"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 10, 2009 3:39 pm

laiac ha escrit:HAPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

T'HE CONTESTAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!

IUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSS....

a mi em podria tocar al loteria no???????????

Ja ho he vist nena!!!!! moltes gràcies nena....estic super "happy" avui >.-<: >.-<: >.-<:

Si t'ha de tocar la loteria...jo también m'apunto, ok????

Per cert, podriem comprar un nº totes les ninetes, no???? un conjunt a veure si hi ha sort... *.-o-o.*
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 10, 2009 3:42 pm

Siiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

jo ja men parteixo un munt!!!!! però si que almenys 1 el podríem comprar no???? a 2 euros cadascuna.........ijijiji

Papallonaaaaaaaaaaaa............huoleeeeeeee, quants dies!!!! que ta passat??? el cap??? jopetaaaaaaa cuida't eeeee, que estem per l'arrastre!!!!!

elxaaaaaa.......ja veo que fas feina a la feina eeeeeeee........jijijijij!!!!!

nineteeeeeeesssssss............em menjo una trufeta, em prenc la pastilleta i marxo!!!!!

patuneeeeeeeeeeeeets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 10, 2009 3:43 pm

Papallona* ha escrit:ninetes!!!!
Bon dia!!!!!!!!!!!!!!
aix.. he estat 2 dies amb migranya al llit... feia temps que no em donava tant fort.. pero ale avui.. com si res.. aquest cos de caca.. jiji

em fico al dia!!!!! ehhhhhh i us co n testooooooooooo
he vist que también hi ha mails!! aix aix.... jejej que guai m'ho paso p ipa amb aquestes coses!!!

muuuakas!!!!!!!!!!!!

Nena....com portes la migranya????? tu también??? jopeta...quina mmmm....... de dolor....si que et donen fortes a tu, no????? no són tan seguides...però cuando te dan...te dan de verdad!!!!

Recupera't :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 10, 2009 3:44 pm

GRÀCIES PER LES FELICITACIONS A TOTES....PERÒ JA SE QUE EL SANT ÉS TANT....SI NI M'ENRECORDAVA JO...PERÒ EM VA TRUCAR EL PARE...I PER AIXÒ VAIG PENSAR...PERÒ GRÀCIES DE TOTES MANERES NENES
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 10, 2009 3:45 pm

Nenes....que heu quedat??????? :-/ :-/ esk no m'enterooooo!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 10, 2009 4:23 pm

Happiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!

siiiiiiiiiiii ara marxem corrents cap a l'agència, que a les 5 en punt hem d'estar allí!!!!!!!!!!!

que quedareu al final??????

PAtuneeeeeeeeeeeeeets!!!!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. nov. 10, 2009 4:35 pm

Ninetes ja he parla't amb toni i ja podem aconseguir la nostre invitació per la fira oks? us passo link

http://www.guianupcial.com/invitacions-fires/

Un petó¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 10, 2009 4:50 pm

elxa ha escrit:
torsaeann ha escrit:Ninetes ja he parla't amb toni i ja podem aconseguir la nostre invitació per la fira oks? us passo link

http://www.guianupcial.com/invitacions-fires/

Un petó¡¡¡¡¡¡

Moltes gracies wapetona!!!!! jo ja ho he fet, ja les tinc!! yuuhhuu!

Heu vist l'horari, fan proves de maquillatge dissabte i diumenge i las desfilades son a les 17,30h.....aix....jo vull anar-hi ja!

Jo también les tinc.....Gràcies Torsa!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 10, 2009 5:33 pm

eiiiiii yo estoy en ello.. no pasa nada si son en blanco y negro.. no??? ;P
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dt. nov. 10, 2009 5:44 pm

Ninetes jo tmb tinc les entrades aixi i podre anar dos dies...ara a veure si aqui a la feina tmb els i envien unes cuantes i me les donen...!!!!

Happi moltes felicitats per les dues coses pel sant i x lo altre!!!!veus com tot sarregla....ara x favor q li donguin feina al meu ninotet i estarem tots am feina no????

Black e trucat a varis restaurants i el 28 ocupat xo al parc sama man dit q lunic dia dagost lliure es el 21!!!!aixi q si vols trucar x demanar informacio ja saps!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. nov. 10, 2009 6:30 pm

elxa ha escrit:
estiu2010 ha escrit:Ninetes jo tmb tinc les entrades aixi i podre anar dos dies...ara a veure si aqui a la feina tmb els i envien unes cuantes i me les donen...!!!!

Happi moltes felicitats per les dues coses pel sant i x lo altre!!!!veus com tot sarregla....ara x favor q li donguin feina al meu ninotet i estarem tots am feina no????

Black e trucat a varis restaurants i el 28 ocupat xo al parc sama man dit q lunic dia dagost lliure es el 21!!!!aixi q si vols trucar x demanar informacio ja saps!!!!

nena de veritat et plantejes de canviar de restaurant? us han pujat molt els preus o que?

jo de tú parlaria abans amb ella, li hauries de comentar que tu vas contractar un servei de "x" € a veure que et diu, quina sol.lució et proposa.

No pujals no han pujat gaire nomes 5€ per menu....xo clar si abans eren x exemple 125€x100pers mes 6€barra lliure per persona mes 600€ de dj q ja veia exagerat xo el lloc mencanta i ell tenia feina dons no o veia tan car xo ara 130€x100pers mes la barra lliure q nose si a pujat mes el dj q nose si a pujat i ell no te feina estable i nose si la botiga al rpincipi n donara tant com per igualar el sou de la repsol....ais nose potser em rallo x tonteries....a la nit o parlare am ell i am muns pares a veure q....

a mes no magraden tant els menus daqest any cm el de lanterior....i a veure en principi no tenim un contracte signat on posi q ma de respectar els preus del 2009 aixo mu va dir ella a la fira xo quan vam ana a pagarli no mu va dir pas...aixi q nose q fara....ais no res q ara us atavalo am les meves rallades!!!jijijijijijijij!!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 10, 2009 7:26 pm

Jopeta com està la cosa dels preus enguany, no????? jo ja ho vaig dir el dia del dinar....si tu tractes una cosa i ho firmes i acceptes uns preus vigents en aquell moment...allò ha d'anar a missa, Roma o a on sigui...pq si tu fas els teus comptes i el que et proposen et sembla bé...perfecte!, però el que no et poden fer és quedar amb una cosa i desprès, com ja estàs dintre, canviar-t'ho! per aquesta regla de tres ens esperem fins a l'ultim moment, ens adaptem a les dates lliures del restaurant i apa...el preu és el que hi ha i sense rotllos de que els canviin o no...però trobo que no hi ha dret que t'ho canviïn i a més...sense dir res...que és el que em sembla més fort!!!!!
Vaja...que us he de dir jo que el mal de cap que hi vaig tenir amb la del restaurant va ser per això!!!!

Per cert, Estiu, Black i Tara....vosaltres quan vau tractar amb ella???? aquest any o l'any passat??? pq si va ser aquest any...per quin motiu puja els preus ara??? això no es fa a principis d'any??? :hmm::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 10, 2009 7:42 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes jo tmb tinc les entrades aixi i podre anar dos dies...ara a veure si aqui a la feina tmb els i envien unes cuantes i me les donen...!!!!

Jo he enviat un mail a l'encanteri preguntant pel dissabte 21, al parc samà también podria trucar a veure que.... no se que fer!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 10, 2009 7:47 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Jopeta com està la cosa dels preus enguany, no????? jo ja ho vaig dir el dia del dinar....si tu tractes una cosa i ho firmes i acceptes uns preus vigents en aquell moment...allò ha d'anar a missa, Roma o a on sigui...pq si tu fas els teus comptes i el que et proposen et sembla bé...perfecte!, però el que no et poden fer és quedar amb una cosa i desprès, com ja estàs dintre, canviar-t'ho! per aquesta regla de tres ens esperem fins a l'ultim moment, ens adaptem a les dates lliures del restaurant i apa...el preu és el que hi ha i sense rotllos de que els canviin o no...però trobo que no hi ha dret que t'ho canviïn i a més...sense dir res...que és el que em sembla més fort!!!!!
Vaja...que us he de dir jo que el mal de cap que hi vaig tenir amb la del restaurant va ser per això!!!!

Per cert, Estiu, Black i Tara....vosaltres quan vau tractar amb ella???? aquest any o l'any passat??? pq si va ser aquest any...per quin motiu puja els preus ara??? això no es fa a principis d'any??? :hmm::

Jo vaig anar aquest any i per casar-me aquest any... i els preus eren els de 2009, l'únic que jo ara per causes de força major m'he de casar al 2010, pel que crec q no m'hauria de pujar els preus sense motiu... bé, motiu si que té, que vol compensar la baixada de banquets amb la pujada de preus... xq aquest any l'IPC no només no pujarà, sinó que baixarà.. pel que un increment dels preus dels menús és totalment incoherent....

A més, que com els hi he comentat a les "orangerines", hi ha un menú que l'any passat portava tambors de solomillo i valia 128 i ara no porta solomillo si no se qiuna maricinada de ternera i ara val 132!!!! increible!!! em sembla molt descarat això q intenta fer....

Jo ho tinc decidit..... penso buscar restaurant a la fira... ja he enviat mail a l'Encanteri preguntant pel dissabte 21, sinó el divendres 20 segur que el ténen lliure a l'Encanteri i molts llocs.... també ens va agradar molt el Mas Folch, pel que potser ho tornem a mirar.... i no descarto mirar la Boella, xq amb la pujada que ha fotut aquesta mala guarra (perdoneu, esq ja no la suporto, m'ha esgotat la paciència) ja casi que me surt més a compte anar a la Boella!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 10, 2009 7:52 pm

Ninetes!!!! quin dia portoooooooooooooo

El meu jefe des d'ahir donant-me pel cul amb un anàlisi de competència que necessitava avui a les 12.... i quan al final li entrego em diu.. que ja no ho necessita!!!! gggggggggggggggggggggg xDDD

I després lo dels menús....ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg la mare que la va....... li donaran molt pel cul a aquesta tia eh......

Les malaltonetes com esteu?? millor, no?? ànims!!!!

Happi!!! ja t'he felicitat per mail.. però ENHORABONA again!!!! t'ho mereixes!!!

res, vaig a descansar una mica....

després entro!!!

us estimooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 10, 2009 8:16 pm

Aixxx mareta...com està el pati amb els restaurants, no????? venga...paciència i ja veureu com tot va bé...

Heu quedat al final ninetes???

Torsaeann...com et trobes??? i tu Laiac???? millorr...??? segur que desprès de tenir el viatge més que pagat t'has ficat bonissssima!!!! jejejeejej

Tara...tu que tal per l'agència??? también ho tens enllestit ja???

Papallona...que treballes??? com portes la migranya!!!!

Elxa...que tal el treball per l'oficina? per cert, avui he passat per davant del bar i havia gententa...lògic pq amb la super mega oferta que fan per esmorçar...jejejej. Com els hi va??? espero que tot molt bé!!!!

Estiu...ànims!!!! ja veuràs com tot s'arregla dona, no seria millor parlar-ho abans de deixar-ho passar com si res????

Black...tu a l'Encanteri??? vaig entendre un dia que no t'acabava de fer el pes....o m'equivoco???? :hmm:: potser no ho vaig entendre...que et casaries un divendres?????? últimament hi ha moda dels divendres...no està mal, no???

Giss...donde estás metida???? hace tiempo que no se nada de ti...todo va bien??? o el trabajo que estás liada, no???

Nur...que tal ho portes???? ja mismo acabeu amb el centenari, no???? vens el Divendres, veritat???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 10, 2009 8:19 pm

Avui he aprofitat la tarda...he .-*.:-).*.* .::s--:... ::ffff ...i el nen acaba de marxar amb son germà per veure el futbol!!!!!! aixxxx però així aprofitooo!!!!
No hi ha gens moviment per aqui!!! avui que tinc la tarda lliure, inesperadament, però no hi ha ningú!!!! :-/
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 10, 2009 8:41 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Aixxx mareta...com està el pati amb els restaurants, no????? venga...paciència i ja veureu com tot va bé...

Heu quedat al final ninetes???

Torsaeann...com et trobes??? i tu Laiac???? millorr...??? segur que desprès de tenir el viatge més que pagat t'has ficat bonissssima!!!! jejejeejej

Tara...tu que tal per l'agència??? también ho tens enllestit ja???

Papallona...que treballes??? com portes la migranya!!!!

Elxa...que tal el treball per l'oficina? per cert, avui he passat per davant del bar i havia gententa...lògic pq amb la super mega oferta que fan per esmorçar...jejejej. Com els hi va??? espero que tot molt bé!!!!

Estiu...ànims!!!! ja veuràs com tot s'arregla dona, no seria millor parlar-ho abans de deixar-ho passar com si res????

Black...tu a l'Encanteri??? vaig entendre un dia que no t'acabava de fer el pes....o m'equivoco???? :hmm:: potser no ho vaig entendre...que et casaries un divendres?????? últimament hi ha moda dels divendres...no està mal, no???

Giss...donde estás metida???? hace tiempo que no se nada de ti...todo va bien??? o el trabajo que estás liada, no???

Nur...que tal ho portes???? ja mismo acabeu amb el centenari, no???? vens el Divendres, veritat???

Dona, hi havia alguna cosa de l'Encanteri q no m'acabava de fer el pes, igual q hi ha coses a l'orangerie qno em fan, jeje. no se, ja veurem q farem!! xq estavem decidits per l'encanteri i vam anar a l'orangerie i ens va agradar mes, pero vaja nose...

i si, el 20 d'agost és divendres!!!! sóc l'única q no ñes casa en dissabte!!!! però si canvio de restaurant intetaré q sigui per poder fer-ho un dissabte... no m'acaba d'agradar el divendres, però com a l'orangerie no tenien cap dissabte fins el 2011.... :-( :-(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 10, 2009 9:29 pm

Hola boniques!!
Ais... mireu quines hores! No puc entrar durant lo dia!

Tara! S’han fet esperar aquests menús, eh!! I que tal el tema viatge?

Papallona, quins dos dies deus haver passat! Me n’alegro que avui ja estiguis millor! Se’t trobava en falta per aquí!!

Estiu nena, tu tranquil•la. Parla-ho a la Maria perquè si tu vas agafar el restaurant al 2009 t’ha de conservar el preus del 2009!! I a la Tara, la Papallona i la Black igual, eh! Si cal feu pinya! Deu ni do amb la Maria aquesta, no??

Black, a l’Encanteri em sembla que tenen tots els dissabtes d’estiu ocupats. M’ho va comentar ella mateixa. A no ser que alguna parella ho hagi anulat a ultim moment... Es veu que al 2010 hi ha un “boom” de bodes... deu ser al ser un any rodó... nu se, eh!!

Torsaeann, com estàs? Demà ja aniràs a treballar? Això vol dir que la cosa millora! Cuida’t!

Laiac, que tal per l’agència? Ais nena, que en un parell de dies... “volare!! ohhh!!! ohhh!!!”

Happi!!! T’acabo de contestar al mail!!! Me n’alegro molt! Estic molt "happy" per tu, jejeje!!

Giss, com estas? No se’t veu el pel per aquí, eh!! Ja tens el cotxe?

Elxa, eso eso! Un dia s'ha de fer una quedada lleskera, jejeje! M'encanten les lleskes!

Muaks!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dt. nov. 10, 2009 10:10 pm

Hola boniques!!!

Perdoneu però ultimament no he passat gaire per aquí... bueno, passo per llegir-vos, però no tinc casi temps de res, així que per això no he dit res, però penso molt en vosaltres eh?

Ahir vaig portar el cotxe al taller i avui ja me l'han donat!!! uff que malament es passa sense cotxe... m'havia de portar a treballar ell i venir-me a buscar... un rotllo!

Bueno guapes, mrxo a secar-me el cabell i a sopar.

Un petonet i ens veiem divendres!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants