"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 13, 2009 1:11 pm

Bon dia ninetesss!!!!!! com va el mati de divendres????

Jo acabo d'arribar....i res...al nen ja li han donat l'alta, però ara qui s'ha trencat el turmell és son germà...us ho podeu creure????? aixxxx no sortim d'una quan hems fiquem a una altra...

La prova....doncs, bé...però us passo un mail i us comento amb més detall, ok???

Com esteu???? avui FIRAAAAAA :-///: :-///: Elxa...a les 18:00h estic allà, ok??? bé....18:10 o així!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dv. nov. 13, 2009 1:18 pm

Bon dia ninetes!! bé, ara ja bona tarda, jeje

Me connecto un moment d'estrangis, al final em diran algo, que ho controlen els d'informática...ggggg

Aquesta tarda al final podré anar a la fira, xq no havia caigut en que tenia les entrades al mail (me les havia deixat a casa, les ja impreses). Demà aniré amb el ninotet, si no li agafa mandreta...

Així q no res, les q hi aneu ja ens veurem allà (jo surto a les 17h de treballar) i a la resta doncs a la pròxima!

La meva jefa me diu que ànims que ja és divendres.. que maja ella xD

Un petonàs! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. nov. 13, 2009 2:20 pm

Hola boniques!!
Avui la fira!!!!!!! Estarà tot montat, oi?? A veure si veurem la fira a mitges!
Jo calculo que arribaré entre les 18.00 - 18.30, ok?

Happi, la prova be?? A veure el mail!!!

Laiac, a Riviera Maya!!!! Que fort!!! jo vull venir!! jejeje!

Torsaeann, que dius? Un altre cop malament de la panxa? Ais... que no s'acaba de curar això...

Tara, amb aquest finde ja tindràs totes les invis repartides ja?

A totes! Un petonet i ens veiem a la tarda!!!! Muaks!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 13, 2009 2:45 pm

Nur...ja he rebut la resposta....quan hague contestat totes....us informo....ok????

también ens veiem a la tarda??? jopeta...doncs hi serem totes les ninetes avui, no????? :-///: :-///: ...pel tema de la fira...l'altre dia la de restaurant, em va comentar que el avui no estaria tota ficada...així que no res, a donar un tomb i a veure que tal!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 13, 2009 3:03 pm

Ninetes marxo a fer classe....ens veiem d'aqui a una estoneta, ok?????

Petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dv. nov. 13, 2009 3:35 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Nur...ja he rebut la resposta....quan hague contestat totes....us informo....ok????

también ens veiem a la tarda??? jopeta...doncs hi serem totes les ninetes avui, no????? :-///: :-///: ...pel tema de la fira...l'altre dia la de restaurant, em va comentar que el avui no estaria tota ficada...així que no res, a donar un tomb i a veure que tal!!!!

Happi, has anat a provar vestits avui también??

Jo no he rebut l'email!! has pogut fer fotos??

ens veiem despres

mua
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dv. nov. 13, 2009 10:27 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Nur...ja he rebut la resposta....quan hague contestat totes....us informo....ok????

Hola!! ok!! :-)ok:

i per la fira, al final la hem pogut veure bé, eh!! tot ja estava muntadet!
ara a esperar que el Toni ens pengi la foto!!
ais nenes, no em puc treure del cap unes aliances que hi he vist!! ::love:: jejeje
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. nov. 13, 2009 10:28 pm

Ara m'estava per aquí mirant tota la publicitat que he arreplegat... i flipo amb els catàlegs dels trajes de nuvi!!
Com es que ara els fan tots tan brillants?? :-/
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dv. nov. 13, 2009 11:31 pm

Nur, el meu ninotet s'ha mirat els catalegs i no li ha agradat cap traje... jajajaja

Ja en trobarà algun al seu gust, espero!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. nov. 14, 2009 8:11 am

Bon dia ninetes....com es presenta aquest Dissabte???

Jo vaig a treballar una miqueta...que avui fins les 14:00h no torno a classe i a més avui no vaig a collir olives... :-///: , bé en realitat m'han dit els papis...que per baixar a les 15:00h a dinar i que hagi de marxar a les 17:00h o així doncs que cap problema!!!! però demà a pringar....jijijijijiji
Per cert, ahir no vaig pensar en dir-ho!!!!

Elxa, Nur i Tara....ja m'han arribat les bossetes!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: no sabeu quina ilu em va fer ahir al veure l'avís!!! jijijijiji

Laiac....DISFRUTA I DESCONECTA!!!!!!!!!!!!!! QUE GAUDIU MOLTISSIM PATUFETTTTSSSSS!!!! ejem...ejem... >.-<: >.-<: >.-<:

Desprès parlem ninetes!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » ds. nov. 14, 2009 8:45 am

Hola boniques!

Què tal, com va anar ahir per la fira? A nosaltres casi ens fan fora a patades! a les 21.00 marxavem!

Al principi vam estar allà a la floristeria trèvol un munt de rato, perquè em va ensenyar fotos i li vaig anar dient el que volia mentres em feia pressupost... vam estar de les 18.00 fins a les 19.15 o així...

Desprès vam estar a l'stand del dorado una bona estona també... em van donar els dossiers del 2010 amb una maleteta i tot i una ampolla de cava Juve Camps... s'ho han currat! i mentres ens explicava tot ens van donar una copeta de cava i pernil de jabugo... més bo! jejeje

Desprès vaig estar a l'stand de la floristeria del Dorado, per parlar a veure si podia fer alguns canvis en la cerimònia i tal... i també vaig parlar amb el DJ del Dorado, que em van donar un CD per escoltar unes cançons...

Per lo demés doncs ja vau veure... molts restaurants i molts fotògrafs... aixíoo que poca cosa més.

Avui no sé si hi tornarem... perquè crec que ja no cal mirar res més.

Bueno nenes, un petonet!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » ds. nov. 14, 2009 10:12 am

Bon dia wapes!!!
bueno el ninet ja a marxat al master així que tinc l'ordinador per a mi!!! jiji bueno millor dit la pantalla de la tele...

Giss jo también marxava supertard.. just quan van dir que treiessin un golf blanc.... jejej

ninetes em va fer ilu estar totes juntes!!! happi et keda molt bé el pel així lliset i nena kins ullets et feia el de alcolor.. renoi que et cases tia.. para de lligar jajaj xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

jo avui tornare a la fira.. després de dinar.. diner a cambrils a la fonda del camí... bueno muns sogres els hi agrada jo crec que no he anat....
i després firaaaaaaaaaaa.. per a que miri trajes.. jiji i vull mirar DJ's
tara al final t'agafes el de l'orangerie vaig escoltar ahir... i que tal de preus? que et va explicar???

nenes m'estic fent un weedinf book al facebook. que li he vist a la estiu! jiji
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » ds. nov. 14, 2009 11:58 am

Bon dia al demati!!!!!!!!!!!!!

Com esteu ninetes??

Happi, que dius?? Ja han arribat les bossetes?? ais... que be!!!!!!!! Sembla impossible!! Els hi ha costat, eh!! Sort que s'ha fet tot amb temps, que sino... bua! Bé, una cosa menys, ja em diràs que et dec.

Papallona, que és això del weedinf book? Sempre esteu a la última, eh!

Laiac, que a hores d'ara deus estar fent maletes! Que vagi tot molt i molt bé!!

Elxa, ja ens explicaràs que tal, eh!!!!!

Giss, wow! Si que es van portar be els del teu restaurant, oi?? Que xulo!

A la resta, un petonet!!!

Jo no crec que em pugui conectar més fins diumenge per la nit!
Ara aniré a fer una mica de dissabte, per la tarda la inauguració del famós Centenari!! A la nit a sopar per Tgn amb uns amics i després a fer uns bolos (se'm dona fatal jugar a bolos!!! ais mare...) i diumenge tarda anirem a la fira. Volem anar a mirar viatges, i li vull ensenyar unes aliances que no em trec del cap des d'ahir!!! ::love:: jejejeje!!!

Be ninetes, que passeu totes un bon finde!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. nov. 14, 2009 2:04 pm

Ninetes ja torno a ser aqui...bufff quin matiii!!!! gairebé no tinc veu i encara em queda una altra classe... :..: venga parlar i parlar!!!!!

Nur...donc sip....el dilluns me les anirà a buscar ell pq jo no puc....així que a la pròcima quedada us les dono...que a la Tara...li farán falta aviattt!!!
jejejej

Gis...no veas como aprovecháteis la feria, no???? muy bien....por cierto, el cambio del Dorado de la manteleria mme gusta más que no el anterior la verdad!!!!! por cierto, preguntaste lo del escenario?????? asi que ayer lo dejaste más o menos todo listo, no???
Nosotros si que vamos que el quier ver cosillas...me hizo ayer una grácia con todo lo que traje de propaganda y tal...pq se le veia tan ilu... >.-<:

Papallona...pero que dius????? me parto me troncho y me mondo!!!! *.-o-o.* pero si yo hace mucho tiempo que dejé de ligar....no se como se hace eso ya!!!! no dona no....hace tiempo que me retiré y entiendo que desde entonces hay muchos que no lo pueden superar...pero no puedo hacer otra cosa!!!!! :hmm:: :hmm:: jajajajajajajajajajajjajjajajajajaja. Ara mateix m'hi jugo que esteu pensant....De que va esta????? jajajajaja....es brometa!!!!!!
El cabell feia molt de temps que no m'ho allisava...i vaig dir ahir..."Ostres com m'ha crescut el cabell!!!! avui ja anirè arrissada!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » ds. nov. 14, 2009 4:00 pm

Nineteeeeeeeessssssssss!!!!

entro un moment per informar-vos primerament que NO he FET la maleta encara........feia dies que no em trobava malament, i avui.....auuuuuuu torna el vèrtic...estic marejada desde que m'he aixecat!!! i no tinc ganes de res.....però em fa ilu marxarrrrrrrrrrrr..........però No agafar l'avión............com sóc!!!!

Nineteeeeeeesssssssssssss a mi em va encantar anar a la fira, i amb vosaltres...que guai....era una passada això de fer-me passar per soltera...jijijij que xuli....però alhora anava observant-ho tot, i mira......estic contentiiiiiiiiiiiiissima d'estar casada amb el meu maridet!!!!!!! però que guai nenes..ja veureu quin dia més bonic!!!!!!

Us diria un munt de coses a totes però em poso a descansar mitja horeta i m'haig de posar JA a fer la maleta!!!!!jijijijiji

qe us haig de dir...........US ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO A TOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

que guai................ja us saludaré desde la RIVIERA MAYAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. nov. 14, 2009 4:42 pm

Hola Ninetes!!!

Com va el dissabte??

Vei que moltes torneu a la fira!!! Nosaltres hi haviem d'anar, però ens hem entretinut comprant uns regals per la filla del meu cosí q hir va fer un anyet i després hem dinat al mexicà i després al media markt... així q al final no hi anirem avui!! però espero convencer al ninotet d'anar una estona demà, jejeje. però no voldrà... que li fa mandra, jajaja.

Laiac!!! espero que el viatge vagi molt bé i que se't passi el vèrtic!!

Jo ja no em connectaré fins demà almenys.

Que vai bé el finde!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » ds. nov. 14, 2009 7:43 pm

Hola boniques¡¡¡
Avui aquest mati he ana't a l'esteticient a fer-me una neteja de cara, després a comprar que ara tinc als meus tiets a sopar, el que em casarà saps? així parlarem de tot.

Un petonet boniques.

LAIAC, QUE VAGUI MOLT BÉ EL VIATGE I DISFRUTA MOLT¡¡¡¡¡¡¡

T'ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » ds. nov. 14, 2009 10:25 pm

Hola boniques! com ha anat el dissabte? jo m'he passat el matí a l'ordinador, mirant cosetes de la boda. Desprès hem anat a dinar a casa la mami i a la tarda hem quedat un ratet amb ma cosina i el novi que feia molt que no ens veiem i ja cap a casa.
Demà al final igual ens passem un ratet per la fira al matí, que ell vol mirar tratjes tot i que no em van agradar gaire els que ho havien exposats...

Bueno guapis, un petonet molt fort a totes... i a tu Laia... BON VIATGE!!! QUE US HO PASSEU MOLT I MOLT BÉ!!! Pensa en nosaltres eh?
Et trobarem a faltar... Un petonet molt gran!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. nov. 15, 2009 1:23 am

Hola reines¡¡¡¡¡

Acaben de marxar els meus tiets, ja tinc el paper amb la documentació que tinc que preparar per l'expedient de boda.

Un petonet i molt bona nit¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. nov. 15, 2009 10:28 am

jajajaj happi.. jo ja m'imaginava que ho deixes en plan broma ehhhhhhhhhh jeejejej ens va fer ilu veure-us ahir!!!
aix que bé m'ho vaig passar amb això de les aliances!!! ens vau verue en pleno apogeo jejejell me deia lo que tu tries ja m'estarà bé... i després s'ha tornat supermeticulós aixxxxxxxxxxxxx ninotets!!!!

laiac wapiiiiiiiii rivieraaaaaaaaaaaaaaaa mayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oléeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fotos fotos... pq lo de la cronica ja se q et costa!!!!

Giss tu estaras per la fira doncs!

torsaeann.. naltros también hem de portar els papers.. ens toca tgn però i tu????

naltros ahir vam dinar a cambrisl i després fira!!! vam estar 2 horetes mirant trajes i aliancews.. ah i el viatge.. que casi que ens han tret la idea de japo.... ja us explicaré.....i res per la tardes al kingjouet ah comprar unas carritos per les bessones.. que dijous 19 es el seu anniversari i pa' rematar al carrefour!! vengaaaaaaaa no+ vam comprar guarrdes jejej

i avui de t rankis.. ara mirarem tot lo que ens van donar a la fira... i ja sabeu que esta nit curro puffffffffff

bueno wapes muakis!!!!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants