NOVIAS ABRIL 2010

bodes 10!

Re: NOVIAS ABRIL 2010

EntradaAutor: nupubo » ds. oct. 31, 2009 7:42 pm

Ah per cert Elih!! El convinat NY + carib triomfa no? jejejeje.. Va molt bé això de descansar. El que passa és que nosaltres hem triat Riviera Maya en lloc de Punta Cana pq ens han dit que molt millor. Ara que això deu dependre de cadascú pq ma germana van anar a punta cana i van tornar encantats. Si no vilien ni tornar. A més al meu futur maridet això de fer panxing no li va massa, així que Riviera donava més possibilitats d'excursionetes i tal... Això és més aviat el que ens va decantar per Riviera...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: Elih* » dl. nov. 02, 2009 11:51 pm

Hola maca!!! Doncs nosaltres semp`re havíem dit q no ens cassaríem xo mira... Es el primer cop q ens cau en dissabte, i si algun dia ens havíem de cassar, sense dubtes es aquest!! jejeje.. I està tothom embojit...ni s'ho creuen!!
I amb el viatge de noces, ara estic mirant una altre opció... aix.. q indecissa!!! ;)

Per cert, el 24 d'Abril em sembla un dia preciós x casssar-se!!!
Elih*
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 11:45 am
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: nupubo » dt. nov. 03, 2009 12:06 am

Elih* ha escrit:Hola maca!!! Doncs nosaltres semp`re havíem dit q no ens cassaríem xo mira... Es el primer cop q ens cau en dissabte, i si algun dia ens havíem de cassar, sense dubtes es aquest!! jejeje.. I està tothom embojit...ni s'ho creuen!!
I amb el viatge de noces, ara estic mirant una altre opció... aix.. q indecissa!!! ;)

Per cert, el 24 d'Abril em sembla un dia preciós x casssar-se!!!

Gràcies, gràcies!!! jejjeje!!! :-)
nupubo

EntradaAutor: Elih* » dt. nov. 03, 2009 11:03 pm

jejejej... Aleshores quan tu t'estiguis cassant jo estaré de viatge de noces!!! q fort!!! ;)

L'abril serà molt especial*
Elih*

EntradaAutor: nupubo » dt. nov. 03, 2009 11:09 pm

Oi tant que sí Elih!! Demà vaig a reservar el viatge. Ja ens hem decidit per l'agència i demà ho tanquem!! Que guai!! Una cosa més...
nupubo

EntradaAutor: miriam1986 » dc. nov. 04, 2009 4:08 pm

Hola noies, jo també em caso a l'abril,el 17 concretament, i desde que vaig veure baixar al contador del 6 al mes 5, que no se..estic super nervi!!! trobo que s'em acumula tot. Els cursos pre matrimonials no els fem fins el febrer, em de fer encara les invitacions, i m'agradaría que estiguessin abans de nadal, per allò dels familiars que venen al nadal, així m'estalviaría algun que un altre viatge a barcelona. Els detallets, no se encara quants n'he d'encarregar, es horroros!! per que no se quants compromisos tenen la meva avia, la meva mare, la sogra etc.. i per més que pregunto ningú m'acaba de dir cap xifra, i despres tothom en demana per la fulanita, i pel menganito.En fi! que estic una mica agobiada, i crec que veura la parsimonia amb que s'ho pren el meu xicot encara m'hi posa més!!jejeje.
Imatge
miriam1986

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: Seaweed » dc. nov. 04, 2009 6:19 pm

nupubo ha escrit:Oi tant que sí Elih!! Demà vaig a reservar el viatge. Ja ens hem decidit per l'agència i demà ho tanquem!! Que guai!! Una cosa més...

nenaaaaaaa!!!!!!!!!!! jijiji quins preus t'han donat???? Pq ami m'han apujat el pressupost en 1000 € i no sabem q fer...
Seaweed
:: núvia de bronze

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: Seaweed » dc. nov. 04, 2009 6:26 pm

Hola chicas!!!!!!!!!!!
Como lo llevais??? Que tal va el tema viaje???
Nosotros no sabemso todavía que hacer pq queriamos un combiando NY + RM pero nos han aumentado el presupuesto en 1000 € así q... estamos barajando otras opciones.... y estoy estresadisima!!!! pq me da la sensación de que vamos tarde!
Seaweed

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: nupubo » dc. nov. 04, 2009 9:38 pm

Seaweed ha escrit:
nupubo ha escrit:Oi tant que sí Elih!! Demà vaig a reservar el viatge. Ja ens hem decidit per l'agència i demà ho tanquem!! Que guai!! Una cosa més...

nenaaaaaaa!!!!!!!!!!! jijiji quins preus t'han donat???? Pq ami m'han apujat el pressupost en 1000 € i no sabem q fer...

Ens surt per 3800 euros de moment pq igual hi posem una altra nit a NY pq resulta que el primer dia arrivem tard i el dia que deixem NY ho fem molt aviat i clar no aprofitaríem la ciutat només que 2 dies... Quin preu us donaven a vosaltres pel viatge?
nupubo

EntradaAutor: miriam1986 » dj. nov. 26, 2009 4:10 pm

holaaaa esas novias de abril, como lo llevais??!!como van los nervios??teneis ya la lista de invitados definitiva??vestido??viaje??
Imatge
miriam1986

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dj. nov. 26, 2009 9:48 pm

Noies.....una super mala notícia.... ja sabeu que ens casem el dia 10.04.10 i en principi com tots els nuvis voldríem marxar a l'endemà de viatge......doncs no podem!!!! Tots dos sóm mestres interins i han sortit oposicions el dia 17 d'abril, és a dir, el dissabte següent i és clar ens hi hem de presentar......
El viatge el farem més endavant...quina mé!!!! :--(
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Elih* » dj. nov. 26, 2009 10:04 pm

Hola bunica!!! Doncs quina casualitat,no?
Xo no et preocupis q si aproveu tots dos, és el millor regal de noces!!! ::love::

Jo también treb a un cole! jejeje... i em caso el dia de les opos!!!
Ptons i sort*
Elih*

EntradaAutor: nupubo » dj. nov. 26, 2009 10:48 pm

Ja me n'he enterat, ja... de lo de les opos. Jo m'hi volia presentar però m'agafa amb la boda pel mig així que... Si m'hagués casat el 10 ho intentaria però amb la boda pel mig, serà que no. Mira que vaig triar l'abril per no estar tant a sobre de les opos pq jo volia casar-me en maig i ala!! A parir tot!!! No podien haver-ho fet més malament. Lo meu és ser gafe!!! :--(
nupubo

EntradaAutor: ruthi » dv. nov. 27, 2009 6:03 pm

Ostres noies quin pal lo de les opos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :--(

bueno, judith només et puc dir que MOLTA SORT!! i que el viatge ja el faràs més endavant, no us preocupeu per això!!! ::love::

núria no et veus en cor de presentar-t'hi??? és que és xungo!! jo les vaig fer l'any passat i em vaig passar tres mesos sense parar d'estudiar! :star::

aii nenes que ens queda poc!! ::love::
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: nupubo » dv. nov. 27, 2009 6:52 pm

ruthi ha escrit:Ostres noies quin pal lo de les opos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :--(

bueno, judith només et puc dir que MOLTA SORT!! i que el viatge ja el faràs més endavant, no us preocupeu per això!!! ::love::

núria no et veus en cor de presentar-t'hi??? és que és xungo!! jo les vaig fer l'any passat i em vaig passar tres mesos sense parar d'estudiar! :star::

aii nenes que ens queda poc!! ::love::

Clar, per això ruthi! Que jo no estaré per les opos i a més que no és que no pugués fer el viatge, per això encara podria prendre paciència, però la boda noooo!!! I clar comencen el dissabte anterior a la meva boda i llavors les altres proves ja m'enganxaran en tot!! No pot ser!! ç

Però es que sóc gafe!!!! MIra que jo preferia casar-me en maig però no ho vaig voler per no estar massa a sobre de les opos si es que es convocaven. I ala!! Basta que triessim l'abril, pq toqui en abril!! Ojo, eh? Hagués hagut de ser al revés... les de secundària aquest curs i les de primària l'altre. Però no!!!

Si hagués mantingut la data de casar-me en 10 d'abril encara... Em fotria pel viatge però encara podria ser. Clar que passades les opos entre els nervis de la boda i de les opos m'haurien d'agafar en pinzes. Però es que m'agafa pel mig!!! No pot ser. Que hi farem... Eren les últimes. L'ensenyament públic es privatitza i ja no hi ha més funcionaris. Ala tot com si fos la privada!

Quina sort de treure-te-les l'any passat tiaaaa!! Quina enveja... :-(

Ens queda molt poquet... :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dv. nov. 27, 2009 6:54 pm

A més que no puc canviar la data de casament. Està tot ple!!! I els papers ja els tinc fets en data de 24 d'abril!!! Res noia a apechugar!!
nupubo

EntradaAutor: JUDITH REUS » dg. nov. 29, 2009 11:44 pm

ostres quin rotllo des de que sé això de les opos, és com si m'hagués marxat tota la il·lusió..... La veritat és que el viatge el farem més endavant, però això de casar-nos el disssabte i dilluns anar al cole, o vec fatal!!!!!
De fet, penso que deswprés de tants preparatius i tants nervis ens mereixiem un viatget com déu mana!!! Qui es aquest que a decidit fer les opos a l'abril???? que me'l carrego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mira que a mi m'agradava molt el maig però vam pensar massa aprop de les opos (tots dos som mestres),així que ho fem a l'abril i aquest tiu, va i diu: -alé aquest any a putejar a les que ens casem a l'abril....... fem vaga??????
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. des. 09, 2009 5:10 pm

ON SON LES NUVIES D'ABRIL!!!!!!

Vinga noies que el nostre post està quedan enrere, i això no pots ser. Ens falten 4 mesets i aquí ningú diu res......
Una coseta, teniu sabates???? Es que a mi em costa moltíssim trobar unes que m'agradadin......m'agraden modernes amb plataforma, però es que li passaré al meu ninu i això no m'agrada!!!!

ANIMS!!!!!

Ei! ja tinc les invitacions a casa, el dia de nadal les reparteixo a la familia i després aniré fent ruta. Els detallets muntats i desadets amb capses a casa........ i vosaltres?????
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: ruthi » dj. des. 10, 2009 5:04 pm

JUDITH REUS ha escrit:ON SON LES NUVIES D'ABRIL!!!!!!

Vinga noies que el nostre post està quedan enrere, i això no pots ser. Ens falten 4 mesets i aquí ningú diu res......
Una coseta, teniu sabates???? Es que a mi em costa moltíssim trobar unes que m'agradadin......m'agraden modernes amb plataforma, però es que li passaré al meu ninu i això no m'agrada!!!!

ANIMS!!!!!

Ei! ja tinc les invitacions a casa, el dia de nadal les reparteixo a la familia i després aniré fent ruta. Els detallets muntats i desadets amb capses a casa........ i vosaltres?????

judith guapii!!! que ens queden 4 mesos justos!!!!

mare meva quins nervis m'han entrat!!! :star::
ruthi

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: JUDITH REUS » dj. des. 10, 2009 6:38 pm

Nena!!! Dins de 4 mesos ja estarem casades!!!!!!! Uffff si ja no ens falta res.
Avui he somiat amb la nostra boda..........
Imatge
JUDITH REUS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants