Holaaaaaaaaa! Ara si...
Nuvia vaya peazo de viatge no???

M'encanta!!!! On ho vau mirar? Això deu costar una pasta i mitja oi??

Em van agradar molt els vestits de ta tieta, ma mare em deia i pq no anaves allí enlloc del pronovias? i jo no sé mama, em va agradar allí... aixss!!! Ahir ens vam agobiar una mica amb tanta gent i ma mare i ma sogra, ma tieta... bufff!!!! Vaig acabar cansadíssima! Ara em vaig enamorar d'un ram roig del kentia........... que ara no me'l puc treure del cap! Com sóc eh!? Les flors les vaig trobar una mica cares, l'esglèsia de sant joan adornada amb flors uns 600 e ram a part, el ram de 100 a 150 e... ara ho mirarem a balaguer, que ens han dit que surten més bé de preu i portaré la foto del ram que m'ha agradat pq me'l facin sinó igual, semblant!
En general, em va agradar molt tot... Tinc la setmana a petar, no tinc temps ni per a mi a part que he de corregir exàmens, anar a veure un bebé recén nascut, el capellà de corbins -si el trobem- anar a ikea, i anar a mirar els detallets que creiem que els teníem clars però ara ja no tant, dir-li al padrí que és padrí... etc...
X cert, valtres sabeu si ja he donat la paga i senyal al vestit de pronovias, si me'l poden canviar per un altre o ja el deuen haver començat a fer?? Es que no estic massa convençuda... tinc molt mal presentiment i molts mal sons, em smbla ke no el vull, no sé...
En fi estic una mica com una cabra i sóc una cagadubtes!!!!