"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 4:08 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! més que bon dia és bona tarda!!!
He arribat a casa i acabo de dinar...i res...entro, us saludo i marxo al "Dentist" jejejeje...però volia saludar i veure com estàveu...

Laiac....gràcies pel sms...ets un solet!!!!!

Nenes...que jo también hi vaig a la Fira...i la Papallona s'ha oblidat de mi.. :-/ jooooooo!!! ja no m'estimaaa.... :-( (jijijijiji)

Elxa...que plegues a les 18:00h d'aqui de Valls????

A totes les demès...us envio un petonàs enorme...ok???? parlem a la nit quan arribi de classes.... ::love::

neni que vaigi bé el dentist!!!

jajaj.. una altra.. nenes. ja esta bé eh!!!!!!!! que he començat a fer la llista!!! aix aix.. que la torno a fer!!!

Torsaeann 17-17.30hs
tara 17-17.30hs
elxa 18.30hs
laiac
Nur 17.30hs
Happi
Papallona 18.30hs

Black???
estiu????
Giss????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 12, 2009 4:30 pm

Ja sóc aqui...ja he arribat!!!!

Ojalà totes les visites al " dentist" fossin com la meva aquesta tarda!!! He arribat, he obert la boca, m'ha dit que perfecte i he marxat" por todo eso 30 euracossss!!!!!jjajajjajajajaj *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ara vaig a fer classe.....fins desprès!!!!! muacccckkksss!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 12, 2009 5:51 pm

jo..er.. com se guanyen la vida.. i jo aki aguantant.. mocs.. febre i vomits pufffffff
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dj. nov. 12, 2009 7:45 pm

Hola boniques!!!

Doncs jo demà també hi aniré a la fira, però hi aniré amb la mami que vol vindre... però jo us busco i si no us trobo us truco ok? així us coneix i la coneixeu! jejeje

M'en vaig a fer companyia al meu nen que el tinc al sofà malaltó... pobret.

Un petonet a totes!

Per cert! aquesta nit gran hermano! nominacions!!! ueeeeeeeeeeeeee jejeje
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dj. nov. 12, 2009 9:42 pm

Bona nit ninetes, no fa gaire que hem arribat, que taql ha anat la tarda???????????????????????

Ninetes aixi dema ens veiem a la fira??????? Jo anire amb la torsaeann, que em passa a buscar, gracies solete!

Bueno fins dema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 12, 2009 9:55 pm

Ninetes....quin poc "Movimiento sexy" que hi ha per aquiiiiii!!!!!
Jo acabo de trucar al ma germana, ma mare i ma sogra que DEMÀ VAIG A PROVAR VESTITSSSSSS!!!!!!!!!!!aixxx...portarè la càmera per si demà em deixen....ojalà!!!!!

Ninetes....demà he quedat amb la Elxa per anar a la fira, ok??? o sigui que arribarem a 18:30 o així i ja us trucarem per trobar-nos, ok?????!!!!!

Com esteu ninetes???? com anat el dia??? Jo avui ja he estat amb els nens...i bè...però no res...el Dilluns ja començo, aixxx....quins nervis!!!!!jijijii però ara a preparar cançons, flashcards....i todo eso!!!!!jajjajajaja

Papallona..com va la tarda al currele???? si que hi ha gent malalta, no????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. nov. 12, 2009 10:01 pm

Nineteeeeeeeeessssssss!!!!

hola hola.........jo demà a les 5:30 en punt allí estaré........quina ilu!!!! a totes...NO estic casada...em caso l'1 d'agost de 2010!!!!jijijij i em canviaré de dit l'anell.......o pot ser el de promesa.......jijijijijiji!!!!

Només entro a saludar-vos perque m'haig de posar a fer quadres per la feina!!!!quin rotllo.....això no és normal, me'n vaig de viatge i porto un neguit per la feina que no em deix estar tranquil·la i dsfrutar de cap preparatiu!!!!!!!!

happiiiiiiiiiiiiiii............demà vestits!!!!!! fes el favor de fer fotos eeeeeeee............es que!!!!

Nineteeeeeeeees.........un PATUNET A TOTESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

Fira de Reus!!!!

EntradaAutor: MJ206 » dj. nov. 12, 2009 10:04 pm

Ei Ninetes!! Demà és la nostra fira de Reus eh???

Quina emoció! Segur que hi ha moltíssimes coses interessants.

Petons a totes!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
MJ206

Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 8:17 pm
Ubicació: Munich pero em caso a Tarragona!!!

Re: Fira de Reus!!!!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. nov. 12, 2009 10:24 pm

MJ206 ha escrit:Ei Ninetes!! Demà és la nostra fira de Reus eh???

Quina emoció! Segur que hi ha moltíssimes coses interessants.

Petons a totes!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Eso...eso a treure profit d'aquesta fira i a aprofitar-nos de tot!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:

Que vagi molt bè!!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dj. nov. 12, 2009 11:11 pm

Bona nit ninetes¡¡¡¡

Vaig a dormir que estic morta...porto tota la tarda fent de maruja.....primer un cafè amb la sogra, després anar a comprar i a fer el dinar de demà per ninot que ha de pendre fiambrera i el sopar....quin rotllo.....

Tara, demà a les 17.04 allà ehh¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ jajajajajjajajajajajajajajajajajajjj

A totes ens veiem demà oi?

Un petonet¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 12, 2009 11:20 pm

Hola ninetes!!
Com ha anat el dia?

Per la fira de demà jo compto en baixar. Espero baixar!! Potser m'hauré de quedar una miqueta per la tarda per inflar uns globos... però espero ser a Reus, com a molt tard, a les 18.30. Si se m'enredés la cosa i veig que no arribo a temps ja us diria algo, ok? Però com he dit, en un principi baixo!

Aquesta tarda m'he quedat a col·locar les fotos. S'han quedat casi totes les meves companyes a ajudar-me. Són maquíssimes!!! Com els hi he agraït!! I res, entre totes hem avançat molta cosa!! Ja està casi tota la exposició posada, i demà pel matí només hauré dacabar de col·locar 4 cosetes que falten i ja estarà!! Ais... quan he vist totes les fotos col·locades m'he emocionat nenes... quina tonteria no??? Però he vist que la feinada que he estat fent aquestes últimes setmanes ha valgut la pena... i totes m'han donat la enhorabona! Si si.. se m'ha fet un nus a la gola, però he volgut aguantar el tipo davant de les meves companyes... jejeje!! Crec que dissabte em posaré a plorar a llàgrima viva en plena inauguració quan vegi la gent mirant l'exposició... quina vergonya!!!

Últimament us ratllo bastant en tema centenari no?? Ho sento molt!!! Però ja està!! Perdoneu-me si en tot aquest temps m'he fet pesada!! Que ho soc un rato llarg de pesada jo, eh!!! jejejee!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 12, 2009 11:26 pm

A veure ninetes, ara una a una!! jejeje!!

Torsaeann guapa!! Ets un solet!!! Gràcies per tot!!

Papallona, ja has anat a la pelu per parlar del pentinat?? que ràpida ets!!! Jo ara que ja ha acabat la feina de les fotos a veure si puc tornar a reempendre els preparatius de la boda!! Pel que fa a la pelu m'han parlat d'una pelu de Valls que la vull provar! Hi aniré a que em pentinin per la boda del meu company... per provar!!

Elxa, Happi!! La pelu aquesta de Valls es diu "Dux" la coneixeu?? Que tal? M'han donat molt bones referències!

Happi nena, que dilluns... arribarà lo bo!!! Jjejejeje!! Nervis? Els agafaràs en una època molt bonica: la preparació del Nadal!! I ho viuràs molt!

Estiu, com va la botiga? Endavant?

Giss, que dius? Que tens el nen malalt?? Que es millori!! I que vagi bé GH!! jejeje

Tara, Laiac, que tal a la feina? Us veig molt enfeinades!!

Black, com van els estudis?

Un petonet a totes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dv. nov. 13, 2009 8:12 am

Bon dia, guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei ninetes que per fi es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 yyyyyyyyyyyyuuuuuuuuuuuuuuuu!

Aquesta tarda fira, ens veurem alli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No us oblideu les entrades, eh, que sino tocara pagarrrrrrrrrrrrrrrr!

Com ja sabeu no podre estar massa estona, pero almenys espero que ens veiem, que jo m'hen vaig al poble a acabar de repartir les invis, que ja va sent hora!

Bueno ninetes vaig a treballar una estona, parlem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dv. nov. 13, 2009 8:16 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡

Que tal?

