"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 03, 2009 11:37 pm

Si siiiiiiiiiiii...............sortiu en casi totes les fotooooooooooooos!!!!!!!!!!!1jijjijjij

muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 03, 2009 11:40 pm

Ninetes..marxo que demà tinc un dia bastant enfeinat....em porten el despatx (per fi) i he de sol.lucionar uns temes al poble...suposo que em podrè conectar....si no...jo farè cap al Viena a les 20:00h, ok????

Petonets wapiii!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 03, 2009 11:59 pm

elxa ha escrit:Nineta laiac et deixo akest link que he trobat que parlen de la riviera maya a veure si et serveix de algo, parlen dels hotels d'allí, no m'en recordo del nom que vas dir que era el teu, era palladium........

dona-li una ullada--->> viewtopic.php?f=4&t=9222

Ninetaaaaa!!!!
m'he estat mirant aquest foro...el meu hotel no és el mateix però si que estpa dins del complex Grand Paladium.......aixxxxxxxxx....sabeu que ja tinc les excursions reservades des d'aquí?????' i superbé de preu....!!!!!!

espero poder marxar tranquil·la de vacances!!!! que faré tans dies sense vosaltres!!!!!!!!!!!

PAtunetssssssssssss..........i ara si, crec que BONA NIT!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. nov. 04, 2009 8:19 am

Bon dia ninetes!

Dons jo, ja torno a estar amb la simpatica--- miranya, al final em tallare el cap! Aixo no pot ser!

Laiac, dons si, el tinc jo, crec que el porto al cotxe, sino ja t'el donare, jo amb el tema de la musica, no et puc ajudar gaire, soc una mica pato!

Tranquiles, cuan comencin les rebaixes, ja farem quedada per comprar algun vestidet! Encara m'en recordo del de zara, que xuluuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Bueno ninetes, aixi ens veiem al viena a les 18.15, el que jo no podre quedar-me fins massa tard, que tinc feina, pero per xerrar una estona si!

Ens veiem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dc. nov. 04, 2009 8:23 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡

Que tal?
Bueno, veig que ningú diu res....laiac quedem a les 18.00 al viena de les gavarrres? que et sembla? diguem alguna cosa per sms no sigui que amb el transcurs del dia és digui una altre cosa.
Ninetes si quedessim així pensseu que jo surto a les 17.00 i aniria a donar tomets a les gavarres fins les 18.00 o sigui que si algú vingues avanç que em truqui oks?

Laiac¡¡¡¡¡ avui em tens que explicar preus i totes les excurcions que has contrectat i de la pàgina que jo també vull¡¡¡¡

Un petonet molt fort a totes i LAIAC DIGUEM ALGUNA COSETA OKS?

Molt bon dia a totes guapis¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 04, 2009 8:35 am

Bon dia NINETES!!!!

Si si torseann........en principi, tal i com hem dit, a les 18:15 o així al Viena val?????????? en principi podem;
-tara
-torseann
-laiac
- happi...a partir de les 20!!!!!!
- qui més s'apunta??????????????????????????????

Torseann.........tot ho de la riviera maya ho he trobat a través del link que ja et vaig passar.....bé, el vaig passar per aquï....a l'apartat d'agències tothom en parla, i fins i tot, hi ha un arxiu amb comparatives de preus......tranqui que jo t'ho passaré tot......però d'aquí al juny algun preu haurà canviat potser!!!!!!!

SOM-HI un dia més.....a veure quina altra sorpreseta tinc avui a la feina!!!!!!!!!!!

PATUNETSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 04, 2009 8:37 am

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Dons jo, ja torno a estar amb la simpatica--- miranya, al final em tallare el cap! Aixo no pot ser!

Laiac, dons si, el tinc jo, crec que el porto al cotxe, sino ja t'el donare, jo amb el tema de la musica, no et puc ajudar gaire, soc una mica pato!

Tranquiles, cuan comencin les rebaixes, ja farem quedada per comprar algun vestidet! Encara m'en recordo del de zara, que xuluuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Bueno ninetes, aixi ens veiem al viena a les 18.15, el que jo no podre quedar-me fins massa tard, que tinc feina, pero per xerrar una estona si!

Ens veiem mes tard!

Eiiiiii si el portessis me'l deixes, me'l grabo i te'l torno a deixar...................més que res perque m'encaaaaaaaaanta la música, i m'agraden mil cançons que posaria, però no tinc criteri per saber quina és l'adequada!!!!

tot i això, per cert, m'havien de trucar per quedar aquesta setmana i encara no ho han fet!!!!

nu sé!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 8:47 am

Bon dia ninetes...aixxx esty que me caigo de sueño!!!! i la gent que menus serietat!!!! m'havien dit que a le 8:00h hi serien aqui i es clar, ens hem llevat a les 7:00 per apartar els mobles del menjador i tal i encara no han vingut!!!! :star::

Bé, tema a part...

Torsaeann...com està el teu nen? es troba millr? i tu com portes els ánims???? :-()-) :-()-) :-()-) ens veurem desprès????? espero que sip!!!
Jo si no tinguès classe quedaria amb tu i aniria a mirar cosetes de Nadal que les botigues ja comencen a tenir-ho tot!

Tara...quin asc de migranyaaa!!!!! esk aquest temps....jo sembla que quan el vent apreta del tot no em fa mal....és quan el dia està paxim-paxam!!! però no res....que vagi bé el dia.
Pel tema de les rebaixes....totalment d'acord!!!!! li el vestit del Zara...maquissim!!! Podriem quedar per anar o a Bcn o Lleida, heu anat a comprar a Lleida??? josempre hi vaig allà i ho prefereixo potser més que no pas Bcn...o sinó a Sevilla!!! jajajajaj

Laiac...com porteu lo del viatge???? o tniu tot organitzat ja?????

Ninetes....mireu el meu marcadoooorrrr!!! 10 MESETSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! :-///: :-///: :-///: cada cop que ho penso em fico nerviosa.....però bé, Tara....a tu et queda menysssss!!!!!

A totes les demès....passeu un molt bon dia...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 8:50 am

laiac ha escrit:

Ens veiem mes tard!

Eiiiiii si el portessis me'l deixes, me'l grabo i te'l torno a deixar...................més que res perque m'encaaaaaaaaanta la música, i m'agraden mil cançons que posaria, però no tinc criteri per saber quina és l'adequada!!!!

tot i això, per cert, m'havien de trucar per quedar aquesta setmana i encara no ho han fet!!!!

nu sé!!!!!

Hi han cançons de tota la vida...vaja...d'aquelles de pelis...que són les que a mi m'encanten...tipus: Brigitte Jones, Pretty Woman, Algo pasa con Mary...de modernetes no hi han gaires i només són en anglès!!!!!no hi ha cap española...que quan s'aproximi més la data li tornarè a demanar un amb noves cançons...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. nov. 04, 2009 8:56 am

Happi, 10 mesossssssssssssssssssss aixo baixa que dona gust, eh!!!!!!!!
dons no hi he anat mai a comprar a lleida, be si una vegada que vam anar al unipreus, pero jo no em vaig firar!
Pero si, podriem fer-ho, o sevilla tambe m'agrada la idea!

Laiac traqnuila que ja t'el portare!

Torsaeann, nena jo si no hi ha res de nou vindre a les 18.15!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 04, 2009 9:10 am

Mrs. Happiness ha escrit:
laiac ha escrit:

Ens veiem mes tard!

nu sé!!!!!

Hi han cançons de tota la vida...vaja...d'aquelles de pelis...que són les que a mi m'encanten...tipus: Brigitte Jones, Pretty Woman, Algo pasa con Mary...de modernetes no hi han gaires i només són en anglès!!!!!no hi ha cap española...que quan s'aproximi més la data li tornarè a demanar un amb noves cançons...

Aquestes, aquestes m'agraden a mi......es que no vull pecar de posar una moderneta que després amb els anys ja no s'escolti tan......per això per mi, m'agrada molt la de ETERNAL FLAME de The Bangles perque és de tota la vida, i sempre l'escolta i mai em canso!!!!!!!! això ho vull fer amb tot......aix aixxxxx........

10 meseeeeeeeeeeeeeeettttttssssssss!!!!! iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
muaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 04, 2009 9:11 am

tara ha escrit:Happi, 10 mesossssssssssssssssssss aixo baixa que dona gust, eh!!!!!!!!
dons no hi he anat mai a comprar a lleida, be si una vegada que vam anar al unipreus, pero jo no em vaig firar!
Pero si, podriem fer-ho, o sevilla tambe m'agrada la idea!

Laiac traqnuila que ja t'el portare!

Torsaeann, nena jo si no hi ha res de nou vindre a les 18.15!

Jo també només he anat a l'unipreus!!!!jijijijijij per comprar ja en tinc prou amb Reus, no vaig ni a Barcelona tampoc.....bé si, tinc clixada una botiga del centre de barcelona que tenen coses xules, però para de comptar!!!!

i aquell vestit TARA.................se'l podriem anar a emprovar algun dia no????? es que JO NO TINC RES pel 16 de GENER!!!!!!!!!!! aniré a casa ma germana a saquejar!!!!!jijijijiji

PAtunets!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 10:06 am

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!

Akí estic a la feina ja en marxa! ahir a la nit no hem vaig poguer conectar pq vam arribar tardísim del bar, el nen va acabar tots els retocs de pintura i vam fer també el logo pintat;

Laiac nena ja estàs soleta no? el teu nen va marxar ahir a la tarda, has parlat amb ell? que tal fa per Brusel.les? has dormit amb la duneta?

Tara que tal fue por la agencia? vam arribar a les 23.30h, vau trucar-nos oi? el nen va dir que potser era el teu nen pel tema motos

Happi wapi no t'han dit res de correus? mecaxis con los xinitus!!! ei! nena he llegit lo de la nova feina que et fa oferir el teu ex-jefe, jo penso igual que les altres ninetes, encara que no sigui de lo teu per anar tirant i no consumir més paro jo ho agafaria (si les condicions son bones es clar!) i si no mira'm a mí ja saps on estic treballant.......jejejejje....
Com està el teu nen? Quan li donen l'alta?
ei! avui despatx nou, que guay ja veuràs quina ilu et farà veure tot muntadet, ja ens ensenyaràs les fotos!

Black nena que guay que te haya ido tan bien el examen! eres una machine!! va va va que ya mismo tienes tu carrera acabada!

Torsaeann wapi com estàs avui? com van els ànims? i la feina? i el nen? jejejeje......quin munt de preguntesssss!!!!!! jejejejeje......un pto bonica!!

Giss nena lo has visto no? jejejeje......ayer entre a la web y estuve apuntandome los que me gustaban y dije anda!! que tal todo? los nenes como se portan?
Que dijo tu nene de la comida del domingo?

Nur nena! que bonic l'escrit per al teu nen! oh! oh! es molt romàntic, i la idea de donar-li el regal molt bonica, que tal per el teu poble? també bufa molt el vent?

estiu nena on pares? ja has començat a treballar oi? com va la botiga?

Papallona nena! donde estás? ayer se te vió muy poquito por akí, que tal?

Bon dia nenaaa!!! doncs encara no se re de correus....dono límit fins les 11...sinó truco jo....quina gent!!! esk avui en dia no podem fiar-nos de ningu pq la gnt no té paraula (sort que no tots)
Pel tema del treball....estic d'acord amb el que dius..."A falta de pan, buenas son tortas" com dia ma mare...però veurem demà quins condicions ofereixen i tal i llavrs serà qüestió de decidir...
Ahir em diu ell "Que segur que desprès començo a rebre noticies dels llocs on he tirat cv" ojalà!!!!

Per cert nena...demà obren el bar ja, no????? que waiii!!! a veure si tot va bé i funciona... està tot llest???? el teu nen està currant bastant allà, no???? tot sigui per la family.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 10:10 am

elxa ha escrit:HAPPINESS 10 MESETS JA!! YYYUUUHUUUU!!!!!!!!

Felicitats nena! aixó baixa que no veas!

El meu nen ahir hem deia QUE? que falten ja 8 mesos? jejejejeje.......i jo SÍP!! diu pues va corre que tenim que fer un munt de coses! li dic vale que vols que fem i hem diu no sé només sé que falta els nostres vestits i els detalls; li dic así?? i les flors? i els anells? i el viatge? i les invis? i la música?........jejejeje........va començar a riure i hem va dir va que tenim que fer moltes coses!!!!!!! jejejejeje.....per un moment es va atabalar jejejeje.....ja està bé així es dona compte de lo que s'ha de fer, ara amb la fira la setmana que vé suposo que començarem en marxa amb tot.

Gràcies wapiiiii!!!!! ja queda poquet....però a tu encara menysss!!!!! els nens ja comencen a adonar-se de que és això penso....que són feliços..només pensen que són 4 cosetes i llestos!!! I NOOOO!!!!! hi han moltes més cosetes....jijiijiji
Nossaltres desprès de la fira i d'acabar de collir olives ja començarem también en serio i dedicarem els findes per preparatius i idees....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 04, 2009 10:12 am

Ninetes....ja tinc aqui als nois....marxo i no se si desprès entraré espero que sip....Passeu un bon dia i res...TENIU CORREU!!!!! jijijijii. Sóc una mica "cansina" però no ho puc remediarrrr!!!!!

Petonets a totes i passeu un molt bon dia!!!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. nov. 04, 2009 12:31 pm

A ver en teoria, al ser una boda de dia, hay que ir de corto, pero mi cuñada ira de largo, asi que como querais, en las de noche no me suelo poner de largo, con lo chiquitaja que soy me veo como un champiñon!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. nov. 04, 2009 1:18 pm

Buaaaaaaaaaaaaaaaaa! Quina rabia, resulta que fa dos dies que estic buscant uns planols que es necessitem per una auditoria, pues total, que fa dos dies estic a l'arxiu buscant entre les carpetes plenes de pols, escanejant-los, retocant-los, i ara resulta que el meu company els te tots ja escanejats, i jo com una idiota a l'arxiu omplint-me de pols!

El mato!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 04, 2009 3:28 pm

Nineteeeeeeeeesssss!!!!

acabo d'arribar de tarragona......quin matí més dur...i la feina, cada dia pitjor!!!!jijijiji po weno!!!

aix aix....que si llarg, que si curt...mira quina expectació està creant la teva boda!!!jijijii jo el que tinc és mig i mig, i sinó curt....no n'he portat mai llarg!!!!!

elxaaaaaa..........aleeeeeee que us queden cosetes per fer eeeeee, i demà inauguren el bar??? a verue si va bé!!!!

happi.....ja tens el despatx???jo el vull veure eeee, passa fotitos!!!

el meu nen ahir em va enviar un misi al anar a dormir que plovia però que no feia fred, res més....a veure si avui em truca!!!

NINETEEEEEEEEEESSSSS::::QUEDEM NO¿????????????????????

patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 04, 2009 3:29 pm

tara ha escrit:Buaaaaaaaaaaaaaaaaa! Quina rabia, resulta que fa dos dies que estic buscant uns planols que es necessitem per una auditoria, pues total, que fa dos dies estic a l'arxiu buscant entre les carpetes plenes de pols, escanejant-los, retocant-los, i ara resulta que el meu company els te tots ja escanejats, i jo com una idiota a l'arxiu omplint-me de pols!

El mato!

Aquestes coses merdoses a la feina sempre passen......no ho saps això???? jo m'he estat dies fent coses que algú ja ho tenia, però com que no m'ho van dir........

tranqui......i mira.......pensa que.....aixxxxx....fa ràbia no???jijijiji

PAtunetS!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 04, 2009 3:31 pm

elxa ha escrit:NINETES!! aix...que tentación, mirando vestidos para la boda de la tara por internet he ido a parar a kanacca y aix....que tentación ver los vestidos de RC a 250 euros....
os dejo el link--->> http://www.ubrides.com/home.php?cat=661 ... n=0&page=1

uno sencillito de otro color claro! que no sea blanco, pq de blanco solo va la novia!
como teneis pensado? de largo o de corto?

Doncs.....................ja em diràs perque allí valen tan poc??????????? són xuliiiiiiiiiiiissims.....uf uf,,,,una tentació!!!!!!!

que guai.................
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant