"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dt. nov. 10, 2009 10:33 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....que tal??? doncs jo acabo de sortir de la dutxa i vaig a sopar que el nen m'ha preparat el sopar....esk avui és el meu sant i m'ha fet una petita sorpresa...res...una tonterieta, però ja em te contenta!!! jejejeje

Petonets a totes i fins demà wapissss!!!!!

FELICITATS PER EL TEU SANT ¡¡¡¡ENCARA QUE SIGUIN ETRESSADES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

COM VA ANAR? QUE ET VA PREPARAR? MUA¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. nov. 10, 2009 10:36 am

tara ha escrit:Ahhhhhhhhhhhhhhhhh!
Ninetes ja ens han passat els menus, si hi ha alguna que no ho tingui que m¡ho digui que li passo!

joooo a mi no!!!!pasamerls xfi!!!
estiu2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 10, 2009 10:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. nov. 10, 2009 10:37 am

em penso q nomes tels a pasat a tu
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 10, 2009 10:46 am

jajajaj

ostres m'he rigut molt.. tara.. casi casi estava ala planxa del bou!! pq estava a l''habitació a les fosques!!!!

Elxa. ja esta la llesqueria en marxa!!! doncs si ja farem una kedadeta allí mateix no?!!!!.. he vist que has enviat vestidets!!! encara haig de ficar-me al dia amb els mails!!!

Nur així que vas anar a la fira de lleida.. que fort. jiji ale un paseillo!!!! .. divendres ens vorem a la fira!!!

Black ja m'imaginva que optaries per no anar a classe el divendres jejejej

Torsaeann.. bunka.. com estàs he llegit que tu también l'hjas agafat aix aix.ja millor???

i tu laiac... com pho portes.. que t'han receptat????

si necessitu algu no dubteuuuuuuuuuu ehhhhhhhhhhhhh

Happiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii currante.. les olives.. repas!!! ara también miraré el teu maillllllllll ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jijij kines ganes!!!! mira aquesta vegada no flechazo.. pero la proximaaaaaaaaaaaa mmmmmmmmm

Giss.. no no.. aquest finde no he treballat ara n+ treballo un al mes.... li va agrdar el boligraf??????

Ei Estiu... el teu vestit el fan en llarg!!!!!! ja t'he llegit supermocionada!! això es una senyal!!!!!!

Tara he llegit que el nen al cheste ok! bueno... i lo dels menús.. nena que guaiiiiiiiiiiiiiiiii

jo vull fer detalletsssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!
jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dt. nov. 10, 2009 10:47 am

Bon dia ninetes,
Acabo de mirar per demanar entrades gratuites a guianupcial i encara està obert per demanar les entrades a la fira de lleida que ja ha passa't, vaig a intentar buscar com contectar amb el toni i que si pot cambiar i donar entrades per reus.

Un petó i bon dia.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: estiu2010 » dt. nov. 10, 2009 10:48 am

TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

no esmorcis tant..... passsam els menus....xfi xfi xfi xfi xfi xfi xfi xfi xfi xfi xxfi xfi.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-)
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 10, 2009 10:52 am

elxa ha escrit:Papallona wapi!!!!! feia dies que no et veia per akí!!!!! :-(

FELICITATS PER EL TEU MARCADOR!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:

uix neniiiiiiiiii.. no me ha habia fijado.. xdddddddddd
y a ti wapi que tu si que hs bajado de los 8 meses aix aixxxxxxxxxxx ::love::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 10, 2009 10:56 am

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes,
Acabo de mirar per demanar entrades gratuites a guianupcial i encara està obert per demanar les entrades a la fira de lleida que ja ha passa't, vaig a intentar buscar com contectar amb el toni i que si pot cambiar i donar entrades per reus.

Un petó i bon dia.

okis wapi!!! molt rebéeeeeeeee
petunets bnikaaaaaaa
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 10, 2009 1:18 pm

Ninetes...
en no res treuré la gosseta i a la feïna... a vere si me deixen trankileta i puc opinar dels mails!!!

Happi que et van dir els de Alcolor de les entrades!! jo también el hi demanaré... pq pensava que les pe njaríen per aki.. però.... torsaeann t'ha dit algo Toni????

Tara moltes gràcies!!!!!!!!!!.. el preus no han pujat no???? bueno es que tinc que mirar els de l'any passat!

muaks a totes!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: estiu2010 » dt. nov. 10, 2009 1:23 pm

Ninetes estic molt desanimada am els menus daqest any del restaurant....an canviat molt poques coses en tema menjar xq en el tema preu....me e esgarrifat....el lloc mencanta xo sino ens amnte el preu del 2009 jo aure de canviar de restaurant...no em puc permetre pagar 140€ per persona xq encara li ai de sumar la barra lliure i el dj i si normalment es donen 150€ encara i surto perdent.....aixi q dissabte a la busqeda de restaurant a veure q trobo....
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dt. nov. 10, 2009 1:44 pm

Hola ninetes, he parlat amb la gis, diu que si alguna s'anima per quedar aquesta tarda a l'eroski!!!!!!!!!!!!!
A veure, jo avui plegare aviat, a les 4.30 o 5, aixi que si alguna pot en aquesta hora, sino la gis plega a les 5.30, si amb alguna li va be!!!!!!!!!!
El problema es que jo, a les 6.45 o aixi hauria de marxar, que hem d'anar a l'agencia, que encara no hi hem anat!!!!!!!!!!!!

Be ja direu alguna cosa!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. nov. 10, 2009 1:45 pm

Si, papallona, si es l'unic que ha fet, pujar els preus, els menus si no son els mateixos, si assemblen molt!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dt. nov. 10, 2009 1:48 pm

Hola boniques,
Sobre quedar aquesta tarda jo no puc, avui no he ana't a treballar i no puc sortir de casa, intentaré demà poder anar a la feina i ja seré lliure¡¡¡

Un petonet¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. nov. 10, 2009 1:50 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes estic molt desanimada am els menus daqest any del restaurant....an canviat molt poques coses en tema menjar xq en el tema preu....me e esgarrifat....el lloc mencanta xo sino ens amnte el preu del 2009 jo aure de canviar de restaurant...no em puc permetre pagar 140€ per persona xq encara li ai de sumar la barra lliure i el dj i si normalment es donen 150€ encara i surto perdent.....aixi q dissabte a la busqeda de restaurant a veure q trobo....

Quina jugarreta no.......jo crec que els preus els tenen que mantindre dels que vau pactar oi?
Avanç de buscar restaurant podries parlar amb aquesta bruixa i que et deixi els preus com el que vas pactar tu o amb el de l'any que vas reservar i sino fos així que la donguin i a buscar un altre.

Ànims¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. nov. 10, 2009 1:56 pm

Voleu venir a casa meva? tinc pastes i coses encara que jo no puc menjar¡¡¡ jajajajaj¡¡¡¡
Ja em direu alguna cosa oks?
Un petó.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 10, 2009 3:21 pm

Ninetes....que tal esteu???

Torsaeann...que estàs a caseta??? jopeta...recupera't!!!! :-()-)

Mireu quines hores entro...no he pogut en tot el mati....però ara...mireu! estava preparant les classes per aquesta tarda a Reus...i m'acaben de trucar per que no hi vagi pq estan els nens malalts!!!! aixxx que entre el virus del refredat i el de la panxa...M'arruinennn!!!!!! :.0.-0.:

Aprofitarè per fer cosetes a casa!!!!

Ninetes...tinc una noticia d'última hora...us la passo per email!!!!1 :-///: :-///:
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 10, 2009 3:30 pm

Nineteeeeeeeeeeesssssss!!!

quina ràbia.........entre que m'he trobat malament, i que a la feina sembla que tot sigui un compte enrera per divendres...us he tingut que abandonar una mica!!!!!!! ho sento...això si...us he anat llegint!!!!!!

NENES...........que HA PUJAT ELS PREUS???????? no foteu??? jolines no???? quina caca no? això tampoc és...perque a veure si us pujarà molt el cobert ara!!!!jopetaa!!!!

happiiiiiiii...que he entrat directa al foro, ara miro el correu!!!

Papallona...no he anat al metge, m'he pres efferalgan i prou!!!! per ara sembla que va bé!!!

NINETEeeeeeeeeeeeeSSSSSSSS jo NO puc quedar.........a les 5 més o menys ens va dir que passessim per l'agència a buscar-ho tot, i ens estarem un ratet,.....la noia sempre ens explica moltes coses i entre pagar i tot.....jopeta.....que jo vull quedar abans de que marxi eeeeeeeeee!!!!!!!!!

torseann,,,,,,com et trobes??millor???

Patunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 10, 2009 3:33 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesssssss!!!

quina ràbia.........entre que m'he trobat malament, i que a la feina sembla que tot sigui un compte enrera per divendres...us he tingut que abandonar una mica!!!!!!! ho sento...això si...us he anat llegint!!!!!!

NENES...........que HA PUJAT ELS PREUS???????? no foteu??? jolines no???? quina caca no? això tampoc és...perque a veure si us pujarà molt el cobert ara!!!!jopetaa!!!!

happiiiiiiii...que he entrat directa al foro, ara miro el correu!!!

Papallona...no he anat al metge, m'he pres efferalgan i prou!!!! per ara sembla que va bé!!!

NINETEeeeeeeeeeeeeSSSSSSSS jo NO puc quedar.........a les 5 més o menys ens va dir que passessim per l'agència a buscar-ho tot, i ens estarem un ratet,.....la noia sempre ens explica moltes coses i entre pagar i tot.....jopeta.....que jo vull quedar abans de que marxi eeeeeeeeee!!!!!!!!!

torseann,,,,,,com et trobes??millor???

Patunets!!!!

Nena...com et trobes?????? veig que aneu aquesta tarda a l'agència...que bien, no???? que heu de pujar aqui a Valls??? o al final no és aquesta.... :hmm:: ara no m'enrecordo!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 10, 2009 3:33 pm

HAPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

T'HE CONTESTAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!

IUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSS....

a mi em podria tocar al loteria no???????????
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 10, 2009 3:37 pm

tara ha escrit:Si, papallona, si es l'unic que ha fet, pujar els preus, els menus si no son els mateixos, si assemblen molt!

Nena...que han pujat els preus????? jolines....veig que això és general, no????? però vosaltres quan ho vau aparaular això???? o us mantenen el preu que vau quedar???
Voleu dir que no s'ha esperat fins l'últim moment per això??? pq si els pujava no poguèssis dir res, ni queixes ni res...???? aixxx...esk jo no entenc com funcionen aquests jefes!!!!
Que tal els menús doncs???? han millorat o això si que s'ha quedat =???? venga...ànims i a veure que a l'agència!!!!! :-)ok:
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant