Autor: nur_jor » dc. nov. 11, 2009 10:49 pm

Autor: nur_jor » dc. nov. 11, 2009 10:51 pm

Autor: blackmamba » dc. nov. 11, 2009 10:59 pm
nur_jor ha escrit:hola boniques!
que heu fet avui? si que està això paradillo, eh!!
AMUNT!!!
Tara, enhorabona pel viatge!! Molt xulo, eh!! I cuida't aquest mail de cap nineta!
Estiu, lo millor seria que anessis a parlar personalment amb la Maria per aclarir algo, no?
Black, tenen lliure el 21 d'agost? Aixi que seràs una encanterina? De totes maneres et dic el mateix que a l'Estiu, parla-ho millor amb la Maria, a veure quina sol·lució us dona nena.
Torsaeann, com anem? Ais aquesta panxa que li costa posar-se bé del tot! Weno... poquet a poquet! Cuida't!
Happi, que guai pinta, no? Quan comences? En saps algo?
Laiac, quina feinada que tens! Nena... que en dos dies te'n vas de viatge!! Ais... quina enveja que em fas!! jijiji! Però sana, eh!!!!!!!!!!
Papallona, Elxa, Giss! On esteu ninetes??
Petonets!!

Autor: blackmamba » dc. nov. 11, 2009 11:07 pm

Autor: nur_jor » dc. nov. 11, 2009 11:10 pm
blackmamba ha escrit:nur_jor ha escrit:hola boniques!
que heu fet avui? si que està això paradillo, eh!!
AMUNT!!!
Tara, enhorabona pel viatge!! Molt xulo, eh!! I cuida't aquest mail de cap nineta!
Estiu, lo millor seria que anessis a parlar personalment amb la Maria per aclarir algo, no?
Black, tenen lliure el 21 d'agost? Aixi que seràs una encanterina? De totes maneres et dic el mateix que a l'Estiu, parla-ho millor amb la Maria, a veure quina sol·lució us dona nena.
Torsaeann, com anem? Ais aquesta panxa que li costa posar-se bé del tot! Weno... poquet a poquet! Cuida't!
Happi, que guai pinta, no? Quan comences? En saps algo?
Laiac, quina feinada que tens! Nena... que en dos dies te'n vas de viatge!! Ais... quina enveja que em fas!! jijiji! Però sana, eh!!!!!!!!!!
Papallona, Elxa, Giss! On esteu ninetes??
Petonets!!
No nena, he parlat amb la Maria i ja ens em entès, no canvio de restaurant, jejeje.
mua guapa!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dc. nov. 11, 2009 11:24 pm
però lo més fort esk tothom em diu que treballar amb nens petits petits és lo millor....

Autor: torsaeann » dj. nov. 12, 2009 8:20 am

Autor: laiac » dj. nov. 12, 2009 8:51 am

Autor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 10:23 am

Autor: tara » dj. nov. 12, 2009 10:34 am

Autor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 10:49 am

Autor: tara » dj. nov. 12, 2009 10:55 am

Autor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 11:08 am

Autor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 12:33 pm

Autor: blackmamba » dj. nov. 12, 2009 1:27 pm

Autor: laiac » dj. nov. 12, 2009 1:38 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. nov. 12, 2009 3:13 pm
(jijijijiji)

Autor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 4:04 pm
laiac ha escrit:Huole NINETEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!
Acabo d'arribar a la feina!!!!! quin matí..i quin rollo de conferencies, amb la feina que haig de fer jo!!!!!!
PAPALLONAAAAAAAAAAA ja et vallllllllll que no comptes amb miiiiiiiiiii!!!! que jo també vinccccc!!!!![]()
![]()
Black......pos jo no estic comentant res perque encara no he entrat al meu correu i he vingut directa aquí.....i amb el jefe per aquí al costat nu sé si el podrá veure ara!!!!ja et diré!!!!
Nenaaaaaaaaaaasssssssss que avui torno a tenir pleno, em quedo a dinar a la feina i fins les 6!!!!!
iupiiiiiiiiiiiiii RIVIERA MAYAAAAAAAAAAA allí voyyyyyyyyyyyyyyyy

Autor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 4:06 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! més que bon dia és bona tarda!!!
He arribat a casa i acabo de dinar...i res...entro, us saludo i marxo al "Dentist" jejejeje...però volia saludar i veure com estàveu...
Laiac....gràcies pel sms...ets un solet!!!!!
Nenes...que jo también hi vaig a la Fira...i la Papallona s'ha oblidat de mi..jooooooo!!! ja no m'estimaaa....
(jijijijiji)
Elxa...que plegues a les 18:00h d'aqui de Valls????
A totes les demès...us envio un petonàs enorme...ok???? parlem a la nit quan arribi de classes....