Ninetes....veig quin ritme heu portat amb les cançons, no????? jopeta....et recopilarè algunes Laiac i te le's passo i a veure, no???? com se que t'agraden més o menys les del meu estil, no???? jejejjeje i a veure...almenys ens entretenim..jijiijijij
Com esteu???
Tara...com anat el dia de compres?? la mare ja te vestit????? espero que estiguis més tranquila pel tema del treball i res...que les compres hagin anat genial!!
Laiac...que tal els ànims???? com que has discutit amb el nen???? nooooo dona!!! bonica...

molts petonets!! per cert, ara anirè a contestar-the el mail del vestit!!! molt maca....
Nur... aquest és el problema de sempre secar-se el cabell...jejejeje que quan no hi han llum...se acabó la espuma i el difusor!!!!
Torsaeann....el teu nen és la leche!!!!!que bueno lo de la Nur...a l'Espluga treu la llum i aqui ha de venir a ficar-la!!!!! jajajaja
Com està? ja recuparat del tot??? i tu qye dius???? com estàs???
Elxa i Giss....on sou????? espero que estigueu bè.... per cert, Elxa...ja han inagurat el bar??? que tal anat????
Black...com va tot?
Papallona...avui he parlat amb el Sr. Alcalà d'Alcolor pel tema de les entrades de Tot nuvis i res...que em trucarà la setmana vinent. Per cert, has vist els nous albums que han penjat??? penso que és el nº 3 i 4 però hi ha un wapisssiimmm!!!! i es fa a L'Orangerie!!!! per cert, m'ha agradat molt la idea de fer les fotus a les bodegues!!!! maquisssimmm i super "stylish" jejejejej
Estiu...com van els dies de treball???