"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 9:21 pm

Ninetes...tinc novetat...no del cole pq encara no se res...però bè...us explico...

Fa un parell de mesos quan vaig marxar del currele, em va trucar el jefe de l'empresa que portava els programes dels ordinadors i em va oferir feina...però es clar, jo li vaig comentar que d'informàtica...simplement a nivell usuari i poco más. :-/ però em va comentar que no patís que això no era problema. Vam quedar que m'esperaria fins Setembre- Octubre per tema llistes (ja sabeu no? pensant que això seria una altra coseta) i ell em va dir que si un cas la cosa no sortia com planejava que l'avisès...Aviu l'he enviat un correu i res, al cap de 2 horetes m'ha trucat...i hem quedat per Dijous al mati per parlar...bè ell i el seu pare (accionista total de l'empresa) i a veure que tal va. Que us sembla noies???? é el qe toca. Mentres no surti una altra coseta em toca agafar altres coses. :-)ok:
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 9:37 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...tinc novetat...no del cole pq encara no se res...però bè...us explico...

Fa un parell de mesos quan vaig marxar del currele, em va trucar el jefe de l'empresa que portava els programes dels ordinadors i em va oferir feina...però es clar, jo li vaig comentar que d'informàtica...simplement a nivell usuari i poco más. :-/ però em va comentar que no patís que això no era problema. Vam quedar que m'esperaria fins Setembre- Octubre per tema llistes (ja sabeu no? pensant que això seria una altra coseta) i ell em va dir que si un cas la cosa no sortia com planejava que l'avisès...Aviu l'he enviat un correu i res, al cap de 2 horetes m'ha trucat...i hem quedat per Dijous al mati per parlar...bè ell i el seu pare (accionista total de l'empresa) i a veure que tal va. Que us sembla noies???? é el qe toca. Mentres no surti una altra coseta em toca agafar altres coses. :-)ok:

Jo crec q podria ser interessant!!! a veure que t'ofereixen!! que segur que està bé!! a més, q segur a aprens coses noves, no?? que això sempre va bé!! i mentres no trobis de lo teu.. més val això q res, no???

Ja veuràs com aquest mes tindras feina!! ja sigui al cole o aquí on comentes!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 03, 2009 9:38 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes..ja sóc a casa....buff!!! ja tenia ganetes pq avui ens hem aixecat d'hora i al no estar acostumada...estic molt cansadaa!!!

Com ha anat el dia????

Laiac...el nen ja ha marxat???? segur que el trobes a faltar moltissim, no??? si alguna nit vols anar a sopar o alguna cosa ho dius, ok?????així et distreus del treball i t'animes, ok????? :-()-)

Elxa...como va por la office??? avui he pensat en tu pq m'ha trucat el meu papi dient que aquest finde a collir olives.... :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: jijijijijiji.

Nur...doncs demà es l'ultima opor que dono als de correus...total, que demà si no 'han dit res per allà a les 11 truco i automáticament reclamo els diners...quina mala sort...jopeta!!!!

Tara...aixxxx...avui he estat pensant tot el dia quin vestit ficar-m'he per la teva boda....esk tinc 2 però 1 el veig de molt estiu i l'altre no se.... :hmm::

Giss...como estás? ultimamente desconectada de aqui, no???? como va todo, el repaso, el cole??? un besote enorme...

Papallona....que tal el currele? supos que enfeinada pq no ha entrat per aqui...Ànims!!!

Vols que t'ajudem a fer algo? Algun tramit o algo?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 03, 2009 9:41 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...tinc novetat...no del cole pq encara no se res...però bè...us explico...

Doncs està bé, no? Millor això que res! A veure que et diuen dijous!
A més tambe esta bé que l'entrevista sigui dijous, perque dones temps i de sobres als del cole perque et diguin algo, no?
:-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 10:03 pm

blackmamba ha escrit:

Jo crec q podria ser interessant!!! a veure que t'ofereixen!! que segur que està bé!! a més, q segur a aprens coses noves, no?? que això sempre va bé!! i mentres no trobis de lo teu.. més val això q res, no???

Ja veuràs com aquest mes tindras feina!! ja sigui al cole o aquí on comentes!!!!

Esperem...sempre he pensat que no és bo només limitar-t'he a la teva àrea, que si aprens d'altres coses smpre és positiu...però es clar....veurem que tal va...us informarè.
Felicitats pq l'exàmen hagi anat bé!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 10:04 pm

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes..ja sóc a casa....buff!!! ja tenia ganetes pq avui ens hem aixecat d'hora i al no estar acostumada...estic molt cansadaa!!!

Com ha anat el dia????

Laiac...el nen ja ha marxat???? segur que el trobes a faltar moltissim, no??? si alguna nit vols anar a sopar o alguna cosa ho dius, ok?????així et distreus del treball i t'animes, ok????? :-()-)

Elxa...como va por la office??? avui he pensat en tu pq m'ha trucat el meu papi dient que aquest finde a collir olives.... :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: jijijijijiji.

Nur...doncs demà es l'ultima opor que dono als de correus...total, que demà si no 'han dit res per allà a les 11 truco i automáticament reclamo els diners...quina mala sort...jopeta!!!!

Tara...aixxxx...avui he estat pensant tot el dia quin vestit ficar-m'he per la teva boda....esk tinc 2 però 1 el veig de molt estiu i l'altre no se.... :hmm::

Giss...como estás? ultimamente desconectada de aqui, no???? como va todo, el repaso, el cole??? un besote enorme...

Papallona....que tal el currele? supos que enfeinada pq no ha entrat per aqui...Ànims!!!

Vols que t'ajudem a fer algo? Algun tramit o algo?

No t'amoïnis...no cal...demà intentarè enllestir-ho...però gràcies!!!! :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. nov. 03, 2009 10:08 pm

Bona nit ninetes!!!!!

Happi, nena ja ens els ensenyaras, pero segruament que amb el que et posis estaras guapa! Quina ilu, miran vestits per la meva boda!!!!!!!
Nena encara que no sigui de lo teu, es bona idea, mentres no et surt res, aixi tens algo segur!!!!!!!!
A veure si dema et diuen alguna coseta del cole, sino, ells s'ho perden!

Nur, nens si, els carquinyolis bonissims!!!!!!!!!!!!!!!!Gracies per les idees!

Black, m'en alegro que hagi anat tant be l'examen!

Gis, nena que no se te ve mucho por aqui!

Papallona, estaras a la consulta, no? Va anims que ja et queda poquet!

Torsaeann, nena simpatica--- regla!

Laiac, estas de rodriguez, no???????????????????? Tranquila que ja farem alguna coseta per que s'et passi el temps volant!

Elxa, ya has salido de la consulta?

Estiu, que tal la tarda, com va la botiga?

Ninetes quedem dema o que????
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dt. nov. 03, 2009 10:17 pm

Hola boniques¡¡¡¡¡¡

Demà la laiac i jo em queda't, si algú vol quedar que digui alguna cosa i jo com que no tinc internet la laiac ja m'informarà de com quedem al final si les dos al pobla o algún lloc oks?

Un petonet boniques¡¡¡

Black, estic contenta de que l'exàmen hagui sortit guay¡¡¡¡

Un petonet a totes les meves ninetes boniques¡¡¡¡

Bona nit.
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 10:32 pm

torsaeann ha escrit:Hola boniques¡¡¡¡¡¡

Demà la laiac i jo em queda't, si algú vol quedar que digui alguna cosa i jo com que no tinc internet la laiac ja m'informarà de com quedem al final si les dos al pobla o algún lloc oks?

Un petonet boniques¡¡¡

Black, estic contenta de que l'exàmen hagui sortit guay¡¡¡¡

Un petonet a totes les meves ninetes boniques¡¡¡¡

Bona nit.

Moltes gràcies bonica!!!! ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 10:34 pm

tara ha escrit:Bona nit ninetes!!!!!

Happi, nena ja ens els ensenyaras, pero segruament que amb el que et posis estaras guapa! Quina ilu, miran vestits per la meva boda!!!!!!!
Nena encara que no sigui de lo teu, es bona idea, mentres no et surt res, aixi tens algo segur!!!!!!!!

Laiac, estas de rodriguez, no???????????????????? Tranquila que ja farem alguna coseta per que s'et passi el temps volant!

Moltes gràcies guapa!!!

Doncs jo el vestit tenia pensat posar-me aquell d'aire... no se que en penseu, però ja q el tinc l'hauria d'amortitzar, no??? ja se q la boda no es de tardam però al gener farà fresqueta i un vestit llarg tp deu ser tan raro, no???

us adjunto foto!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 03, 2009 10:36 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
blackmamba ha escrit:

Esperem...sempre he pensat que no és bo només limitar-t'he a la teva àrea, que si aprens d'altres coses smpre és positiu...però es clar....veurem que tal va...us informarè.
Felicitats pq l'exàmen hagi anat bé!!!

Moltes gràcies guapa!!!

I si, informa'ns quan sapigues algo!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 03, 2009 10:42 pm

Wow! Black!!
Que guapa aniràs amb aquest vestit, eh!!

Jo em posaré el negre que em vaig comprar la setmana passada. És curt, però em posaré unes mitjes negres ben tupides perque no es coli el fred!! jejejej!!

Tara, com veus estem totes pensant ja en que ens posarem per la teva boda!!

Ei!!!!! Però... i les samarretes??? Que farem?? En algun moment o altre ens les hauriem de posar, no?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 03, 2009 10:51 pm

Ninetes, bona nit!!

no em vull estar molta estona per aquí perque des d'ahir que em fan molt mal els ulls d'estar a l'ordinador, a la feina estic massa fixada!!!!! però tic soleta sense el meu nen.........jolin fins el dissabte!!!

Happi...........jo crec que algo és algo no????mentres no et diuen res del cole o de les llistes...estaria bé no??? clar que si!!!me n'alegro molt preciosa!!! ahhh i jolines ho de les bossetes no??jo tan no van tardar!!!!!

nur......m'has eclipsat amb ho del rellotge....que bunic dona!!!!! molt!!! aaaa i ja he llegit la crònica!!! et contesto quan pugui!!!!però que fort no??? ja m'ho van dir l'altre dia....que si ninfes....que el servei...jopeta no????

Black...me n'alegro per l'examen nena....molt bé!!!

gisss......com estàs¿¿???

jo del vestit..........ja sabeu el meu dilema...en tinc 1, i no pega gens per la boda de la tara al gener...així que...o bé rebaixes, o bé n'aniré buscant algun porai!!!!jijijij

NINETEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!! DEMÀ QUEDEEEEEEEEEMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
A LES 18:15 al VIENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

us va bé????????????

PAtuneeeeeeeeeettttttttttttttsssssssss
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 03, 2009 10:55 pm

Laiac, que t'ha semblat la crònica? Una mica... friki, oi? jajajaja!!! Deu ni do!!

Ninetes, jo vaig a dormir ja.
Demà no em va bé quedar, he de baixar a Reus amb ma mare, ja us explicaré... jijiji!!
Nanit guapissimes!!!!!!! ::love::
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 03, 2009 10:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 10:56 pm

Ninetes....gràcies!!!!! sou unes crackssss!!!!

Per cert, jo plego a les 20:00h de Reus...hi sereu allà a aquella hora??????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 10:58 pm

tara ha escrit:Bona nit ninetes!!!!!

Doncs me'ls emprovarè....i farè el passe de modelos amb les ninetes!!!!!! jejejejeje i vosaltres opineu....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 03, 2009 11:03 pm

Ninetes..........m'heu d'ajudar!!!!! happi....demà ens veurem??? em podries portar el cd de la blanca????
es que no trobo quines cançons posar pel video, i aviat em trucaran i nu sé què fer!!!!!!!!! ell al final vol la del manolo garcia, la del video és molt rapida, però és lenta, en part.....
a ell li encanta el manolo.........us la poso val??? jo no sé fer allo que feu del youtube, jo poso el link!!!!

http://www.youtube.com/watch_popup?v=El-0eGiyG0s#

I per la ceremonia i el restaurant...............
una segur que és:

http://www.youtube.com/watch_popup?v=pjPNMqwiJEM jijijijijijij

Patunet.......help me!!! es que el video es per sempre!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 03, 2009 11:03 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....gràcies!!!!! sou unes crackssss!!!!

Si siiiiiiiiiiii, si quedem allí al viena encara hi serem!!!! i tan!!!!!!!! vaaaaaaaaaaaa quedem quedem!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 11:18 pm

laiac ha escrit:Ninetes..........m'heu d'ajudar!!!!! happi....demà ens veurem??? em podries portar el cd de la blanca????
es que no trobo quines cançons posar pel video, i aviat em trucaran i nu sé què fer!!!!!!!!! ell al final vol la del manolo garcia, la del video és molt rapida, però és lenta, en part.....
a ell li encanta el manolo.........us la poso val??? jo no sé fer allo que feu del youtube, jo poso el link!!!!

http://www.youtube.com/watch_popup?v=El-0eGiyG0s#

I per la ceremonia i el restaurant...............
una segur que és:

http://www.youtube.com/watch_popup?v=pjPNMqwiJEM jijijijijijij

Patunet.......help me!!! es que el video es per sempre!!!!!!!!!!!

El cd de la Blanca??? el te la Tara...però no se si ella ha acabat...si ja no el necessita que te'l porti...ok?????
I quan tu acabis me'l passes...que començarem a mirar les cançons pel ball, ok?? :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 11:22 pm

laiac ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....gràcies!!!!! sou unes crackssss!!!!

Si siiiiiiiiiiii, si quedem allí al viena encara hi serem!!!! i tan!!!!!!!! vaaaaaaaaaaaa quedem quedem!!!!

Ok!!! perfecte que ja tinc ganetes de veure-us!!!!!!Per cert, mira quin fondo tens a la foto....LES NINETESSS!!!! jajajajaj
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants