"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dj. nov. 05, 2009 9:03 pm

nur_jor ha escrit:Black!! No l'havia sentit mai aquesta cançó!! Que la posaries? Per l'entrada al banquet??

Laiac, la de Lighthouse Family molt xula tambe!! Es que n'hi han tantes de boniques!!!

Com aquesta!!

http://youtube.com/watch?v=rhCcdLwGeA0

NURRRRRR!!! a mi m'agrada molt aquesta, però al josep gens, no li acava d'agradar U2........jopetaaaa....!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. nov. 05, 2009 9:05 pm

Aquesta m'encanta!!! però a la boda no pega xDD

http://youtube.com/watch?v=Pgum6OT_VH8

Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dj. nov. 05, 2009 9:06 pm

Blackkkkkk jo tampoc l'havia sentit mai aquesta pel ball...........

Pel video avui m'han dit que millor cançons que no s'entengui la lletra, vull dir no en espanyol!!!!! perque distreu...nu sé!!!!

pel restaurant també els hi volia posar una que...tot i ser típica d'ara, ens la van posar per tancar el ball i va ser molt bunic!!!

http://youtube.com/watch?v=qExd-3oCTl4

vaaaaaaaaa paro, no em vull fer pesada..........es que tinc un dilemaaaaaa!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 9:07 pm

laiac ha escrit:
nur_jor ha escrit:Black!! No l'havia sentit mai aquesta cançó!! Que la posaries? Per l'entrada al banquet??

Laiac, la de Lighthouse Family molt xula tambe!! Es que n'hi han tantes de boniques!!!

Com aquesta!!

http://youtube.com/watch?v=rhCcdLwGeA0

NURRRRRR!!! a mi m'agrada molt aquesta, però al josep gens, no li acava d'agradar U2........jopetaaaa....!!!!!

oooohhhhhh!!!!
a mi U2 tampoc m'agrada gens!! jo sóc molt bonjoviera!! però aquesta cançó... m'agrada! que hi farem... :-)) jajajaja!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 9:09 pm

blackmamba ha escrit:Aquesta m'encanta!!! però a la boda no pega xDD

Que xula!!
Com que no pega?? Per alguna entrega és molt bonica!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dj. nov. 05, 2009 9:12 pm

laiac ha escrit:Blackkkkkk jo tampoc l'havia sentit mai aquesta pel ball...........

Pel video avui m'han dit que millor cançons que no s'entengui la lletra, vull dir no en espanyol!!!!! perque distreu...nu sé!!!!

pel restaurant també els hi volia posar una que...tot i ser típica d'ara, ens la van posar per tancar el ball i va ser molt bunic!!!

http://youtube.com/watch?v=qExd-3oCTl4

vaaaaaaaaa paro, no em vull fer pesada..........es que tinc un dilemaaaaaa!!!

Clar Laia!!!! en el meu cas el q vull aconseguir és no posar les típiques cançons... cançons que ens agradin a nosaltres, q signifiquin coses per nosaltres i q siguin boniques igual, sense ser les q posa tothom!!! jo volia posar la de Viva la Vida per entrar al restaurant, però veient q tanta gent l'ha posat!!!!! ara ja no vull!!! jajajaja

I aquesta pel ball és una versió d'una canció mogudeta de coldplay, en acustic, q segur q molta gent no haurà sentit però q si han sentot l'altra la reconeixeran!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 9:13 pm

La del Carlos Baute i la Marta Sanchez és molt bonica!!

Aquí va otra!!! I ja paro... jijijij Que sino no pararia de posar cançons i més cançons!!!! :-))

http://youtube.com/watch?v=mXcQGsoDkDk

Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dj. nov. 05, 2009 9:14 pm

nur_jor ha escrit:

Que xula!!

Trobes??? esq a mi m'encanta!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. nov. 05, 2009 9:16 pm

aquesta també m'agrada per posar-la a algun lloc!!! pastis??? ::love:: ::love::

http://youtube.com/watch?v=otbL8blg1vk

Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 9:18 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:

Que xula!!

Trobes??? esq a mi m'encanta!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Si nena!! Qui són? Me la baixaré ara, jijiji!!
I per alguna entrega, o que soni de fons durant el dinar... estaria bé, però en alguna entrega lluiria més, clar
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 05, 2009 9:22 pm

blackmamba ha escrit:aquesta també m'agrada per posar-la a algun lloc!!! pastis??? ::love:: ::love::

http://youtube.com/watch?v=otbL8blg1vk

OOhhhhhhhhhhhhh!!! Nickelback!!!! M'agraden molt!!! Tenen cançons impresionants!! ::love:: Aquesta que has posat és preciosa! I m'encanta tambe la de "Photograph"

La de "Far Away" pel pastís seria tot un momentazo!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dj. nov. 05, 2009 9:46 pm

nur_jor ha escrit:Bona dia ninetes!!

Entro un momentet per comentar-vos una coseta!! jejeje!! M'ha fet molta gràcia!!!

Resulta que aquest matí quan me llevat i me dutxat, quan estava per casa amb el varnús i la tovallola enrollada al cap... va i treuen la llum!!!! AAGGGRRRRRR!!!! S.O.S!!! Jo de mal humor per casa despotricant sense parar!! Per mi el secador és molt important pel matí!!! Pos res... m'he hagut de posar espuma al cabell perque no em quedés tot estarrufat. Però com que no podia fer servir el difusor m'ha quedat tot xafat... m'he maquillat com he pogut amb un mirall petit de mà al costat de la finestra per tenir llum... bua!! M'he arreglat com he pogut i he sortit de casa amb una mala lluna... bua!!!

I surto al carrer i veig a la cantonada del carrer 3 nois que estaven treballant a la llum... i a mesura m'hi acosto veig un noi que se'm queda mirant... me'l miro... i... jajajajaja!! Era el nen de la Torsaeann!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina casualitat!!!

Em diu: "que fas per aquí???" I jo "Jo sóc d'aquí!!" jajajaja!! I res que li dic: "M'he quedat sense fer servir el secador!!!" i ell em diu: "Jo t'he tret la llum!! jajajaja" i li dic: "això anirà al foro, eh!!!!" jijijiji

M'ha fet molta gracia ninetes!! jajajaja!! Jo que sortia de mala lluna de casa, al veure aquesta casualitat se m'ha passat! Que petit és el món, eh!!!!

Com diu la Torsaeann: siempre positivo!! Pos res... que quan he arribat al cole, els nens al veure'm amb espuma al cabell, un look diferent, m'han preguntat si havia anat a la peluqueria perque estava molt guapa!!! jajajaja!! Ais... que macus que són!!!

Com porteu aquest dijous?

Bé guapissimes! Ens veiem per la tarda!! Vaig a acabar de fer les etiquetes de les fotos!!! Jorl!!!

Petonets boniques!!!

Hola bonica¡¡¡¡
Que fort ehhh¡¡¡¡ quina casualitat oi? quan ha arriba't m'ho explicaba i que guay¡¡¡¡¡¡¡
Com va el cabell? demà ja podràs anar amb el teu pentina't de sempre¡¡¡¡¡

Un petó bonica¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. nov. 05, 2009 9:50 pm

ninetes...quin ritme que porteu amb les cançons ehh¡¡¡¡¡

Un petonet i molt bona nit¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. nov. 05, 2009 9:52 pm

L'altra és Starlight de Muse!!!!

I la de Nickelback havia pensat pastis!!!! esq tinc moltes idees!!! jejejeje

Aquesta pel sorbet:

http://youtube.com/watch?v=vjW1iq4IO2k

jijijijiji
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. nov. 05, 2009 9:53 pm

I per la lliga aquesta!!!!!

http://youtube.com/watch?v=PFaBKg5iEwU

Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 10:21 pm

laiac ha escrit:Happiiiiiiiiiiii quins nervissssssssssssss que fort!!!!!!!!!!!!!!!demàaaaaaaaaaaaaa SOBRETOT FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

Tara que guai.......aquesta tarda n'ha trobat un altre o no????? i si si-...això s'apropa eeeeeeee...el tast, els menús...........nenaaaaaaaaaa que ta cases!!!!!!!!!!

PAtunets precioses, vaig a escoltar les cançons NUR!!!!!!

Nena....ja començo a estar nervi de veritat!!!!! He estat tot el dia fent cosetes i no he pensat, però ara jopeta!!!!!! tinc ganetes però también em fa molta por!!!! quina tonteria...però aixxx.... :.0.-0.:
Suposo que podré fer fotus, no??? :hmm::
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 10:38 pm

Ninetes....veig quin ritme heu portat amb les cançons, no????? jopeta....et recopilarè algunes Laiac i te le's passo i a veure, no???? com se que t'agraden més o menys les del meu estil, no???? jejejjeje i a veure...almenys ens entretenim..jijiijijij

Com esteu???

Tara...com anat el dia de compres?? la mare ja te vestit????? espero que estiguis més tranquila pel tema del treball i res...que les compres hagin anat genial!! :-)ok:

Laiac...que tal els ànims???? com que has discutit amb el nen???? nooooo dona!!! bonica... :-()-) molts petonets!! per cert, ara anirè a contestar-the el mail del vestit!!! molt maca....

Nur... aquest és el problema de sempre secar-se el cabell...jejejeje que quan no hi han llum...se acabó la espuma i el difusor!!!!

Torsaeann....el teu nen és la leche!!!!!que bueno lo de la Nur...a l'Espluga treu la llum i aqui ha de venir a ficar-la!!!!! jajajaja
Com està? ja recuparat del tot??? i tu qye dius???? com estàs???

Elxa i Giss....on sou????? espero que estigueu bè.... per cert, Elxa...ja han inagurat el bar??? que tal anat????

Black...com va tot?

Papallona...avui he parlat amb el Sr. Alcalà d'Alcolor pel tema de les entrades de Tot nuvis i res...que em trucarà la setmana vinent. Per cert, has vist els nous albums que han penjat??? penso que és el nº 3 i 4 però hi ha un wapisssiimmm!!!! i es fa a L'Orangerie!!!! per cert, m'ha agradat molt la idea de fer les fotus a les bodegues!!!! maquisssimmm i super "stylish" jejejejej

Estiu...com van els dies de treball???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. nov. 05, 2009 10:53 pm

Nineteeeeeeeesssssss!!!!

Ja veig pels vostres comentaris que m'hauré de tornar a fer el mateix pentinat d'abans...i mira que el vaig portar dos anys o així eeeeee..........jkijijijijij i aquell vestit NOOOOOOOOOOO el puc portar al gener.....és massa fi.....quin fred, per molt que porti abric!!!! aaaaaaaaaaaaa quin fred!!!!

happiiiiiiiiii.........quins nervisssssss i em faries un favor ajudant-me amb les cançons....!!!
elxaaaaaaaaaaaaaa tu el dissabteeeeeeee!!!!1

que xuliiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PAtunets!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dj. nov. 05, 2009 10:56 pm

Em pensava q no o havieu llegit lo de la quarentena xq cm q no avia cnt ningu....i com q sabia q a la tarda no podria entrar o e borrat!!!!!

Dons res jo sense rascarme xo cada vegada en tinc mes

Elxa o papallona puede ser un efecto secundario de las yasmin???

Tara as anat a l'orangerie???jo dema la trucare x anari el diumenge al amti a veeure a quina ora potser i vai am muns apers xq o vegin....aixi q no a pujat gaire els preus???jo li preguntare q si no mante els preus del 2009 q es quan nosaltres vam contractar ja q a tot els restaurants o fan!!!

Happi me mirat els albums xo a mi em sembla q cap es l'orangerie xo tot i aigi les fotos a les bodegues les tindrem totes iguals tara, papallona, black i jo!!!!!

Bueno men vai a dormir dema comença la festa major si voleu ja sabeu a les 6 cercavila!!!!!i a la nit gossa sorda i mitjanit per 5€+consumicio!!!!

Happi demà q vagi be am els vestits...a veure si tornaras am vestit de bcn!!!!

Bueno dema ja xlem
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 11:00 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeesssssss!!!!

Ja veig pels vostres comentaris que m'hauré de tornar a fer el mateix pentinat d'abans...i mira que el vaig portar dos anys o així eeeeee..........jkijijijijij i aquell vestit NOOOOOOOOOOO el puc portar al gener.....és massa fi.....quin fred, per molt que porti abric!!!! aaaaaaaaaaaaa quin fred!!!!

happiiiiiiiiii.........quins nervisssssss i em faries un favor ajudant-me amb les cançons....!!!
elxaaaaaaaaaaaaaa tu el dissabteeeeeeee!!!!1

que xuliiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PAtunets!!

Doncs no es parla més!!!!! jo t'ajudo....et vaig buscant cançons i ja te les passarè, ok??? quina iluuuuuu!!!!

Per cert, ja t'he contestat el mail de demà, ok????
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants