"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dg. nov. 01, 2009 10:05 am

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Mireu el marcador...........que avui faig 3 MESETS de casadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. nov. 01, 2009 10:52 am

Ninetes....BON DIAAAA!!!!!! que fort, ja és dia 1....però com passa el temps.

Acabo de trucar al forn pq es clar, sempre vaig a buscar les cosetes a 1ª hora i avui ens hem aixecat a les 10 i he pensat "Aix mareta, a veure si es pensarà que no hi vaig i les ha venut!!!! i llavors me mueroooooooooooooo" doncs ja està enllestit

Laiac...jo porto dos cadires més, les que tinc vaja!! si no?????? :hmm:: esk com dius això a la Papallona....o no fan falta????

Aixxx ninetes...estic super nerviosa...us ho podeu creure...i ell mega tranquil...però com és això????

Ens veiem d'aqui una estoneta!

Petonets ::love::
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. nov. 01, 2009 10:53 am

laiac ha escrit:eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Mireu el marcador...........que avui faig 3 MESETS de casadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nnea.....3 mesos de casada!!!! que heavy, si ya lo digo yo...passa el temps Volando!!!!!!!

Felicitatssssss!!!! i mira..avui ho celebrarem tots junts!!! jijijijij
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dg. nov. 01, 2009 11:05 am

ei!!! fan falta ´més cadires??? jo en tinc dos!!! si això m'ho dieu i les porto!

Felicitats Laia!!! 3 mesets!!! com passa el temps!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. nov. 01, 2009 11:15 am

Laia!!! felicitats, 3 mesets!!!! uuueeeeee

Nosaltres ara d'aquí una estoneta anirem un moment a casa dels sogres i cap a les 12:30 com a molt tard farem cap a ca la laia!!!

Laia, q dius de les 3??? xDDDD

bé, em vaig a acabar d'arreglar-me i ens veiem d'aquí una estoneta!!!!!!

us estimooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. nov. 01, 2009 9:10 pm

Ninetes...ja sóm a caseta...que abans de ficar-m'he a ordenar el piset h pensat....vaig a dir alguna coseta!!! jejejeje.

El nen s'ho ha passat molt bè...diu que ha estat molt còmode i sobretot que li agrada el grupet que hem fet...jijijiji, que guaiii!!!!! l veritat esk tot ha sigut bons comentaris de vosaltres i els vostres futurs...que ha rigut molt i molt i qe ha menjat geniallll...com jo!!!!

Elxa, Nur i Tara...demà anirè a correus pe mirar si en realitat s'ha estraviat el tema de les bossetes, i ja us comento alguna coseta, ok????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. nov. 01, 2009 9:12 pm

Ninetes...ja em passareu les fotus que no he fet cap...jo no se pq porto la càmara....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dg. nov. 01, 2009 9:28 pm

Ninetes!!!!

Ja fa una estoneta que hem arribat a casa!!!! jejejeje

El meu ninotet s'ho ha passat molt bé!!!!

No res nenes, vaig a fer una dutxa, a preparar les coses per demà i a mumir!!!!!

Laiac!!!! quina sorpresa lo dels detallets... no m'ho esperava!!!

i Tara!!! quines invis més xulis!!!! m'han agradat molt!!!!

us estimo molt ninetes, això s'ha de repetir!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Giss » dg. nov. 01, 2009 10:04 pm

Hola boniques!!! que guay!! qué bé m'ho he passat!!! el meu nen també... però diu que es notava que estaven tots una mica tallats... jejeje
Un petó molt fort! Sou les millors!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dg. nov. 01, 2009 10:10 pm

Hola ninetes!!!

Com escribiu els findes, eh!! M'hauré de posar internet ja al piset de Reus per conectar-me des d'allí els findes!! Es que és un vici això del foro!! Bé... totes sabem el que és això... jejejeje!!

Nenes... tinc la panxa... buf... em fa "blup, blup, blup!!!!" No puc més!! Avui no sopo, i demà ja veurem si podré amb l'esmorzar... quina comilona!!!! Estava tot tan bo que s'anava picant de tot arreu i al final... buf!!!!

Papallona, t'he respost, quina comanda? I per les arrecades ja us ho explicaré en una quedada. Ja que per aquí tinc l'espia i no li vull donar el gustasso de saber aquestes coses... ah!! i... detallista jo?? jajajaja!

I del dinar d'avui, que dir? Que sou totes genials, i els vostres ninos tambe!! Nosaltres, com veieu, som molt reservats i ens costa bastant (per no dir molt!) obrir-nos... tothom ens diu que som tal para qual, jajajaja!! Però hem estat molt bé i ens ho hem passat molt bé!! De tornada cap a casa el meu nino ja parlava del següent dinar! Això m'ha agradat que pensi en repetir-ho!!

Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. nov. 01, 2009 10:23 pm

Ninetes!! kin peazo dinar.. he menjat massaaaaaaaaaaaaaaa ufff encara me repetix....

Bueno tot molt bé no??? ells no ha parlat massa pero bueno ja parlem naltros jejej
a la prox. milor :-)ok:

nanit!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dg. nov. 01, 2009 10:42 pm

Ninetes meves¡¡¡¡¡
La veritat es que jo aquest matí he esta't fatal penssan que ell no podia venir ....però al final em pogut estar els 20 encara que no sigui tot el dia.
Us estimoooo moooolt boniques meves.
Un petonet i bona nit a totes.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dg. nov. 01, 2009 11:12 pm

Ninetessssssssss!!!!!!

us escric ara a la mitja part de pekin express......ostres, estic a punt d'anar a dormir i em segueix fent un mal el cap que em moro!!!!!potser em faré un got de llet amb un ibuprofeno!!!!!!

Nenes, jo he estat molt bé....ara abans d'anar a dormir el meu en em fa....t'ha fet ilu que estiguessin tots aquí no?????podríem fer algun dinar així quan s'hagi casa la tara....jijijiji!!!!

ara això si....una mica calladets i algun moment de.....o estamos todas o esto se hunde hi ha hagut...però molt bé!!!!
tot estava de muerteeeeeeeeeeeeeee la gertru una passada, i el pa.......mmmmmmmm....demà mateix li demano a la sogra la panificadora!!!i tant!!!!

Patunets.....i parlem demà!!!
Sou genials!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dl. nov. 02, 2009 7:48 am

Bon da boniques!

Entro un moment per dir-vos que ahir s'em va anar l'olla i que els bouquets dels rams jo ja els tenia a casa així que no havia d'haver agafat!
O sigui que tinc tres bouquets que no són meus ok? suposo que de la papallona... sorry! t'els guardo!

Un petonet!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dl. nov. 02, 2009 8:08 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡
QUe tal? jo estic xof....m'he aixeca't amb ganes de plorar......quina merda de dilluns.......això és pq ja us enyoro.......

Papallona i totes les altres ninetes, ahir vaig mirar Ryanair i ara si marxes de reus cap a sevilla un dissabte tens que tornar un diumenge al mati. O sigui que si algun dia i anem no se si val la pena agafar un hotel molt car ja que seria per dormir unes poques hores.

Si marxem el 21/11/09 i tornem el 22/11/09 surt anar i tornar 60€ (car oi)
Si marxem el 28/11/09 i tornem el 29/11/09 surt anar i tornar 51€ (car)

Encara estic miran, no patiu que aquest vespre em poso un rato a ryanair i segueixo miran oks?

Us etimoooooo mooolt boniques meves i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dl. nov. 02, 2009 8:20 am

Bon dia, ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!

Ahir ja no em vaig connectar, cuan vam arribar ens vam assentar al sofa, i ens vam posar a xerrar, de com havia anat, rient dels comentaris graciosos i res que s'ho va passar molt be, i jo millor!

Estic contenta d'haver-os conegut i de que fem cosetes juntes i tambe amb ells, aixo s'ha de repetir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I laiac, si al teu nen li fa ilu, dons podem fer una mini despe!!!!!!!!!!

Gis, la gertru, genial, felicita a tu madre!

I papallona diga-li al teu nen que el pa no el vaig tastar per dinar, pero per sopar en vam menjar i bonissim!!!!!!!!!!!!!!!

No se i tot, les truites de la elxa, la coca de la happi, els carquinyolis de la nur, (mes bons que els del poble del nen!), les quiches de la laiac, en general tot genialllllllllllllllllllllllll!

Us estimo i espero, que es repeteixi aviat!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 02, 2009 8:43 am

Bon diaaaaaaaaaaa!!!!

gissssssssss avui has entrat abans que jo eeeeeeeee!!!!!!!!!!!jijijiji......avui treballo ttttttttooooooooooooooot el dia, així que podré anar-vos dient cosetes......ara...allò que va deixar de ser urgent uns dies....ara és urgentíiiiiiiiiissim!!!!!

Taraaaaaa ara m'he perdut amb això de la mini despe....ell el que vol és tornar a fer dinaret........!!!!a la pròxima estaran més "sueltos"!!!!

Torseann bunicaaaaaa........i perque has de plorar?? com es troba el teu nen?? que tens la...delloncis?????va dona...ànim..
no puc dir ànim que som dilluns però......falta menys pel finde!!!jijijij

TINC MOLTA SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!! PAtunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. nov. 02, 2009 8:52 am

nena ho dic per el que ha dit el teu nen, avans de la meva boda fem una mini despe, tots juntets!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 02, 2009 9:17 am

aaaaaaaaaaaaa..........vaig posar abans¿¿¿¿¿¿¿¿???????? a mi em va dir després......així ja serem dos parelles casades!!!!ijiijijjij

que guaiiiiiiiiiiii,,,,,,,,,,,,,,,TENIM BODA AL GENER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 9:22 am

Bon dia ninetes!!!
aix no m'hagues aixecat pero s'han de fer coses a casa i connecar-meee al foro!!!

Nur wapi.. no et preocupis cadascun som com som, a mi también me costa parlar i al meu ninotet también.. que hi farem! això también va a dies!!

Giss eres un xuriça.. jiji.. tranki al final a qui li falta es a la happines!! haurem de kedar per fer el rams!!.. que tal la tornada a casa????????????????

Torsaeann.. neni... si ha s de plorar plora... pero xati pq estiguis xof... que et passa nena???? i el teu ninet ja està millor!?

Tara jejej el pa.. jo el de pipes no el vaig tastar pero l'altre li va quedar de co nya... al meu gust jejejej

Laiac.. a mi tampoc m'ha marxat el mal de cap desde ahir.. que malament.. jo ja m'he press ibuprofè amb la lleteta...

elxa.. com et vas riure ahirr ehhhhhh amb lo de les truites jejeej jo dic.. potser ens han ficat algu.. i no no.. jejej i el teu ninot que va estar bé? ell i el de la tara semblaven una parella això de tenir activitats comuns uneix! ja esta bé!!!

hapiiiiiiiiii a tu i a la black también us tenia aprop aixi que vam riure més

estiu nena.. co m va anar a casa tuns sogres??? gacies pel perfum!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 11 visitants