"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dj. nov. 05, 2009 11:00 pm

Nenaaaaaaaaaa!!!! estiuuuuuuuuu!!! jo t'he contestat a lo dels granets i la quarentena eeeeee, l'unic que més tard!!!!!!

a les 6 cercavila???????? no sé si estaré aquí............si és així ens veiem!!!!!!

i 5 euros no és tan caaaaaaaar1!!!!! per cert, et dec diners eeeeeeeeeeeeee

muaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 05, 2009 11:13 pm

estiu2010 ha escrit:Em pensava q no o havieu llegit lo de la quarentena xq cm q no avia cnt ningu....i com q sabia q a la tarda no podria entrar o e borrat!!!!!

Dons res jo sense rascarme xo cada vegada en tinc mes

Elxa o papallona puede ser un efecto secundario de las yasmin???

Tara as anat a l'orangerie???jo dema la trucare x anari el diumenge al amti a veeure a quina ora potser i vai am muns apers xq o vegin....aixi q no a pujat gaire els preus???jo li preguntare q si no mante els preus del 2009 q es quan nosaltres vam contractar ja q a tot els restaurants o fan!!!

Happi me mirat els albums xo a mi em sembla q cap es l'orangerie xo tot i aigi les fotos a les bodegues les tindrem totes iguals tara, papallona, black i jo!!!!!

Bueno men vai a dormir dema comença la festa major si voleu ja sabeu a les 6 cercavila!!!!!i a la nit gossa sorda i mitjanit per 5€+consumicio!!!!

Happi demà q vagi be am els vestits...a veure si tornaras am vestit de bcn!!!!

Bueno dema ja xlem

Gràcies nineta!!!!!! però demà segurisimque no porto vestit!!!! jejejejeje

Per cert, de l'album hi ha un que sota fica l'Orangerie...per això ho de dit...vaja...alemnys hem sembla que ho he vist!

Com estàs de lo teu???? dels granets que t'han sortit???? has anat al metge?
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dj. nov. 05, 2009 11:34 pm

Ninetes!!!
estic llegint les lectures de la boda.......i mare meva...seran els símptomes de la pre-regla....perque estic plorant com una madalena amb la música de fons.............buffff!!!!!

quantes coses.................ahhhhhhhhhh i sincerament, he estat llegint els vostres històries d'amor....no havia llegit casi cap....i m'ha fet gràcia......que bunic tot!!!!!

apa ninetes.........que us estimo molt!!!!!
molts petonets.......nanit!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dv. nov. 06, 2009 8:13 am

Mrs. Happiness ha escrit:
estiu2010 ha escrit:Em pensava q no o havieu llegit lo de la quarentena xq cm q no avia cnt ningu....i com q sabia q a la tarda no podria entrar o e borrat!!!!!

Dons res jo sense rascarme xo cada vegada en tinc mes

Elxa o papallona puede ser un efecto secundario de las yasmin???

Tara as anat a l'orangerie???jo dema la trucare x anari el diumenge al amti a veeure a quina ora potser i vai am muns apers xq o vegin....aixi q no a pujat gaire els preus???jo li preguntare q si no mante els preus del 2009 q es quan nosaltres vam contractar ja q a tot els restaurants o fan!!!

Happi me mirat els albums xo a mi em sembla q cap es l'orangerie xo tot i aigi les fotos a les bodegues les tindrem totes iguals tara, papallona, black i jo!!!!!

Bueno men vai a dormir dema comença la festa major si voleu ja sabeu a les 6 cercavila!!!!!i a la nit gossa sorda i mitjanit per 5€+consumicio!!!!

Happi demà q vagi be am els vestits...a veure si tornaras am vestit de bcn!!!!

Bueno dema ja xlem

Gràcies nineta!!!!!! però demà segurisimque no porto vestit!!!! jejejejeje

Per cert, de l'album hi ha un que sota fica l'Orangerie...per això ho de dit...vaja...alemnys hem sembla que ho he vist!

Com estàs de lo teu???? dels granets que t'han sortit???? has anat al metge?

Ostres dons jo air al llegiro mu vai mirar xo no o vaig veure ten recordes del num de lalbum???esq aixi em mirare les fotos!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. nov. 06, 2009 8:20 am

Bon dia ninetes¡¡¡
Happi, que tinguis un molt bon dia i que vagui bé la prova de vestits val? vas avui no? o demà?

Estiu, tens un mail. com estàs?

Laiac, et trucu a mitja tarda i vinc oks?

