Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. nov. 06, 2009 12:27 pm

ESTER!!!

MUCHAS FELICIDADES!!!!!!!!!! :-()-)
Somos del mismo año! sólo que yo de Febrero... ya mismo me caen los 28!

A disfrutar de tu día!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: mferrer » dv. nov. 06, 2009 1:13 pm

Felicitats, wpa!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: esterock » dv. nov. 06, 2009 3:10 pm

muchas gracias wapetonas....

y que no se diga...esste post siempre arribaaa!!!!
Imatge
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: LABANDA » dv. nov. 06, 2009 7:16 pm

arantxa25 ha escrit:buen finde niñas!! pues yo tema alianzas ME ENCANTAN!!! y me compraré unas de oro bien chulas!!!! :-)) :-)) :-))
esta tarde vamos a ikea!!!!! a ver si damos un toquecillo al piso!!

a por las luces tocadooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrr!!

felicidades Esther!!!

y así m gusta , este post siempr arriba!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. nov. 09, 2009 9:16 am

Bon dia can Alzineres!!!

Com ha anat el cap de setmana¿???

No hem digueu que curt perquè això ja ho sé!!!!

Alguna novetat??

Us deixo que he de marxar a Sant Andreu de la Barca per una reunió!

Fins després!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: sonieta14 » dl. nov. 09, 2009 1:11 pm

Hola chicas!!

Bueno ya me contareis como va el cafetó el domingo!! Me teneis que poner al día!!

Del tema "poco interés por parte de la pareja", mi novio, Jomi, tiene dias de todo pero yo hago como mferrer: delego funciones y las superviso. De momento funiona. Ayer fuimos a buscar la caricatura para llevarla a la imprenta para las invitaciones. Ha quedado genial!! En cuanto las tenga os la cuelgo.

Tema zapatos: a mi me encantan los taconazos pero mi problema es que no camino ni 3 minutos con ellos. Así que prefiero de esos con plataforma escondida. Encontré unos preciosos en adolfo dominguez, y no muy caros: 110€ pero no me pegan con mi vestido. (os pongo foto) Así que creo que me los haré a medida y así llevo unos zapatos diseñados por mi, unas compañeras de trabajo se lo han hecho en http://www.tucalzado.es y super bien. Cuando tenga tiempo, les envio mi idea y a ver que tal. Tampoco sale caro: 120€. Los hacen en Alicante (la cuna del calzado en España).

Yo la ropa interior me esperaré un poco, porque estoy a dieta (me he quitado 10 kg de antes de verano a ahora, estoy super orgullosa de mi fuerza de voluntad!!) y de pecho seguro que adelgazo.

Mferrrer, gracias por las fotos de los centros. Me encantan!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
sonieta14
:: núvia rookie

Entrades: 83
Membre des de: dj. març 12, 2009 1:02 pm

EntradaAutor: Drix » dl. nov. 09, 2009 3:10 pm

sonieta14 ha escrit:Hola chicas!!

Bueno ya me contareis como va el cafetó el domingo!! Me teneis que poner al día!!

Del tema "poco interés por parte de la pareja", mi novio, Jomi, tiene dias de todo pero yo hago como mferrer: delego funciones y las superviso. De momento funiona. Ayer fuimos a buscar la caricatura para llevarla a la imprenta para las invitaciones. Ha quedado genial!! En cuanto las tenga os la cuelgo.

Tema zapatos: a mi me encantan los taconazos pero mi problema es que no camino ni 3 minutos con ellos. Así que prefiero de esos con plataforma escondida. Encontré unos preciosos en adolfo dominguez, y no muy caros: 110€ pero no me pegan con mi vestido. (os pongo foto) Así que creo que me los haré a medida y así llevo unos zapatos diseñados por mi, unas compañeras de trabajo se lo han hecho en http://www.tucalzado.es y super bien. Cuando tenga tiempo, les envio mi idea y a ver que tal. Tampoco sale caro: 120€. Los hacen en Alicante (la cuna del calzado en España).

Yo la ropa interior me esperaré un poco, porque estoy a dieta (me he quitado 10 kg de antes de verano a ahora, estoy super orgullosa de mi fuerza de voluntad!!) y de pecho seguro que adelgazo.

Mferrrer, gracias por las fotos de los centros. Me encantan!!

FELICIDADES SONIETAAAAAAA!!!! Yo solo quiero sacarme 4 kg y no hay maneraaaa!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. nov. 09, 2009 3:29 pm

Hola!!

Sonieta!! Ets una campeona!! 10 kg és moltíssim! ja pots estra ben orgullosa ja!! Jo mai he fet dieta, però estic convençuda que em costaía molt!!

Miraré lo de les sabates! Sembla que està molt bé!

esperem les caricatures!!

arantxa25 ha escrit:bueno ca n'alzineras!!! QUIEN SE APUNTA ESTE DOMINGO?¿?¿?¿?¿?¿ VENGA HOMBRE!!!!!!! Q NOS VEAMOS LAS CARITAS!!! Y NOS PONGAMOS NERVIOSAS UNAS A OTRAS!!! y si vienen ca n'alzineras del 2009!! MJOR!! así las acribillamos a preguntas!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:

Ahí ahí Arantxa!!!
Jo em sento com la supermegaPESADA del grup canalzinero...

Pero ho seguiré sent!!!

Diumenge vinent! Dia 15. Per la tarda. Jo proposo quedar a algún centre comercial perque sigui fàcil aparcar. BERENAR! CAFÈ, PASTETES ( QUI VULGUI) I SOBRETOT I MÉS IMPORTANT:
NOSALTRES!!

No és un bon plan??? Alguna té algún millor???
Treballeu el diumege?
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: dido » dl. nov. 09, 2009 3:34 pm

Com xerreu les canalzineres del 2010! Aquí una se'n va de vacances una setmaneta i no dóna l'abast!

Veig que aneu avançant els preparatius! M'he fet un munt de riure amb el tema "implicació de la parella". Jo no em puc queixar, però evidentment, era jo qui tirava del carro! Ell ho hagués fet tot depressa i sense mirar res!
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: ARARE » dl. nov. 09, 2009 9:02 pm

M'encanta veure la il·lusió que teniu les noves canalzineres!! Jo no em farto de dir que no heu pogut triar un lloc millor!! Disfruteu de cada moment, cada petit detall que prepareu pel vostre casament pq val la pena!!! Aixx em vull tornar a casar..
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: Drix » dl. nov. 09, 2009 9:51 pm

Nenetes 28 pàgines, uaaaaaaalllaaaaaaaaaaa!!!!!

Em ve de gust fer algo original per la boda... teniu idees interessants??? no se algo diferent però que tampoc quedi fora de lloc....

Jo de moment tinc poquetes idees, jaja

- Abans de sortir de casa donaré a les meves millors amigues una caixeta amb una lliga dintre, amb alguna nota emotiva.

... les altes idees encara estan per perfilar...

Una altre cosa, a veure que penseu: en principi jo em salto el moment VERS-PADRÍ... ja que no tinc germà, el meu cunyat (como que no), i el germà de la meva parella sta casat amb fills, i seria més una jugarreta, jaja... i penso que tampoc passar res per no fer-ho (jo faig la boda a la meva vida), però la gent m'està taladrant tant amb això, que ja no se si m'estic equivocant... que penseu???
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: esterock » dl. nov. 09, 2009 11:15 pm

drix...yo también me lo salto!!!!

el hermano de rafa le hizo leer poema a mi hermana (ya sabéis que somos dos hermanos con dos hermanas....) y yo le he dicho que ni de coña quiero poemita....y rafa me dice...ara que me tocaba a mí hacérselo pasar mal....pero ni hablar!! la que lo pasaría mal sería yo!!!! no me busta..... :star::
Imatge
esterock

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. nov. 10, 2009 9:11 am

Bon dia!!

Com es presenta el dimarts???

Jo respecte al padri no sé si em farà lo del poema el meu cunyat ( ja casat amb ma germana gran). Però tampoc tindria cap problema si no ho fes!

Un petonet!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: dido » dt. nov. 10, 2009 10:43 am

Jo penso que les tradicions estan per saltar-les, si és el que voleu, així que el que puguin dir els altres, per una orella entra i per l'altra surt. Si no us fa gràcia el tema poema-padrí, no teniu xq fer-ho.
Jo li vaig dir al meu cunyat que no calia que em llegís res (és francès i allà no tenen aquesta tradició), però al final em va donar la sorpresa i em va dur el ram i em va llegir un poema! A mi em va fer il·lusió, però si no ho hagués fet tampoc hagués sigut cap drama...
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: sergicaroline » dt. nov. 10, 2009 2:04 pm

Hola chicas!!!

Me uno a vuestro post, siguiendo el consejo de Meri&javi, ya que me caso en can Macià,pero no encuentro a nadie aquí q se case allí!!! y como ca n 'Alzina y can Macià pertenecen a cal Ble, tenemos cositas en común!!! jejej

Yo me caso el 10-09-2010... Hoy exactamente 10 meses para el gran día!!

Tenéis fotógrafo??? Yo todavía sigo mirando, de momento el que más nos ha gustado es Joan Cabes, q lo recomiendan ellos mismos, aunque en la lista q ellos me dieron el nombre y el número están con errores...

Un saludo a tod@sss!!!
Imatge

Contigo hasta el fin del mundo
sergicaroline

Entrades: 112
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:48 am

EntradaAutor: sergicaroline » dt. nov. 10, 2009 6:20 pm

Gracias por la bienvenida!!!

Nosotros en Can Macià tenemos jornada de puertas abiertas el día 22 de noviembre, para que conozcamos un poco de la cocina de cal ble, etc... Las de ca n'Alzina también la tenéis el mismo día?? Alguien ha provado algo de su cocina?? :yium:-)
Imatge

sergicaroline

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. nov. 11, 2009 9:10 am

Bon dia noies!!

Em paso per saludar! Que avui tinc un dia completet!

Benvinguda sergiocaroline!

Nosaltres i la meva companya de feina també Can Alzinera, segurament anirem també a Can macià per "probar" el menjar!
Em sembla que la jornada és només a Can Macià.

Jo ja tinc fotógrafa, és mkcreacions.

arantxa25 ha escrit:bueno la QEDADA Q?¿ AL FINAL NADA?¿ :-/ :-/ ains... bueno, ya ireis poniendo fechas chicas!!! =0-0-)

Sembla que no hi ha ganes, no?? Estic amb la Arantxa. Quan us vingui de gust ja anireu proposant dates.

Bueno, un petò molt fort i bon dimecres!!!!
:-()-)
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Drix » dc. nov. 11, 2009 9:21 am

A veure.. la jornada de portes obertes, quan és? hora?...

I podrem tastar el menjar???? i pq no ens ho han dit a les Ca n'Alzineres?
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: sergicaroline » dc. nov. 11, 2009 11:28 am

Buenos días chicas!!!

A nosotros Bernat nos comentó que el 22 habría un día d jornada d puertas abiertas... Luego cuando hicimos la pre-reserva, se lo comenté a Yolanda, y ella me dijo que unos días antes nos llamaría para confirmar y tal... Sergi quería ir con los padres, pero ya nos han dicho que sólo es para parejas, q si cada uno tiene q traer a los padres, sería demasiado... Ah! y nos cobran 3 euros por pareja!!! Eso me parece un poco cutre, ya que nos han dicho q es un precio "simbólico", ya que vamos a probar su cocina y tal... Pero si es simbólico, por 3 euros no cobres nada y quedas bien no?? :-/ que 3 euros no son nada y los pagaremos, pero bueno, q cuando se lo dije a Sergi se quedó un poquito a cuadros...jejej

Pensaba que ca n'Alzina también tendría sus jornadas de puertas abiertas, ya que nosotros cuando fuimos a la fira de Sabadell nos apuntaron en otros restaurantes que nos gustaron, y a mí ya me han llamado de 2: de can Marlet, y de Ristol, que han hecho las jornadas de puertas abiertas en las semanas pasadas...lo que pasa es que nosotros ya teníamos can Macià reservado, así que no fuimos a ninguno, (aunque mi novio como era comer gratis, se lo pensó :yium:-) )

Alomejor sólo lo hacen en Can Macià, que todavía tienen más fechas que en ca n'Alzina, para ver si la gente se anima... Nosotros visitamos tanto ca n'Alzina como can Macià, y como estábamos indecisos entre uno y otro, nos dijeron todas las fechas disponibles tanto en uno como en otro, y can Macià tenía un par más disponibles...

Informaros a ver si en ca n'Alzina también tenéis puertas abiertas.. yo estoy deseando volver a Can Macià para imaginarme ya mis historias, q soy una flipadeta.. jejej =0-0-)
Imatge

sergicaroline

EntradaAutor: LABANDA » dc. nov. 11, 2009 2:59 pm

hola wapes!!
bienvenida a la nueva!!!

jo l'any passat vaig estar a les portes obertes de Can macià...era igual , 3 euros i la veritat lliure entrada...a mi no em van dir res que no pogues anar nignu més... va estar xulo, el menjar genial!!! després balls de saló, sortejos i alguna agència de viatges intentant vendre alguna cosa!

la de Ca n'alzna va ser al març, m'enrecordo perque era el dia del meu aniversari.... va estar molt molt millor! per tot, per decoració, per menjar, también hi havia botigues de nuvies...etc...
us recomano anar-hi perquè es xulo!

mha arribat ara un mail de Cal Ble, dient que obren el restaurant.... jo pensava que ja estava obert...no entenc que vol dir... pero bueno.... els tractes ara els feu amb la Yolanda?? i l'Ariana??

bé wapes! segiu disfrutant dels preparatius!!!

i estaria molt xulo fer una trobada pero jo ho deixaria per una mica més endavant....
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants