Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: Drix » dj. nov. 12, 2009 3:22 pm

arantxa25 ha escrit:13 de diciembre!!!!!!!!!!! APUNTADISISISIISISMO EN LA AGENDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Q BIEN NOS VEREMOS!!!!!!!!!!!!! Y ENCIMA EN CA N'ALZINA!!! :-///: *.-o-o.* :-///:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!! el 13 de diciembre estoy en Romaaaaaaa, no puede serrrrr, que pala pataaaaaaaaa!!!! :star:: :star::
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix
:: núvia experimentada

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. nov. 12, 2009 3:41 pm

Bones!

Per la meva part confirmat que aniré a Can Macià el 22. La meva companya de feina li ha dit al LLuis que seriem 4 ( dues parelles)

I per les de can Alzina... allà que hi anem! Diumenge li diré a la Ariandna i aveure si ja ens pot apuntar. I si no per mail.
Quina rasca farà al desembre allà dalt, no??
Drix, quina mala sort! O bona, depén com t'ho miris! Jo marxo a Roma, però al febrer!! Com a regal d'aniversari!!

Arantxa!!

Ahí esa lista de Can Alzineras!! Que nivel! Yo caigo más o menos en medio...

Bueno, a seguir amb la feina!

A veure si ens anem veient a Can Macià i Can Alzina!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Majestic » dj. nov. 12, 2009 4:42 pm

Alaaaa, cuántas sois ya!!! qué chulo.

Yo éste año no me enteré de ninguna jornada de puertas abiertas, o no pude ir, no se...

Yo también me apunto a la quedada para la vuelta de vacaciones.

Arantxa, yo también em voy de viaje romántico a París, pero la semana siguiente, el 27!! Una amiga vive allí y me ha dicho que hace un frío que pela!!
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ARARE » dj. nov. 12, 2009 7:32 pm

Lo de Cal ble és com diu la Mferrer, abans no era un restaurant normal i ara ja ho serà.

Respecte la jornada de portes obertes, és veritat que no deixen venir als pares. Jo li vaig dir a l'Ariana que aniria amb els meus pares pq veiessin el lloc i em va dir que ok. Quan vaig arribar allà ens van dir que no es podien quedar a dinar, i jo vaig dir que no ens quedariem ningú a dinar (doncs si o si ens van fer pagar els 3 euros), jo ho vaig trobar molt cutre també..

Després em vaig enterar que em va tocar un descompte de 500 euros pel vestit de nuvia però com no hi era el van tornar a regalar.. molt cutre...
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: jimaguary » dj. nov. 12, 2009 8:43 pm

Ei noies,,,,,,,, nos igual ens decidim el diumenge que anem a veure la finca,,,, però ens hem descuidat una mica ja nomes queden diumenges..... algo ho fa en diumenge? anem parlant..
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: joan y susana » dj. nov. 12, 2009 11:45 pm

hola chicas!!

arantxa vaya pedazo de lista, cada dias somos mas *.-o-o.* *.-o-o.*

bueno chicas, ya mañana vierenes :-)ok:
joan y susana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 12:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. nov. 13, 2009 9:13 am

Bon dia!!!
DIVENDRESSSSSSSSSSSSSSS :-///: :-///: :-///:

Com es presenta el finde???

Jimaguari hi aneu diumenge? Nosaltres també! A veure si coincidim!

Bueno wapes, que la setmana ja está fora! I els marcadors baixant!!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. nov. 13, 2009 9:30 am

arantxa!

Muy cool tu nuevo avatar!!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. nov. 13, 2009 9:44 am

Pues si!

Vamos que si me apunto!

Una vez que salgamos de allí podriamos ir las que estemos a hacer un cafelillo a Igualada! Bueno, ya veremos!

Queda ya menos de un mes sólo!

Avui estic molt animada! Com cada divendres! Sembla mentira com canvia l'ànim en funció del dia!

Tinc abandonat el meu compte enrere! Èn quant pugui actualitzo!!

Petonàs!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: kasia25 » dv. nov. 13, 2009 10:15 am

a ver, al final las puertas abiertas son para can macià? y las de Ca N'alzina seguramente en marzo,no? Por cierto, no se habia anulado la feria de bodas de bcn????? que he leido por aqui que alguien queria ir.... no me entero de nada!!! :star::
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: dido » dv. nov. 13, 2009 10:45 am

Bon diveeeendres!!

Quantes canalzineres del 2010!! Que guai!!

Arare, això dels teus pares i del sorteig, cutre cutre, entenc que hagin de posar límits de persones, però ja t'ho podrien haver dit per telf, sinó que apechuguin!
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: Llumeta » dv. nov. 13, 2009 3:13 pm

No comprenderé nunca por qué un día dicen una cosa y al día siguiente otra....en fín, insisteremos vaya a ser que haya aforo limitado que a mí tambien me apetece muchisimo pasearme de nuevo por allí!! ::love::

A mí sí me gustaria ir a la feria de Barcelona para empezar a ver cositas, a ver si al final podemos!!

Feliz fin de semana a todas!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: Llumeta » dv. nov. 13, 2009 4:26 pm

vaya hombre, no doy una!! jajaja
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

EntradaAutor: joan y susana » dv. nov. 13, 2009 8:33 pm

arantxa25 ha escrit:susana q lo de ca n'alzina es el domingo 13!! trabajas los domingos!! q ganitas de ir ya!!! pues yo ire un dia de estos a cal ble a cenar... a ver q tal!!!!!! :-))

he llamado y me han apuntado para el dia 22 en ca macia, sino puedo ir a ca n´alzina almenos a ca macia si, tengo muchas ganas de ver el servicio y catering...

buen finde chicas *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
joan y susana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 12:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: jimaguary » dg. nov. 15, 2009 9:00 pm

ei noies, aquest cap de setmana vaig anar ca ca n'alzina, i definitivament hem fet reserva pel diumenge de 30 demaig *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: ARARE » dg. nov. 15, 2009 9:29 pm

Heu fet una molt bona elecció Jimaguary!! De fet és immillorable!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: Drix » dg. nov. 15, 2009 9:32 pm

jimaguary ha escrit:ei noies, aquest cap de setmana vaig anar ca ca n'alzina, i definitivament hem fet reserva pel diumenge de 30 demaig *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Benvinguda Jimguarayyyyyyyyyyyy !!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. nov. 16, 2009 9:21 am

Bon diiiia!!!

Què tal el cap de setmana???

Jo ahir també vaig estar a Can Alzina. La pobre ariadna anava de cul! Erem tres families per donar un volt a la finca, més la preparació de la boda, i gent que anava arribant! Una bogeria pobre!

Tot estava preparat per el bodorrio que hi hauria a la tarda. 300 persones!!! El ball el farien a la sala de la barra perquè no cabien al menjador!! Estava tot preciós!! I feia un dia increible! A la meva sogra evidenment li va agradar el lloc ( pobre d'ella que no..) i fins i tot vaig poder veure a la nuvia! estava radiant! Molt molt guapa! Es ava arreglar a la suite i li estaven fent fotus al recibidor de la casa. Va ser una visita de la que vaig sortir amb una sensació de felicitat i calma....

jimaguary ha escrit:ei noies, aquest cap de setmana vaig anar ca ca n'alzina, i definitivament hem fet reserva pel diumenge de 30 demaig *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jimaguari!! diria que no ens vam creuar perquè tu debies anar dissabte, oi?? Però igual que la resta ja et dic que has triat bé segur!!

l'Ariadna em va dir que com que encara tenien casaments i estaven també amb l'opertura de Cal Ble, tenia una mica descuidats als nuvis 2010. Però que a finals de mes, principis de desembre, ens trucaria a tots per fer la prova del menú.

També li vaig preguntar per les portes obertes ( hombreee!!) i cam ja sabeu em va dir que són el dia 13 de desembre. Que truquessim a partir de desembre per resevar.
Jo la setmana vinent ja li recordaré per mail!!!

Susana, us ho confirmo però crec que jo també aniré a Can macià( ala!yo a todos los sitios!!).

Espero que ens trobem moltes a Can Alzina/ Can macià!!!

I res! Ara a fotre-li canya al dilluns perquè passi depressa!!

Sembla increible com passa el cap de setmana i el primer que vull fer quan arribo és parlar amb vosaltres! I això que no us conec ( de moment... això aviat canviarà!)

Bon dilluns can alzineres/ can macianera!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: esterock » dl. nov. 16, 2009 11:09 am

Hola niñas!!!!!

primero de todo: jimiriguai enhorabuena!!!...veo que no has tardado nada en decidirte así que te enamoraste como todas del sitio....

y seguimos.....esta va a ser una semana también de cul... aunque no escriba me voy pasando por aquí a veros...y esta semana pasada estuve leyendo lo de las portas obertes....en qué consiste eso??? es interesante ir??? es que yo a rafa no le puedo marear mucho pero si lo engaño con algo...también me encantaría subir!!!!! verlo todo montadito...y si se puede probar algo del pica pica sería fantástico!!!!!

os cuento un poquito....he ido a ver DVS...me han dado el cd de 850 canciones. He tenido problemas informaticos y aún no lo he podido abrir....habéis empezado a elegir???? alguien se casa allí por lo civil??? pq yo sí y Josep en la lista de canciones no me puso nada de la ceremonia y claro...le pregunté si es que no había música en la ceremonia...me dijo que sí pero que no lo hacían ellos de momento....entonces'???? él me dijo que le preguntara a la ariana....sabéis algo??????

de fotografo...bueno pues he visto lo de josep y me parece un trabajo genial pero aún estoy decidiendo.....

de vestido.....HE EMPEZADO CON LOS PATRONES!!!!!! el problema que tengo en mi cabecita es que me probé dos partes de arriba que me gustaron ...había una parte que me parecía súper original pero como todos los vestidos me iban enooormes no me quedaba cuadrada en el pecho y se veía rara...pero mi mami y yo creemos que tenemos que probarla adaptada a mi talla pq es monísima....así que he hecho el patrón de un palabra de honor y de esta parte de arriba famosa.....coseré en tejido malo las dos....y a ver si así me decido.....

con lo que estoy out es con lo de las invitaciones....las quería hacer yo....unas con un tubito de ensayo relleno de arroz pero a rafa no le gustaron nada y me dijo una cosa: cuantas invitaciones guaradas tú??? y la verdad...ninguna...las tiro!! así que paso de matarme...bastante tengo ya....así que le voy a decir a mi cuñado que es diseñador gráfico que me haga algo mono y se acabó....pero anda que pa que me lo haga.....es lentísimo!!!! me caso en junio....para cuando tengo que dar las invitaciones???? es que me caso en miércoles y por un lado pienso que la gente que quiero que venga se tendrá que enterar prontito por si tienen que pedir fiesta o algo.....aunque esa gente ya está avisada de fecha y todo.....así que los que me falta por avisar son esta familia que ni conozco de rafa que me dá igual si no vienen....cuanto menos tiempo les dé de planificación mejor no???así tendrán la excusa perfecta para decirme que no.....que mala parezco no???...pero es que yo quería una boda chiquitina y me pareció genial hacerla en miércoles...jajajjaj....y al final me voy a juntar con 200 personas!!!!! a todo el mundo le va genial la boda en miércoles!!!!

Bueno wapis...no sé si me podré conectra mucho más esta semana...así que aquí dejo la parrafada.....y me pongo a currar!!!!!!

un beso a todas!!!

a ver si nos vamos a juntar todas el 13 de diciembre.....hablaré con rafa y si consigo convencerlo llamo a ariana para que me apunte....ya os diré algo!!!!
Imatge
esterock

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Llumeta » dl. nov. 16, 2009 12:37 pm

Bon dia Can alzineres!!

Si es que el sitio es una pasada, es mágico, FELICIDADES JAMIRAGUAY!!! A nosotros nos pasó igual, salimos de allí diciendo: "bueno, y que fechas hay pa casarse aquí???" jaja.
De momento sigo siendo la última de la lista para el 2010...

Nosotros tambien subimos un día a Rubió, pero al encontrarnos con una boda no me atreví a pasar, me dió palo. Ayer lo que sí hicimos fué pegarnos una caminadilla hasta Can Macia, y es que además de que vivo practicamente al lado, nunca he estado allí de boda, y con el bueno que hacía (increíble: ojala el año que viene sea igual!!) nos estuvimos paseando por allí. Es tambien muy bonito... pero viva Can Alzinaaaa!!

Esterock, estoy deacuerdo contigo en lo que respecta a las invitaciones. Yo no he guardado ninguna. La que más me duró fué la de mi mejor amiga pero para ser sinceros ya no sé ni donde para...si tienes más presupuesto siempre puedes tirar más de beta, pero precisamente en este aspecto es donde tambien coincido contigo que menos vale la pena invertir. Bonitas y apañás.

Bellas, nos veremos el 13 seguro!!!
FELIZ LUNES!!
Imatge

Llumeta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant