"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dl. nov. 09, 2009 9:37 am

El problema es que jo a la tarda no treballo, pero ell plega a les 7, i si li dic que plegui avans per anar a la fira em dira que "sant pere era bon home", vols dir que si hi vaig sense el nuvi, no podre participar en res!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dl. nov. 09, 2009 10:05 am

Elxa, pues se ve que los pararon en la carretera, los mossos no les dejavan ir por el aire, pero luego paro un poco y entonces tiraron, pero llego a les 9.30!

Pues me dijo exactamente lo que le ha dicho a la estiu, que "els estava posant macos i que els passava" pero na de na!
Aunque le he mandado un mail, a ver si hoy se digna!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dl. nov. 09, 2009 12:43 pm

Bon dia ninetes¡¡¡

Gràcies laiac per passar el meu encàrrec.
Ninetes, porto del dissabte al vespre fatal de la panxa i em vaig passar tot el dissabte a la nit fatal....
Avui estic a casona ja que no he menja't res del dissabte al migdia i ahir al vespre tenia febre....
Espero avui no tenir febre i començar a menjar i demà a treballar.

Laiac, com estàs? et trobes millor?

Elxa, la inaguració bé no? donc si, ja hi anirem algun dia oks? tens el mail dels vestits contestadet¡¡¡¡

Happi, tens el mail contesta't, segur que estaries molt guapa¡¡¡

Giss, si necessites alguna cosa del cotxe no dubtis a dir-me el que necessitis oks? no pateixis, si tampoc vam fer res, el meu nen tot el finde treballan per el simpático vent i jo a casa del llit al wc i així...... :--(

Tara, sobre la fira del divendres no et preocupis que si hi ha algun sorteig de trajes de novi és diu que el nostre nuvi no pot venir i omplim nosaltres la butlleta, el meu nen tampoc hi anirà. Si vols quan surti de treballar, t'esperes a les 17.02 minuts a l'entrada de sant salvador i et recullo i anem les dos a la fira i allà ens trobem amb les altres ninetes i el teu ninot quan surti de treballar que et reculli per la fira i si vols et porto jo cap a tarragona però potser seria més tard de les 7 ja que entre que arribem a la fira i tot no tindrem temps de veure moltes coses, però l'avantatge wue tenim és que ja tenim moltes coses i sobre els fotògrafs i restaurants que es el que hi ha més ja ho tenim. Jo l'únic que si veig el meu fotògraf que és de barna si que em pararé a mirar a veure que tal.

Papallona, com estàs? Espero que bé oks? i la feina? i la decoració de la caseta?

Black, quin rotllo anar al port aventura i que estigui tot tanca't...però amb aquest vent...encara hi ha lo de hallowen?

Nur, que tal tot? va que ja et queda menys per el centenari ¡¡¡¡¡ que ja és aquest finde¡¡¡¡¡ un petonet bonica.

Estiu, que tal la festa major? ha guanya't la carrera al teu nen? no vas sortir el divendres? un petó.

Un petó boniques.
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 09, 2009 12:57 pm

Nineteeeeeeeesssssssss!!!!!!!!!!!

Emtro do segons....estic moribunda, amb mal de cap, mal de tot, mocs, i SUPER MEGA congestió nasal....però aquí em teniu.....treballant com una ruca....tot perque marxo de vacances que sinó...no estaria avui aquí....no em podia aixecar del llit!!! tic fatal....el que no faré serà la tarda....ara a les 14 marxo!!!

Noies...us he llegit ràpid però no tinc temps de contestar....avui és dia apoteòsic a la feina....es nota que els jefes el finde treballen eeee....buf buf.......a veure si aquesta tarda us puc dir algo més tranquil·La!!!

torseann estàs millor????

PAtunets ninetes..........i ja m'agradaria estar al llit. o al sofà amb la manteta!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. nov. 09, 2009 1:09 pm

Ninetes jo ja e dinat i ara em fare el berenar i cap a treballar!!!!

Sabeu q e fet avui al mati??dons cm q al noi se li ca trencar el rellotge de compromis si nenes la fet servir 4 vegades contades i ja sa trencat...am el dineral q em va costar.... :--( :star:: dns quan le portat a la joieria primer e mirat polseretes x la meva nebodeta i despres aliances...q boniques man explicat lo de lor blanc q es molt delicat xo ne trobat unes semblants a lor blanc precioses...lunic q bastant caretes... i com q ja estaba a reus me e apropat a rosa clara a demanar un cataleg amb paper xq no el tenia i cm q estaba una senyora sola i despaxan me posat a mirar el cataleg i sabeu q???aqell vestit curt q tan magrada tmb el faran en llarg i no val mes 3000€...!!!!!me lai danar a emprovar a final de mes ja el tindran...qines ganes tinc demprovarme vestits!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 2:55 pm

Holaaa ninetes...com esteu??? nosaltres fa poc que hem arribat...hem anat a comprar i res...ara a fer classes...

Em fico al dia amb el correu i al foro i us dic alguna coseta...ok???

Elxa....vaig a contestar el teu email, ok???

Nenes...el divendres torno a tenir proba de vestits aqui a Valls...a veure que tal va!!!! a les 10:00 començo a probar vestits!!! jejejeje >.-<:
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 3:04 pm

elxa ha escrit:HOLA NINETES!!!!!!!!

yuhuuu!!!!!! per fí tot a la normalitat! estic a la feina, aix..aix.. quin finde més mogut de veritat que no hem parat a casa res de res en serio.
Happi vas agfar olives? amb el vent que ha fet? nosaltres al final no hem agafat olives, s'ha aplaçat tot per akest cap de setmana entre la ventada que ha fet que ha sigut horrible i tot el cap de setmana al bar preparant-ho tot ha sigut impossible anar a les olives.
Hem va dir el nen que us havieu vist doncs jo justet vaig arribar 5 min. després i li vaig dir on l'has vist? i hem va dir akí al costat al portal, vaig sortir però no hi eres, t'hagues ensenyat el bar mecaxis...

La veritat que ahir nenes la inaguració genial, van omplir tot, la gent no sap res, quan es gratis la beguda viiiiiiiiiinnnggggggaaaaaaaaaa.............!!!!! però molt bé tot va anar molt bé, avui ja han obert normal, després hem passaré a veure com els hi ha anat el matí, un altre dia kedem i us porto a fer unes llesques.

aix...aix....nenes tot el cap de setmana que pensaba aix...el foro que el tinc abandonat i no sé res.

Laiac, torsaeann nenes que esteu malaltones? mecaxis, amb el vent i el fred que ha hagut el finde tothom està igual, a caseta resguardades del fred i a la nit sopeta calenteta! a fer bondad i ràpid us curareu, ptons wapis!

Doncs sip nena...a collir olives....el meu pare ens explota!!! jajajaj. L'altre dia li deiem..."No tens compassió de nosaltres!" jajajaja, però esk l'entenc al pobre home, vol acabar aviat pq entre que ma germana ja mismo tindrà al nen, i nosaltres el pont de Desembre marxem a Madrid...doncs no vol trobar-se que no hi som i encara queden olives.... però la veritat...vam avançár moltissim....jejejej
El Divendres quan vaig veure al teu nen veniem de Bcn de provar vestits i anava a dinar a casa ma germana, esk hi viu en aquell portal, al costat del bar...així que si hi ets al bar sovint, ens veurem.
Avui ell m'ha comentat que l'altre dia al dinar li va explicar el teu que farien llesques...enormes.!!! jejejej i que no farien menús, no???? allà sempre s'ha dit que si hi han ganes de treure el negoci endavant...tindràn èxit, pq mira el que hi havia abans....però els hi deistjem molta sort!!!! A veure si anem a fer unes llesques com tu dius!!!!! jejejejeej
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 3:07 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡

Ninetes, porto del dissabte al vespre fatal de la panxa i em vaig passar tot el dissabte a la nit fatal....
Avui estic a casona ja que no he menja't res del dissabte al migdia i ahir al vespre tenia febre....

Elxa, la inaguració bé no? donc si, ja hi anirem algun dia oks? tens el mail dels vestits contestadet¡¡¡¡

Giss, si necessites alguna cosa del cotxe no dubtis a dir-me el que necessitis oks? no pateixis, si tampoc vam fer res, el meu nen tot el finde treballan per el simpático vent i jo a casa del llit al wc i així...... :--(

Tara, sobre la fira del divendres no et preocupis que si hi ha algun sorteig de trajes de novi és diu que el nostre nuvi no pot venir i omplim nosaltres la butlleta, el meu nen tampoc hi anirà. Si vols quan surti de treballar, t'esperes a les 17.02 minuts a l'entrada de sant salvador i et recullo i anem les dos a la fira i allà ens trobem amb les altres ninetes i el teu ninot quan surti de treballar que et reculli per la fira i si vols et porto jo cap a tarragona però potser seria més tard de les 7 ja que entre que arribem a la fira i tot no tindrem temps de veure moltes coses, però l'avantatge wue tenim és que ja tenim moltes coses i sobre els fotògrafs i restaurants que es el que hi ha més ja ho tenim. Jo l'únic que si veig el meu fotògraf que és de barna si que em pararé a mirar a veure que tal.

Papallona, com estàs? Espero que bé oks? i la feina? i la decoració de la caseta?

Black, quin rotllo anar al port aventura i que estigui tot tanca't...però amb aquest vent...encara hi ha lo de hallowen?

Nur, que tal tot? va que ja et queda menys per el centenari ¡¡¡¡¡ que ja és aquest finde¡¡¡¡¡ un petonet bonica.

Estiu, que tal la festa major? ha guanya't la carrera al teu nen? no vas sortir el divendres? un petó.

Un petó boniques.

Nena...com et trobes???? jopeta....1r va ser el teu nen...i ara t'ha tocat a tu, no???? quina mala llet....!!!!! bé,,,si necessites qualsevol coseta ja saps, ok?
Recupera't aviat!!!!! :-()-) :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 3:09 pm

tara ha escrit:El problema es que jo a la tarda no treballo, pero ell plega a les 7, i si li dic que plegui avans per anar a la fira em dira que "sant pere era bon home", vols dir que si hi vaig sense el nuvi, no podre participar en res!!!!!!!!!!!!1

Ostres Tara amb aquesta Maria...."Una de cal i otra de arena" en fa una de bé i la lia amb totes les següents que fa!!! T'ha contestat el mail??? quina llàstima això de la fira pq seria una bona ocasió per dir-li 4 cosetes ben dites i davant de la gent, i això ja veuràs com no li farà gràcia!!!!! i ja veuràs com espavila!!!!no????
A veure si reps noticies aviat!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 3:11 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeesssssssss!!!!!!!!!!!

Emtro do segons....estic moribunda, amb mal de cap, mal de tot, mocs, i SUPER MEGA congestió nasal....però aquí em teniu.....treballant com una ruca....tot perque marxo de vacances que sinó...no estaria avui aquí....no em podia aixecar del llit!!! tic fatal....el que no faré serà la tarda....ara a les 14 marxo!!!

Noies...us he llegit ràpid però no tinc temps de contestar....avui és dia apoteòsic a la feina....es nota que els jefes el finde treballen eeee....buf buf.......a veure si aquesta tarda us puc dir algo més tranquil·La!!!

PAtunets ninetes..........i ja m'agradaria estar al llit. o al sofà amb la manteta!!!!!

T'anava a preguntar si estaves millor, però veig que encara has empitjorat més, no???? jopeta nena...i a més treballant, no???? aquests jefes...no es mereixen res...pq desprès ja veuràs com t'ho agraeixen....!!!
Ànims per a tu también :-()-) :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 3:44 pm

Ninetes....jo marxo a fer classe que avui fins les 22:00h no torno a casa....però res...passeu una molt bona tarda i parlem desprès.
Una coseta...voldria saber doncs el Divendres a quina hora teniu pensat anar cap allà a la Fira Tot Nuvis...més que res per organitzar-m'he l'agenda, pq si em dona temps a fer alguna classe...doncs la faig!! ok?

Petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dl. nov. 09, 2009 4:20 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....jo marxo a fer classe que avui fins les 22:00h no torno a casa....però res...passeu una molt bona tarda i parlem desprès.
Una coseta...voldria saber doncs el Divendres a quina hora teniu pensat anar cap allà a la Fira Tot Nuvis...més que res per organitzar-m'he l'agenda, pq si em dona temps a fer alguna classe...doncs la faig!! ok?

Petonets

Hola guapa¡¡¡
La fira el divendres obra a les 17.00 hores i tanca a les 21.00 jo quan surti de treballar i aniré directa ja que sinó entre que trobo el lloc i aparco i ens trobem seràn les 18.00 i jo a les 20.30 tinc que marxar ja que a les 21.00 tinc un sopar a tgna.

Vindràs no?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. nov. 09, 2009 4:22 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeesssssssss!!!!!!!!!!!

Nineta....descanssa guapa¡¡¡¡¡¡ avui quan arribis a casa a mumir oks?

Jo estic una mica millor però cada cop que menjo arròs l'estomac sembla el dragon khan...quin rotllo....estic super xof però és normal al no menjar gaire.

Un petonet i millora't¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: aliaga79 » dl. nov. 09, 2009 5:03 pm

ei! ninetes, entro només a saludar!
com esteu?
nenes, s'apropa el 2010, que és el vostre any!
quina envegeta que em feu... ja em canviaria per vosaltres, ja... :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 6:42 pm

Ninetes...ja torno a ser aqui....mireu al final torno avans d'hora....m'han trucat ara que la nena que tenia ara està amb el virus aquest de la panxa...i desprès havia d'anar al gym i m'ha trucat la meva amiga que anem demà al mati i per mi perfecte!!!!! així que res...a fer cosetes!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dl. nov. 09, 2009 6:44 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...ja torno a ser aqui....mireu al final torno avans d'hora....m'han trucat ara que la nena que tenia ara està amb el virus aquest de la panxa...i desprès havia d'anar al gym i m'ha trucat la meva amiga que anem demà al mati i per mi perfecte!!!!! així que res...a fer cosetes!!!

Això de la panxa és un rotllo...hi ha una passa....
Un petó i a disfrutar bonica de la tarda¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 6:46 pm

torsaeann ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....jo marxo a fer classe que avui fins les 22:00h no torno a casa....però res...passeu una molt bona tarda i parlem desprès.

Petonets

Hola guapa¡¡¡
La fira el divendres obra a les 17.00 hores i tanca a les 21.00 jo quan surti de treballar i aniré directa ja que sinó entre que trobo el lloc i aparco i ens trobem seràn les 18.00 i jo a les 20.30 tinc que marxar ja que a les 21.00 tinc un sopar a tgna.

Vindràs no?

Doncs sip, es clar que vindrè....jejeje. Pel parquink no cal que hi pateixis... Per quan hi ha fira, han ficat un paqrking a 200 o 300 metres del recinte gratuït per la gent que hi va allà i és enorme...no hi ha problema de parking enguany! Ho se pq jo vaig classe justament davant i ho he vist....ja estava actiu per l'Expro Reus...i ja et dic...és enorme!!! però jo quan digueu. Esk tenia classe el divendres de 16:00h a 20:00h i es clar...havia dit que no en faria el Divendres a la tarda, però si quedàveu més tar i jo podia aprofitar...doncs ho feia, no???

Com et trobes???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 09, 2009 6:48 pm

aliaga79 ha escrit:ei! ninetes, entro només a saludar!
com esteu?
nenes, s'apropa el 2010, que és el vostre any!
quina envegeta que em feu... ja em canviaria per vosaltres, ja... :-)ok:

Ostres!!!! la veritat esk com passa el temps...no??? i la teva vida de casada, que tal la portes? espero que tot genial???
Nosaltres com veus amb preparatius que això ja comença tenir color clar...jejejej.

Que vagi tot molt bé wapiiii!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dl. nov. 09, 2009 6:58 pm

tara ha escrit:Per cert, a alguna li han passat els menus, de l'orangerie????????????

Auina poca paraula, i a sobre no se si podre anar a la fira!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guapa!!! a mi no m'ha enviat res tampoc!!! i com és que potser no pots venir a la fira????
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. nov. 09, 2009 7:02 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡

Un petó boniques.

Guapa!!! que tal tot???

Doncs si un rollo, però bé, vaig anar per estar amb una amiga que treballa a la meva antiga empresa a la delegaió de Palma de Mallorca i per estar amb ella i com que tenia entrades gratis... doncs no passa res!!!!

I siiiiiiiiiiiiii, crec q fins el 22 de novembre encara hi ha Halloween!!!! després ja faran nadal!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant