"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 3:24 pm

Ninetes....marxo a classe i ja fins la nit no torno que vaig a spinnig per cremar tot el lo que he zanpao este findeeee!!!!!!! :.0.-0.:

Fins la nit wapiiisss!!!! aaahhh!!!! demà per la tarda voleu quedar o no podeu'???? jo surto a les 20:00h de Reus...però si voleu fer un coffee o alguna coseta m'ho dieu!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dl. nov. 02, 2009 4:09 pm

Hola ninetes!

Ja torno a ser a la ofi, quines ganes de que siguin les 6!

Happi, saps qlguna coseta de la feina??????????

Estiu, jo crec que per ser el primer dia que es veien no va estar malament!

Bueno ninetes d'ns si dema al final voleu quedar ja direu alguna coseta!

Per cert la de la floristeria em va dir que despres de tot sants, ja hi podiem anar per veure el que voliem, aixi que aquesta setmana ens hi acostarem un moment per veure que te i que hem de fer!

I m'esperare a mitjans de setmana, sino tinc noticies de la sra. maria la trucare a veure que passa, que la tia va amb una tranquilitat.... i per si em llegeix, si si vas massa tranquila i a mi em queden 2 mesos i encara no se res en concret!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 4:15 pm

tara ha escrit:Anda que no ha canviat el temps, eh!!!!!!!!!!!!!!!!

Dons ja queda menys per el meu bodorrioooooooooooooo! quina ilu veureus a totes alla i tenir una taula de NINETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El meu nen encara no controla els noms, pero es normal en ell, als meus cosins sempre els hi canviava els noms, aixo que fa 10 anys que els coneix! Pero tranquils que s'arreglara aviat, un parell mes de quedades i llestos!

Tant de temps, planejant aquest dinar, i sense adonar-nos, ja esta passat! Pero la sort es que es repetira i sera igual o millor!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes us estimo!

nena jo entenc al teu ninot que jo soc un kao amb els noms... ;P
doncs si ja ha passat... que fort.. no?... jijij... el meu ninot diu... que si en tots els dinar hi haurà tant de menjarrrrrrr.. que no pot ser!!! pero que ell diu que si els postres estan sempre tan bons.. ja està be... que deixarà un gran forat! jiji

nenes.. quant d'amor tenimmmmmmmm
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

no me digueu que no estem vivint una situació especial!!!! que bonic tot!!! i moltes cosetes gràcies a les NINETES!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 4:16 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!!

m'acaben de donar una noticia que m'he quedat a quadres.....i tinc ganes de plorar....buf buf, haig d'aguantar!!!!haig d'anar a parlar amb el meu director i no sé com fer-m'ho.

Havíem de rebre una cosa, AL DESEMBRE!!!! que porta una certa feina....però que bueno...amb tranquil·litat al desembre es feia....doncs..............HO HAN REBUT AVUI!!!!!!!!!!!!! i sabeu que??? tenim 20 dies per contestar!!!! o sigui que................joddddddddddddeeeeeeeerrrrr.....que jo hauria de marxar tranquil·la de vacances i això s'ha de fer JA!!!!!!!jopetaaaaaaaa!!!!!!!!!!! juntament a ho altre que ara ens han dit que també tornava a ser urgent....
VISCA LA PEPAAAAAAA!!!!!!!!!

ja veig que sóc una desgraciada amb la feina....tot em cau a mi!!!!
apa....que a veure quew aclareixo!!!

Patunet....jo si que us estimo!!
ara tic molt xof

laiac nena... no pot ser això j der.... que ets la única a la oficina???? o ets la unica que compeix amb les dates de venciment... pues mira i si no ho fas que passa???
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 4:18 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes encara q vam estar poca estona vam estar be!!!bueno cm q estabem a la punta am qi mes va xlar va ser am el ninto de la laiac, el de la torsaeann i el de la giss q si tenen vergonya de debo q no o semblava xq vam estar una bona estona xarrant encara q a vegades eren tonteies!!!!

Ell va estar be xo diu q son tots molt callats...diu q va anar a buscar truita i nose q va dir i nomes vau cnt les ninetes....

La proxima podria ser per ja xq ja ian calçots i podriem fer una calçotada!!!!

juas... es veritat.. va venir per on estavem naltros.. i vam parlar nosaltres.. mira...
pero lo important es que estigues agustito.... jijiji

es que per ells suposo que era molt.. nu se... massa... aix no trobo la paraula...
jaj es qeu som frikis nenes.. jijij
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 4:22 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...torno a ser aqui que acabem de dinar...He estat netejant i fent uns arreglos a casa i ja estem....Sort que s'ha calmat una miqueta el vent, peròaixò no para ninetes!!!! estic a aborrint el Pla només pel vent.. jijijiji

Papallona, que vagi bè el treball aquesta tarda!!

Elxa, Nur i Tara... he trucat a correus i m'han dit que possiblement s'ha estraviat l'avis, però que amb el nom i la direcció ho buscaràn i demà o demà passat em dirán alguna coseta, ok????

Gràcies bunika!!
tant de vent fa al pla??? ostis...
que faras aquesta tarda????...
han perdut les bossetes?!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 4:37 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
elxa ha escrit:papallona has visto el post de las manualidades? que te han parecido? estan xulas las flores, pero.....es lo que dijimos, se va a llenar la mesa con tantos detalles que les vamos a tener que dar a los invitados una bolsa para que cargen todo....jejejeje...
Hombre la idea de dejar la rosa con la tarjeta de agradecimiento no está mal.....

Nenes....aquestes manualitats m'han agradat molt, però ésk a mi tot això no se'm dona gaire bè...que fiqueu moltes cosetes damunt de la taula??? :hmm:: jo penso que només el detall...pq pel tema de "l'agraiment" a mi m'agrdava la idea de fer un puzzle personalitzat i ficar una peça a cada plat pq la gent ho vagi montant....però amb ell no li acaba de fer el pes...diu que serà una mica caos tothom de peu!!!!

a mi tmpoc se me dona molt bé.. pero es xulu i baratuuu jejej ho hem de intentar..
mm...
lo del puzzle.. jo si son moltes peces.. ho veig.. xungui.. pq la gent s'aixecarà i aleeeeee despiporre.. pero potser que sigui per taules... de 10 en 10 peces no serà tant.. que havies pensat???
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 4:39 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
elxa ha escrit:happi este viernes prueba de vestidos! que guay!! estas nerviosa?
el sabado yo también tengo prueba, la semana que viene nos vamos de feria tot nuvis, y a la otra prueba también de vestidos, que fines de semana nos esperan! crónicas!! crónicas!!

Aixx...sip,la veritat esk tinc ganetes de començar...encara que per altra banda m'espanta...us ho podeu creure????? jejejjeej.
La veritat esk ens esperen uns findes completets...Per la setmana que ve jo m'agafarè festa el Divendres a la tarda i llavors podrem anar amb la calma...i Dissabte anirè amb ell per la tarda quan acabem de collir olives, bé, ell no se si encara tindrà la baixa o no, però a mi em toca fijo!! així que Divendres a la llibreteta i apuntant-ho tot!!!! jajajajaj

aixxxxxx ninetes!! que ganas de veros vestidas de novias!!! que me mueroooooo aixxxxxxxx que bien que bien!!!!

happi a mi em pasava com a tu.. i en el moment !!!No podia parar!!!! jejejejej

a la fira n+ podré anar dissabte.. jooooo... pq diumenge tinc guardia.. i divendres treballo fins les 21hs!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 02, 2009 4:42 pm

Hole ninetes
segueixo amb la mateixa enrabiada del matí!!! si si, fent això estic sola.....avui mateix em passa algo i al meu centre no saben què s'ha de fer, ni com fer-ho ni res de res....per això ho haig de fer abans de marxar de vacances...però no depèn de mi!!!!

REs...prou disgustos1!!!! que com ha dit la papallona que guai tot el que estem vivint.....la veritat és que ahir pensant en el meu garatge.....feia goig......tanta gent alli, a caseta meva,......i tots junts!!!!!va ser molt xulo!!!! i el josep ja m'ho va dir que molt bé.....que se'm veia que estava contenta quan vau marxar!!!!!jijijijij i el momentazo detalles....perque no hi havia confiança del tot del tot eeee que sinó em poso a ballar............jijijijij.........

ESTIUUUUUUUUU tinc fotos amb tots menys amb vosaltres dos...quan passis per casa a cobrar veniu els dos i així ens fem una foto els 4!!!!jijijiii!!!!!!

que guai nenes....................aixxxxxxxxxxxx.-......sort d'aquests moments........més d'un es devia escandalitzar de totes!!!!!

patunets precioses!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dl. nov. 02, 2009 4:43 pm

Ninetes tranquiles que aixo feta una, es fan com a xurros!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja us ajudare, jo no em vull complicar, aixi que segurament donate una piruleta de cor amb una targeta!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dl. nov. 02, 2009 4:47 pm

Laiac, aixo de que ningu mes no sapiga el que fas tu es una merda, i si et poses malalta que passa????
Jo en se d'un que estant de baixa va haver d'anar a treballar per fer les nomines, sino la gent no veia ni un duro!

Que trist!!!!!!!!!!!!!!!

Dons si, el nen tambe m'ho va dir, que ens veia super be a totes cuen estem juntes i que s'ho va passar molt be, l'heu de perdonar, no estava aborrit, estava cansat, per aixo feia aquella cara de lluç bullit, quin poc aguante!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 4:55 pm

elxa ha escrit:NINETES!! mireu que xuli!

per aque el meu ninot accedeixi..haurem de fer moooooooooooooolts dinars!

jiji
Papallona*

EntradaAutor: tara » dl. nov. 02, 2009 5:26 pm

Que xula, pero el meu nen no se si estaria disposat, ho va fer una vegada obligat i bueno, no li va quedar mes remei!!!!!!!!!!!!

Pero aixo ho hem de fer, eh!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 5:38 pm

HE TROBAT IDEES PER A RAms xupa xupa.. fico fotos:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 5:38 pm

fotos:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 5:39 pm

fotos:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 5:39 pm

fotos:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 5:40 pm

fotos:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 5:40 pm

fotos:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 5:41 pm

fotos:
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants