"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 03, 2009 12:10 pm

happi....hole guapa...aqui a reus també...quin vent-.....!!!!pos demà quedem????????????

ELxaaaaaaaaaaaaa 8 MESETTTTTTTTSSSS!!!!!! i alaaaaaaaaaaaa quanta prueba de vestido...volem fotos el dissabte 7 i el dissabte 14 abans de marxar de vacances vull les fotos eeeeee........i el 21....jopeta estaré de vacances!!!!però m'ho envies també eeeee

Ninetes....vaig mirar els meus mails de l'agost i NUR no tinc el de la crònica de la boda que vas anar.....i tu torseann.....el dia de la meva boda vau anar de boda i nu sé com va anar...si teniu un mail m'ho envieu...així xafardejo!!!jijijiji

PAtunetttttttttssssssssss
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 12:12 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!

per akí seguim amb el vent-tornadooooooooo!!!!!!! uf! quina por!

nenes mireu el meu marcador!!!!!!!!!!! aix....aix....que guay!!

Nnea.....FELICITATSSSS!!!! NOMÉS 8 MESETS I EL DISSABTE A MIRAR VESTITSSSS!!!! :-///: :-///: :-///: tindrem dies plenes de cròniques, no??????

Passa un bon dia i ves en compte amb el vent que avui no vegis com bufa también!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 12:15 pm

Papallona* ha escrit:oye me dais mucha envidia eh.. que yo trabajaré toda la tarde del 13!!! pufff...

yo el año pasado fui en viernes y no había casai nada montado! espero que este año se p ongan las pilas!! ostras a ver si alguien me hace el cambio aix aix...que quiero irrrrrrrrr.. es seguro que iréis??? pq sino no pido favores!

Neni....jo vull anar, més que res pq ja he demanat la tarda lliure i he canviat classes....o sigui que si o si...jo hi vaig!!!!!! el dissabte o diumenge anirè amb el nen per la tarda pq pel mati anirem a collir olives...però jo ja hi compto amb que el dia 13 hi anem!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 12:17 pm

laiac ha escrit:Ninetes.....volia citar i ara l'ordinador no em deix!!!!

Havíem dit això, si podem el 13 pos...així puc venir jo i la resta de finde amb els ninots!!!!jijijijiji

Eiiii pos quedem demà!!!!jo plego a les 6 així que podríem qedar no????? avui també estaré porai perque els portaré a l'aeroport, però o quedaré amb algú o niré a casa la mama, o a casa meva que....com algú va poder comprovar tinc dues habitacions per arreglar....jijijijiji!!!!!

tinc una moguda a la feina..........aixxx mareeeeee!!!!

PAtunets....

Penso que la Torsaeann avui va al gym...aixi que si voleu....per cert, Papallona...tu demà de que vas????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. nov. 03, 2009 12:18 pm

Jolines, porto una estona sense conectar-me i no veas!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa 8 mesessssssssssssssssssssssssssssssssss, esto de acerca!
Elxa, vaya trabajo que tienes, tres findes seguidos!!!!!!!!!!!!!!!!A ver si antes de final de mes, ya tienes vestidito!
Si el reloj es el de compromiso, yo queria regalarle uno bueno, pero el no queria, asi que le he comprado uno mas baratito y asi tambein les hare lo de conducir el ferrari, que espero que le gusta, aunque se que le gustara mas lo del ferrari que el reloj, pero bueno, lo llevare yo!!!!!!!

Laiac, aixi que aquesta nit ja estaras soltera, no!!!!! Ja parlarem del finde!

Happi, traqnuila, a la laiac tambe li van tardar mes del compte, em sembla!

Black, no havies agafat festa per estudiar!!!!!!!!!!!!!!! No et distreguis que ja no et queda res!

Papallona, nena no escombris massa, que amb aquesta ventada no et servira de res!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 12:31 pm

jajajaja,téns raó tara.... però bueno, ara ja estic repassant, que estudiar ja vaig estaudiar molt!!! lo q ja no em sapiga ja no m'ho sabré d'aquí a les 17h... jejejejeje

Elxa!!!! es verdad, 8 meses!!!!! que ya va quedando menos!!!!!

Happi, si, fa molt de ventet... tenim un arbre que lo mismo cuando vuelva ha volado!!! jejejeje

Laiac!!!!! no m'has dit si aquesta tarda estaràs per la uni!!!!

res, vaig a tornar a repassar la pràctica que la teoria me l'acabo de remirar, jejejeje. em sento empollona xDD

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. nov. 03, 2009 12:40 pm

Papallona* ha escrit:oye me dais mucha envidia eh.. que yo trabajaré toda la tarde del 13!!! pufff...

yo el año pasado fui en viernes y no había casai nada montado! espero que este año se p ongan las pilas!! ostras a ver si alguien me hace el cambio aix aix...que quiero irrrrrrrrr.. es seguro que iréis??? pq sino no pido favores!

Papallona jo tmb treballare tota la tarda aixi q x mi imposible anari el divendres am les ninetes!!!!

Jo suposo q i anire am magermana i mamare si em volen acompanyar clar, xq ell...como q pasando!!!
estiu2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 03, 2009 12:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 03, 2009 12:43 pm

blackmamba ha escrit:jajajaja,téns raó tara.... però bueno, ara ja estic repassant, que estudiar ja vaig estaudiar molt!!! lo q ja no em sapiga ja no m'ho sabré d'aquí a les 17h... jejejejeje

Elxa!!!! es verdad, 8 meses!!!!! que ya va quedando menos!!!!!

Happi, si, fa molt de ventet... tenim un arbre que lo mismo cuando vuelva ha volado!!! jejejeje

Laiac!!!!! no m'has dit si aquesta tarda estaràs per la uni!!!!

res, vaig a tornar a repassar la pràctica que la teoria me l'acabo de remirar, jejejeje. em sento empollona xDD

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Ara si que puc citar!!!
noooooooooo BLack....aquesta tarda no treballo...em sap greu!!!!!!!! sinó ens veuríem..........

que vagi molt béeeeeeeeeeeeeeeeee
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. nov. 03, 2009 1:15 pm

laiac, t'he trucat al mobil, la numeracio per instalar el photoshop, esta dins del mateix cd, s'ha de dir "serial number" o algo aixi!
A veure si t'el pots instalar!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dt. nov. 03, 2009 1:25 pm

Bueno ninetes men vai a treballar......

Ja vei q ara trigarem a veurens....xq aqet finde jo el tinc al complet am els actes de la festa major, i el seguent es la fira i cm q i aneu divendres ja no ens veurem xq dissabte ja i anireu am els vostres respectius aixi q fins el seguent no ens veurem i cm q muns pares fan anys de casats....xo fem alguna festeta a casa aixi q ja quasi fins al desembre no ens veurem!!!! :--( :-/ :star::
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 1:34 pm

estiu2010 ha escrit:Bueno ninetes men vai a treballar......

Ja vei q ara trigarem a veurens....xq aqet finde jo el tinc al complet am els actes de la festa major, i el seguent es la fira i cm q i aneu divendres ja no ens veurem xq dissabte ja i anireu am els vostres respectius aixi q fins el seguent no ens veurem i cm q muns pares fan anys de casats....xo fem alguna festeta a casa aixi q ja quasi fins al desembre no ens veurem!!!! :--( :-/ :star::

Estiu!!! si que estaràs ocupada!!!! dona, si vas a la fira ni que sigui amb ta germana i ta mare potser ens trobem per allà, no??? jejejejejeje

Però ja fas bé d'aprofitar els caps de setmana!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 1:39 pm

Ninetes....vaig a dinar i desprès a fer classe, ok??? no se si em conectarè desprès pq he de preparar uns exercisis i no em donarà temps. Compto en que avui no es queda...però si hi han cnvis de plans...ja em direu alguna coseta, ok???

Petonets a totes i passeu una bona tarda!!

Black que tinguis sort a l'exàmen!!!!! :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 2:54 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....vaig a dinar i desprès a fer classe, ok??? no se si em conectarè desprès pq he de preparar uns exercisis i no em donarà temps. Compto en que avui no es queda...però si hi han cnvis de plans...ja em direu alguna coseta, ok???

Petonets a totes i passeu una bona tarda!!

Black que tinguis sort a l'exàmen!!!!! :-)ok:

Merci guapa!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 2:58 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!! ja arriba l'hora de la veritat!!!!! jejejejeje

Vaig a acabar d'arreglar-me i ja marxaré cap a la uni!!!! que vull anar amb temps que amb aquesta ventada no em puc arriscar atrobar-me algún accident i arribar tard!! xq ahir quan tornava de la feina a les tantes s'acabaven de fotre un pinyo bestial allà casi a l'entrada de Tarragona!!! i menos mal q vaig passar quan just s'acabava de produir (crec, xq no hi havia mossos ni res encara!), que sinó m'hagués trobat cua!!!!

A la nit us explico que tal ha anat!!!!!!!!!

Us estimoooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 03, 2009 4:45 pm

Ninetes!!!!!

black...sortttttttt i molta merdaaaaaaaaaa que vagi molt bé!!!

ninetes...el meu nen està fent-se la maleta...mira que abandonar-me tans dies...ara ja el trobo a faltar..tot i que també m'agrada molt estar soleta eeeeee....amb la meva duna, que avui li aniré a comprar un llitet i dormirà a la cuina...el primer dia!!!!

Ja veig que avui no quedem així que demà si no???????????vaaaaaaaaaaaa...........siiiiiiiiiiiiiii...........jijijiji!!!!

un patunet....aquesta nit us dic algo!!!!
mua guapes!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. nov. 03, 2009 5:29 pm

Pes elxa, el no sabe nada, sorpresa, y se que no se lo espera, se lo quiero dar el dia antes de la boda!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dt. nov. 03, 2009 8:20 pm

Hola ninetes!!!

Aix... entre setmana estic totalment desconnectada! però és que fins la nit no puc llegir-os i contestar-vos...
Jo sense novetats... passant la setmana,,, demà dimecres! s'em passa ràpid...

Elxa! que guay! 8 meses!!! buf buf nerviosa? como me gusta que bajen los marcadores!
Aix! ya he visto la web! de RC! aix que bonito!!! me emociono! jajaja que guay... ya verás que chulo cuando te pruebes vestidos de RC... caerás en la tentación!

Black! que tal el examen? espero que bien...

Bueno, me voy a la ducha!

Besitos!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 8:31 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!1

Ja he fet l'examen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

m'ha sortit rodó!!!!!! m'ha sobrat temps i tot aquesta vegada!!!! genial!!!! ara a veure les notes, q han dit q trigaran de 2 a 3 setmanes!!! s'ho prenen en calma tu!! :-( :-(

Tinc el cap com un bombo!!!!

Vaig a fer el vago abans de sopar!!!!

us estimoooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 03, 2009 8:55 pm

Hola ninetes!!
Quina feinada!! Posar-me al dia del foro i dels correus!! jejejeje!!

Tara, molt xulo!! Ja t'he contestat! Aps! I les teves invis causen furor, eh!!! I es que son molt xules!

Estiu, que tal la tornada a la realitat... Espero que hagi estat lleu!

Happi, cap novetat de correus? Si es que... ais ais... I del cole pel que he llegit cap novetat tampoc. Aquí tothom es fa de rogar!! jejeje!

Black! Enhorabona! T'ho hauràs tret amb notassa! Amb lo que has estudiat no era per menys!! Esa Black!!!!!!!!!!

Laiac, ja veuràs que els dies passaran volant i en no res tornaras a tenir el teu nen per aquí, dona! Aps, i ara t'envio un mail amb la cronica de la boda de l'agost, ok? Es que quan les vaig enviar no sabia el teu correu. I ara ja ni me'n recordava de qui em faltava per enviar... i crec que hi havia alguna altra nineta que no li vaig enviar perque tampoc sabia el seu correu... Si algú li falta que em digui algo!! I pels carquinyolis... en el proxim dinar ja en tornaré a portar!!! Visca l'Espluga!!! jijijijij (jo aquí escombrant cap a casa...)

Elxa, 8 mesos... i baixant!!! I vaya planning que tens eh!!! Ei, cada finde una cronica!!

Giss, que vas molt enfeinada? Que tal amb els pekes? Ja deu anar la cosa millor que als primers dies, oi?

Papallona, ja mirant aliances?? Jo m'espero a la fira de Reus per començar a mirar i a informar-me. Amb quanta antelació s'han d'agafar? Ho sabeu?

Torsaeann, ahir va ser un mal dia? Hi ha dies que és millor no llevar-se... Vinga, anima't dona, que no m'agrada veure't de baixon! Amb lo alegre que ets tu!!!

Un petonet a totes!! Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 9:15 pm

Ninetes..ja sóc a casa....buff!!! ja tenia ganetes pq avui ens hem aixecat d'hora i al no estar acostumada...estic molt cansadaa!!!

Com ha anat el dia????

Laiac...el nen ja ha marxat???? segur que el trobes a faltar moltissim, no??? si alguna nit vols anar a sopar o alguna cosa ho dius, ok?????així et distreus del treball i t'animes, ok????? :-()-)

Elxa...como va por la office??? avui he pensat en tu pq m'ha trucat el meu papi dient que aquest finde a collir olives.... :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: jijijijijiji.

Nur...doncs demà es l'ultima opor que dono als de correus...total, que demà si no 'han dit res per allà a les 11 truco i automáticament reclamo els diners...quina mala sort...jopeta!!!!

Tara...aixxxx...avui he estat pensant tot el dia quin vestit ficar-m'he per la teva boda....esk tinc 2 però 1 el veig de molt estiu i l'altre no se.... :hmm::

Giss...como estás? ultimamente desconectada de aqui, no???? como va todo, el repaso, el cole??? un besote enorme...

Papallona....que tal el currele? supos que enfeinada pq no ha entrat per aqui...Ànims!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants