Nuvia per fi ja tens vestit, ara a decidir-te!!!!! Nena quins nervis ens queda poquíssim! Ostras és veritat la cuca fa dies que no ronda per aquí, estarà bé?
Doncs ara m'ha vingut al cap lo de la grip, a la classe de ma filla ja n'han faltat 9. Abans d'ahir es veu que 2 van tornar ja i ahir diu ma filla que no faltava ningú, que s'havien ficat bons, però es veu que han estat 1 setmana amb febre amb mal de panxa i xafadets pobres...

Menos mal que ma filla no l'ha agafat , perquè sino hauria de perdre 7 dies de currar i no m'ho puc permetre.
Lluneta ja estàs bé del tot??

Divendres quan arribi a casa ja us contaré com son...les encomanarem , donarem una senyal i quan estiguin fetes doncs ho acabarem de pagar i ja ens les endurem i ens les guardarem....total falten 4 mesos.
Buniketa , jo penso com la nuvia si corres tan l'any que ve no sabràs que fer, eh?
Miriam que xula la cançó es molt romàntica....uooooo!!!
Annalleida com estàs? et va anar bé l'efferalgan? jo fa dies que estic super cansada i amb mal de cap, però crec que té més a veure amb el temps. Recuperat aviat!
A les demés espero que estigueu bé i que aneu avançant en el procés de la boda...que el 2010 serà el nostre any!!
Per cert a vosaltres us passa que somieu coses negatives sobre el dia de la boda? no sé si es perquè arriba el moment i estic histèrica o que, fa uns dies vaig tenir un mal son que arribava la boda i tot sortia al revés i avui he somiat que estavem ja al març i jo no sabia al mes que estavem, el meu nen em deia que erem ja a dia 10 de març i jo només tenia el vestit i s'havia de fer tot, m'he agobiat un munt ....uffff! però semblava super real , quin mal son, fuig fuig!!