"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 9:26 am

es que mireu el marcador!! tara 2 - 2 siiiiiiiiiii ANEM DE BODAAAAAAAAAAAAAAAA
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dl. nov. 02, 2009 9:46 am

Ostres ahir, cuan vam arrivar al piset, que bo, em diu el nen -ostres jo estava super tranquil i tant de dir el poc temps que queda-, ara esta cagat! Crec que no era concient de que la data s'acosta super rapid i el dir que ja nomes ens queden dos mesos i tot el que vam estar dient, li ha agafar el cangueli!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 10:18 am

juas.. tara jo era hora que estigues un a mica nervi!!! no? pobret jajaj.. avui li estarà donant voltes jejejje
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 10:24 am

ninetes heu vist lo que va dir la elxa.. de les manualitats?! son molt xules

us deico el link:

viewtopic.php?f=39&t=20501&start=0
Papallona*

EntradaAutor: tara » dl. nov. 02, 2009 10:37 am

Bueno una mica nervi, si que esta be, pero a veure si es cagara i no es presentara, el mato!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 10:42 am

uaaaaaalaaaaaaaa
que va nena.. això n o passarà sap que el mataries jijij
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 10:44 am

aquestes son les flors eva que deieu???

viewtopic.php?f=39&t=19377
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 10:57 am

Bon dia ninetesss!!!!

Buahhhh!!!! hem sortit a estendre la roba i por poco nus vamos volandooooo!!!! quina por!!! :star:: fa una ventadaaaa... Suposo que avui haurà de venir el nen de a Torsaeann per ficar alguna torre de llum caiguda!!!!! >.-<:

Ninetes...com esteu???? veig que en general va anar genial, no???? Ell em diu aquest mati..."Tia m'enrecordo de tots els noms" i m'ha dit el nom del foro, el nom real i la respectiva parella...jajajajajaj
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 11:03 am

Torsaeann.....WAPETONNNNAAAA!!!!! ànims nineta....encara que el teu nen va venir una estona ens vam juntar tots 20 i això es el que importa!!!!!!! vale....

Tara....QUE AL GENER NUS VAMOS DE BODORRIIIOOOOOO!!!!!!! :-///: :-///: :-///:

Papallona....que tal estem...???? jo ahir vaig riure moltissimmmm!!!!! per cert, a mi només em falta 1 bouquet....quela Tara em va dir que el tenia ella...així que jo ja estic servida.....Quan hem de quedar per fr manualitats...jejejeje????

A totes les demès..ninetes, vaig a fer feina i desprès torno, ok?????

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 02, 2009 11:04 am

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JO CREC QUE TOTA LA MEVA OFICINA SORTIRÂ VOLANT!!!!!!!!!!! que fuerteeeeeeeee!!!!!!
però molt eeeeeeeeª!!!!!jopetaaaaa......vull anar a casaaaaaaaaa!!!!

Tara...........digali que tranquil.....que passada la boda, si fa com el meu, podrà fer el que feia abans o més.......mira a mi, m'abandona per anar porai amb un amic!!!!!! (ahir el vaig tornar a amenaçar i ja m'ha dit que no té intenció de treure's l'anell,jjijijij)............així que tranquiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!

happi...........aquí també fa ventada????????? si si això dels noms....ara està molt bé, que ahir li explicava al nen algo de vosaltres i ja li podia posar cara a tothom!!!

Ara no em puc mirar això papallona, al migdia dinant m'ho miro!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 02, 2009 11:53 am

Elxaa.......................tu nene creo que habló conmigo porque le ataqué directament con el tema obras.......pobret, devia dir que quina tia....sense coneixe'm i alaaaaa a por trabajo....jijijiji!!!!!
però és molt maquet!!!!!!!!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEEESSS:.......que us emproveu més vestits!!!! que xuliiiiiiiiii......eiii i a la fira tot nuvis.....hi anirem divendres no???????????????? TARAAAAAAAA tot i marxar un ratet podries venir no??????????????

PAtunets.............i torno a treballar.....que sinó per aquí diuen que no treballo...ejem ejem!!!! :-)
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 12:12 pm

juas juas!!

que fort que frot.. es que mira que vam estar hores ehhhhhhhhhh jo vaig veure que en general tots som superhhapis no?? jijijij.. jo crec que vaig parlar amb tothom... aixx.. que guai!!! mira que ens estimen,, per fer estes cosesjiji

doncs a mi les flors estes m'agraden molt.. ni que sigui per decorar.. i les d'eva estes también.. a mi en una boda.. a l'entrada del restaurant em van donar una rosa ( a les dones) es podia fer también...

uff kin munt de cosetes..

bueno wapes avui vaig de 14 a 21... ja em connectaré desde la feïna que vull recollir alguna coseta... per aki per casa

jo si voleu dissabte mati podem fer manualitats a casa!

bueno ja parlarem
muaks!
Papallona*

EntradaAutor: tara » dl. nov. 02, 2009 12:41 pm

Anda que no ha canviat el temps, eh!!!!!!!!!!!!!!!!

Dons ja queda menys per el meu bodorrioooooooooooooo! quina ilu veureus a totes alla i tenir una taula de NINETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El meu nen encara no controla els noms, pero es normal en ell, als meus cosins sempre els hi canviava els noms, aixo que fa 10 anys que els coneix! Pero tranquils que s'arreglara aviat, un parell mes de quedades i llestos!

Tant de temps, planejant aquest dinar, i sense adonar-nos, ja esta passat! Pero la sort es que es repetira i sera igual o millor!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes us estimo!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 02, 2009 12:46 pm

Ninetes!!!!

m'acaben de donar una noticia que m'he quedat a quadres.....i tinc ganes de plorar....buf buf, haig d'aguantar!!!!haig d'anar a parlar amb el meu director i no sé com fer-m'ho.

Havíem de rebre una cosa, AL DESEMBRE!!!! que porta una certa feina....però que bueno...amb tranquil·litat al desembre es feia....doncs..............HO HAN REBUT AVUI!!!!!!!!!!!!! i sabeu que??? tenim 20 dies per contestar!!!! o sigui que................joddddddddddddeeeeeeeerrrrr.....que jo hauria de marxar tranquil·la de vacances i això s'ha de fer JA!!!!!!!jopetaaaaaaaa!!!!!!!!!!! juntament a ho altre que ara ens han dit que també tornava a ser urgent....
VISCA LA PEPAAAAAAA!!!!!!!!!

ja veig que sóc una desgraciada amb la feina....tot em cau a mi!!!!
apa....que a veure quew aclareixo!!!

Patunet....jo si que us estimo!!
ara tic molt xof
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dl. nov. 02, 2009 2:21 pm

Ninetes encara q vam estar poca estona vam estar be!!!bueno cm q estabem a la punta am qi mes va xlar va ser am el ninto de la laiac, el de la torsaeann i el de la giss q si tenen vergonya de debo q no o semblava xq vam estar una bona estona xarrant encara q a vegades eren tonteies!!!!

Ell va estar be xo diu q son tots molt callats...diu q va anar a buscar truita i nose q va dir i nomes vau cnt les ninetes....

La proxima podria ser per ja xq ja ian calçots i podriem fer una calçotada!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 2:49 pm

Ninetes...torno a ser aqui que acabem de dinar...He estat netejant i fent uns arreglos a casa i ja estem....Sort que s'ha calmat una miqueta el vent, peròaixò no para ninetes!!!! estic a aborrint el Pla només pel vent.. jijijiji

Papallona, que vagi bè el treball aquesta tarda!!

Elxa, Nur i Tara... he trucat a correus i m'han dit que possiblement s'ha estraviat l'avis, però que amb el nom i la direcció ho buscaràn i demà o demà passat em dirán alguna coseta, ok????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 2:52 pm

elxa ha escrit:papallona has visto el post de las manualidades? que te han parecido? estan xulas las flores, pero.....es lo que dijimos, se va a llenar la mesa con tantos detalles que les vamos a tener que dar a los invitados una bolsa para que cargen todo....jejejeje...
Hombre la idea de dejar la rosa con la tarjeta de agradecimiento no está mal.....

Nenes....aquestes manualitats m'han agradat molt, però ésk a mi tot això no se'm dona gaire bè...que fiqueu moltes cosetes damunt de la taula??? :hmm:: jo penso que només el detall...pq pel tema de "l'agraiment" a mi m'agrdava la idea de fer un puzzle personalitzat i ficar una peça a cada plat pq la gent ho vagi montant....però amb ell no li acaba de fer el pes...diu que serà una mica caos tothom de peu!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 2:55 pm

elxa ha escrit:happi este viernes prueba de vestidos! que guay!! estas nerviosa?
el sabado yo también tengo prueba, la semana que viene nos vamos de feria tot nuvis, y a la otra prueba también de vestidos, que fines de semana nos esperan! crónicas!! crónicas!!

Aixx...sip,la veritat esk tinc ganetes de començar...encara que per altra banda m'espanta...us ho podeu creure????? jejejjeej.
La veritat esk ens esperen uns findes completets...Per la setmana que ve jo m'agafarè festa el Divendres a la tarda i llavors podrem anar amb la calma...i Dissabte anirè amb ell per la tarda quan acabem de collir olives, bé, ell no se si encara tindrà la baixa o no, però a mi em toca fijo!! així que Divendres a la llibreteta i apuntant-ho tot!!!! jajajajaj
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 2:59 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!!

m'acaben de donar una noticia que m'he quedat a quadres.....i tinc ganes de plorar....buf buf, haig d'aguantar!!!!haig d'anar a parlar amb el meu director i no sé com fer-m'ho.

Havíem de rebre una cosa, AL DESEMBRE!!!! que porta una certa feina....però que bueno...amb tranquil·litat al desembre es feia....doncs..............HO HAN REBUT AVUI!!!!!!!!!!!!! i sabeu que??? tenim 20 dies per contestar!!!! o sigui que................joddddddddddddeeeeeeeerrrrr.....que jo hauria de marxar tranquil·la de vacances i això s'ha de fer JA!!!!!!!jopetaaaaaaaa!!!!!!!!!!! juntament a ho altre que ara ens han dit que també tornava a ser urgent....
VISCA LA PEPAAAAAAA!!!!!!!!!

ja veig que sóc una desgraciada amb la feina....tot em cau a mi!!!!
apa....que a veure quew aclareixo!!!

Patunet....jo si que us estimo!!
ara tic molt xof

Nena...que no tens companyes??? esk tot t'ho encarreguen a tu o k??? jopeta!!!! que fotut!!!!!! tu tranquila i prent-ho amb calma nena...que desprès qui es troba malament ets tu i ells tan tranquils..veritat!!!! relaxa't tot el possible i poquet a poc !!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 3:01 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes encara q vam estar poca estona vam estar be!!!bueno cm q estabem a la punta am qi mes va xlar va ser am el ninto de la laiac, el de la torsaeann i el de la giss q si tenen vergonya de debo q no o semblava xq vam estar una bona estona xarrant encara q a vegades eren tonteies!!!!

Ell va estar be xo diu q son tots molt callats...diu q va anar a buscar truita i nose q va dir i nomes vau cnt les ninetes....

La proxima podria ser per ja xq ja ian calçots i podriem fer una calçotada!!!!

Nena...tu podries haver anat a l'altre cantó de la taula i haver dit que marxaves...que jo ni adonar-m'he!!!!! :-/ ...vau arribar i gairebè vau marxar!!!!!! Tot bè????
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants