"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 5:41 pm

fotos:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 5:42 pm

fotos:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 5:42 pm

fotos:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 5:43 pm

a mi m'ha agradat l'ultim el ram lila... pero no em materé a ficar tantes floretes!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 02, 2009 5:43 pm

Taraaaaaaa............mira m'has fet riure....quina gràcia això del lluç bullit!!!jijijiji

Ninetes....quina foto més xula, però....crec que perque accedeixin...nu sé jo eeeeeeeee!!!!jijijij

Papallonaaaaaa........aquestes fotos de rams ja els vam passar crec quan els vaig fer jo....vaja....que jo els havia vist ja en algun lloc!!! però si vosaltres teniu els vostres supermega bouquets.........són una passada......!!!!!!!! els nius auells, i la flor, i el cor..........aixxxxxxx que xulis!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dl. nov. 02, 2009 5:46 pm

Laiac, es veritat, fotia una mala cara, que no vull que ningu es pensi que no estava a gust amb vosaltres, pero te poc aguante, pero "sarna con gusto no pica" ell vol anar a caçar, que hi vagi pero al dia seguent s'ha de rendir!
Es veu que es van fer un fart de caminar, pero el de la elxa el pobre tambe lo va tocar pintar per el mati i estava alli al peu del cano!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 02, 2009 6:01 pm

Papallonaaa.....siii és molt macu el lila però tantes flors....tira tira.....

NINETESSSSSSS sabeu qui m'ha vingut a visitar a la feina???????? el meu nen amb la DUna...........pobret, he fet més festes a la gosseta que no a ell........és que aquí a ell l'he vist algun dia....però quan he sentit a la meva duna bordant perque el vent se l'emportava.........jijijiji.........que maca..................una alegria al dia!!!!!

Estic a punt de plegar a veure si aquesta nit mirant CSI us dic algo!!!!!!! que a partir de demà ja estic soleta a casaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!sin mariduuuuuuuuuuuu!!!!!! i encara podré aprofitar més!!!jijijijij

aaaaa i tu papallona no hi podràs anar en divendres???????? alaaaaaaaaaa...jo em pensva que hi podríem anar totes!!!!!!!!!jopetaaaaaaaaa...........que jo el diumenge...si la feina m'ho permet, marxo!!!!!!!

apa nenes, que marxo que ja veig les lletres dobles, i no és conya, porto de les 8 a l'ordinador....he dinat i tot aquí que al final no he pogut anar a anglès!!!!!!!bufdfff això no deu ser bo!!!!

patunetttttttttt

jijiji se'l perdona tara!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 6:07 pm

.. doncs jo no els havia vist aquests rams....
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 02, 2009 6:18 pm

l'altre dia parlavem de que no cal roba interior.. no???

una altra opció:
Papallona*

EntradaAutor: tara » dl. nov. 02, 2009 7:21 pm

Papallona nena, molt bona!!!!!! Jo crec que els hi agradaria!

Nena laiac, que guai la duna a la oficina, quina ilu, ja m'agradaria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dl. nov. 02, 2009 7:36 pm

Bona tarda ninetes meves¡¡¡¡¡¡

Tara, sobre el teu nen se'l perdona¡¡¡¡¡¡¡no pateixis¡¡¡¡ son homes¡¡¡¡¡

Laiac, quina jugarreta el tema de la feina no? però penssa que les vacances ja les tens i és el que hi ha no?

ELxa, que tal? donc si nineta.....podriem fer una calçotada tots¡¡¡¡¡¡¡ Sobre el tema de la foto de les nuvies i els nuvis estaria super guay....però jo crec que estarem millor nosaltres soles ja que ens farem mil fotos...posses i sarà super divertit¡¡¡¡¡¡ ara que si amb alguna sortiguessin ells....estaria genial¡¡¡¡¡¡¡

Papallona, sore els rams son molt bonics......jo suposo que amb el cor ja en tinc prou.

Happi, nineta quina ventulada.....suposo que a el Pla tela no......que vagui molt bé el gym¡¡¡¡¡¡ un petó.

Estiu, que tal? el teu nen diu que som simpàtics? o que?

Giss, com va tot? avui la meva mami m'ha dit que ets mol maca i que ets un solete¡¡¡¡¡¡

Nur, que tal?com va tot? un petonet i espero que no facis molta feina amb el centenari i vaguis tranqui oks?

Black, que dius? el dia bé?

Molts petonets ninetes¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. nov. 02, 2009 7:51 pm

Hola nenes!!
Com ha anat el dilluns?? Molt ventós, oi?? Mare meva quin vent avui!! Hem hagut de marxar del pati perque els nens se'ls emportava el vent!! Com que son tan menudets, jejeje! Ais ais...

Papallona, els links que has penjat de les manualitats son molt xulos! Les flors aquestes, però... quina feinada, no?? I quants ram de xupa xups!! La majoria ja els havi vist tambe... no recordo el post!

Tara, m'ha fet gracia lo del teu nen!! amb lo tranquil que estava ell... i ara ja és conscient del temps!!! jajajajaja!! Ninetes,en dos mesos i dos setmanes se'ns casa la Tara!!!!!!!!!! Ei, les invis xulissimes, eh!!!!!! Em van agradar molt!!!

Torsaeann, com està el teu nino?? Espero qu millor!! I a tu, que et passa guapa? Amunt!!

Happi, que dius?? Que els de correus diuen que potser s'ha extraviat?? Juer... com va el món! Com va el vent pel teu poble?

Laiac, no te'ns estressis!! Que necessites descansar tu!! Pren-t'ho amb calma i poquet a poquet... anima't pensant que... la Riviera Maya està a la vuelta de la esquina!!! Que xulo!!!!

Elxa, que xula la foto que has penjat dels nuvis!!! Estaria bé fer algo així, oi??

Giss... vaya amb la Gertru!! Que bona que estava!! Hi penso i se'm fa la boca aigua!!

Estiu, com va tot?? encara estas de vacances??

Black!! Que demà és el gran dia!! Com ho portes??

Pel dinar d'ahir veig que en general va anar molt be, oi?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. nov. 02, 2009 7:57 pm

Ninetes!!!

Ara arribo a casa, us ho podeu creue??? tenia q sortir d'hora per estudiar, ho he dit ben clar i res... m'han enredat a fer tonteries i al final no fotré res avui... ja vaig fer bé de demanar-me festa demà!!!!!

Dimecres parlaré amb el jefe xq no pot ser q me truqui l'altre jefe demanant-me coses de tresoreria quan jo ja no sóc tresorera.. lo que passa esq com q l'altra és més inutil pobreta... pos me venen a mi xq saben q els ho faré bé... em començaré a fer la idiota jo també tu!!!!!
gggggggggggggggg

Aixxxxxxxxxxxxx i jo ahir m'ho vaig passar genial!!!! quin fart de manjar.... però sobretot quina bona companyia!!!!! això s'ha de repetir!!!!

Bé, vaig a repassar una mica, però poquet, que ja m'han fotut bé el dia avui... i demà m'aixeco a bona hora i acabo lo q me queda!!!!

un petó precioses!!!!

us estimooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 02, 2009 10:40 pm

Huole nineteeeeeeeesssssss!!!!!!!!!!!

marxo a veure CSI...........me n'alegro saber de totes!!!!!
només entrava per donar-vos un patunet grandióooooooooooooooooooooooooooooooooooooooossssssssssss!!!!!

BONA NITTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 10:49 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

Ja torno a ser a la ofi, quines ganes de que siguin les 6!

Happi, saps qlguna coseta de la feina??????????

Estiu, jo crec que per ser el primer dia que es veien no va estar malament!

Bueno ninetes d'ns si dema al final voleu quedar ja direu alguna coseta!

Per cert la de la floristeria em va dir que despres de tot sants, ja hi podiem anar per veure el que voliem, aixi que aquesta setmana ens hi acostarem un moment per veure que te i que hem de fer!

I m'esperare a mitjans de setmana, sino tinc noticies de la sra. maria la trucare a veure que passa, que la tia va amb una tranquilitat.... i per si em llegeix, si si vas massa tranquila i a mi em queden 2 mesos i encara no se res en concret!

Nena...encara no se res de res...Tampoc em van especificar data per dir-ho, només que aquesta setmaneta em dirien alguna coseta...us mantindrè informades...gràcies per preguntar... :-)ok:

Pel tema de la floristeria, a mi la noia aquella también em va dir que em diria alguna coseta del pressupost, también suposo que desprès de tots sants rebre noticies d'ella pq aniria molt i molt liada. Tant aviat m'ho digui us ho comento a veure que us sembla
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: estiu2010 » dl. nov. 02, 2009 10:52 pm

Ais lo lluç bullit quina gracia!!!!jajajajajajja!!!!

Torsaeann ell va estar be lunic q no em dixara venir gaire sola xq el copet de la taula...li era familiar...i em va començar a preguntar q de q xlavem...!!!!jajajajajjaja!!!no podia parar de riure *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<:
i pensaba am la tara i la giss q tmb els i fan lo de pica a lombro...i encara reia mes la seva familia no entenia q mestaba pasan q reia sola.....

NINETES DEMÀ.....A TREBALLAR!!!!

se ma acabat lo bo!!bueno jo aqesta setmana x qedar xungui, xungui...xq entre q treballo i dissabte al mati tenim jaleo am la carrera de les bicis de festa major....si voleu venir a pasar el mati ja sabeu!!!!veureu un munt domes tots apretats marcan....jijijiji!!!

Bueno men vai a mirar vendelpla q escribint aixo ja me ne xdut un tros!!

Bona nit
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 10:53 pm

elxa ha escrit:Hola ninetes!
Ja soc akí de nou a la feina, uf! el vent akí encara continua i a casa meva també feia una ventada increible, i el pobre ninet meu damunt l'envestida aix..aix..pobret meu!

happi nena jo akest finde també tenim que collir olives, dissabte i diumenge penso :--( , alguna vol vindre?

ei! aixó que diu la estiu jo estic d'acord, ara que vindrà temps de calçots, podriem fer una calçotada! estaría molt bé

Aixx nineta...a mi tampoc m'agrada collir olives, però desprès les patates fregides estàn deliciosess.....jejejej. Això és el que em diu el meu papi quan li dic que no m'agrda!!!
Jo com tu....demano voluntàries pq enguany som poquets...com la sister espera a l'Arnau, doncs li podem demanar gaire....jajajajaj
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 10:57 pm

elxa ha escrit:happi nena que dius que s'ha estraviat el paquet? t'han dit aixó a correus?

No...el paquet no però potser l'avís de correus de que havia d'anar a buscar el paquet. Demà em diràn alguna coseta...però quina mala sort, la 1ª vegada que fico aquesta adreça i va...i m'ho perden!!!! a veure que em comenten i si m'ho poden trobar
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 11:04 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...torno a ser aqui que acabem de dinar...He estat netejant i fent uns arreglos a casa i ja estem....Sort que s'ha calmat una miqueta el vent, peròaixò no para ninetes!!!! estic a aborrint el Pla només pel vent.. jijijiji

Papallona, que vagi bè el treball aquesta tarda!!

Elxa, Nur i Tara... he trucat a correus i m'han dit que possiblement s'ha estraviat l'avis, però que amb el nom i la direcció ho buscaràn i demà o demà passat em dirán alguna coseta, ok????

Gràcies bunika!!
tant de vent fa al pla??? ostis...
que faras aquesta tarda????...
han perdut les bossetes?!

Vent....????? :hmm:: no és la paraula.....això sembla tornadosss.....A les 11 del mati he mirat la web i la velocitat del vent era de 97,5 km/h....impressionante!!!!!!

Pel tema del puzzle...ho vaig proposar pq una amiga de la meva germana ho va fer i em va dir que havia sigut un detall i una forma original de fer l'agraïment....però no ho hem parlat allò seriosament de si fer-ho o no....però és una alternativa bona tal i com ho dius tu...pq no?

Demà o passat sabrè que ha sigut del paquet....i depèn el que hem digui, reclamarè els diners
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 11:15 pm

elxa ha escrit:NINETES!! mireu que xuli!

JAJAJAJAJAJA--- >.-<: >.-<: >.-<:yo me parto, me mondo y me tronchooooo!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* , entre això i la que diu la Tara de "lluç bullit"...jajajajaj
És wapppuuu!!!! però el meu m'acaba de mirar amb un caretooooo de :.0.-0.:
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants