Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: joan y susana » dc. nov. 04, 2009 5:04 pm

lamaca ha escrit:Hola!

Fa dies que vaig començar a llegir alguna coseta pel foro, però no m'havia decidit a escriure. Jo també em caso a Can Alzina aquest agost que ve!

I estic una mica agoviada, perquè encara no he preparat res i no sé per on començar. Jo que no em volia casar!!! :star::

hola lamaca!!
bienvenida, una ca n´alzinera mas *.-o-o.* *.-o-o.*
felicidades por la boda, y tranquila todavia tienes tiempo para los preparativos.. (=:-)
joan y susana
:: núvia experimentada

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: joan y susana » dc. nov. 04, 2009 5:14 pm

Meri&Javi ha escrit:Bon dia pèl matí!!!

Noies, jo ara vull començar a mirar sabates i roba interior. A on ho miro?? Quin tipus de sabates penseu portar? És important que siguin cómodes, no?? Jo no porto MAI talons i crec que aquell dia toca portar-ne ni que sigui de petitons. Però em costarà...

I la resta que no heu dit res (, tania, Susana; Kasia, LAMACA, canalzineres 2009,2008,2007,...) us ve de gust fer una quedada?? Com us va el dindres vinent per sopar?? De moment hem dit que si jo, arantxa i potser DRIX. Però hem de ser més!!
Amunt les Can alzineres!!

Avui ( com podeu veure) el café m'ha afectat força...

Bon dimecres!

Meri

hola meri!!!

los zapatos y ropa interior puedes mirar el tocador de la novia, hay muchos tipos de zapatos para todos los gustos y esta muy bien y tambien venden ropa interior, fui a hechar un vistazo y me gusto bastante.
yo tengo intencion de llebar zapatos altos, me gustan mucho los tacones y suelo llebar. y mi novio es mas alto que yo.

ya mañana jueves *.-o-o.* *.-o-o.*
joan y susana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 12:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
joan y susana

EntradaAutor: joan y susana » dc. nov. 04, 2009 5:24 pm

Drix ha escrit:A veure noies, vull saber la vostra opinió d'una coseta que em comença a mosquejar.... les vostres parelles us ajuden amb tot el tema boda? els veieu ilusionats? és que la meva parella com que no em recolza gaire, ell considera que encara falta molt per parlar tant d'aquest tema (i sol falten 5 mesos), i no se, em dona la sensació que l'agobio amb tot això.... i es clar jo penso que es una cosa que hauriem d'estar super emocionats tots dos... pero ja no se si es que els homes són així, o m'ha tocat a mi la xinaaaaa...

Apa, ja direuuuuuuuu !!!

hola drix!!

un besito, y animate. que no eres la unica (=:-)
joan y susana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 12:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
joan y susana

EntradaAutor: joan y susana » dc. nov. 04, 2009 5:39 pm

hola chicas!!
joan y susana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 12:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
joan y susana

EntradaAutor: mferrer » dc. nov. 04, 2009 7:06 pm

Uf!!! quina xarrera que dueu!!!

No patiu amb això de les parelles; en el fons si que els importa tot, però saben que nosaltres ho portem tot controlat i que no deixem ni un fil per lligar; si nosaltres también fèssim com ells, ja veureu com s'espavilarien!!! también he de dir que a nosaltres (no vull generalitzar) ens agrada organitzar i que ens deixin fer!!! ja veureu com poc a poc s'animen i s'impliquen més. Jo amb el Jordi, després de veureu que no agafava cap iniciativa, vaig dir-li que, a partir d'ara ell s'encarregava de la comunicació amb l'Ariana, és a dir, de tot el tema menú, preus,... i que ell fos el contacte. A l'Ariana li vaig dir que tots els mails li enviés a ell, i "escolta"!! va funcionar!!! El que heu de fer és delegar tasques i vosaltres les aneu supervisant, sobretot!!!

Tampoc patiu si hi ha dies de tensió entre vosaltres; nosaltres vam tenir algunes enganxades per tema convidats i històries que, al final el dia de la boda, ni hi penses.

Tema roba interior: jo también vaig mirar al Tocador de la Nòvia; tenen força cosa, però al final vaig acabar comprant-m'ho al Corte Inglés (això que no hi compro mai de la vida). EL tema és que al tocador no trobava talles i al C Inglés hi ha de tot!!! de fet hi ha mitja planta de roba interior!!!
Al Tocador también hi ha sabates. Jo tenia clar que anava amb espardenyes però tinc un 35 de peu i al tocador no ni havia i a més eren massa "bastes"; jo les volia com satinades pq fòssin com més de núvia. Per qui vulgui espardenyes de núvia (està clar que amb espardenyes anireu còmodes, jo no duc mai talò i en vaig dur d'aquest de plataforma de 6cm (comparat amb els 12 de la Labanda no es res), però no a totes les nuvies els agrada anar-hi; és cert que és una opció diferent i molt personal) podeu anar a mira a Castañer!!! hi ha de tot i més.

Si puc posar una foto de l'aliança nostra us la posaré. Les vam fer fer a Trias a Igualada i són senzilletes però modernetes. Són de d'or blanc i groc però com si fòssin or vell i com si no estiguèssin llimades, com rugoses.

Jo d'arrecades vaig dur les de la meva comunió pq m'encanten i són molt xicarrones; de tanca catalana i amb un brillantet.

Algú demanava fotos dels centres. Jo vaig fer-los de girasols. De fet tota la decoració era de girasols!!! Els centres era un girasol que tirava amunt i un de més petitó; la presidencial tenia centres baixos i la resta eren alts.
Dels centre alts, ara per ara no he trobat fotos millors. también afegeixo alguna foto més de dins de la masia de ca n'Alzina pq les que no puguin veure cròniques puguin veure'n alguna. (jo no en faig de crònica)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lamaca » dc. nov. 04, 2009 9:56 pm

Hola a totes!

El Joan i jo (Laia) ens casem el 14 d'agost. La veritat és que no teniem intenció de casar-nos, fa 8 anys que vivim junts i tenim una nena de 15 mesos, però finalment hem superat la mandra dels preparatius i ens hem decidit.

Però fa 15 dies que vàrem decidir que ens casavem i clar, aquí us veig a totes parlant d'aliances, roba interior,... i penso uffff!!!!! quina feinada que em queda. La meva parella tampoc és que s'impliqui massa, però pel que veig no em puc queixar. Jo busco coses i ell diu si l'hi agrada o no. I fins i tot dóna alguna idea! Però clar, com tots diu que encara queda molt temps.

Pel que fa al tema sabates jo tinc intenció de portar uns bons talons i tenir una sabata plana per l'hora del ball o del sopar. A l'últim casament que vaig anar els nuvis havien preparat una cistella plena de sabatilles dels xinos de diferents talles, perquè quan a les dones se'ls cansessin els peus es poguessin canviar de sabates. Ho vaig trobar una idea excel·lent i crec que jo també ho faré.

AH! Al sopar jo no podré venir, la meva parella treballa tarda-nit i no tinc ningú a qui deixar la nena. Però si que em faria gràcia coneixer altra gent que es casa al mateix lloc que nosaltres. Per cert, després de fer la paga i senyal es van posar en contacte amb vosaltres o com funciona això? Es que em ronden un munt de preguntes pel cap, però no sé si sóc jo que he de trucar. El Joan diu que és massa aviat i que quan anem a fer el tast ja farem preguntes. Però jo no em quedo tranquil·la!

Quin rotllo que tinc!
Imatge
lamaca
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. nov. 04, 2009 10:14 pm

us han donat llengua avui???????????????????????????????

m'encanta!!!

Ester, me parto, simplemente... me parto!!!!!!!!!!!!!!!!! me estaba riendo sola con las conversaciones pre-matrimoniales...
mferrer, prciosisims els centres..!!! lo dels girasols m'agrada molt perqe no ho tinc gens vist!!!! i que es això de no fer crònicaaaaaaaaaaaa?? vols que et comenci a pressionar com han fet amb mi?? al final funciona..... :-)ok:

ah!! y el mío... mi contrario debe ser de los de especie en extincion... no es que se preocupara por todo lo relacionado en la boda, pero sí que mostraba interés, q las decisiones de todo han sido completament consensuadas y que ha puesto mucho mucho interés, ideas y ganas! es muy importante... pero... de verdad os digo.. q a veces hubiera preferido decidir yo las cosas sola.... !!! todo tiene lo suyooooooooo!

na nit nenes!! :-()-)

benvinguda lamaca , et cases al millor mes!!!! :-))

y sobre la quedada... a mi em faria gràcia.... pero vosaltres poseu data que sou las que us interesa i llavors ja veuria...
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: tanialolo » dj. nov. 05, 2009 1:03 am

Hola a todas! E estado desaparecida por k no tenia internet!! : - (: - (Asi k tengo k ponerme en el día con todo por dios como le dais a la lengua e jajajaja
Bueno bienvenidas alas nuevas can la alzineras!

Chicas tema preparativos los tengo un poco parados asta el año k viene creo k no empezare con la ropa interior, autocares, coche novia alkilo y bueno estas navidades vamos a madrid k la tía de mi novio le regala el traje y lo mirara alli y su prima nos regala las alianzas asi k tambien las miraremos en madrid!
Por lo demas tengo las invotaciones k ahora os pongo foto y estoi esperando k lleguen los bolis de los testigos para entregarlo todo estas navidades k es cuand vemos ala familia al completo!

Bueno no os meto mas rollo tambien tengo los papeles preparados para entregarlos el 3 de febrero en los juzgados y po lo demas creo k ya esta todo!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: tanialolo » dj. nov. 05, 2009 1:05 am

Bueno k no me e depedido buenas noches a todas ya tengo internet1!!

Besitosss
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. nov. 05, 2009 9:30 am

Bon dia!!

Com m'agrada entrar pèl matí i veure que heu escrit taaaaaaant!!

Vec que la majoria de nois són tallats per el mateix patró ( excepte el teu LABANDA!Quina sort!). Paciència noies!! Jo crec que probaré la técnica de la mferrer! :-)ok:

Tema aliances, gràcies per explicar les vostres experiències! Vec que moltes ja heu mirat ( Susana, no veas! Es un temaque tienes super controlado!!). Suposo que aniré a mirar a Igualada. On és la Trias mferrer??

Tema roba interior, serà qüestió d'anar mirant. On és el tocador de la novia??? Al desembre tinc una setmana de vacances( que arribi jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!) i crec que miraré totes aquestes coses! I Castañer on és?? Ja veiueu que estic super informada....

Lamaca, moltes de nosatres tampoc teniem cap intenció de casar-se! I ara estem aquí...
Una nena!! I com es diu? El meu nebot Pol té 14 mesos. En aquesta época están per mejarse'ls!
M'encanten els nens!

Hombreee! Tania! por fin aparareces! Me encanta la invitación!!! Muy muy original! Yo estoy estancada, estancada...

TEMA QUEDADA: Jo vaig dir una data per dir-ne una. I vec que a la majoria no va bé. Dons canviem-la!!! Un diumenge tarda què?? Diumenge 15?? Segur que els diumenges per la tarda fem sofing a casa!

Arantxa a tí ta va bien, no?
Susana, treballes també diumenge?
Lamaca, podries venir?
Tania no te has manifestado, podrías?
Drix, si baixem i pujem les dues ( o els 4) va bé??
Labanda,mferrer,dido,majestic,S&X,... a mi m'encantaria que vinguessiu!!

Fem un cafetó ben calentó!!! Que ara ja ve de gust!

Ja som a dijous!!!

Petonet!!!!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. nov. 05, 2009 10:10 am

Lo siento Arantxa pero no te puedo ayudar!!

Yo me plantee opositar a profesora de instituto. Hice el CAP y me gustó dar clases de química. Pero luego me han ido saliendo trabajillos nada relacionados con la enseñanza y lo he descartado(de momento).

Pero si lo puedes intentar ni lo dudes! Ser funcionaria siempre es una buena opción ( creo yo... vamos!)
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: esterock » dj. nov. 05, 2009 12:26 pm

Arantxa yo oposité el año pasado...para servicios penitenciarios...aprové el psicotécnico, las físicas, el temario general y cateé el específico con un 4.75....jjejejej...

el año que viene me vuelvo a presentar....vale la pena!!!!

prepararte es un coñaZZo no te voy a engañar....y aprovar a la primera....pues hay quien sí y hay quien no....en la generalitat se cobran 1000 euros...1100 como mucho...por si te sirve para ponerlo en la balanza....
Imatge
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Drix » dj. nov. 05, 2009 12:41 pm

esterock ha escrit:Arantxa yo oposité el año pasado...para servicios penitenciarios...aprové el psicotécnico, las físicas, el temario general y cateé el específico con un 4.75....jjejejej...

el año que viene me vuelvo a presentar....vale la pena!!!!

prepararte es un coñaZZo no te voy a engañar....y aprovar a la primera....pues hay quien sí y hay quien no....en la generalitat se cobran 1000 euros...1100 como mucho...por si te sirve para ponerlo en la balanza....

Pero en servicions penitenciarios pagan bastante más, no?

Yo me lo he planteado mil veces, pero el sueldo es lo que me echa para atras... cuando ya tienes hipotega, gastos... se hace difícil aceptar cobrar menos.... pero claro, tiene tantas ventajas....

yo no lo descarto....
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Drix » dj. nov. 05, 2009 1:06 pm

arantxa25 ha escrit:x cierto drix!! has ido a dvs fotografo?? si tienes facebook te lo puede agragar, le dije lo q se ocmentaba en el foro y me dijo q IMPOSIBLE!! xq antes de enviar el album a laboratorio los novios le dan el visto bueno!!!!! en el facebook tiene unas fotos colgadas q flipas de chulas!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
mira en mis contactos, yo lo tengo
agregame: arantxa gordillo torrico *.-o-o.*

Arantxa, en que banco estàs? yo pensaba que era un chollazo.. imagino que depende de la sucursal, pueblo....

Yo también tengo un buen trabajo, lo que me mata también es el horario que me gustaría no trabajar por la tarde, pero bueno... tal i como está el panorama, daremos gracias de tener trabajo.

Tema fotógrafo al final me gustó más ARTBODA, y ya he dado paga y señal... la verdad que en DVS me trataron de lujo, y no hay casi diferencia con ART BODA, bueno, DVS és más económico y por el mismo precio entran más servicios (invitaciones...) pero el formato del àlbum no me acabó de gustar... pero és una opinion personal, porque la verdad es que era modernito, bonito.... pero bueno...

BESOS!!!
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: esterock » dj. nov. 05, 2009 3:34 pm

nenas....en servicios penitenciarios (oficinas...que es lo que yo busco....) se cobra más...bastante más...por eso te decía lo de que si te valía la pena el inxón de estudiar por ese dinero...ara que tiene ventajas también...trabajo seguro, horario genial, posibilidad de promocion y por lo tanto de aumento de suledo, muchas vacaciones,........se tiene que decir todo claro....
Imatge
esterock

EntradaAutor: Drix » dj. nov. 05, 2009 3:49 pm

esterock ha escrit:nenas....en servicios penitenciarios (oficinas...que es lo que yo busco....) se cobra más...bastante más...por eso te decía lo de que si te valía la pena el inxón de estudiar por ese dinero...ara que tiene ventajas también...trabajo seguro, horario genial, posibilidad de promocion y por lo tanto de aumento de suledo, muchas vacaciones,........se tiene que decir todo claro....

Ester, y las físicas son duras?
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: esterock » dj. nov. 05, 2009 4:24 pm

hombre...te las tienes que preparar eso si...pero yo no soy nada deportista y me las saqué...yo me preparé muuuucho la barra...me cmpré una barra de esas que se apretan a presión y la colgué en el pasillo de mi casa y cadad día me subía y contaba cuantos segundos aguntaba....empecé aguntando 3 segundos y terminé aguantando 45....y saqué 10 puntos de esa prueba...de las otras 3 (course navet, circuito y una de levantar peso...)sólo pesqué puntitos por aqui y por allá...
Imatge
esterock

EntradaAutor: lamaca » dj. nov. 05, 2009 10:35 pm

Hola!

Gràcies pels ànims! Intentaré no posar-me histèrica abans d'hora!!!!!!

La meva nena es diu Jana, i la veritat és que està per menjar-se-la. A aquesta edat estan molt simpàtics. I a mi se'm cau la baba a cada cosa que fa!

Ahir vaig llegir que a moltes de vosaltres no us agraden massa les aliances. Jo tinc una amiga que pel seu casament el seu pare li va regalar un anell de caramel de l'Escribà. Són molt macos, autèntiques joies.

Bona nit!
Imatge
lamaca

Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. nov. 06, 2009 8:55 am

Bon dia!!

Avui si!!!! Divendres!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Feu alguna cosa especial???

Jo no, el mateix de cada cap de setmana! ( que ja va bé!)

lamaca, bona idea lo dels carmels!!! Ho plantejaré! I l'Escribà queda molt aprop d'on treballa ma mare, a xafardejar segur que m'hi paso!

Un petonàs a totes!

I per si no puc tornar a passar, BON CAP DE SETMANA!!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: esterock » dv. nov. 06, 2009 9:40 am

nenis....yo es que ...ES MI CUMPLE!!!!!

27 me caen....aaaaaaaahhhh!!! así que es un viernes doblemente interesante.....

y además estoy un poco sensiblona ::love:: ::love:: será la boda........ :-))

disfrutad del fin de semana!!!
Imatge
esterock

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant