Bon diiiia!!!
Què tal el cap de setmana???
Jo ahir també vaig estar a Can Alzina. La pobre ariadna anava de cul! Erem tres families per donar un volt a la finca, més la preparació de la boda, i gent que anava arribant! Una bogeria pobre!
Tot estava preparat per el bodorrio que hi hauria a la tarda. 300 persones!!! El ball el farien a la sala de la barra perquè no cabien al menjador!! Estava tot preciós!! I feia un dia increible! A la meva sogra evidenment li va agradar el lloc ( pobre d'ella que no..) i fins i tot vaig poder veure a la nuvia! estava radiant! Molt molt guapa! Es ava arreglar a la suite i li estaven fent fotus al recibidor de la casa. Va ser una visita de la que vaig sortir amb una sensació de felicitat i calma....
Jimaguari!! diria que no ens vam creuar perquè tu debies anar dissabte, oi?? Però igual que la resta ja et dic que has triat bé segur!!
l'Ariadna em va dir que com que encara tenien casaments i estaven també amb l'opertura de Cal Ble, tenia una mica descuidats als nuvis 2010. Però que a finals de mes, principis de desembre, ens trucaria a tots per fer la prova del menú.
També li vaig preguntar per les portes obertes ( hombreee!!) i cam ja sabeu em va dir que són el dia 13 de desembre. Que truquessim a partir de desembre per resevar.
Jo la setmana vinent ja li recordaré per mail!!!
Susana, us ho confirmo però crec que jo també aniré a Can macià( ala!yo a todos los sitios!!).
Espero que ens trobem moltes a Can Alzina/ Can macià!!!
I res! Ara a fotre-li canya al dilluns perquè passi depressa!!
Sembla increible com passa el cap de setmana i el primer que vull fer quan arribo és parlar amb vosaltres! I això que no us conec ( de moment... això aviat canviarà!)
Bon dilluns can alzineres/ can macianera!!