Autor: tara » dl. nov. 09, 2009 9:37 am

Autor: tara » dl. nov. 09, 2009 10:05 am

Autor: torsaeann » dl. nov. 09, 2009 12:43 pm

Autor: laiac » dl. nov. 09, 2009 12:57 pm

Autor: estiu2010 » dl. nov. 09, 2009 1:09 pm
dns quan le portat a la joieria primer e mirat polseretes x la meva nebodeta i despres aliances...q boniques man explicat lo de lor blanc q es molt delicat xo ne trobat unes semblants a lor blanc precioses...lunic q bastant caretes... i com q ja estaba a reus me e apropat a rosa clara a demanar un cataleg amb paper xq no el tenia i cm q estaba una senyora sola i despaxan me posat a mirar el cataleg i sabeu q???aqell vestit curt q tan magrada tmb el faran en llarg i no val mes 3000€...!!!!!me lai danar a emprovar a final de mes ja el tindran...qines ganes tinc demprovarme vestits!!!!
Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 2:55 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 3:04 pm
elxa ha escrit:HOLA NINETES!!!!!!!!
yuhuuu!!!!!! per fí tot a la normalitat! estic a la feina, aix..aix.. quin finde més mogut de veritat que no hem parat a casa res de res en serio.
Happi vas agfar olives? amb el vent que ha fet? nosaltres al final no hem agafat olives, s'ha aplaçat tot per akest cap de setmana entre la ventada que ha fet que ha sigut horrible i tot el cap de setmana al bar preparant-ho tot ha sigut impossible anar a les olives.
Hem va dir el nen que us havieu vist doncs jo justet vaig arribar 5 min. després i li vaig dir on l'has vist? i hem va dir akí al costat al portal, vaig sortir però no hi eres, t'hagues ensenyat el bar mecaxis...
La veritat que ahir nenes la inaguració genial, van omplir tot, la gent no sap res, quan es gratis la beguda viiiiiiiiiinnnggggggaaaaaaaaaa.............!!!!! però molt bé tot va anar molt bé, avui ja han obert normal, després hem passaré a veure com els hi ha anat el matí, un altre dia kedem i us porto a fer unes llesques.
aix...aix....nenes tot el cap de setmana que pensaba aix...el foro que el tinc abandonat i no sé res.
Laiac, torsaeann nenes que esteu malaltones? mecaxis, amb el vent i el fred que ha hagut el finde tothom està igual, a caseta resguardades del fred i a la nit sopeta calenteta! a fer bondad i ràpid us curareu, ptons wapis!

Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 3:07 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡
Gràcies laiac per passar el meu encàrrec.
Ninetes, porto del dissabte al vespre fatal de la panxa i em vaig passar tot el dissabte a la nit fatal....
Avui estic a casona ja que no he menja't res del dissabte al migdia i ahir al vespre tenia febre....
Espero avui no tenir febre i començar a menjar i demà a treballar.
Laiac, com estàs? et trobes millor?
Elxa, la inaguració bé no? donc si, ja hi anirem algun dia oks? tens el mail dels vestits contestadet¡¡¡¡
Happi, tens el mail contesta't, segur que estaries molt guapa¡¡¡
Giss, si necessites alguna cosa del cotxe no dubtis a dir-me el que necessitis oks? no pateixis, si tampoc vam fer res, el meu nen tot el finde treballan per el simpático vent i jo a casa del llit al wc i així......![]()
Tara, sobre la fira del divendres no et preocupis que si hi ha algun sorteig de trajes de novi és diu que el nostre nuvi no pot venir i omplim nosaltres la butlleta, el meu nen tampoc hi anirà. Si vols quan surti de treballar, t'esperes a les 17.02 minuts a l'entrada de sant salvador i et recullo i anem les dos a la fira i allà ens trobem amb les altres ninetes i el teu ninot quan surti de treballar que et reculli per la fira i si vols et porto jo cap a tarragona però potser seria més tard de les 7 ja que entre que arribem a la fira i tot no tindrem temps de veure moltes coses, però l'avantatge wue tenim és que ja tenim moltes coses i sobre els fotògrafs i restaurants que es el que hi ha més ja ho tenim. Jo l'únic que si veig el meu fotògraf que és de barna si que em pararé a mirar a veure que tal.
Papallona, com estàs? Espero que bé oks? i la feina? i la decoració de la caseta?
Black, quin rotllo anar al port aventura i que estigui tot tanca't...però amb aquest vent...encara hi ha lo de hallowen?
Nur, que tal tot? va que ja et queda menys per el centenari ¡¡¡¡¡ que ja és aquest finde¡¡¡¡¡ un petonet bonica.
Estiu, que tal la festa major? ha guanya't la carrera al teu nen? no vas sortir el divendres? un petó.
Un petó boniques.

Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 3:09 pm
tara ha escrit:El problema es que jo a la tarda no treballo, pero ell plega a les 7, i si li dic que plegui avans per anar a la fira em dira que "sant pere era bon home", vols dir que si hi vaig sense el nuvi, no podre participar en res!!!!!!!!!!!!1

Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 3:11 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeesssssssss!!!!!!!!!!!
Emtro do segons....estic moribunda, amb mal de cap, mal de tot, mocs, i SUPER MEGA congestió nasal....però aquí em teniu.....treballant com una ruca....tot perque marxo de vacances que sinó...no estaria avui aquí....no em podia aixecar del llit!!! tic fatal....el que no faré serà la tarda....ara a les 14 marxo!!!
Noies...us he llegit ràpid però no tinc temps de contestar....avui és dia apoteòsic a la feina....es nota que els jefes el finde treballen eeee....buf buf.......a veure si aquesta tarda us puc dir algo més tranquil·La!!!
torseann estàs millor????
PAtunets ninetes..........i ja m'agradaria estar al llit. o al sofà amb la manteta!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 3:44 pm

Autor: torsaeann » dl. nov. 09, 2009 4:20 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....jo marxo a fer classe que avui fins les 22:00h no torno a casa....però res...passeu una molt bona tarda i parlem desprès.
Una coseta...voldria saber doncs el Divendres a quina hora teniu pensat anar cap allà a la Fira Tot Nuvis...més que res per organitzar-m'he l'agenda, pq si em dona temps a fer alguna classe...doncs la faig!! ok?
Petonets

Autor: torsaeann » dl. nov. 09, 2009 4:22 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeesssssssss!!!!!!!!!!!
Emtro do segons....estic moribunda, amb mal de cap, mal de tot, mocs, i SUPER MEGA congestió nasal....però aquí em teniu.....treballant com una ruca....tot perque marxo de vacances que sinó...no estaria avui aquí....no em podia aixecar del llit!!! tic fatal....el que no faré serà la tarda....ara a les 14 marxo!!!
Noies...us he llegit ràpid però no tinc temps de contestar....avui és dia apoteòsic a la feina....es nota que els jefes el finde treballen eeee....buf buf.......a veure si aquesta tarda us puc dir algo més tranquil·La!!!
torseann estàs millor????
PAtunets ninetes..........i ja m'agradaria estar al llit. o al sofà amb la manteta!!!!!

Autor: aliaga79 » dl. nov. 09, 2009 5:03 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 6:42 pm

Autor: torsaeann » dl. nov. 09, 2009 6:44 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...ja torno a ser aqui....mireu al final torno avans d'hora....m'han trucat ara que la nena que tenia ara està amb el virus aquest de la panxa...i desprès havia d'anar al gym i m'ha trucat la meva amiga que anem demà al mati i per mi perfecte!!!!! així que res...a fer cosetes!!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 6:46 pm
torsaeann ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....jo marxo a fer classe que avui fins les 22:00h no torno a casa....però res...passeu una molt bona tarda i parlem desprès.
Una coseta...voldria saber doncs el Divendres a quina hora teniu pensat anar cap allà a la Fira Tot Nuvis...més que res per organitzar-m'he l'agenda, pq si em dona temps a fer alguna classe...doncs la faig!! ok?
Petonets
Hola guapa¡¡¡
La fira el divendres obra a les 17.00 hores i tanca a les 21.00 jo quan surti de treballar i aniré directa ja que sinó entre que trobo el lloc i aparco i ens trobem seràn les 18.00 i jo a les 20.30 tinc que marxar ja que a les 21.00 tinc un sopar a tgna.
Vindràs no?

Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 6:48 pm
aliaga79 ha escrit:ei! ninetes, entro només a saludar!
com esteu?
nenes, s'apropa el 2010, que és el vostre any!
quina envegeta que em feu... ja em canviaria per vosaltres, ja...

Autor: blackmamba » dl. nov. 09, 2009 6:58 pm
tara ha escrit:Per cert, a alguna li han passat els menus, de l'orangerie????????????
Auina poca paraula, i a sobre no se si podre anar a la fira!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: blackmamba » dl. nov. 09, 2009 7:02 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡
Gràcies laiac per passar el meu encàrrec.
Ninetes, porto del dissabte al vespre fatal de la panxa i em vaig passar tot el dissabte a la nit fatal....
Avui estic a casona ja que no he menja't res del dissabte al migdia i ahir al vespre tenia febre....
Espero avui no tenir febre i començar a menjar i demà a treballar.
Laiac, com estàs? et trobes millor?
Elxa, la inaguració bé no? donc si, ja hi anirem algun dia oks? tens el mail dels vestits contestadet¡¡¡¡
Happi, tens el mail contesta't, segur que estaries molt guapa¡¡¡
Giss, si necessites alguna cosa del cotxe no dubtis a dir-me el que necessitis oks? no pateixis, si tampoc vam fer res, el meu nen tot el finde treballan per el simpático vent i jo a casa del llit al wc i així......![]()
Tara, sobre la fira del divendres no et preocupis que si hi ha algun sorteig de trajes de novi és diu que el nostre nuvi no pot venir i omplim nosaltres la butlleta, el meu nen tampoc hi anirà. Si vols quan surti de treballar, t'esperes a les 17.02 minuts a l'entrada de sant salvador i et recullo i anem les dos a la fira i allà ens trobem amb les altres ninetes i el teu ninot quan surti de treballar que et reculli per la fira i si vols et porto jo cap a tarragona però potser seria més tard de les 7 ja que entre que arribem a la fira i tot no tindrem temps de veure moltes coses, però l'avantatge wue tenim és que ja tenim moltes coses i sobre els fotògrafs i restaurants que es el que hi ha més ja ho tenim. Jo l'únic que si veig el meu fotògraf que és de barna si que em pararé a mirar a veure que tal.
Papallona, com estàs? Espero que bé oks? i la feina? i la decoració de la caseta?
Black, quin rotllo anar al port aventura i que estigui tot tanca't...però amb aquest vent...encara hi ha lo de hallowen?
Nur, que tal tot? va que ja et queda menys per el centenari ¡¡¡¡¡ que ja és aquest finde¡¡¡¡¡ un petonet bonica.
Estiu, que tal la festa major? ha guanya't la carrera al teu nen? no vas sortir el divendres? un petó.
Un petó boniques.