Autor: nur_jor » dc. nov. 04, 2009 10:56 pm

Autor: laiac » dc. nov. 04, 2009 10:56 pm

Autor: blackmamba » dc. nov. 04, 2009 11:06 pm
nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!
Quina ventada avui tambe... buf!!! Hem sortit al pati i he acabat arrebossada!!! Com si hagues anat a la platja!! M'he posat perduda de sorra!!! iiiuuuuu!!! No soporto aquesta sensació d'estar tota arrebossada! Per aixo vaig tan poquet a la platja!!
Aquesta tarda he baixat de a Reus... i ja tinc les sabates de xarol que volia per les bodes de la Tara i del meu company de feina! Que guai!!! Bodes! Bodes!!! Avui pensava: "hauré de fer fotos de tot per fer cronica per les ninetes... i segur que la resta dels meus companys de feina fliparan quan comenci a fer fotos dels plats, i de tot!!!!" jajajajaja!!!
Happi, 10 mesets... i baixant!!!
Anem per parts Happi:
- Ja els val amb els mobles, si estan defectuosos no els haurien d'enviar, i molt menys montar-los i deixar-te'ls malament! A veure, el noi s'ha portat molt bé, però se'ls hauria d'haver endut i portar-los en condicons, no?? A veure si es soluciona guapa!
- Anar a Lleida de compres està molt bé, jo hi he anat moltes vegades, i és millor que Bcn, perque a mi Bcn em resulta agoviant... massa gent!! Però em generalment em moc més per Reus.
- I lo de la comanda... no ho entenc!! Ho han enviat i no ho rebs? Ves a saber si deurien posar be la direccio! Molt raro, no????
Elxa, demà inaugureu el bar? Espero que vagi tot molt be!!! I quins anells més xulos has passat!! No et sabria dir quins son els que mes m'han agradat, perque m'han agradat casi tots!! jejeje... Aps! Eres tu qui preguntaves si aniriem de llarg o de curt? Jo aniré de curt... ho veig més juvenil, potser són paranoies meves, pero de llarg em veig gran!!!
Estiu, que xungo lo dels granets!! Millora't!!!
Tara, avui et veig bastant agoviada! Com diu la Black: de gent capulla n'hi ha a tot arreu per mala sort!! Ànims i pa'lante!!!!
Giss, doncs espero poder venir a la fira amb vosaltres!! Tot i que cada cop ho veig més dificil, perque no sé què em dona que ens haurem de quedar divendres per deixar-ho tot preparat per la inauguració de dissabte... espero equivocar-me i que no sigui aixi!!! A males, els proposaré d'anar-hi jo sola a preparar-ho el mateix dissabte pel matí, perque el divendres vull venir amb vosaltres... però ja veurem com va la cosa la setmana vinent...
Laiac, que guapa estas a les fotos que has passat!! El tema de la música és dificil, va molt a gustos de cadascu. Per exemple, a mi el Manolo Garcia no m'agrada gens, i en canvi et podria dir cançons que potser a tu no t'agradarien. És difícil. Però estic amb tu quan dius que les cançons que es posin han de ser cançons "de sempre", perque les modernes passen de moda molt aviat, i llavors... què?
Torsaeann, com va l'spinning? Avui tambe hi has anat??
Papallona, com estas? No t'hem vist el pel avui!!
Black, per la boda de la Tara faras doble festa, eh!!
Muas!!!

Autor: torsaeann » dj. nov. 05, 2009 8:24 am

Autor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 10:44 am

Autor: Papallona* » dj. nov. 05, 2009 10:54 am

Autor: laiac » dj. nov. 05, 2009 12:49 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 1:28 pm

Autor: tara » dj. nov. 05, 2009 2:46 pm

Autor: tara » dj. nov. 05, 2009 2:48 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 3:17 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 3:18 pm
tara ha escrit:Bueno veig que aquesta setmana ha estat una mica dura per totes!
Va que ja es dijous, dema divendres, i dissabte quedem o queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Autor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 4:04 pm

Autor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 7:57 pm

Autor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:05 pm

Autor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:06 pm

Autor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:07 pm

Autor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:07 pm

Autor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:08 pm

Autor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 8:09 pm