laiac ha escrit:Papallonaaa.....siii és molt macu el lila però tantes flors....tira tira.....
NINETESSSSSSS sabeu qui m'ha vingut a visitar a la feina???????? el meu nen amb la DUna...........pobret, he fet més festes a la gosseta que no a ell........és que aquí a ell l'he vist algun dia....però quan he sentit a la meva duna bordant perque el vent se l'emportava.........jijijiji.........que maca..................una alegria al dia!!!!!
Estic a punt de plegar a veure si aquesta nit mirant CSI us dic algo!!!!!!! que a partir de demà ja estic soleta a casaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!sin mariduuuuuuuuuuuu!!!!!! i encara podré aprofitar més!!!jijijijij
aaaaa i tu papallona no hi podràs anar en divendres???????? alaaaaaaaaaa...jo em pensva que hi podríem anar totes!!!!!!!!!jopetaaaaaaaaa...........que jo el diumenge...si la feina m'ho permet, marxo!!!!!!!
apa nenes, que marxo que ja veig les lletres dobles, i no és conya, porto de les 8 a l'ordinador....he dinat i tot aquí que al final no he pogut anar a anglès!!!!!!!bufdfff això no deu ser bo!!!!
patunetttttttttt
jijiji se'l perdona tara!!!!
Nena...a descansar i demà serà un altre dia ok????? petonets i relaxa't!!!!!

quuueeeee?????? doncs com serà el que ells consideren més fort????