Autor: gemmaijordi2011 » dl. nov. 09, 2009 11:09 pm

Autor: ise » dt. nov. 10, 2009 7:09 am
si necessites ajuda en qualsevol cosa ja saps que intentarem ajudar-te

Autor: ISTAR82 » dt. nov. 10, 2009 9:44 am
Autor: montsev » dt. nov. 10, 2009 10:38 am
Autor: lluneta29 » dt. nov. 10, 2009 12:31 pm
se m'acaba la substitució... he estat molt bé, em fa peneta ara... però bno a vere què ve ara...
Ja ens aniràs contant!!!!
Ànims wuapa que jo estic com tú i sempre surt el sol depsrés de núvol... ara ho dic i ja vuràs dsps quan divendres torni a estar sense feina...

Autor: lluneta29 » dt. nov. 10, 2009 12:34 pm
annalleida ha escrit:hola noies!!!!!!
avui us he conegut a 2: a la lluneta i a la nuvia2010!!!! kina ilu.
he nat al fira nuvis i els desfiles no m'han agradat gens. he encomanat a l'artfang uns nuvis personalitzats i et regalen uns nuvis normals. ben be :) també hem mirat les aliances i hem pogut parlar amb el fotgraf i els de Margalef.
els del restaurant ens han dit que esn trucaran al gener per der el tastet del menú i el fotograf que teirm un lloc per fer la preboda i que ja li direm. en general hem sortit contents pero he trovat a faltar estancs.
al sortir hem anat a fer un tomet al Mestre i ja estava tot guarnit de nadali els crios al trenquet!!!!!!!
i ara tal i com us he dit sóc a l'Arnau a passar la nit del dissabte!!!!!!!!

Autor: lluneta29 » dt. nov. 10, 2009 12:36 pm
annalleida ha escrit:hola lluneta a mi em van dir a Pronovias que tens 15 dies per pensar-to pero que passats aquests dies ja el comencen a fer. prgunta-ho a vere que et diuen. jo de tu i aniria i tel tornes a provar i a vere que tal!!!!!!!!!!!!! a vegades també pensosi m'he equivocat o que ja que en vec que m'agraden més, em fa por que m'hagi precipitat :( pero ara ja el tinc i és el que he triat!!!! a més el dia de la boda nomes veuren el nostre

Autor: lluneta29 » dt. nov. 10, 2009 12:39 pm
gemmaijordi2011 ha escrit:Hola Noies!!!
QUe tal per vosaltres la Fira DeNuvis?!?Per nosaltres al ser la primera i a 1,5a vista de la boda ens va donar per anar.hi dos dies una tarda de restaurants i l'endemà mati de fotograf, i va anar bé perque ara almenys estem delimitats ja en dos opcions de restaurant i tres opcions de fotograf, tot i que potser sembla una mica així, val a dir que abans de la Fira no hi havia opcions de res!!!!
Està molt bé la Fira almenys pel que respecta als nostres objectius, tot i que de joyeria només n'hi havia 2! i penso que pel que fa a vestits potser hagués faltat alguna cosa més no!?
Etem super animats i capficats, amb els comptes amb el que volem i tot i que per nosaltres encara es lluny sembla que ja no ho sigui tant!
La cosa va sobre rodes!!!! 

Autor: cuca lleida » dt. nov. 10, 2009 7:19 pm
estic be, pero tinc mooolta feina del cole i de casa...i arribo cansada per les tardes i sense ganes de fer res!

Autor: PIKYS » dt. nov. 10, 2009 7:45 pm

Autor: nuvia2010 » dc. nov. 11, 2009 8:38 am

Autor: annalleida » dj. nov. 12, 2009 10:44 am

Autor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 11:20 am
annalleida ha escrit:Novetats:
1. ja tenim el viatge. paga i senyal feta. Marxem el dimarts 13 abril des de Barcelona cap a Bankgok i tornem el dimarts 27.
2. stem mirant els mobles de l'habitació i el dilluns anirem a la Sènia que m'han dit que estan més bé. algú hi ha anat????
3. la setmana que be anirem al Casas a mirar els detallets per les dones, no ens acavem de decidir!!!!!
4.demà ens arriven tots els electrodomèstics :)

Autor: lluneta29 » dj. nov. 12, 2009 2:40 pm
annalleida ha escrit:Novetats:
1. ja tenim el viatge. paga i senyal feta. Marxem el dimarts 13 abril des de Barcelona cap a Bankgok i tornem el dimarts 27.
2. stem mirant els mobles de l'habitació i el dilluns anirem a la Sènia que m'han dit que estan més bé. algú hi ha anat????
3. la setmana que be anirem al Casas a mirar els detallets per les dones, no ens acavem de decidir!!!!!
4.demà ens arriven tots els electrodomèstics :)

Autor: annalleida » dj. nov. 12, 2009 3:22 pm

Autor: lluneta29 » dj. nov. 12, 2009 3:42 pm
annalleida ha escrit:lluneta li pots preguntar a l ateva cunyada el circuit que va fer i si es veritat que alli la roba esta tirada de preu??? gracies

Autor: ISTAR82 » dv. nov. 13, 2009 10:25 am
doncs val molt la pena que l'arrastris fins allí...fins al fitó, surten a meitat de preu que els altres llocs i a sobre t'ho deixen personalitzar, que més vols?
Autor: lluneta29 » dv. nov. 13, 2009 11:11 am
Què guaii això de la roba interior... a mi em van dir que em trucarien d'un lloc quan arribés i d'això ja fa més d'un mes... ja veieu les ganes que tenen de vendre oi? Pos eso... ja vurem on me la compro!!!
Tan apropet de casa i profes taaaan majos... jopeeeee!!!!! No vull marxarrrrrrrrr!!!! 

Autor: buniketa » dv. nov. 13, 2009 11:23 am

Autor: lluneta29 » dv. nov. 13, 2009 11:31 am
buniketa ha escrit:On eres, fins ara, lluneta? De què ets profe, tu? Igual et conec i tot! Si és així t'ho diré per privi, val? És que per aquí hi ha gent que conec i com que encara no he dit que em caso a la gent méeeees important, prefereixo mantenir-me una mica en l'anonimat, ok?
Espero tenir sort pq no sé on buscar-la més!