NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. nov. 02, 2009 11:49 am

nuvia2010 ha escrit:Istar??? Com estas de lo teu???

A P3 tenim una nena que es diu ISHTAR :) no ho havia sentit mai, i ara per duplicat!!! jejejejeje que way que tinguis a la peque fent manualitats!!!

Hola Nuvia! doncs el meu nom real ja el saps però ve de Istar que es un nom hebreu i ma mare ara diu que no ho savia llavors sinó m'hagues ficar Istar. Ja estic bé amb el meu... :-)ok: doncs jo encara no coneixia a ningú que s'ho digués realment. Com et trobes per cer? (+:-)
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. nov. 02, 2009 11:58 am

Bona setmaneta a totes!
Lluneta, com estas? ja estas boneta del tot? (+:-)
Amelie, doncs avui hi vaig a demanar hora al gine no m'hi capfico gaire a més tampoc es una cosa greu, el que passa que no deixa de preocupar-me una cosa així...bueno mentres tingui arreglo no sé ni perquè em preocupo... :hmm::

Neneeeeeeeeeeeeeeeeeees ja i som a De Nuvis eh?? que guay! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: portareu alguna cosa taronja de roba? si heu llegit el post de la fira ja sabeu perquè ho dic, sinó que sapigueu que les que portarem alguna cosa taronja de roba( samarreta,jersei, pantalons,etc...) ens faran un regalet a l'estand de Guia Nupcial... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Doncs nosaltres vam celebrar Halloween-Castanyada. Vam anar al poble i vam arribar a les 9:30 del vespre, ma mare ens va montar un túnel del terror i ma filla pobreta al principi cagadeta però després va començar a fer el xorra fent carotes i fent veure que era una mòmia i ens pixavem de riure.... :-))
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: PIKYS » dl. nov. 02, 2009 7:11 pm

Holeee noies!!!

Com anat la castanyada?? sort que va fer bo, perque deunido quina ventolera que fa avui!!!

NOVETATS!!!! ja tenim fotograf!!!!! iujuuuu al final despres de mirar i remirar i pensar ens em decidit per la Mariona. una cosa menys que pensar. Ara nomes falta el video, a vere si veiem algo bo a la fira i tanquem aquest tema.

Nuvia com passa el temps xarran eh!! Jas començar el regim??? que no sigui per culpa nostra eh!! jajaja. Va el proper soparet sera de regim jijijijiji. Vigila amb el "....." que avui fa molt fred :) >.-<:

Istar anims que ja veuras que sera una tonteria!! anims i no et preocupis abans de temps.

Lluneta aixo passar despres de fer soparillos sino no passaria aquestes coses jeje!!! i segur que to vas passar la mar de be!!!

Miriam com va tot???

la resta tot be???

bueno men vaig a fer feina pel pis que aquest finde no he fet gaire cosa!!!
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 02, 2009 9:20 pm

ISTAR82 ha escrit:Bona setmaneta a totes!
Lluneta, com estas? ja estas boneta del tot? (+:-)
Amelie, doncs avui hi vaig a demanar hora al gine no m'hi capfico gaire a més tampoc es una cosa greu, el que passa que no deixa de preocupar-me una cosa així...bueno mentres tingui arreglo no sé ni perquè em preocupo... :hmm::

Neneeeeeeeeeeeeeeeeeees ja i som a De Nuvis eh?? que guay! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: portareu alguna cosa taronja de roba? si heu llegit el post de la fira ja sabeu perquè ho dic, sinó que sapigueu que les que portarem alguna cosa taronja de roba( samarreta,jersei, pantalons,etc...) ens faran un regalet a l'estand de Guia Nupcial... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Doncs nosaltres vam celebrar Halloween-Castanyada. Vam anar al poble i vam arribar a les 9:30 del vespre, ma mare ens va montar un túnel del terror i ma filla pobreta al principi cagadeta però després va començar a fer el xorra fent carotes i fent veure que era una mòmia i ens pixavem de riure.... :-))

Hola a totes de nou... istar, estic millor però no ho acabo de deixar, no sé què em passa... sembla que abandono el constipat i ell em persegueix, m'estima massa com per deixar-me!!!
Sabeu què avui em cau la baba?? Primer pq els alumnes que tinc no volen que marxi - la setmana que ve ja és la darrera - i pq els de la seu pregunten per mi!!!!!! Què monos que són quan volen!!! Senyal que mala professora no vaig ser no??? No sé... a vegades costen aquestes edats, però ho considero un repte!!! XD
La Castanyada va anar molt bé, ja us ficaré fotitos.... ::love:: La casa va quedar terroríficament decorada jijiji
Aquesta setmana de nuvis, avui he anat a buscar més invis per si un cas en necessito més... ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 02, 2009 9:21 pm

Amelie ha escrit:Nenessss que estem la gran majoria malaltones, això no pot ser!!! Amunt les defenses!!!

Istar: Que tal la visita al metge, tot bé?? Espero que sí, ah! i lo de la roba interior l'any passat a m'ha germana li va passar el mateix, són uns careros, haurem de buscar i rebuscar a veure si hi ha alguna botigueta amb preus més raonables!! Que vagi molt bé la festa que tens preparada, Happy Hallowen je je!!! *.-o-o.*

Nuvia: Que tal guapix?! Ja t'ho vaig dir però insisteixo, perquè de debó que sortiu molt guapos a les fotos, a més de original és super romàntic!! I pel que hem preguntaves, hem caso el 15/05/2010 després de la festa major, jiji (resacossos total). Jo també m'afegeixo a la teva llista de coses que no tenim, i hem sembla que encara vaig pitjor. Per cert he vist que també estas malaltona, cuidat molt!! i que et cuidin es clar!!! ::love::

Lluneta: Hola neneta, poz si estic malalteta, ara que he vist que tu també, si no has anat al metge ves-hi, perquè hi ha una passa de virus panxa, per dir-ho d'alguna manera, i millor que et donguin algo per ajudar a que el virus desaparegui. Jo he de tornar a anar al metge dilluns, perquè ara resulta que per les nits hem fan mal els genolls, aix és que començo a tenir una edat... :star:: Nena quina gràcia lo dels nens de classe, són uns marujilles, però que guay!! tots a coro enhorabonaaa!!! >.-<: >.-<:

Miriameta: Com va?? També malaltona, a veure si et millores ràpid guapix!!! Que necessitem que la veu de l'experiència és connecti jiji!!Per cert molt xules les fotos pre-boda, tant morenets, amb el mar de fondo... Jo en teoria les faig la setmana que bé, semblarà que estiguem disfressats de Halloween blancs total!!!

AnnaLleida: Com ho portes?? Que llegint els últims missatges m'he adonat que et queda ben poquet!! Segur que amb moltes ganes!!! Ja ens contaràs!!

Pikys: Com va??? Lo del bon temps, no et pensis, aquí a LLeida la boira ja es deixa veure, però a lo que ja t'han dit, això significa que aviat vacancetes de Nadal!!!!

Ise, Cuca???!!! On sou, espero que vagi tot molt bé!! Us trobem a faltar!!!!

Buniketa: Ets una crack!! si continues així l'any que bé ja no hauràs de patir per res, ho tindràs tot preparat molt bé!!! No facis com jo, sempre tot a última hora, aix si ja m'ho diu el meu amorete que de vegades sóc massa trànquila!!!

Una Abraçada a totes que segur que hem deixo algú!!!!

amelie!!!!! Com estàs wuapíssima??? Ja estàs recuperada del tot? Jo vaig fent però no per tirar cohets però bno... nem fent... Anireu a la fira? Jo en tinc moltes ganes ara que no sé què mirarem si ja ho tenim pràcticament tot però bno per donar un tomet no fa mal!!! oi???? A tú potser et serveix de més no?? A vere si ens trobem totes per allí... :yium:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 02, 2009 9:23 pm

nuvia2010 ha escrit:NENEEEEEEEEEEEES!!! QUINES GANES QUE SIGUI LA SETMANA VINENT!!!!!!

Nuvia on etssssssssssssssss?? Quan seràs a la fira tú??????????? Te vull vere!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: Estàs ben recuperada de tot?? Com que has tornat a desaparèixer... saps que al meu insti també fem la pregària? Però sempre m'oblido de fer-la, sóc mala cristiana tia... :-)ok: Digues alguna coseta!!!!! Al menys que estàs bé i animada....
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 02, 2009 9:25 pm

PIKYS ha escrit:Holeee noies!!!

Com anat la castanyada?? sort que va fer bo, perque deunido quina ventolera que fa avui!!!

NOVETATS!!!! ja tenim fotograf!!!!! iujuuuu al final despres de mirar i remirar i pensar ens em decidit per la Mariona. una cosa menys que pensar. Ara nomes falta el video, a vere si veiem algo bo a la fira i tanquem aquest tema.

Nuvia com passa el temps xarran eh!! Jas començar el regim??? que no sigui per culpa nostra eh!! jajaja. Va el proper soparet sera de regim jijijijiji. Vigila amb el "....." que avui fa molt fred :) >.-<:

Istar anims que ja veuras que sera una tonteria!! anims i no et preocupis abans de temps.

Lluneta aixo passar despres de fer soparillos sino no passaria aquestes coses jeje!!! i segur que to vas passar la mar de be!!!

Miriam com va tot???

la resta tot be???

bueno men vaig a fer feina pel pis que aquest finde no he fet gaire cosa!!!

Si que fa fred si pykis, no apeteix sortir de casa!!!!
Biennnnnnnnnnn ja teniu fotògraf!!!!!!!!!!!!!! Per fi!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Jo del pis tmpoc he fet molt la veritat i ara em sap greu però tinc una feina del cole............ això de fer les classes amb ordinador és una me... km una casa!!!! Us aviso!!!! Estic molt en contra!!!! ÉS un desgabell, ja vureu quan ho hagueu de fer totes... quién avisa no és traïdor!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. nov. 02, 2009 10:10 pm

Neniiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss!!!!

Estic vivaaaaaaaaa!!! Pero cada dia arribo tard a casa amb la merda dels cursets de formacio i mira... i el finde vam estar bastant out i ahir que em volia ficar una estona van venir unes amistats dalpicat que feia temps que no veiem i quan van marxar vam entendre pq feia tant temps que no els veiem, jajajajajajajaja Es broma Pikys!!!! Ens ho vam passar molt be :) Ja tenim ganes de repetir!!!!!

Llunetaaaaaaaaaaa, disfruta daquesta darrera setmana :) pq despres vindra alguna cosa millor :) Tu dont worry, la questio es no pagarte les braves!!!!

Divendres anem dexcursio amb els nens a la Pobla de Cervoles a fer atmelles garrapinyades :-///: :-///: :-///: :-///: i quan arribi a casa, a canviarme i cap a la firaaaaaaaaaaa!!!! nosaltres a veure si trobem algunes aliances que ens agradin mes que les que tenim vistes :)

Nenis, estic perra per escriure mes, jajajaja estic molt cansada, dema us contesto a totes de forma individual... vaig a morir escarxofada al perro-sofaaaaaa!!!! Us estimo, podrides!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: annalleida » dl. nov. 02, 2009 10:42 pm

lleidatanes!!!!!!!!!
no he tingut internet a casa i no m'he pogut conectar fins avui (estic currant)
si si si aquest finde ja és el fira nuvis!!!!! quines ganes. la meva sogra ja s'ha comprat el vestit, m'ha dit que és a la Rami Novell, no he anat mai pero m'han parlat molt bé d'ella :-)

i el finde?? ja he vist que heu tingut castanyada ben divertida. jo vaig currar el dissabte a al nit i vaig fer la castanyada a l'arnau. ben divertida, ens vam muntar un soparet amb cocs i panellets i ben bé!!!!! i el diumenge vaig tenir les bodes d'or dels padrins del Jordi!!!!! que xulo va ser i molt emocionant, tothom parlava de la nostra boda i com seria. total que com en parlavem tant he somiat que entrava a l'esglèsia amb el meu pare i amb el vestit!!!! això s'atansa i cada vegada estic més nerviosa!!!!!!

Vigileu amb els costipats!!!!!!!! avui m'he despertat amb febricula i agotament pero me pres un efferalgan i cap a l'Arnau a passar la nit :-)

no sé que més contar-vos!!!!
Bona nit i descanseu
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 03, 2009 12:34 pm

nuvia2010 ha escrit:Neniiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss!!!!

Estic vivaaaaaaaaa!!! Pero cada dia arribo tard a casa amb la merda dels cursets de formacio i mira... i el finde vam estar bastant out i ahir que em volia ficar una estona van venir unes amistats dalpicat que feia temps que no veiem i quan van marxar vam entendre pq feia tant temps que no els veiem, jajajajajajajaja Es broma Pikys!!!! Ens ho vam passar molt be :) Ja tenim ganes de repetir!!!!!

Llunetaaaaaaaaaaa, disfruta daquesta darrera setmana :) pq despres vindra alguna cosa millor :) Tu dont worry, la questio es no pagarte les braves!!!!

Divendres anem dexcursio amb els nens a la Pobla de Cervoles a fer atmelles garrapinyades :-///: :-///: :-///: :-///: i quan arribi a casa, a canviarme i cap a la firaaaaaaaaaaa!!!! nosaltres a veure si trobem algunes aliances que ens agradin mes que les que tenim vistes :)

Nenis, estic perra per escriure mes, jajajaja estic molt cansada, dema us contesto a totes de forma individual... vaig a morir escarxofada al perro-sofaaaaaa!!!! Us estimo, podrides!!!!!

Nuviaaaaaaaaaa ja m'havies preocupat!!!!! Com que quan desapareixes és per alguna raó... doncs, bé, estava preocupada... ara si és per un curset, té excusa. jo en faré un ara de 120 hores de competències bàsiques, pq no em tornin a enganxar amb preguntes a les opos que no sapigui respondre!!!!
Bé, divendres ja te vindré a veure a la fira :-)ok: pq no sigui dit... i diumenge también... jejeje :-)ok: Per cert, les braves ja me les pagues eh! Vam dir a finals d'octubre i ja ha passat i segueixo sense res... :-( :-( així que quan fem les braves??? Jijiji...
Descansa wuapa!!! A vere si parlem aviat!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 03, 2009 12:36 pm

annalleida ha escrit:lleidatanes!!!!!!!!!
no he tingut internet a casa i no m'he pogut conectar fins avui (estic currant)
si si si aquest finde ja és el fira nuvis!!!!! quines ganes. la meva sogra ja s'ha comprat el vestit, m'ha dit que és a la Rami Novell, no he anat mai pero m'han parlat molt bé d'ella :-)

i el finde?? ja he vist que heu tingut castanyada ben divertida. jo vaig currar el dissabte a al nit i vaig fer la castanyada a l'arnau. ben divertida, ens vam muntar un soparet amb cocs i panellets i ben bé!!!!! i el diumenge vaig tenir les bodes d'or dels padrins del Jordi!!!!! que xulo va ser i molt emocionant, tothom parlava de la nostra boda i com seria. total que com en parlavem tant he somiat que entrava a l'esglèsia amb el meu pare i amb el vestit!!!! això s'atansa i cada vegada estic més nerviosa!!!!!!

Vigileu amb els costipats!!!!!!!! avui m'he despertat amb febricula i agotament pero me pres un efferalgan i cap a l'Arnau a passar la nit :-)

no sé que més contar-vos!!!!
Bona nit i descanseu

No ens podem queixar de la Castanyada la veritat... Va star bé, si et serveix de consol el meu futur también va fer la Castanyada a la feina... jejeje también van menjar panellets i cava...
Jo enlloc de somnis de la boda, tinc malsons!!!! Que m'entrepusso, ke em taco, ke tothom em diu pastís de nata... amb el vestit, en fi,... ke no stik massa tranquil.la...
::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 03, 2009 12:38 pm

X cert, que sapigueu que ahir vem acabar de triar els hotels del viatge de nuvis i les dates i que si tot va bé, aviat em confirmaràn que ja el tenim reservat i donarem la paga i senyal!!!!! Al final 5 nits a NY i 7 a RMaya!!!!!!!!!!!!! ::love:: Stik suuuuper happy!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Ara quan ens avisin anirem a fer la paga i senyal (deu ni do quants diners!!!) i ja estarà...!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Una cosa menys... ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. nov. 03, 2009 1:49 pm

Hola noietes! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Lluneta que guay ja tens el viatge! Nosaltres encara no ens aclarim,potser acabarem anant a Egipte...ens crida molt l'atenció, les piràmides, tot el passat i la cultura que hi ha...nusé a veure si aquest finde a De Nuvis veiem algun viatge que ens cridi l'atenció. us admiro per com podeu estudiar, treballar i tot, jo acabaria més agotada del que estic...els crios ( quan son teus) absorbeixen moltíssim, has d'estar tot el dia pendent d'ells...jo sempre tinc ganes de que arribi la nit perquè se'n vagi a dormir i per descansar una estona perquè hi ha dies que psicològica i físicament no puc més. Es lo que hi ha, a més ara els hi comença l'edat del pavo ja amb 5 anys: que si la Hannah Montana, que si només volen( les nenes) faldilles, que si tinc el novio, això no m'agrada que no em queda bé...es una pasada, per molt que ho vulguis evitar ara creixen diferent...abans amb 5 anys veiem el Barrio Sésamo, escoltavem Enrique i Ana, estavem tot el dia pensant en jugar, ens importava un xurro com ens vestien i ens menjavem els mocs...jejejeje! i ara quin canvi! :star:: :-(

Yujuuuuuu !!! aquest divendres anem a mirar les aliances i a encomanar-les!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 03, 2009 2:51 pm

ISTAR82 ha escrit:Hola noietes! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Lluneta que guay ja tens el viatge! Nosaltres encara no ens aclarim,potser acabarem anant a Egipte...ens crida molt l'atenció, les piràmides, tot el passat i la cultura que hi ha...nusé a veure si aquest finde a De Nuvis veiem algun viatge que ens cridi l'atenció. us admiro per com podeu estudiar, treballar i tot, jo acabaria més agotada del que estic...els crios ( quan son teus) absorbeixen moltíssim, has d'estar tot el dia pendent d'ells...jo sempre tinc ganes de que arribi la nit perquè se'n vagi a dormir i per descansar una estona perquè hi ha dies que psicològica i físicament no puc més. Es lo que hi ha, a més ara els hi comença l'edat del pavo ja amb 5 anys: que si la Hannah Montana, que si només volen( les nenes) faldilles, que si tinc el novio, això no m'agrada que no em queda bé...es una pasada, per molt que ho vulguis evitar ara creixen diferent...abans amb 5 anys veiem el Barrio Sésamo, escoltavem Enrique i Ana, estavem tot el dia pensant en jugar, ens importava un xurro com ens vestien i ens menjavem els mocs...jejejeje! i ara quin canvi! :star:: :-(

Yujuuuuuu !!! aquest divendres anem a mirar les aliances i a encomanar-les!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Eiii istar ja em direu si us agrada el gènero!!!!! El preu segur que si!!!! Jo pràcticament els darrers regals que m'han fet són d'allí......... i estic molt contenta amb tot el que tinc!!! Les aliances també... avere quines trieu i si són les mateixes!!!!!! ::love:: A part de les que us ensenyaràn tenen uns catàlegs d'on podeu triar-ne més i us les fan... naltres no ho fam fer pq tinc un xiquet caparrut i volia aquelles i cap més!!!!! Però es podia fer... :-)ok: Ja em contaràs... tinc ganes que arribi el divendres!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. nov. 03, 2009 4:44 pm

Hola wapes!!!
estic viva!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 03, 2009 7:30 pm

miriameta ha escrit:Hola wapes!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. nov. 03, 2009 9:17 pm

avui estic una mica.. sensible...
aquesta es la canço que vaig posar al meu nen perque obrís el regalet a casa davant del fotògraf. El rellotge personalitzat. Tinc ganes de veure el video...

Aix que bonic va ser tot!!!! ::love::

http://youtube.com/watch?v=Um239FmxWeA

06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 04, 2009 8:07 am

Hola amoooooooooooooooooors!!! Avui, han assegurat els del st patrick que arriba lultim vestit... aixi que teoricament, si arriba, avui ja mhe de decidir pel vestit... a veure si puc entrar i amb lletres gegants ficar: NENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS TINC VESTIT!!!!!!!!!!! i a la fira em veureu amb la cara didiota de tenir, per fi, vestit!!!!!!!!!

Em te preocupada la cuca, que no apareix mai per aqui :( Que li deu passar???

también menrecordo de la Laucob, espero que estigui mes animada :)

Miri, la canço molt maca :)

Istar, la teva nena es preciossissisisisisisisma, us assembleu molt, eh????

Lluneta... et dec unes braves :(

buniqueta... no avancis tant la feina que sino lany que ve no tassemblara que et casis, jejejejejeje

annalleida, com estas??? Estas millor???

amelieeee, vosaltres que teniu lligat???

Ise... que et va passar al desastros sopar???

Se que em deixo gent... ho sento molt... :(
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. nov. 04, 2009 11:43 am

miriameta ha escrit:Hola wapes!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Tu creus que encara no m'ha donat temps de continuar llegint la crònica??? no pot ser això! el meu futur maridet que agafa l'ordinador i s'enganxa a Farm Ville i no lo suelta... :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-/
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. nov. 04, 2009 12:09 pm

Nuvia per fi ja tens vestit, ara a decidir-te!!!!! Nena quins nervis ens queda poquíssim! Ostras és veritat la cuca fa dies que no ronda per aquí, estarà bé?

Doncs ara m'ha vingut al cap lo de la grip, a la classe de ma filla ja n'han faltat 9. Abans d'ahir es veu que 2 van tornar ja i ahir diu ma filla que no faltava ningú, que s'havien ficat bons, però es veu que han estat 1 setmana amb febre amb mal de panxa i xafadets pobres... :--( (+:-) Menos mal que ma filla no l'ha agafat , perquè sino hauria de perdre 7 dies de currar i no m'ho puc permetre.

Lluneta ja estàs bé del tot?? :-( Divendres quan arribi a casa ja us contaré com son...les encomanarem , donarem una senyal i quan estiguin fetes doncs ho acabarem de pagar i ja ens les endurem i ens les guardarem....total falten 4 mesos.

Buniketa , jo penso com la nuvia si corres tan l'any que ve no sabràs que fer, eh? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Miriam que xula la cançó es molt romàntica....uooooo!!! :-///: :-///: :-///:

Annalleida com estàs? et va anar bé l'efferalgan? jo fa dies que estic super cansada i amb mal de cap, però crec que té més a veure amb el temps. Recuperat aviat!

A les demés espero que estigueu bé i que aneu avançant en el procés de la boda...que el 2010 serà el nostre any!!

Per cert a vosaltres us passa que somieu coses negatives sobre el dia de la boda? no sé si es perquè arriba el moment i estic histèrica o que, fa uns dies vaig tenir un mal son que arribava la boda i tot sortia al revés i avui he somiat que estavem ja al març i jo no sabia al mes que estavem, el meu nen em deia que erem ja a dia 10 de març i jo només tenia el vestit i s'havia de fer tot, m'he agobiat un munt ....uffff! però semblava super real , quin mal son, fuig fuig!! :--(
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat