Aixxx mareta...com està el pati amb els restaurants, no????? venga...paciència i ja veureu com tot va bé...
Heu quedat al final ninetes???
Torsaeann...com et trobes??? i tu Laiac???? millorr...??? segur que desprès de tenir el viatge més que pagat t'has ficat bonissssima!!!! jejejeejej
Tara...tu que tal per l'agència??? también ho tens enllestit ja???
Papallona...que treballes??? com portes la migranya!!!!
Elxa...que tal el treball per l'oficina? per cert, avui he passat per davant del bar i havia gententa...lògic pq amb la super mega oferta que fan per esmorçar...jejejej. Com els hi va??? espero que tot molt bé!!!!
Estiu...ànims!!!! ja veuràs com tot s'arregla dona, no seria millor parlar-ho abans de deixar-ho passar com si res????
Black...tu a l'Encanteri??? vaig entendre un dia que no t'acabava de fer el pes....o m'equivoco????

potser no ho vaig entendre...que et casaries un divendres?????? últimament hi ha moda dels divendres...no està mal, no???
Giss...donde estás metida???? hace tiempo que no se nada de ti...todo va bien??? o el trabajo que estás liada, no???
Nur...que tal ho portes???? ja mismo acabeu amb el centenari, no???? vens el Divendres, veritat???