molt voluminós! no és el meu estil però si que posat ha de quedar moooolt bé!!!!!!!!

Hola xuxuneta!! acabo d veure el Quimera... És superxulu!! jo encara no m'he posat amb el tema vestits... i m'he passat per aquí per agafar idees!! la veritat és que no coneixia la colecció de Jordi Dalmau i la trobo superdiferent i molt original!!

ThePitis són precisos els vestits de Jordi Dalmau!! Si no fos pq el vaig descobrir després d'aconeguir el meu, m'hi llenço de cap! M'encanten!! I pel que he vist en altres noies del foro queden clavats!! I estan molt contentes amb el tracte que reben d'ell i la seva dona. Vamos que estan encantades!!

Sisi!! La veritat és que no els coneixia i m'han encantat!! Però clar mirant per aquí.. n'hi ha tants de tant bonics.. que m'hauré de fer una bona llista i anar emprovant a veure quin és el meu!!! De moment tinc pendent anar a mirar:

Yolan Cris
Aire
Jordi Dalmau
Rosa Clarà
Imatge
ThePitis
:: núvia de bronze

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dg. nov. 01, 2009 12:21 pm

mariaysergio ha escrit:Hola ya podeis apuntar el mio, por fin , la boda es el 29 de mayo y yo sin vestido aun. Despues de dar muchas vueltas e ir a pronovias y a rosa clara, me he quedado con el vestido georgia de pronovias, es precioso. Color marfil, una cola y una falda espectacular y un vestido muy romantico la verdad. Estaba entre el basilea de aire coleccion y el georgia de pronovias. La verdad el basilea me hacia un cuerpazo con curvas y me quedaba genial, pero tambien he pensado que para lucir cuerpo estas todo el año. El georgia tambien me queda muy entallado de cintura pero a diferencia del otro no marca caderas, por la falda con volumen que lleva. Precioso, estoy euforica portque no encontraba ese vestido que me hiciera sentir algo diferente y esta tarde por fin lo he encontrado. Seguramente le recorte un poquito la cola porque la veo excesiva, pero por lo demas genial me lo he cogido con un velo, que lleva el borde cosido de un color muy parecido al vestido y que lo hace muy juvenil y romantico a la vez.
Estoy contentisima y ya me podeis añadir a esa lista. De novias con vestidos, por fin !!!!!!!!

felicitats pel teu vestit!!!
Imatge
xuxuneta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: nupubo » dg. nov. 01, 2009 1:38 pm

mariaysergio felicidades por tu vestido. El georgia es precioso. Para mi un pelín de volumen... pero es muy bonito y eso que dices... romántico!!! Vas a estar preciosa!! Cuando te hagas la primera prueva haz foticos!! jejejeje.. Por cierto... cuando la tienes?
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nupubo » dg. nov. 01, 2009 1:39 pm

ThePitis, els de yolan cris i aire también els trobo molt macos. Veus... rosa clara ja no em'agraden tant. N'hi ha algun que sí però la majoria ja no tant... Ara... contra gustos no hi ha res escrit. Així que tu ves provant!! jejejeje...
nupubo

EntradaAutor: ThePitis » dg. nov. 01, 2009 5:55 pm

nupubo ha escrit:ThePitis, els de yolan cris i aire también els trobo molt macos. Veus... rosa clara ja no em'agraden tant. N'hi ha algun que sí però la majoria ja no tant... Ara... contra gustos no hi ha res escrit. Així que tu ves provant!! jejejeje...

Per mi l'estrella se l'emporta Yolan Cris...jejeje... són els que van més amb el meu estil.. d'aire i de rosa clarà només n'he vist un parell de cada que m'agradaven bastant (diferents als típics...), però clar abans de decidir-me per Yolan Cris vull anar a mirar-ne d'altres a veure que tal... així també tinc excusa per emprobar-me més vestits...jejeje!!! *.-o-o.*
Imatge
ThePitis

EntradaAutor: nupubo » dg. nov. 01, 2009 11:20 pm

ThePitis ha escrit:
nupubo ha escrit:ThePitis, els de yolan cris i aire también els trobo molt macos. Veus... rosa clara ja no em'agraden tant. N'hi ha algun que sí però la majoria ja no tant... Ara... contra gustos no hi ha res escrit. Així que tu ves provant!! jejejeje...

Per mi l'estrella se l'emporta Yolan Cris...jejeje... són els que van més amb el meu estil.. d'aire i de rosa clarà només n'he vist un parell de cada que m'agradaven bastant (diferents als típics...), però clar abans de decidir-me per Yolan Cris vull anar a mirar-ne d'altres a veure que tal... així també tinc excusa per emprobar-me més vestits...jejeje!!! *.-o-o.*

Ah, doncs està molt bé que tinguis clar per quins et pots decantar. Això vol dir que tens un estil definit. Tu ves provant i ja veuràs... :-)ok:
nupubo

EntradaAutor: mariaysergio » dl. nov. 02, 2009 1:27 am

Nupubo em caso el 29 de maig y la primera prova la tinc el 22 de Març. No sé si es molt tard o està bé.
El vestit es amb volum, però es veritat que posat no es veu amb tant de volum com a la foto.
El que més m'està costant és no dir-li a ningú. Jo que sóc que em costa molt guardar una cosa d'aquestes. Com ho feu vosaltres, perquè no em puc resistir. jeje
Gràcies m'alegro que us agradi.
Ja queda menys per el gran dia !!!
mariaysergio

Entrades: 188
Membre des de: ds. març 29, 2008 8:10 pm

EntradaAutor: Sunni » dl. nov. 02, 2009 1:40 pm

Ya me he cogido vestido!!! Es el modelo Lena de La Sposa 2010, pero el mío será sin tirantes ya que me lo harán palabra de honor. Os gusta?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Sunny
Boda: 10/07/2010
Sunni

Entrades: 103
Membre des de: dv. jul. 10, 2009 4:46 pm

EntradaAutor: Neki » dl. nov. 02, 2009 5:22 pm

Felicidades por el vestido!!!!!! y por la boda!!!
Es un vestido guapisimo!!! era mi primera elección de vestido, pero al final me cogí el Genova...; una vez puesto, no me veía.., soy bastante delgada y me veía demasiado falda..., además me pesaba mucho...
Pero tengo que reconocerte que es precioso!!!!!!!!!!!
El mio es el Genova!!!!!! que es del mismo color que el tuyo, pero más entalladete!!!
Llevas velo??? yo también!!!!!!!! He colgado todas las fotitos en mi post!!!!
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: joan y susana » dl. nov. 02, 2009 9:36 pm

Hola chicas!!!
YA TENGO VESTIDO *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Es de aire el modelo balada, es el primero que me probe y todos los demas que me he ido probado no me han gustado tanto como este. ::love::
joan y susana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: ThePitis » dl. nov. 02, 2009 10:06 pm

joan y susana ha escrit:Hola chicas!!!
YA TENGO VESTIDO *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Es de aire el modelo balada, es el primero que me probe y todos los demas que me he ido probado no me han gustado tanto como este. ::love::

Hola wapa!! un vestido muy bonito!! vas a lucir un monton!! vaya cola que tiene.. pareceras una princesa!! >.-<:
Imatge
ThePitis

EntradaAutor: ORQUIDIA » dl. nov. 02, 2009 10:20 pm

Sunni ha escrit:Ya me he cogido vestido!!! Es el modelo Lena de La Sposa 2010, pero el mío será sin tirantes ya que me lo harán palabra de honor. Os gusta?

Es un vestit molt sexy!!!!!!! molt maco el brodat que té, felicitats!
ORQUIDIA

Entrades: 90
Membre des de: dc. juny 17, 2009 4:14 pm

EntradaAutor: nupubo » dl. nov. 02, 2009 11:20 pm

mariaysergio ha escrit:Nupubo em caso el 29 de maig y la primera prova la tinc el 22 de Març. No sé si es molt tard o està bé.
El vestit es amb volum, però es veritat que posat no es veu amb tant de volum com a la foto.
El que més m'està costant és no dir-li a ningú. Jo que sóc que em costa molt guardar una cosa d'aquestes. Com ho feu vosaltres, perquè no em puc resistir. jeje

Jo tampoc em puc resistir!! Em passa el mateix... Doncs està bé lo de la prova. Jo em caso el 24 d'abril i em van dir que demanés hora per un mes abans pq en una setmana ja el tenen fet i ja et van fent una altra prova o les que calguin fins que estigui perfecte. Per tant... Si tu vas justa, jo super justa!!!! ejjejejeje...
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dl. nov. 02, 2009 11:23 pm

Sunni ha escrit:Ya me he cogido vestido!!! Es el modelo Lena de La Sposa 2010, pero el mío será sin tirantes ya que me lo harán palabra de honor. Os gusta?

Es maquíssim aquest vestit!! La veritat siguin del estil que siguin m'encanten els vestits de núvia. Tots tenen lo seu... I lo dels tirant també queda xulo... Pero si t'agrada més sense, doncs sense! Ha d'anar al teu gust!
nupubo

EntradaAutor: NU23 » dt. nov. 03, 2009 9:08 am

Q maco, felicitats x vestit, és guapíssim,
NU23

Entrades: 109
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: Maar » dt. nov. 03, 2009 1:08 pm

mariaysergio ha escrit:Nupubo em caso el 29 de maig y la primera prova la tinc el 22 de Març. No sé si es molt tard o està bé.

Hola,

He vist el vestit y és molt macu, segur que estarás guapissima, si que sembla que tingui molt de volum, però posat canvia la cosa.

A mi també em costa guardar cosetes d'aquestes, però pensa que la gent per molt que li diguis i/o els hi ensenyis la foto, posat és una altra cosa i no se'n enrecordaran de la foto.
Imatge
Maar

Entrades: 100
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 4:04 pm

EntradaAutor: armonick10 » dt. nov. 03, 2009 11:20 pm

A mi también me pasa eso de tener muchas ganas de contar como es el vestido, pero intento no pensar, quiero que sea sorpresa, igualmente es lo que decis en la foto es una cosa y despues visto en la persona es otra por los complementos, el peinado, etc.
Imatge
armonick10

Entrades: 163
Membre des de: dj. set. 03, 2009 10:37 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 04, 2009 8:02 am

Espero poder entrar aquesta tarde a ultima hora i poder dir: Per Fi Tinc Vestiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: i sino haura de ser dema, per daquesta setmana no passaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants