"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. nov. 11, 2009 10:49 pm

hola boniques!
que heu fet avui? si que està això paradillo, eh!!

AMUNT!!!

Tara, enhorabona pel viatge!! Molt xulo, eh!! I cuida't aquest mail de cap nineta!

Estiu, lo millor seria que anessis a parlar personalment amb la Maria per aclarir algo, no?

Black, tenen lliure el 21 d'agost? Aixi que seràs una encanterina? De totes maneres et dic el mateix que a l'Estiu, parla-ho millor amb la Maria, a veure quina sol·lució us dona nena.

Torsaeann, com anem? Ais aquesta panxa que li costa posar-se bé del tot! Weno... poquet a poquet! Cuida't!

Happi, que guai pinta, no? Quan comences? En saps algo?

Laiac, quina feinada que tens! Nena... que en dos dies te'n vas de viatge!! Ais... quina enveja que em fas!! jijiji! Però sana, eh!!!!!!!!!!

Papallona, Elxa, Giss! On esteu ninetes??

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. nov. 11, 2009 10:51 pm

Ninetes!!

Clique aquí: gallery/index.php

A veure si coneixeu a algu... jijiji!!!!! ::love:: ::love:: ::love::

No sé com descarregar-me la foto!! Algu m'ajuda? Algu sap com fer-ho? :-/
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dc. nov. 11, 2009 10:59 pm

nur_jor ha escrit:hola boniques!

AMUNT!!!

Tara, enhorabona pel viatge!! Molt xulo, eh!! I cuida't aquest mail de cap nineta!

Estiu, lo millor seria que anessis a parlar personalment amb la Maria per aclarir algo, no?

Black, tenen lliure el 21 d'agost? Aixi que seràs una encanterina? De totes maneres et dic el mateix que a l'Estiu, parla-ho millor amb la Maria, a veure quina sol·lució us dona nena.

Torsaeann, com anem? Ais aquesta panxa que li costa posar-se bé del tot! Weno... poquet a poquet! Cuida't!

Laiac, quina feinada que tens! Nena... que en dos dies te'n vas de viatge!! Ais... quina enveja que em fas!! jijiji! Però sana, eh!!!!!!!!!!

Petonets!!

No nena, he parlat amb la Maria i ja ens em entès, no canvio de restaurant, jejeje.

mua guapa!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. nov. 11, 2009 11:07 pm

Ninetes!!!!

Vaig a mumir, que porto un dia... bé, una setmana!!!!

Us estimoooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dc. nov. 11, 2009 11:10 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:hola boniques!

AMUNT!!!

Petonets!!

No nena, he parlat amb la Maria i ja ens em entès, no canvio de restaurant, jejeje.

mua guapa!!!!

Me n'alegro que ja estigui tot solucionat!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 11, 2009 11:24 pm

Nenes....ja torno a ser aquiiii!!!1

Giss...t'he trucat i no m'heu agafat el telèfon!!!!! m'ho ha dit ara el nen i al trucar...veig que no hi havia ningu...però sent les hores que són potser penso que tinc el telèfon equivocat... :hmm::

Nur...doncs així està la cosa....demà vaig una estoneta a veure a les altres profes...i res...Dilluns...a l'ataqueeee!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Ja estic llegint cosetes i tal...però estic "acollonida" :.0.-0.: però lo més fort esk tothom em diu que treballar amb nens petits petits és lo millor....

A totes ninetes us envio un petonàs enorme!!!!! ok????

Fins demà!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dj. nov. 12, 2009 8:20 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡

Primer de tot:
Black, espero que de veritat ja tinguis les coses solucionades amb la Maria i el teu restaurant, el que t'agrada a tu, sigui el del dia del teu casament. Felicitats¡¡¡¡

Laiac, no pateixis si vas molt liada, tu ara tens que penssar amb preparar les coses d'aquest super viatge que començaràs el diumenge¡¡¡¡¡ ahhh¡¡¡¡ i tens que donar-me quan tornis informació de totes les excurcions que has fet i tot¡¡¡¡¡¡

Tara, aquesta nit ens truquem i quedem per demà a veure com fem per quedar per anar a la fira oks?

Happi, moltes felicitats per la feina, espero que avui tinguis molta sort amb els companys i podeu arribar amb un acord de sou ¡¡¡¡¡

Nur, hola bonica¡¡¡ que el dissabte s'acosta i ja tindràs el tema del centenari tot fet¡¡¡¡¡¡
Avui tens que quedar.te fins tard amb les fotos oi? que tinguis molta sort i que et quedi tot molt bé¡¡¡
Sobre la panxa ja estic millor¡¡¡¡¡¡

Giss, que tal tot? demà al final vas amb la mami a la fira? ja diràs alguna cosa oks? si vols aquesta nit ens truquem i parlem i si acabes aviat de repàs ja saps¡¡¡¡¡¡ mua¡¡¡¡¡¡

Estiu, tu que tal? que ha dit el metge? un petonet guapa¡¡¡¡

Elxa, com va tot? com va per l'ofi nova? tenim que quedar per demà oi? vindràs no? un petó.

Papallona, que tal? on pares? com va? mua¡¡¡¡

Ninetes meves vaig a treballar una estona fins les 17.00 .......

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dj. nov. 12, 2009 8:51 am

Nineteessssssssss!!!!

Perdoneu però entro i surto........he arribat a la feina super aviat per poder presentar una cosa que vaig estar fent fins la 1 de la matinada....i ar amarxo corrents cap a Tarragona a unes conferencies....després torno i apaaaaaaaa....tot el diaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Molts patunets a totes....només us volia dir bon dia!!!

Ànims i a veure si aquesta nit o tarda tinc un ratet més per dir-vos algo!!!! per cert..........COM quedem demà??? QUI vindrà????

Muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 10:23 am

Ninetesssssssssssssss

Bon dia!!!!!

han canviat això del foro, no????

laiac,, molt estresadeta!! neni.. puff no paress!!!
tara! genial lo del viatgeeeeeeeeeeeeeeeeee
torsaeann encara estas fotudeta?????
happi kina enveja me fas jo soc massa perra per fer sppining o qualsevol esport... aixi tinc el cul!!! jejejej

Bueno wapis... aaquesta setmana también estic a urgencies i uff ufff a topeeeeeeeeeeeeeeeeee i no m'he pogut connectar i pels matins s empre he fet algu...

ahir vaig mirar com montar els abanicos, i els detalls i no me motiva massa lo que estic fent.. hauré de demanar bossetes i enllestit.. tu!

Black, he vist el teu mail... m'ha d'explicar més cosetes!

Me n'alegro que et quedis a mb l'orangerie!! per mi es perfecte jejej. tot i que li falta aigüa jejej per a que quedin fotos superxulis jijij...

ei Nur he vist la vostra foto!!!! quina iluuuuuuuuuu jiji

i valtros que tal tot??? paradet??!!!
ahir vaig anar a la pelu... i vam parlar del vestit i del recollit jijij... ja els hi he dit que s'apuntin bé la data!!!!!!! que vull ser la unica núvia jijiji

petunets!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 10:29 am

ON ESTEU?????????????????????? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Papallona*

EntradaAutor: tara » dj. nov. 12, 2009 10:34 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!1

Encara m'he de posar al dia, ahir vam arribar tard a casa i ja no vaig mirar res!
I aquest mati, ja a primera hora he hagut de començar a grabar cd, d'uns pojectes i ara fa una estona que he acabat!
Bueno continuo treballatn, parlem mes tard!!!!!!!!!!!

Ei hem de quedar per dema o que?
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 10:49 am

això això com kedem demà!?

jo a les 6 sortiré de vila-seca cap allí!!!!!!!

a kina hora rrivareu valtros????
Papallona*

EntradaAutor: tara » dj. nov. 12, 2009 10:55 am

A mi em porten, jo anire amb la torsaeann aixi que cuan ella em digui!!!!!!!!!!!
Pero ella em semba que plega a les 5, llavors em vindra a buscar i ja anirem cap alla, que jo alla a les 7.30 o aixi marxare, que marxem al poble!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 11:08 am

okis.. doncs ja us trucaré quan arribi.. si que vaig llegir lo de que marxaves....

i la Giss, elxa.. que fareu?????????????????????????????????????????????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 12:33 pm

entonces a las 5 llegaran torsaeann i tara... i en seguida Nur... a las 18.30 llegaremos elxa y yo.... pues ná que nos iremos arrejuntando por allí!!!

yo voy a preparar los tuppers y ale... a trabajar!! me conecto desde la consulta
muas!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dj. nov. 12, 2009 1:27 pm

Hola

Jo m'havia de saltar les classes per venir, però no se que he de fer al final.

Ja em direu quelcom sobre això i sobre el mail que us he enviat sincerant-me.. que suposo que debeu estar comentant, jejeje.

Un petó
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dj. nov. 12, 2009 1:38 pm

Huole NINETEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!

Acabo d'arribar a la feina!!!!! quin matí..i quin rollo de conferencies, amb la feina que haig de fer jo!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAAA ja et vallllllllll que no comptes amb miiiiiiiiiii!!!! que jo també vinccccc!!!! *.-o-o.* >.-<:

Black......pos jo no estic comentant res perque encara no he entrat al meu correu i he vingut directa aquí.....i amb el jefe per aquí al costat nu sé si el podrá veure ara!!!!ja et diré!!!!

Nenaaaaaaaaaaasssssssss que avui torno a tenir pleno, em quedo a dinar a la feina i fins les 6!!!!!

iupiiiiiiiiiiiiii RIVIERA MAYAAAAAAAAAAA allí voyyyyyyyyyyyyyyyy
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 12, 2009 3:13 pm

Bon dia ninetes!!!! més que bon dia és bona tarda!!!
He arribat a casa i acabo de dinar...i res...entro, us saludo i marxo al "Dentist" jejejeje...però volia saludar i veure com estàveu...

Laiac....gràcies pel sms...ets un solet!!!!!

Nenes...que jo también hi vaig a la Fira...i la Papallona s'ha oblidat de mi.. :-/ jooooooo!!! ja no m'estimaaa.... :-( (jijijijiji)

Elxa...que plegues a les 18:00h d'aqui de Valls????

A totes les demès...us envio un petonàs enorme...ok???? parlem a la nit quan arribi de classes.... ::love::
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 4:04 pm

laiac ha escrit:Huole NINETEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!

Acabo d'arribar a la feina!!!!! quin matí..i quin rollo de conferencies, amb la feina que haig de fer jo!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAAA ja et vallllllllll que no comptes amb miiiiiiiiiii!!!! que jo també vinccccc!!!! *.-o-o.* >.-<:

Black......pos jo no estic comentant res perque encara no he entrat al meu correu i he vingut directa aquí.....i amb el jefe per aquí al costat nu sé si el podrá veure ara!!!!ja et diré!!!!

Nenaaaaaaaaaaasssssssss que avui torno a tenir pleno, em quedo a dinar a la feina i fins les 6!!!!!

iupiiiiiiiiiiiiii RIVIERA MAYAAAAAAAAAAA allí voyyyyyyyyyyyyyyyy

juas... si que compto amb tuuuuuuuuuuuuuuuuuu... laiac!!! pero no me'n recordo de a quina hora vas dir per això no the ficat tonti. ;P que a totes us estimo per igual!!!!
::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

(+:-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 4:06 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! més que bon dia és bona tarda!!!
He arribat a casa i acabo de dinar...i res...entro, us saludo i marxo al "Dentist" jejejeje...però volia saludar i veure com estàveu...

Laiac....gràcies pel sms...ets un solet!!!!!

Nenes...que jo también hi vaig a la Fira...i la Papallona s'ha oblidat de mi.. :-/ jooooooo!!! ja no m'estimaaa.... :-( (jijijijiji)

Elxa...que plegues a les 18:00h d'aqui de Valls????

A totes les demès...us envio un petonàs enorme...ok???? parlem a la nit quan arribi de classes.... ::love::

neni que vaigi bé el dentist!!!

jajaj.. una altra.. nenes. ja esta bé eh!!!!!!!! que he començat a fer la llista!!! aix aix.. que la torno a fer!!!

Torsaeann
tara
elxa
laiac
Nur
Happi
Papallona

Black???
estiu????
Giss????
Papallona*