NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 04, 2009 1:29 pm

Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. nov. 04, 2009 1:57 pm

Nuvia quina cançó!! Positivisme a saco...això es bo! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
N'hauriem d'aprendre d'aquesta cançó....
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 04, 2009 2:05 pm

jejejjejejejejejejejejejejeje...

No patiu, guapes, no patiu!!! Segur que trobaré més coses a fer... La meva idea és que, com que em caso al maig del 2011 als nadals entregar les invitacions, i a partir d'aquí tenir-ho tot lligat, que només em quedi preocupar-me pel vestit, les flors, el pentinat... cosetes així, però la resta ben lligat i encaminat!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 04, 2009 6:20 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola amoooooooooooooooooors!!! Avui, han assegurat els del st patrick que arriba lultim vestit... aixi que teoricament, si arriba, avui ja mhe de decidir pel vestit... a veure si puc entrar i amb lletres gegants ficar: NENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS TINC VESTIT!!!!!!!!!!! i a la fira em veureu amb la cara didiota de tenir, per fi, vestit!!!!!!!!!

Em te preocupada la cuca, que no apareix mai per aqui :( Que li deu passar???

también menrecordo de la Laucob, espero que estigui mes animada :)

Miri, la canço molt maca :)

Istar, la teva nena es preciossissisisisisisisma, us assembleu molt, eh????

Lluneta... et dec unes braves :(

buniqueta... no avancis tant la feina que sino lany que ve no tassemblara que et casis, jejejejejeje

annalleida, com estas??? Estas millor???

amelieeee, vosaltres que teniu lligat???

Ise... que et va passar al desastros sopar???

Se que em deixo gent... ho sento molt... :(

Jajaja siiiiiiiiii ke me les deus!!! A vere si avui ens pots dir que tens vestit i quin és al final............ serà emocionant ja ho vuràs!!!! Estik a l'expectativa eh!!! Fes-me un truc o un sms!!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 04, 2009 6:24 pm

ISTAR82 ha escrit:Nuvia per fi ja tens vestit, ara a decidir-te!!!!! Nena quins nervis ens queda poquíssim! Ostras és veritat la cuca fa dies que no ronda per aquí, estarà bé?

Doncs ara m'ha vingut al cap lo de la grip, a la classe de ma filla ja n'han faltat 9. Abans d'ahir es veu que 2 van tornar ja i ahir diu ma filla que no faltava ningú, que s'havien ficat bons, però es veu que han estat 1 setmana amb febre amb mal de panxa i xafadets pobres... :--( (+:-) Menos mal que ma filla no l'ha agafat , perquè sino hauria de perdre 7 dies de currar i no m'ho puc permetre.

Lluneta ja estàs bé del tot?? :-( Divendres quan arribi a casa ja us contaré com son...les encomanarem , donarem una senyal i quan estiguin fetes doncs ho acabarem de pagar i ja ens les endurem i ens les guardarem....total falten 4 mesos.

Buniketa , jo penso com la nuvia si corres tan l'any que ve no sabràs que fer, eh? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Miriam que xula la cançó es molt romàntica....uooooo!!! :-///: :-///: :-///:

Annalleida com estàs? et va anar bé l'efferalgan? jo fa dies que estic super cansada i amb mal de cap, però crec que té més a veure amb el temps. Recuperat aviat!

A les demés espero que estigueu bé i que aneu avançant en el procés de la boda...que el 2010 serà el nostre any!!

Per cert a vosaltres us passa que somieu coses negatives sobre el dia de la boda? no sé si es perquè arriba el moment i estic histèrica o que, fa uns dies vaig tenir un mal son que arribava la boda i tot sortia al revés i avui he somiat que estavem ja al març i jo no sabia al mes que estavem, el meu nen em deia que erem ja a dia 10 de març i jo només tenia el vestit i s'havia de fer tot, m'he agobiat un munt ....uffff! però semblava super real , quin mal son, fuig fuig!! :--(

Jo espero que l'any que ve sigui millor que aquest pq noies no en sortim eh!!!! Quina me... :star:: En fi... istar, a mi també em passa així que fora malsons!!! N'he tingut un munt i estic molt preocupada pel vestit però bno... ara ja està triat!!! si no els hi agrada, dos pedres. A mi si... :-)ok:
Ah! gràcies istar per preocupar-te per mi... estic millor, espero no tornar-la a agafar... lo que quasi no tinc temps per fer coses amb aquesta feina, stik super agobiada i els nens no és que es portin del tot bé, més aviat malament... a vegades em plantejo moltes coses però deu ser la època... no sé... stik una mica xooof!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 04, 2009 6:26 pm

buniketa ha escrit:jejejjejejejejejejejejejejeje...

No patiu, guapes, no patiu!!! Segur que trobaré més coses a fer... La meva idea és que, com que em caso al maig del 2011 als nadals entregar les invitacions, i a partir d'aquí tenir-ho tot lligat, que només em quedi preocupar-me pel vestit, les flors, el pentinat... cosetes així, però la resta ben lligat i encaminat!!!!!!!!!

Jo he fet el mateix... vaig començar amb un any i mig o més d'antel.lació i gairebé tot ho tinc lligat. Per cert buniketa, tú ets profe de secundària o de primària??? Aquí al foro n'hi ha força de profes... jo una! A l'atur quasibé però una! Menys mal que aquest any no hi ha opos pq tot junt no sé si ho hagués suportat!!! Encara que ja començo a estudiar pel 2011 per anar a per totes!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 04, 2009 6:28 pm

I ara ja us puc dir: QUE TINC CONFIRMAT EL VIATGE (HOTELS, VOLS, TRASLLATS)!!!!!!!!! DEMÀ ANEM A DONAR LA PAGA I SENYAL I JASTA!!!!! ::love:: ES LO ÚNIC POSITIU D'UN DIA TAN TERRIBLE, BÉ MÉS AVIAT, UNA TARDA TAN TERRIBLE AMB ELS PU... CRIOS, CRIAJOS... :-( :-( :-( ESTEM MOLT CONTENTS... EM PASSO ELS DIES MIRANT ELS HOTELS I SOMIANT... SÓC MÉS PAVA... :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 04, 2009 9:10 pm

JA TINC VESTIT DE NUVIAAAAAAAAAAAAAAAAA

ESTIC SUPER FELIÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ ESTIC SUPER FELIÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 04, 2009 9:57 pm

lluneta29 ha escrit:

Jo he fet el mateix... vaig començar amb un any i mig o més d'antel.lació i gairebé tot ho tinc lligat. Per cert buniketa, tú ets profe de secundària o de primària??? Aquí al foro n'hi ha força de profes... jo una! A l'atur quasibé però una! Menys mal que aquest any no hi ha opos pq tot junt no sé si ho hagués suportat!!! Encara que ja començo a estudiar pel 2011 per anar a per totes!!! :-)ok:

Tinc espíes per aquí, i encara no saben que em caso, així que, si m'ho pemets, em guado la info per no donar pistes... però suposo que a començaments d'any ja us ho podré contestar... :-)) :-)) :-))
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 04, 2009 10:00 pm

nuvia2010 ha escrit:JA TINC VESTIT DE NUVIAAAAAAAAAAAAAAAAA

Quin és? Quin és?

¿Y cómo es éeeeeeeeeeeeeel? ¿Y en qué lugar se enamoróoooooo de tíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?

MOLTES FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAATS, GUAPÍSSSSSSSSIMAAAAAAAAAAAAAA! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ise » dj. nov. 05, 2009 6:56 am

nuvia2010 ha escrit:JA TINC VESTIT DE NUVIAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nuvia MOLTES FELICITATS!!!!

Jo el vull veure :-( :-( :-( :-( va...please!!!! envia'm un privi per veure el preciosa que aniràs!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dj. nov. 05, 2009 6:59 am

buniketa ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Tinc espíes per aquí, i encara no saben que em caso, així que, si m'ho pemets, em guado la info per no donar pistes... però suposo que a començaments d'any ja us ho podré contestar... :-)) :-)) :-))

Bueno...doncs quan hagis fet la notícia oficial ens ho expliques tot! hehehe ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dj. nov. 05, 2009 7:00 am

lluneta29 ha escrit:I ara ja us puc dir: QUE TINC CONFIRMAT EL VIATGE (HOTELS, VOLS, TRASLLATS)!!!!!!!!! DEMÀ ANEM A DONAR LA PAGA I SENYAL I JASTA!!!!! ::love:: ES LO ÚNIC POSITIU D'UN DIA TAN TERRIBLE, BÉ MÉS AVIAT, UNA TARDA TAN TERRIBLE AMB ELS PU... CRIOS, CRIAJOS... :-( :-( :-( ESTEM MOLT CONTENTS... EM PASSO ELS DIES MIRANT ELS HOTELS I SOMIANT... SÓC MÉS PAVA... :star::

Ja t'ho he dit però MOLTES FELICITATS pel viatge!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dj. nov. 05, 2009 7:02 am

nenes ho sento us volia contestar a totes però he de començar a treballar :star:: :star:: :star:: despres si puc em torno a conectar :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Petonets a totes i BON DIA!!!! (que encara no ha sortit el sol...)
ise

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. nov. 05, 2009 10:15 am

Nuvia m'alegro de que hagis triat el teu vestit ja !!! que bé! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Ise no treballis tant que es dolent...jejejeje! jo també estic currant però com estic a recepció sustituint a un company que està de vacances doncs m'avorreixo i em connecto a xerrar per aquí...però demà ja me'n vaig al despatx.... :--(

Ais...no para de sonar el telèfon!! :..: :star::

Ja tinc les entrades per De Nuvis, me'n vaig imprimir una d'aquí de guia nupcial, però ahir me'n van donar a la floristeria un parell més.
Que vagi bé el mati nenis!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Amelie » dj. nov. 05, 2009 10:18 am

Bon dia a totesssss!!! Que demà ja tenim la Fira aquí!!!!

Istar: Que bé que us ho veu montar per cel.lebrar Halloween, molt divertit!! volem fotos!!! Per cert lo que dius de la teva filla ho entenc, jo no ent tinc, però la meva cusina petita que és quasi com si fos germana petita, mare meva quin canvi, a més com té 16 anys et pots imaginar la edat del pavo total!! I lo dels malsons i tant que passa, jo un dels que vaig tenir i recordo és que el dia de la boda encara no tenia sabates i vaig haver-me de possar unes negres, mare quin canté i lo que dius és tant real que et despertes de cop, que hi farem deuen ser els nervis.

Pikys: Molt bé ja tens fotograf!! Una cosa menys en la que pensar!! Nosaltres pel video hem agafat a l'Ivan Talavera, però també vaig veure video mostra dels de Trebol, i aquest acostuma anar a la fira, a veure si tens sort i ho acabes de lligar!!

Lluneta: Hola Guapix!! M'alegro que et trobis millor, ah! i es clar que ets una super profe, no ho veus no volen que marxis i els de l'any passat t'anyoren aix!! Per cert ja possaràs les fotos de la castanyada!! i Siiiiii aniré a la fira, a veure si podem acabar de lligar cosetes FELICITATSSS!! que ja tens viatge uoooo que bé!! Nosaltres crec que també farem una ruta semblant a veure si a la fira ho podem concretar. No et capfiquis amb el vestit que segur que estàs guapíssima!! Per cert ja hem diras per privi quin és, però lo dit sigui el que sigui estaràs guapíssima i si a tu t'agrade la resta que pensin el que vulguin!!! Bueno ens veiem a la Fira!!!

Nuviaaa: Que treballadora!! No pot ser això d'arribar tant tard a casa, que sinó et trobem a faltar al foro. Eh! Demà d'excursió, amb lo que m'agradaven a mi les excursions quan era petita, aix aquellos maravillosos años..., però no facis molt tard que et volem veure a la fira!!! Per cert a lo que hem preguntaves jo tinc molt poca cosa lligada esglesia, restaurant, video, fotograf, així que a la fira a topeeeee!! Ue ara he llegit que tens vestit ENHORABONAAAAAA!!! jo també vull saber quin és!! ui quina emoció!!!

Annalleida: Que tal tot?! Estas recuperada o has acabat agafant el refredat??? Ànims amb les nits, espero que no tinguis molta feina i t'esperem a la firaaaaa!!!!

Miriameta: Com van els ànimss?? Amuuuuunt!!! Que tens una crònica molt xula i l'has d'acabar!!! Ah! molt bonica la cançó,quin momentazo que debia ser!! Vindràs a la fira??

Ise: Guapíssima com estas?? Ja he vist que el sopar no va anar gaire bé ànims guapa!! Per cert no treballis tant que t'he trobem a faltar al foro!! Podràs venir a la fira???

Cucaaaa: On ets??? Espero que vaig tot bé!! i sinó ja saps que aquí ens tens per donar-te un cop de mà amb lo que convingui!!!

Buniketa: Quina gràcia nosaltres també som del Maig, però del del 2010 i volem donar les invitacions al Nadal, a veure si arribem a temps.

Suposo que hem deixo algú ho sento, però ja no tinc més temps, he de marxar a la tarde si puc continuo. Una Abraçada a totes i demà Firaaaaaa!!

PD M'havia oblidat!! Ja hem fet el prebodaaaaa!! Dimarts vam anar a Girona, quan tingui alguna foto ja la possaré.
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. nov. 05, 2009 11:37 am

Amelie....que guay el preboda ja l'has fet!! nosaltres ho fem tot després de la boda el pre i el post, a l'album quedarà com si s'hagués fet per separat...es que anirem a Tarragona i no volem fer que el fotògraf s'hagi de desplaçar 50 mil cops.
Doncs tens bastantes coses lligades pel que veig.... :-)ok: jo a De Nuvis hi aniré dissabte que demà vaig a comprar les aliances...ueeeeeeeeeee ! i de pas aprofitaré que a les 6 de la tarda del dissabte fan una desfilada de rams de la floristeria on l'he encomanat , la Deli, i ho vull veure. Xitos guapa!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Cucaaaaaaaaaa que hi ets? deus estar molt atrafegada que no et veiem el pèl pel foro!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Miri a veure si continues la crònica que estic enganxada com si fos una sèrie d'aquestes d'intriga....jejejeje!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Pikys així que ja tens fotògraf...molt bé !! una coseta menys. :-)ok:

CC83 on t'has ficat tu també fa dies que no rondes per aquí!! :-(

Lluneta ara obriré Època i miraré si hi ha alguna cosa....així que es porten malament els nens? es que estan tots esbalotats ara.... :-/

Guapes espero que trobeu lo que us falta aviat i ho deixeu tot ben lligat....un peto molt fort per totes i per les que no he nombrat també eh?( i sorry per les que em deixo ). Bon Dijous!!! ::love:: :-)ok: :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 05, 2009 1:37 pm

Holaaaaaaaaaaa wuapesssssssssss!!! Com va tot? Ara us contestaré a totes amb aquest missatge pq l'internet aquest del cole no va massa bé i no el vull carregar a missatges.
Estic molt contenta pq avui vaig a donar la paga i senyal i clar és una cosa important! Ja ho tinc gairebé tot i estic bastant descansada... em toca fer el detall de les amigues que estoy en ello... i segur que els hi encanta!!!! :-)ok: Tinc unes ganes de veure-lis les cares!!!!

Comencem a contestar...

Nuvia!!!! Ja t'ho vaig dir per telèfon però M'ALEGRO UN MUUUNT i mirat el vestit i és xul.líssim!!!!!!!!!!!!! Cada cop que el miro m'agrada més!!! :-)ok: Tinc ganes que m'enviis les fotos amb tú a dins!!!! Em va fer molta il.lu ahir!!! Casi se'm cau la llàgrima... stik sensible...

Miri!!!!!!!!!!!!! On et fiques????????? Què ja no ens visites??? Vale que t'has casat però no cal que ens abandonis eh... ::love:: jejeje

Cuca... despareguda... out... a vere si ens veiem a la fira!!!! ::love:: Jo hi aniré els tres dies així que amb alguna coincidiré... -suposo-. T'anyoro clon meu!!! ::love:: ::love::

Amelie!!!! Guapa!!! no sabia que ja havies fet el pre-boda!!! Què aviat!! Nosaltres fins al març res... i a més fem post-boda pq al meu nen se li ha entotxat que vol ficar-se a l'aigua amb el vestit... i per una cosa q demana, au fem-la... així que les dues coses!!!! A vere si ens veiem a la fira, jo ja ho tinc pràcticament tot però algo mirarem... Així voleu fer un viatge semblant?? Ara m'estic mirant ja les excursions que farem i les botigues on comprarem!!! jejeje en tinc unes ganes tan grans que no us ho podeu imaginar! bno potser si que us ho imagineu... jeje

Ise... què dir-te... ànims!!! Molts petons!!! Tinc moltes ganes de veure't no cal que t'ho digui!!! :-)) :-)) Que t'astimu molt!!! Ja ho saps...

Pykis ke ahir xarrant pel facebook va venir una amiga i em vaig ficar a xarrar amb ella i em vaig oblidar de tú... mil perdons!!!! Després vam anar als monòlegs del nuba i ja ni enrecordar-me'n fins la nit... tmpoc anava massa bé el chat del facebook eh!!!

cc83... on te fiques??????????? Fa temps que ni entres... :-( :-( estàs bé? La darrera vegada em vas dir que tenies molta feina però no tens ni una estoneta per entrar a saludar??

Istar wuapa!!! Jo también tinc les entrades per la fira - un munt per cert- me n'han donat mons pares l'agència, el guia nupcial... estic més que coberta... jejeje :-)) A vere si ens hi veiem per allí! Ja heu decidit el viatge? Demà me contes què tal per la joieria fitó eh!!! Jo crec que t'agradarà!!!!
Gràcies per mirar l'època dedueixo que no hi havia res si no m'has dit res... ejejej :-)ok: Gràcies, ets un sol .:*:*:.
Demà ja és divendres noiesssssssssssss!!!! Fira i divendres!! què més es pot demanar? Ah! si que el meu nen té vacances!!! Uoooooooo podrem mirar lo del capellà més bé pq no hi ha manera de trobar-lo i em començo a preocupar!!!! =0-0-)
En fi ara us penjo fotitos del halloween- carnaval... :-)ok:
Un petó a totes!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dj. nov. 05, 2009 2:04 pm

nenes aquesta setmana estic de congres a lleida i no puc contestar ni conectam!!!!!
dissabte nit us contesto
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 05, 2009 2:32 pm

annalleida ha escrit:nenes aquesta setmana estic de congres a lleida i no puc contestar ni conectam!!!!!
dissabte nit us contesto

Molt bé!!! passat'ho lo més bé que puguis!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat