"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 11:17 pm

laiac ha escrit:Papallonaaa.....siii és molt macu el lila però tantes flors....tira tira.....

NINETESSSSSSS sabeu qui m'ha vingut a visitar a la feina???????? el meu nen amb la DUna...........pobret, he fet més festes a la gosseta que no a ell........és que aquí a ell l'he vist algun dia....però quan he sentit a la meva duna bordant perque el vent se l'emportava.........jijijiji.........que maca..................una alegria al dia!!!!!

Estic a punt de plegar a veure si aquesta nit mirant CSI us dic algo!!!!!!! que a partir de demà ja estic soleta a casaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!sin mariduuuuuuuuuuuu!!!!!! i encara podré aprofitar més!!!jijijijij

aaaaa i tu papallona no hi podràs anar en divendres???????? alaaaaaaaaaa...jo em pensva que hi podríem anar totes!!!!!!!!!jopetaaaaaaaaa...........que jo el diumenge...si la feina m'ho permet, marxo!!!!!!!

apa nenes, que marxo que ja veig les lletres dobles, i no és conya, porto de les 8 a l'ordinador....he dinat i tot aquí que al final no he pogut anar a anglès!!!!!!!bufdfff això no deu ser bo!!!!

patunetttttttttt

jijiji se'l perdona tara!!!!

Nena...a descansar i demà serà un altre dia ok????? petonets i relaxa't!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 02, 2009 11:22 pm

Ninetes....jo también marxo que estic rebentada i em fa mal el cap encara del vent...ha estat impressionat aqui al Pla, en serio...i lo més fort ésk han vingut 2 nens d'aqui i els hi dic "No vegeu quin vent teniu per aquestes terres,no?" i tots dos m'han dit el mateix...."Doncs això no és res! :.0.-0.: quuueeeee?????? doncs com serà el que ells consideren més fort????

Bueno titis meves...demà quedarem o no hi compto????? es pq pel mati marxem aviat que he de tenir el cotxe al taller a 1ª hora...i no se quan tornarem....així si entro una estoneta a veure que dieu...o sinó dimecres si voleu.

Passeu bona nit totes...i res...QUE US ESTIMO MOLTISSIMMM!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dt. nov. 03, 2009 8:19 am

Bon dia boniques meves¡¡¡¡¡¡¡¡

Ahir vaig tenir una tarda i un dia xof, vaig tenir una moguda a la feina amb un usuari...ja explicaré...aquí al foro passo, entre que ja no portaba un bon dia i que no va acabar gaire bé....espero que avui sigui diferent ninetes.

Happi, encara estàs a la terra? es que amb el vent dic potser ja has marxa't volant¡¡¡¡¡¡

Ninetes, jo avui no puc quedar ja que tinc que fer unes cosetes i cap al gym.

Un petonet molt fort boniques meves us estimooooo a totes molt val?

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡ i fins la nit¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 03, 2009 8:21 am

Bon dia a totes pel dematí!!!!!!!!!!!!!!!!!!

com estan avui les meves ninetessss!!!!!jo morta de son...a la nit em quedo fins les tantes a la tele o l'ordinador, i al matí tinc una son.....i avui ja em quedo soleta així que....encara aniré a dormir més tard!!!!

Eiiiiiiiiiii que jo avui a les 18:30 deixo a l'aeroport de Reus al meu nen i a l'amic i després podria quedar!!!!!!! o sinó demà, que ja ho havíem dit segur amb la torseann..............com vulgueu!!!!!! què us sembla????????????

Patunets PAtunets a totes!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dt. nov. 03, 2009 8:33 am

Bon dian ninetes!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena que tal esta el teu nen? i tu ja estas millor, a que ve aquest baixon????

Laiac, nena mes tranquila o que, si necessites ajuda!!!!!

Estiu, nena primer dia de feina, pesat!

Gis, que talllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!

Black, estudia molt, vale!

Happi, nena correus es un desastre, sempre perden les coses!

Nur, ja falta menys per que finiquitis lo del centenari, eh!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, que tal en la ofi, te gusta lo que tienes que hacer????

Papallona, vas tenir molta feina ahir o que??????

Bueno ninetes cuan quedem???????????????????????????????????????
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 03, 2009 8:38 am

Bon dia Ninetes!!!!

jo avui pel matí a casona fent cosetes.. rentadores i tal,,,
i de 14hs a 21hs feïna.. així que lo de kedar.. ja sabeu....en fin...
bueno no tinc novetats... i valtrus???

Torsaeann neni animus!!! avui sera millor tot tot
Laiac.. avui marxa el nen!!! jej aprofitaras per fer cosetes no????
Happi.. ai mare... això del vent... jo ahir per la carretera flipava.. pero aki no en fa massa....

bueno vaig a connectar-me al google a veure aliances! jiji
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dt. nov. 03, 2009 8:40 am

tara ha escrit:Bon dian ninetes!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena que tal esta el teu nen? i tu ja estas millor, a que ve aquest baixon????

Ai si avui a treballar i com no podia ser daltre manera de tarda!!!sort q van dir q em posarien als matins!!!!!xq veieu q al meu jefe no li agrada la gent xarraire ell li explica al meu jefe inmediat aqet li explica a totom menys a mi, xq mu van dir els companys, totom en xla i el jefe superior canvia dopinio!!!!!

Tara la invitacio a tingut molt d'exit a magermana li va encantar, a les cosines q i avien tmb, i a mamare tmb!!!esq es molt xuli!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 03, 2009 8:42 am

tara nena.. ahir vaig estar de conya! jejej per això vaig poder-me connectar tant. jij pero al final de la tarde es quan vaig tenir més moviment!!

neni i el viatge?????????
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 03, 2009 8:47 am

torseann preciosaaaa.......anima't!!!!això de les feines ens mataran!!!! no estiguis xof dona!!!!!!!! i el teu nen????com està? com es troba??? que ahir no vaig preguntar??????????????

Happi.............a Reus per la tele van dir que 120 o així eeeee que Reus també és ventosa de mena.....jo al plegar casi surto volant a la tarda!!!!! jo avui puc quedar però a partir de les 18:30 o així....si algú s'apunta t'esperem al viena!!!!jijijijiji

Black......l'examen quan es al final'???? avui?????? que et vagi molt bé eeeeeeeeee i això de també treballar tan....posa el spunts sobre les iiiiiiii!!!!!

Papallonaaaaaaaaa........com va??? aquest matí tens festa??? a la tarda treballes?????no pots quedar???? i si siiiiiiiiiiii, jo vull fer manualitats!!!!!!!!!! quan quan quan......tots els rams que vas posar son xuliiiiiiiiissims...i la roba interior....te mueres!!!!

Tara.............avui he agafat la teva invi per ensenyar-la a la feina!!!jijiji quina ilu quina ilu!!!!!! colta......que ahir no t'ho vaig dir...ja li pots dir al teu xic, que li digui a sa mare que el jabalí estava de muerte...i les perdius, avui les provaré!!!!! saps que vaig fer abans de netejar la cassola?? vaig agafar pa de pipes i el vaig sucar per tota la cassola....mmmmmmmmmm!!!!!jijii

Gisss....que ahir no vas dir res!!! tot bé???

Nur........el meu nen encara pregunta pels teus carquinyolis......diu que estaven boniiiiissims, es que com els de l'Espluga...quan era petita i anava d'excursió sempre en comprava!!!!!jijiji

Elxaaaaa..............com va per la feina???? es nota que pel matí estàs més per aquí!!!

estiuuuuuuuuuuu.....que ja comences a treballar.......tranquiii,....ja hauràs tingut uns dies de relax!!!!

Ninetes........marxo que el jefe m'ha enxampat amb el foro...jijijijij...i de bon matí ja em començat a discutir per la feina....ja em fa mal el cap!!!!

PAtunets............i aquest misi és llarg perque us dic algo a totes eeeeeeee
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. nov. 03, 2009 8:55 am

Dons, per un dia que ens decidim a anar a l'agencia, resulta que tanquen a les 20, aixi que res vam marxar per el mateix lloc, hi he d'anar avui, pero no ho tenim gens clar, em sembla que a ell massa ilu no li fa, pero bueno!

Merci per lo de les invis, pero el merit no es meu, sino de les meves amigues dissenyadores, ja les coneixereu!!!!!!!!! Pero m'en alegro de que agradin!

Jo preferiria quedar dema, avui he d'anar a l'agencia i no se a quina hora acabare!

Bueno ninetes vaig a treballar una miqueta, que tinc feina!

Laiac, nomes arribar a casa em va trucar la meva sogra, per saber com havia anat, i si estava bo, li vaig dir que si, he de reconeixer que es molt bona cuinera, no fa pijadetes com la mare de la gis, pero els macarrons li surten, mmmmmmmmmmm!

Dissabte, dons quedada manualitaire!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 10:12 am

Bon dia ninetes meves!!!!!!!!!!!!

Avui estic a casa!!! que m'he demanat festa per estudiar, q avui a les 17h tinc l'examen!! per fiiiiiiiiii

Tara!!! opino el mateix de les invis, son genials!!!! de fet el meu ninotet i jo vam pensar de mirar més, xq les q vam escoliir son mooooolt soses (però barates això si) així q mirarem més cosetes abans de decidir res!!!!

Jo avui no podré quedar, a les 17h tinc el parcial i després de 19 a 21 tinc classe!!!!! ja ens veuriem demà si quedeu!!! no se si tindré molta feina o q!!!

Ah!!! i aquí també fa un vent!!!!!

Res ninetes, marxo a estudiar una mica més fins l'hora de dinar!!! i després de dinar ja faré cap a la uni!!! Laia, q hi seràs????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » dt. nov. 03, 2009 11:11 am

Dons black, em sembla que cares no son, em va passar el preu i crec que son 135 euros, totes les invis ja manipulades! en vam fer unes 80, entre catala i castella!

Ninetes, ja li he comprat el rellotge al meu nen, es de Calvin Klein, negre, molt xulo, ara espero que li agradi, pero encata tardara en arribar, li he comprat per internet, aixi que cuan arribi ja us el portare!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 11:20 am

tara ha escrit:Dons black, em sembla que cares no son, em va passar el preu i crec que son 135 euros, totes les invis ja manipulades! en vam fer unes 80, entre catala i castella!
posting.php?mode=quote&f=34&p=2547359#
Ninetes, ja li he comprat el rellotge al meu nen, es de Calvin Klein, negre, molt xulo, ara espero que li agradi, pero encata tardara en arribar, li he comprat per internet, aixi que cuan arribi ja us el portare!

ostres tara!!! doncs si q estan bé de preu!!! a mi unes soses q no veas me costaven ja 80 euros o por ahi.... em podries dir on te les vas fer???? xq ens van semblar molt originals!!! evidentment no ens volem copiar eh!! però volem mirar altres opcion mñes modernetes que les vam escollir, cal dir, depressa i corrents... i com q ara tenim més temps!!!!

el rellotge és el de compromís????? que guai!!! una foto per mail?????? jejejejejeje

Jo ara he acabat de repassar la pràctica, ara me miraré una mica la teoria q preguntaran algo però poca cosa, jejejeje.

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 11:23 am

elxa ha escrit:tara que guay, es el reloj para la boda?

nenes no m'he pogut resistir i he trucat a RC jejejeje....tinc hora per el dissabte de la setmana que vé, vaja planing que tinc jejejeje
7: pronovias
14: rosa clarà
21: versas

ostras elxa!!!! vaia paseillo que te vas a dar!! cada finde una tienda!!! que guay!!! así seguro q lo encuentras!!!! pero el 14 es la fira tots nuvis!!! que iras, pro la tarde???

nosaltres haviem pensat d'anar dissabte al matí... alguna s'hi apunta??? xq a la tarda jo tinc classe fins les 19h i no sé si será massa tard i si no estarà petat de gent allò!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 11:25 am

elxa ha escrit:ah! Giss dale un vistazo a la pagina web de RC, sorpresa!!!!!!!!

ala, yo la he mirado y no encuentro nada especial... lo de la nueva tienda Paríos??? aix, estoy muy desconectada.. jajaja

aunq bueno, alomejor es algo que sólo Giss entiende!!!! que cotilla soy... leo eso y lo rpimero que hago es ir a mirar la web, jajajajajajaja
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 11:31 am

ala, vais el 13 a la fira??? joooooooooooooooo, a q hora vais a ir??? yo esq tengo clase de 17 a 19... pero vamos, q también me la podria petar..... jijijijij, por un dia!!!!

lo que pasa esq recuerdo el año pasado q se comentó q el viernes no habian casi estands montados.. que faltaban mucho aun!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 03, 2009 11:52 am

oye me dais mucha envidia eh.. que yo trabajaré toda la tarde del 13!!! pufff...

yo el año pasado fui en viernes y no había casai nada montado! espero que este año se p ongan las pilas!! ostras a ver si alguien me hace el cambio aix aix...que quiero irrrrrrrrr.. es seguro que iréis??? pq sino no pido favores!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 12:06 pm

laiac ha escrit:Bon dia a totes pel dematí!!!!!!!!!!!!!!!!!!

com estan avui les meves ninetessss!!!!!jo morta de son...a la nit em quedo fins les tantes a la tele o l'ordinador, i al matí tinc una son.....i avui ja em quedo soleta així que....encara aniré a dormir més tard!!!!

Eiiiiiiiiiii que jo avui a les 18:30 deixo a l'aeroport de Reus al meu nen i a l'amic i després podria quedar!!!!!!! o sinó demà, que ja ho havíem dit segur amb la torseann..............com vulgueu!!!!!! què us sembla????????????

Patunets PAtunets a totes!!!!!!!!!!!!!

Bon dia ....ja sóc aqui!!!! jejejeje....
Quina ventada avui también, no??????? estic del vent ja finsss.....
Bé, jo avui plego a les 20:00h de Reus, si encara hi sou anirè cap allà....i demà a partir de les 20:00h también puc...així que com digueu!!!!
Com estàn els teus ànims? i el treball????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 03, 2009 12:07 pm

Ninetes.....volia citar i ara l'ordinador no em deix!!!!

Havíem dit això, si podem el 13 pos...així puc venir jo i la resta de finde amb els ninots!!!!jijijijiji

Eiiii pos quedem demà!!!!jo plego a les 6 així que podríem qedar no????? avui també estaré porai perque els portaré a l'aeroport, però o quedaré amb algú o niré a casa la mama, o a casa meva que....com algú va poder comprovar tinc dues habitacions per arreglar....jijijijiji!!!!!

tinc una moguda a la feina..........aixxx mareeeeee!!!!

PAtunets....
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 12:08 pm

tara ha escrit:Bon dian ninetes!!!!!!!!!!!!

Doncs encara no se res de correus, pensava que avui em dirien alguna coseta però bé...massa esperança tenia jo!!!!! a veure, esperarè fins demà i sinó reclamarè els diners i ho tornarem a fer la comanda, ok????
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants