Autor: laiac » dt. nov. 03, 2009 12:10 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 12:12 pm
elxa ha escrit:Bon dia ninetes!
per akí seguim amb el vent-tornadooooooooo!!!!!!! uf! quina por!
nenes mireu el meu marcador!!!!!!!!!!! aix....aix....que guay!!
tindrem dies plenes de cròniques, no??????
Autor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 12:15 pm
Papallona* ha escrit:oye me dais mucha envidia eh.. que yo trabajaré toda la tarde del 13!!! pufff...
yo el año pasado fui en viernes y no había casai nada montado! espero que este año se p ongan las pilas!! ostras a ver si alguien me hace el cambio aix aix...que quiero irrrrrrrrr.. es seguro que iréis??? pq sino no pido favores!

Autor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 12:17 pm
laiac ha escrit:Ninetes.....volia citar i ara l'ordinador no em deix!!!!
Havíem dit això, si podem el 13 pos...així puc venir jo i la resta de finde amb els ninots!!!!jijijijiji
Eiiii pos quedem demà!!!!jo plego a les 6 així que podríem qedar no????? avui també estaré porai perque els portaré a l'aeroport, però o quedaré amb algú o niré a casa la mama, o a casa meva que....com algú va poder comprovar tinc dues habitacions per arreglar....jijijijiji!!!!!
tinc una moguda a la feina..........aixxx mareeeeee!!!!
PAtunets....

Autor: tara » dt. nov. 03, 2009 12:18 pm

Autor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 12:31 pm

Autor: estiu2010 » dt. nov. 03, 2009 12:40 pm
Papallona* ha escrit:oye me dais mucha envidia eh.. que yo trabajaré toda la tarde del 13!!! pufff...
yo el año pasado fui en viernes y no había casai nada montado! espero que este año se p ongan las pilas!! ostras a ver si alguien me hace el cambio aix aix...que quiero irrrrrrrrr.. es seguro que iréis??? pq sino no pido favores!

Autor: laiac » dt. nov. 03, 2009 12:43 pm
blackmamba ha escrit:jajajaja,téns raó tara.... però bueno, ara ja estic repassant, que estudiar ja vaig estaudiar molt!!! lo q ja no em sapiga ja no m'ho sabré d'aquí a les 17h... jejejejeje
Elxa!!!! es verdad, 8 meses!!!!! que ya va quedando menos!!!!!
Happi, si, fa molt de ventet... tenim un arbre que lo mismo cuando vuelva ha volado!!! jejejeje
Laiac!!!!! no m'has dit si aquesta tarda estaràs per la uni!!!!
res, vaig a tornar a repassar la pràctica que la teoria me l'acabo de remirar, jejejeje. em sento empollona xDD
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: tara » dt. nov. 03, 2009 1:15 pm

Autor: estiu2010 » dt. nov. 03, 2009 1:25 pm

Autor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 1:34 pm
estiu2010 ha escrit:Bueno ninetes men vai a treballar......
Ja vei q ara trigarem a veurens....xq aqet finde jo el tinc al complet am els actes de la festa major, i el seguent es la fira i cm q i aneu divendres ja no ens veurem xq dissabte ja i anireu am els vostres respectius aixi q fins el seguent no ens veurem i cm q muns pares fan anys de casats....xo fem alguna festeta a casa aixi q ja quasi fins al desembre no ens veurem!!!!![]()
![]()

Autor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 1:39 pm

Autor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 2:54 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....vaig a dinar i desprès a fer classe, ok??? no se si em conectarè desprès pq he de preparar uns exercisis i no em donarà temps. Compto en que avui no es queda...però si hi han cnvis de plans...ja em direu alguna coseta, ok???
Petonets a totes i passeu una bona tarda!!
Black que tinguis sort a l'exàmen!!!!!

Autor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 2:58 pm

Autor: laiac » dt. nov. 03, 2009 4:45 pm

Autor: tara » dt. nov. 03, 2009 5:29 pm

Autor: Giss » dt. nov. 03, 2009 8:20 pm

Autor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 8:31 pm

Autor: nur_jor » dt. nov. 03, 2009 8:55 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 9:15 pm
jijijijijiji.