Tara, ens veiem aquesta nit bonica¡¡¡¡¡

Giss, si vols quedar ja saps val? un petó¡¡¡¡¡ i tranqui per el tema aquell oks?

Papallona, com va la feina? has vist alguna cosa més econòmica de ryanair?

Nur, avui que? has vist al meu nen? quina gràcia ehhhh¡¡¡¡¡¡ un petonet bonica¡¡¡¡¡¡

Elxa, com va tot? tu vas a provar vestits també?

Black, que tal? un petonet guapa¡¡¡¡

Que tingueu un molt bon dia¡¡¡ que avui ja és divendres¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dv. nov. 06, 2009 8:26 am

NINETEEEEEEEESSSSSSS bon diaaaaaaa.......!!!

avui és divendres, i els divendres toca cafetó de bon matí amb les companyes, però una ha tingut que marxar i mira....aquí estic!!!! aixxxxxx ahir vaig anar a dormir super toveta...em vaig fer un fart de plorar amb les vostres històries i amb les lectures de la meva boda!!!!!!!

BUENO NINETES...........totes teniu un correu...........ja em direu algo!!!!!!!!! gissss.....que nosaltres estem a propet!!!!

Torseann.........tu al pie del canyón a primera hora com sempre no????? jijiji ben fet...així m'agrada........pos apaaaaaa, fins aquesta tarda!!!!!!!!!!!!

Happiiiiiiiiiiiii........es veritat, avui no tens la prova???? ostres, m'he perdut, al matí o a la tarda era????

Ninetes meves.............ahir ja estava pensat si a la rivera maya us podria dir algo....o no, i que faria tant dies!!!! aixxxxxxxxxxxxxxx.......................

PATUNETS A TOTES!!!!!!!!!! bon diaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. nov. 06, 2009 8:27 am

Bin dia ninetes,
ja torno a ser a la feina, i avui, no em podre connectar gaire, que m'has d'ensenyar a fer una cosa i he d'estar atenta, parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. nov. 06, 2009 9:34 am

Nineteeess!!!

només entro perque mare meva.!!!!! quin disgust!!!! he llegit i hi ha una tormenta tropical a la riviera maya...i hi plou!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxx el colmo de la desgracia i mala sort seria que aras ens plogués allí!!!!!!!

es que sempre em passa tot a mi!!!!!!!!!!grgrgrgrg

PEtonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. nov. 06, 2009 11:35 am

Hola ninetes, m'he escapat una estons, no sabeu qui es el que m'esta ensenyat lo del programa nou, el meu amic, l'odio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Bueno torno a la feina, fins despres, laiac, ja tinc els postres! Voleu que compri per fer fondue de xocolata???????
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. nov. 06, 2009 11:51 am

NINETEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!

quin matí que porto...no avancem de cap manera!!!! i la feina...........grgrggr

Elxa...quin finde més mogudet que tens no??? així que la inauguració el diumenge??? i demà............VESTITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTSSSSSSSSSSS!!!!!!! iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........i la happi???jijijiji

Tara...........el molt gilip........aixxxx engega'l segons què et digui eeeeeee,......i t'ho ha d'ensenyar ell????grgrgrgrgrgrr
coltaaaaaaa...que segons les que siguem canviaré menú.......però haig d'anar a comprar!!!! i la fondue.-...és que jo la tinc molt grossa per fer-la de xoco.....si ja tens postres.....cap problem!!!! ara envio mail!!!!perque niré a comprar després de dinar...i hauria de saber qui som!!!!!

Tic xofff eeee....que em plourà.........aix mareeeeeee!!!!!
PAtunets ninetes!!!!!!!!!!! fins després!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 06, 2009 6:03 pm

ninetesssssssss
veig que avuino passem molt per aki!!
bueno ara fa ja.. mmmm 24 hores seguides treballant!! aixx... tenia que dir lo cansada que esticccccccc... perooooo ehhhhh aquesta nit al pie del cañón!!!!!!
muaks!!!!!!!!!!!

happiiiiiiiiiiiiii elxaaaaaaaaaaaa vestits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 06, 2009 6:04 pm

tinc noticía.. bueno com vaig dir.. la semana que bé per la fira.. vaig de tardes de 14hs a 21hs... puessssss puc sortir a les 18.30!!!!!!!!! em fan un "favor" a kina hora heu kedat per anar a la fira?????????
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dv. nov. 06, 2009 6:32 pm

Papallona!!!!!!!!!!!!!!

iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii una més per anar a la FIRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!iupiiiiiiiiiii,...........jijijijjiji..que guai!!!!

Estàs cansada???????? però vens no a sopar!!!!????????????

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. nov. 06, 2009 6:33 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!

JA ESTIC A CASA!!!!!!!!!!!!!!!!!! així que quan volgueu ja fareu cap!!!!!!!!!!!

lalalalalalalalal!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. nov. 06, 2009 6:43 pm

SOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!

Algú de les que veniu a casa té el CATÀLEG DE ROSA CLARA???????????????????????

SOSSSSSSSSSS la HAPPI me la demanat............i com que està fent classe...........!!!!!!!!

Si el TENIU PORTEU-LOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patuneeeeeeeeeeeeeeetssssssss!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » ds. nov. 07, 2009 11:16 am

Hola boniques!!!

Com va anar el sopar d'ahir? ja veig que totes esteu dormint! jejeje jo vaig pel món des de les 8.30... aix! i això que vaig anar a dormir a les 2! però el meu cos està acostumat i no puc fer-hi res...

Bueno, ja explicareu com va anar... us vaig trobar a faltar!

Un petonet
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. nov. 07, 2009 11:51 am

Bon dia boniques¡¡¡
Jo també us vaig trobar a faltar¡¡¡¡¡¡
Vaig veure la teva germana i el teu cunyat i tu no vas venir.....jo volia ballar amb les meves ninetes.....
Com va anar el sopar? i la dormida?
Laiac, Tara us he truca't fa una estona i no agafeu telf....... que dormiu?

Bueno petardes us estimoooo moolllt i la semaneta que bé a la fira el divendres oi?

Jo cap a les 20.45 tindré que marxar ja que a les 21.15 tinc un sopar a tarragona però bé, algu és algu oi?

Un petonet reines meves.

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. nov. 07, 2009 11:58 am

Bon dia al dematí!!!!!

Giss, que matinera!!! Com va anar ahir?

Laiac i Tara! On esteu? Encara dormiu? Us vau animar a sortir?

Torsaeann, i tu? Al final no ens vam veure després... Vaig marxar perque estava cansada. Em pensava que aguantaria, però últimament arrossego un cansament que no vegis! Sort que just d'aquí a una setmana ja haurà passat tot!!!!! La veritat és que em sembla impossible!! Weno... val més que no canti victòria que encara em queda l'sprint final!!!!!!!! :star::

Happi, he llegit que vols un catàleg de Rosa Clarà?? Mira, amb el meu nen havíem dit d'anar demà a la fira de nuvis que fan a Lleida. Si hi acabem anant, vols que te n'agafi un??

Papallona, com estàs? Ja has pogut descansar??

I tu, Estiu?? Ahir estaves k.o.!!! Com estàs?

Elxa, que a hores d'ara deus estar provant-te vestidets...!!!!!!!!!!!!

Black, com va anar el soparet??

Petonets!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » ds. nov. 07, 2009 1:09 pm

Bon dia ninetes!

El sopar va anar be, com sempre, vam menjar moltissim i despres en vam posar a xerrar i ja no vam sortir, pero eren les 2.30 que encara xerravem al llit!

Fa ja molta estona que ens hem aixecat, pero xerrant i que despres hem anat a fer un vol per el poble, hem anat a veure la carrera de resistencia, i hem vist a la estiu!!!!!

Pero ara ja estic al piset, he vingut a obrir finetres, i ara a dinar a casa dels papis!

Parlem mes tard!

Petonets!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » ds. nov. 07, 2009 3:08 pm

Nineteeeeeeeeeessss!!!

bon dia............si si, com diu la tara fa estona que estem despertes, jo crec que he obert els ulls a les 9 o abans i tot.....això de que em toca tan la llum a l'habitació..............

però noies, tara, estic pitjor...m'ha agafat com una alèrgia que porto tot el dia mocant-me i ara per més inri...tinc el nas compleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetamentttttttttt tapat.....però molt molt eeeee he dinat però no podia respirar i no noto gust de res...i no se'm destapa....i tinc el cap com un bombó............QUINA VENTADA NO???????????

Ahir el sopar va estar molt bé...com sempre, xarrant i xarrant i si....menjant, que sembla que no fem res més!!!!jijij

Aquesta tarda estaré a caseta, i a la nit em toca anar a buscar al meu nen....que ja arriba...........li fotre una bronca....no ha donat gaires senyals de vida!!!!!

Muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants