Autor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 10:15 am

Autor: NUVOLET » dj. nov. 12, 2009 10:27 am

Autor: NUVOLET » dj. nov. 12, 2009 10:31 am

Autor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 11:23 am

Autor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 11:27 am

Autor: cadui » dj. nov. 12, 2009 9:02 pm
pel que haurem d'esperar fins llavors per agafar restaurant!!! 

Autor: NUVOLET » dj. nov. 12, 2009 9:24 pm

Autor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 11:37 pm
cadui ha escrit:hola noies!!! he estat uns dies desconnectada i ara he entrat i veig que ja parleu dels fotògrafs!!!??? jo estic una mica depre aquesta setmana perquè vaig trucar dimarts a l'església i em van dir que fins al gener no obren llistes per apuntar-se per a les bodes del 2011!!!pel que haurem d'esperar fins llavors per agafar restaurant!!!
és que no ens fiem de mirar-ho ja perquè primer volem tenir lligada la data amb l'església perquè només pot ser a Sta Maria del Mar!!! no ens volem casar en cap altre lloc, i si resultés que hem de canviar de data per casar-nos allà, doncs seria un follón moure també el restaurant i després igual són problemes... en fi...
per cert, merci per la informació sobre la fira!!! m'hagués agradat d'anar-hi perquè ja diuen que potser la de Barcelona aquest any no la fan...

Autor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 11:43 pm
NUVOLET ha escrit:
Buniketa, doncs si et fa il.lusió fer-ho a la petita capella, feu-lo així la gent ho entendrà perfectament, a més trobo que es algo original!!!

Autor: cadui » dv. nov. 13, 2009 9:09 pm

Autor: cadui » dv. nov. 13, 2009 9:12 pm

Autor: macu1313 » dv. nov. 13, 2009 10:16 pm
cadui ha escrit:per cert, moltes gràcies pels vostres ànims!!! ja fa més d'un més que tenim varis pressupostos de restaurants i ja en tenim dos que ens agraden moltíssim, un més que l'altre per això! i estem esperant amb candeletes tenir la data confirmada per anar a veure'ls i quedar-nos amb el que més ens agradi! però ja ens havíem fet a la idea de que abans de fi d'any podríem tenir la data i el restaurant per començar a confirmar una mica a la gent, i ara haurem d'esperar fins al gener... en fi, què hi farem??! mentre continuem pensant en idees i buscant informació.
Merci, sou genials!

Autor: cadui » dv. nov. 13, 2009 10:50 pm
macu1313 ha escrit:cadui ha escrit:per cert, moltes gràcies pels vostres ànims!!! ja fa més d'un més que tenim varis pressupostos de restaurants i ja en tenim dos que ens agraden moltíssim, un més que l'altre per això! i estem esperant amb candeletes tenir la data confirmada per anar a veure'ls i quedar-nos amb el que més ens agradi! però ja ens havíem fet a la idea de que abans de fi d'any podríem tenir la data i el restaurant per començar a confirmar una mica a la gent, i ara haurem d'esperar fins al gener... en fi, què hi farem??! mentre continuem pensant en idees i buscant informació.
Merci, sou genials!
Cadui,
ja et trobava a faltar per aqui...Bonica no et preocupis que d´aqui a no res ja tenim dates pel casament.Si a començaments de gener ja gairebe es aqui...Nosaltres estem mirant restaurant i al gener segur que ho tenim decidit.
En dos mesos estem obrint un asumpte de" data de bodes en santa maria del mar"..jejeje
gràcies noies!!

Autor: buniketa » ds. nov. 14, 2009 12:24 am

Autor: NUVOLET » ds. nov. 14, 2009 8:25 am

Autor: NUVOLET » ds. nov. 14, 2009 5:02 pm

Autor: cadui » ds. nov. 14, 2009 6:39 pm

Autor: NUVOLET » dg. nov. 15, 2009 9:19 am
jajajaja i la pobra, em diu, tinc unes ganes de dir-ho a les tietes a no se qui... jejeje però ja sap que res de res fins mes endavant!!!

Autor: lluna2000 » dg. nov. 15, 2009 6:35 pm
buniketa ha escrit:Doncs nosaltres ho farem al Palau de Margalef; el que ens falta és l'església: hi ha,de moment, diverses possibilitats. La Catedral (però una capella lateral), la Seu Vella (però hi ha els inconvenients de què ja hem parlat algun cop) i Sant Joan, que al meu carinyo li agrada molt. Ja veurem...
Serem, de moment, i si ningú no falla, uns 160. I la veritat és que hi ha més amics que no pas familiars...
Per cert, tenim uns coneguts que diuen que es volen casar el 30 de maig de 2010, i crec que pensen en la Finca Prats, tot i que no tenen restaurant ni església. Tu com ho veus? Jo ho veig com a una mica impossible, però no sé... potser al ser diumenge...