"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. nov. 04, 2009 10:56 pm

Hola ninetes!!

Quina ventada avui tambe... buf!!! Hem sortit al pati i he acabat arrebossada!!! Com si hagues anat a la platja!! M'he posat perduda de sorra!!! iiiuuuuu!!! No soporto aquesta sensació d'estar tota arrebossada! Per aixo vaig tan poquet a la platja!!

Aquesta tarda he baixat de a Reus... i ja tinc les sabates de xarol que volia per les bodes de la Tara i del meu company de feina! Que guai!!! Bodes! Bodes!!! Avui pensava: "hauré de fer fotos de tot per fer cronica per les ninetes... i segur que la resta dels meus companys de feina fliparan quan comenci a fer fotos dels plats, i de tot!!!!" jajajajaja!!!

Happi, 10 mesets... i baixant!!!
Anem per parts Happi:
- Ja els val amb els mobles, si estan defectuosos no els haurien d'enviar, i molt menys montar-los i deixar-te'ls malament! A veure, el noi s'ha portat molt bé, però se'ls hauria d'haver endut i portar-los en condicons, no?? A veure si es soluciona guapa!
- Anar a Lleida de compres està molt bé, jo hi he anat moltes vegades, i és millor que Bcn, perque a mi Bcn em resulta agoviant... massa gent!! Però em generalment em moc més per Reus.
- I lo de la comanda... no ho entenc!! Ho han enviat i no ho rebs? Ves a saber si deurien posar be la direccio! Molt raro, no????

Elxa, demà inaugureu el bar? Espero que vagi tot molt be!!! I quins anells més xulos has passat!! No et sabria dir quins son els que mes m'han agradat, perque m'han agradat casi tots!! jejeje... Aps! Eres tu qui preguntaves si aniriem de llarg o de curt? Jo aniré de curt... ho veig més juvenil, potser són paranoies meves, pero de llarg em veig gran!!!

Estiu, que xungo lo dels granets!! Millora't!!!

Tara, avui et veig bastant agoviada! Com diu la Black: de gent capulla n'hi ha a tot arreu per mala sort!! Ànims i pa'lante!!!!

Giss, doncs espero poder venir a la fira amb vosaltres!! Tot i que cada cop ho veig més dificil, perque no sé què em dona que ens haurem de quedar divendres per deixar-ho tot preparat per la inauguració de dissabte... espero equivocar-me i que no sigui aixi!!! A males, els proposaré d'anar-hi jo sola a preparar-ho el mateix dissabte pel matí, perque el divendres vull venir amb vosaltres... però ja veurem com va la cosa la setmana vinent...

Laiac, que guapa estas a les fotos que has passat!! El tema de la música és dificil, va molt a gustos de cadascu. Per exemple, a mi el Manolo Garcia no m'agrada gens, i en canvi et podria dir cançons que potser a tu no t'agradarien. És difícil. Però estic amb tu quan dius que les cançons que es posin han de ser cançons "de sempre", perque les modernes passen de moda molt aviat, i llavors... què?

Torsaeann, com va l'spinning? Avui tambe hi has anat??

Papallona, com estas? No t'hem vist el pel avui!!

Black, per la boda de la Tara faras doble festa, eh!!

Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 04, 2009 10:56 pm

Ninetes!!!!

ja sé que em faig pesada....però encara vaig a la búsqueda de les meves cançons!!!!i sé que vosaltres també les heu de triar per la boda, però jo ho necessito per la setmana que ve!!!!!!!!!

buscant una canço de dirty dancing, he trobat aquesta versió...és de la drogata aquella però, m'agrada fins i tot per mi!!!:

http://www.youtube.com/watch_popup?v=Lu ... &pop_ads=0

que us sembla????
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 11:06 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!

Quina ventada avui tambe... buf!!! Hem sortit al pati i he acabat arrebossada!!! Com si hagues anat a la platja!! M'he posat perduda de sorra!!! iiiuuuuu!!! No soporto aquesta sensació d'estar tota arrebossada! Per aixo vaig tan poquet a la platja!!

Aquesta tarda he baixat de a Reus... i ja tinc les sabates de xarol que volia per les bodes de la Tara i del meu company de feina! Que guai!!! Bodes! Bodes!!! Avui pensava: "hauré de fer fotos de tot per fer cronica per les ninetes... i segur que la resta dels meus companys de feina fliparan quan comenci a fer fotos dels plats, i de tot!!!!" jajajajaja!!!

Happi, 10 mesets... i baixant!!!
Anem per parts Happi:
- Ja els val amb els mobles, si estan defectuosos no els haurien d'enviar, i molt menys montar-los i deixar-te'ls malament! A veure, el noi s'ha portat molt bé, però se'ls hauria d'haver endut i portar-los en condicons, no?? A veure si es soluciona guapa!
- Anar a Lleida de compres està molt bé, jo hi he anat moltes vegades, i és millor que Bcn, perque a mi Bcn em resulta agoviant... massa gent!! Però em generalment em moc més per Reus.
- I lo de la comanda... no ho entenc!! Ho han enviat i no ho rebs? Ves a saber si deurien posar be la direccio! Molt raro, no????

Elxa, demà inaugureu el bar? Espero que vagi tot molt be!!! I quins anells més xulos has passat!! No et sabria dir quins son els que mes m'han agradat, perque m'han agradat casi tots!! jejeje... Aps! Eres tu qui preguntaves si aniriem de llarg o de curt? Jo aniré de curt... ho veig més juvenil, potser són paranoies meves, pero de llarg em veig gran!!!

Estiu, que xungo lo dels granets!! Millora't!!!

Tara, avui et veig bastant agoviada! Com diu la Black: de gent capulla n'hi ha a tot arreu per mala sort!! Ànims i pa'lante!!!!

Giss, doncs espero poder venir a la fira amb vosaltres!! Tot i que cada cop ho veig més dificil, perque no sé què em dona que ens haurem de quedar divendres per deixar-ho tot preparat per la inauguració de dissabte... espero equivocar-me i que no sigui aixi!!! A males, els proposaré d'anar-hi jo sola a preparar-ho el mateix dissabte pel matí, perque el divendres vull venir amb vosaltres... però ja veurem com va la cosa la setmana vinent...

Laiac, que guapa estas a les fotos que has passat!! El tema de la música és dificil, va molt a gustos de cadascu. Per exemple, a mi el Manolo Garcia no m'agrada gens, i en canvi et podria dir cançons que potser a tu no t'agradarien. És difícil. Però estic amb tu quan dius que les cançons que es posin han de ser cançons "de sempre", perque les modernes passen de moda molt aviat, i llavors... què?

Torsaeann, com va l'spinning? Avui tambe hi has anat??

Papallona, com estas? No t'hem vist el pel avui!!

Black, per la boda de la Tara faras doble festa, eh!!

Muas!!!

Siiiii, però la festa serà xq la nostra Tara se'ns casa!!!! el fet de que hagi acabat els examens farà q ja no estigui agobiada i q pugui disfrutar-ho al 100%!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. nov. 05, 2009 8:24 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡¡¡

Avui ja dijous¡¡¡¡¡¡

Tara, avui treballaràs? com estàs? un petonet bonica¡¡¡¡¡t'estimooooo moooollllltttt val?

Laiac, la cançó de la drogata que dius està bé però personalment m'agrada més l'original no?

Giss, que dius nineta? el gym aquesta setmana està abandonadet.....quan quedarem? un petonet bonica¡¡¡¡¡

Happi, els mobles no pateixis que s'arreglarà, les bosses ja veuràs com arribaràn¡¡¡¡ i la feina ja veuràs com et trucaràn¡¡¡¡¡ SIEMPRE POSITIVA NUNCA NEGATIVA¡¡¡¡¡¡

Elxa, com va per l'oficina? avui inagureu el bar? un petonet¡¡¡¡¡

Black, estaràs molt guapa amb el vestit d'aire nineta¡¡¡¡¡¡¡

Estiu, com van els grans? vas anar al senyor metge? un petonet i com diu la Tara no et rasquis¡¡¡¡¡¡

Papallona¡¡¡¡com va? i la feina? un petó guapa¡¡¡¡¡

Nur, que tal el centenari? ja queda menys nineta¡¡¡¡ ànims i felicitats per les sabates de la boda de la Tara¡¡¡¡¡¡¡

Que tingueu totes un feliç dijous¡¡¡¡¡¡ fins la nit¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 10:44 am

Bona dia ninetes!!

Entro un momentet per comentar-vos una coseta!! jejeje!! M'ha fet molta gràcia!!!

Resulta que aquest matí quan me llevat i me dutxat, quan estava per casa amb el varnús i la tovallola enrollada al cap... va i treuen la llum!!!! AAGGGRRRRRR!!!! S.O.S!!! Jo de mal humor per casa despotricant sense parar!! Per mi el secador és molt important pel matí!!! Pos res... m'he hagut de posar espuma al cabell perque no em quedés tot estarrufat. Però com que no podia fer servir el difusor m'ha quedat tot xafat... m'he maquillat com he pogut amb un mirall petit de mà al costat de la finestra per tenir llum... bua!! M'he arreglat com he pogut i he sortit de casa amb una mala lluna... bua!!!

I surto al carrer i veig a la cantonada del carrer 3 nois que estaven treballant a la llum... i a mesura m'hi acosto veig un noi que se'm queda mirant... me'l miro... i... jajajajaja!! Era el nen de la Torsaeann!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina casualitat!!!

Em diu: "que fas per aquí???" I jo "Jo sóc d'aquí!!" jajajaja!! I res que li dic: "M'he quedat sense fer servir el secador!!!" i ell em diu: "Jo t'he tret la llum!! jajajaja" i li dic: "això anirà al foro, eh!!!!" jijijiji

M'ha fet molta gracia ninetes!! jajajaja!! Jo que sortia de mala lluna de casa, al veure aquesta casualitat se m'ha passat! Que petit és el món, eh!!!!

Com diu la Torsaeann: siempre positivo!! Pos res... que quan he arribat al cole, els nens al veure'm amb espuma al cabell, un look diferent, m'han preguntat si havia anat a la peluqueria perque estava molt guapa!!! jajajaja!! Ais... que macus que són!!!

Com porteu aquest dijous?

Bé guapissimes! Ens veiem per la tarda!! Vaig a acabar de fer les etiquetes de les fotos!!! Jorl!!!

Petonets boniques!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 05, 2009 10:54 am

ninetes!
entro per dir que estic viva ehhhhhhhhhhh... pero molt cansada no se que tinc... aquesta tarde a la feïna com también faig guardia a vere si em fico al dia

he contestat els mail..
nenes estic cansadiiiiiiisima.. puff. a vere he llegit per sobre

estiu fongs... mmm.. ho hauria de veure...
Laiac.. jo der ... els de la teva feina filla
tara.. el viatge nena... el viatge
Giss.. tu tot be.. o k
Nur m'he rigut amb lo que t'ha passat aquest mati
Happi tia... positivisme pq sino atraus a los malos rollos.. aixo dels mobles.. que pu ta da..... bueno mira,, espero que tels deixin bé!!! no crec que triguin. pero tot abans de nadal pq sino.. pufff ja has pagat tot???
Elxa.. nena que fort lo de kannaca.. es que me encanta.. dissabte ja està akiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Black.. el parcial bé no??? mira ja ha passat!
torsaeann.. vaig veure lo dels bitllets a sevilla.. a vere si hi ha algun més baratet aixxxxxxxx

bueno nenis.. vaig a intentar fer algu...
muakis!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dj. nov. 05, 2009 12:49 pm

Nineteeeeeeeeeeessssssss!!!!

BON DIAAAAAAAAAAAAAAA..........quin matíiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! i no tinc temps per res!!!!

que sapigueu que avui anava al meu metge perque l'altre vegada m'havia trobat un tontu perque el meu feia vacances i.......segueix fent vacances, o sigui que he marxat del metge quan ho he sapigut!!!!!!

Papallonaaaaaaaaaaaaaa nenaaaaaaaaa cuida't si estàs tan cansada val?? em fareu patir eeeeeee

i estiuuuuuuu fongs????? jolines...on els has agafat????est`+as en quarentena??? el teu xic no et pot tocar eeeeeeee

i nur.............quina gràciaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! quina casualitat...i mira....almenys t'ha tret l'enfado!!!jijijijji

torseann bunicaaaaaaaaaaa...............ja he descartat la cançó, avui amb la meva companya n'hem estat buscant...ja tinc una llisteta!!!! es que....el video és molt important eeeeeeeeee!!!!!!jijijijijij

Patunets ninetesssss!!! avui em vull quedar a casa a fer de maruja tota la tarda!!!!
anirem parlant!!!
patuneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 1:28 pm

Ninetes...ja sóc aquiii!!!! mireu quines horesss!!!! :-)

Doncs bé...he arribat a casa desprès de sortir a les 7:30h del piset.... Avui estic més animada!!!! i res...sobre el treball contenta...pq m'han ofert coses bastant interessants que evidentment s'han de meditar...Ja us explicarè quan ens juntem pq això és molt llarg...jejejeje....

Ninetes....DEMÀ A BCN A PROVAR VESTITS....AIXXXX JA COMENÇO A ESTAR NERVIOSA....Elxa...que tal estas tu??? nerviosa per Dissabte??? jejejeje

Vaig a preparar uns exàmens per a la tarda i vaig malament de temps....parlem més tard ok????

Petonets a totes!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dj. nov. 05, 2009 2:46 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!!

Ja soc aqui! Be com ahir vaig agafar tal enrrabiada, avui m'he agafat festa i em anat a mirar el vestit de la mama, hem trobat un que li ha agradat, pero aquesta tarda continuarem buscant, si alguna s'apunta!!! Total que no ens ha donat temps de res mes!
Be si, hem passat per l'orangerie, per que em passesin les entrades del tot nuvis, aixi que he aprofitat per parlar amb la maria, estava supersimpatica, cuan li he dit qui era em diu:-et veig canviada, que t'has fet?- dic, dons ja no porto els ferros, el cabell el tinc mes llarg, etc.
Res li he dit lo dels menus dels nens, que ja ho arreglarem, i que avui estava acabant els menus, que entre avui i dema els passaria, sino al stand de la fira, que no han variat gaire els preus, i que a finals de mes ja podem fer el tast!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aixo s'acosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. nov. 05, 2009 2:48 pm

Bueno veig que aquesta setmana ha estat una mica dura per totes!
Va que ja es dijous, dema divendres, i dissabte quedem o queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 3:17 pm

Papallona....hi ha albums nous i actualitzats a la web d'Alcolor....si t'ho vols mirar.,, :-)ok:

Tara...ben fet...agafar-t'he festa i així aprofites.no?? Sembla que la Maria s'ha ficat seria ja amb el tema dels menus, veritat? encara que ja era hora...jejejeje. I esk això ja està aquiiii!!!! >.-<:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 3:18 pm

tara ha escrit:Bueno veig que aquesta setmana ha estat una mica dura per totes!
Va que ja es dijous, dema divendres, i dissabte quedem o queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Jo dissabte no puc...per això m'anava bè quan quedavem els dimarts, pq ara no hi ha manera de veure-us!!! :-/ però no res...ja trobarem el dia.
Que vagi molt bé el dia de festa wapiii!!!! :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 4:04 pm

Ninetes,,marxo a fer classe i a la nit torno, ok???? Passeu una molt bona tarda!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 7:57 pm

Hola ninetes!
Quin poc moviment hi ha avui... eh!!!

Estiu, que això no es diu!! Jo ha em veia al metge i en quarentena!!! jajajaja!! Així què? Són fongs? Com et deu picar... Cuida't!!!

Tara, el dia lliure avui!! Mira que bé!! I ben aprofitat!! I que guai que comences a tenir novetat ens tema Orangerie! Ja era hora que aquesta dona es posés les piles! I a finals de mes... el tast!!!

Papallona, molt enfeinada??

Happi, estas nerviosa?? jejejjee!! A veure si et deixen fer fotos, tinc ganes de veure't vestida de núvia!! I la feina què? Pinta bé? Ais... ens has deixat amb la mel als llavis!!!

Elxa dissabte tu a provar vestidets tambe!! Que tal ha anat avui la inauguració??

Torsaeann, que avui el teu nen estava al meu poble! Quina gràcia m'ha fet!

Giss, Black, com anem?

Laiac, mira, aquest migdia tenia una vigilancia "light" al cole, i he fet una llista de cançons. A veure què et sembla i si n'hi ha alguna que et pugui interessar. Ara les penjo!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:05 pm

Laiac, allà van!!!

-Whitney Houston "One moment in time"
(preciosa! a mi em posa els pels de punta!!!)

http://youtube.com/watch?v=poaXgXQmdIo

nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 05, 2009 8:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:06 pm

-Faith Hill "There you’ll be”

http://youtube.com/watch?v=IpaBQPspLXg

nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 05, 2009 8:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:07 pm

-Cindy Lauper "Time after time"

http://youtube.com/watch?v=Q1VlRqeTkE0

Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:07 pm

-Phil Collins "You'll be in my heart"
(molt bonica i romàntica!!)

http://youtube.com/watch?v=ZQJh-oU0M9Y

Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:08 pm

-Bon Jovi "Thank you for loving me"
(m'encanta! Són els meus nens de New Jersey!!! Els adoro! Jejeje!)

http://youtube.com/watch?v=ESOVrc4K3CQ

nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 05, 2009 8:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:09 pm

-Robbie Williams "Angel"

http://youtube.com/watch?v=73KIIOBCfK0

Imatge