Jo aquesta nit porto una nit molt emprenyada amb la meva panxa.....resulta que m'està tornarn a fer el tonto.....però la veritat és que no m'extranya....amb la de cagons que hi ha a la feina......espero està bé avui¡¡¡¡¡¡¡ jo espero que si¡¡¡¡¡¡

Bueno, quedem com vam quedar ahir Tara, et passo a recollir a les 17.04 oks?

A totes les altres ens veiem a la fira oi?

Un petonet¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 13, 2009 9:17 am

Bon día!!!

Torsaeann.... una altra cop així... aix.. aix... neni.. ja vas fer dieta?????
jejej ma fet gracias lo dels cagos de ta feïna :P
sisi.. jo intentaré anar a la fira v amos!!!

dic intentaré pq ninetes... urgències està ple de febres i cagons.. ahir teniem 2.30hs d'espera... uff uff i vindra una noia a substituir-me i anirà de cul pobreta...
pero jo ho intentaré!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 13, 2009 9:22 am

Nur me'n alegro que estiguis més trankileta.. i que t'agradi lo que has fet.. ara es veu d'una altra manera.. però quan un va de cul.. ufff kin agobio!!!

vaig a nar a la pelu a fer-me les metxes.. pero com que em van preguntar pel vesit i per tot vam acabar parlant del pentinat....jej

m'anirà de conya anar de boda així practicaran pentinats jejejejej

mua!
Papallona*

EntradaAutor: tara » dv. nov. 13, 2009 10:40 am

Quin morro papallona jo aixo de provar no ho podre fer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Aixo em passa per casar-me la primera de l'any, pero la segona, eh!!!!!!!!!!!!!!!!Que penso en tu laiac!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. nov. 13, 2009 11:35 am

Ahhhhhh ja deia jo Tara....sinó m'enfado!!!!!!!! jijijiji

BON DIA nineteeeeeesss!!!
Això és un compte enrera a la feina.....vaig de cul, tinc un munt de coses per fer, i les haig de fer abans de les 2 perque marxo a dinar a casa de la mama i vull ser puntual..........però alhora quina ràbia em fa tot....no he buscat res pel viatge, no m'he fet la maleta, no he anat a comprar quatre coses que em fan falta....i aquesta tarda he quedat amb unes pesades que es casen i que volen anar a mirar no se què a una fira d'aquestes de nuvis...........es que.........

Demà tindré un dia mogudet........QUE GUAIIIIIIIIII serà la meva verdadera lluna de mel....estic per dir que vaig de viatge de nuvis i tot!!!! però sabeu en què penso i em tortura....en el vol.....11 hores....ja tinc neguit per això.....sempre igual.....PAPALLONAAAAA no tindràs una pasti més forta que el noctamid per dormir més horeS??? si la tens me la portes....jijijijijiji!!!!

Quines ganes tinc de veureus...............i demà maleta, i diumenge avió i.......RIVIERA MAYAAAAAA!!!!! em pendré una pinya colada, i uns quants mojitos a la vostra salut!!!!jijiji

PATUNEEEEEEEEEEEEEETSSSS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. nov. 13, 2009 11:48 am

NUR!!! no sigui tonteta que no ratlles amb el centenari....jopeta, jo no paro de dir que tinc feina també....així que.......és normal i demà tot haurà passat!!!! i segur que et felicitaran!!!!!

PAPALLONAAAAAA pentinats???????? que guaiiiiiiiiii i es veritat, podreu fer servir bodes com a prova de pentinats!!!!!!iupiiiiiiiii!!!

HAPIIIIIIIII i la provaaaaaaaaaaaaa!!!!

TORSEANN!!!!!!!!!!! mal de panxa una altra vegadaaaaaaaaaaaa......no fotisssss!!!!

ELXAAA a ver si no trbajamos tanto que deu ni do amb la feina al bar no????????

NINETEEEEEEEEEESSSSSSSSS TOTEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!

UN PATUNEEEEEEET MOLT GROS!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 13, 2009 12:34 pm

laiaccccccccccc wapiiiiiiiiii et puc donar algo per relaxarteeeeeeeeeeee pero per dormir nop...

nena que marxesssssssssssssssssssss
que marxessssssssssssssss a riviera Maya que fort que fort.. kina enveja tiaaaaaaaaaaaaaaaaa

i a la feïna.. que demanin tu.. que tu =ment marxes a les 2!!!!!!!!!!!!!!! i diumengeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vueloooooooo que te crióooooooooooooo
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants