NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

bodes 10!

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Arcadia » dl. nov. 09, 2009 11:45 pm

ninembo ha escrit:
Arcadia ha escrit:de nada guapa...es que hace ya unos meses cuando acabaron la relacion lo comenté aqui en el foro y una chica estaba interesada en hacer el cambio, pero no recuerdo exactamente quien...
Como estaban mirando a ver si era definitivo pues quedamos en que cuando fuera ya oficial avisaria....pero no me acuerdo de la persona asi que....ahi lo he soltado para quien le pueda interesar.....jejejej..

Wapa, muchas gracias! No recuerdo quién era la chica interesada, pero sí me acuerdo de tu comentario. Lo siento por tus amigos, aunque fuera más que esperado nunca es agradable.
De hecho quise cambiar nuestra fecha a otro día porque coincidirá con el GP de España del Circuit yp regunté si había alguna lista de espera por si querías una fecha en concreto, "por ejemplo el 12 de junio" (jeje), y me contestaron que no hacían listas de ese tipo, ni nada parecido. Además me dijeron que no sabían por qué, mucha gente les ponía el ejemplo del 12 de junio (supongo que muchas leyeron el foro, incluso gente que no participa activamente), y que tenía la certeza de que ese día no iba a haber ninguna anulación...
¿Los del Mas también leerán este foro? :hmm:: :hmm::

Al final resulta que nos viene gente de fuera y aprovecharán para ir al Circuit el domingo... además de tener ya todo reservado y todo eso... pero muchas gracias! Al igual a alguna le interesa todavía.

jeje...pues no se si lo leeran....pero ahora ya si que es oficial...
La chica no queria anular pq le daba vergüenza llamar!!!!!!!! asi que imaginate......supongo que en el MAS ni se lo esperaban...
Los chicos han mandado un fax esta misma semana....asi que ahora a no ser que ellos hayan llamado a alguien, o alguien en las ferias lo vea....os aseguro que la fecha esta libre desde esta semana.
En el fax les decian que si nadie reservaba el salon para ese dia, que no les abonarian el dinero de la reserva....pero segun me ha contado el chico, por telefono les han dicho que la gente se matará por el dia y que no habrá problema....no se....
Yo pensaba que nos les devolverian el dinero y he flipado....
Arcadia
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: roser82 » dt. nov. 10, 2009 10:28 pm

petita 2 hores i mitja jo ho vec bastant be... sempre podeu allargar.ho... el rollo es q sha de portar els diners por si las moscas pq com no accepten visa... jo tinc por de passarme amb 3 hores i q es faci pesat...
Imatge
roser82
:: núvia rookie

Entrades: 155
Membre des de: dg. juny 28, 2009 12:12 pm

EntradaAutor: Petita83 » dt. nov. 10, 2009 10:54 pm

roser82 ha escrit:petita 2 hores i mitja jo ho vec bastant be... sempre podeu allargar.ho... el rollo es q sha de portar els diners por si las moscas pq com no accepten visa... jo tinc por de passarme amb 3 hores i q es faci pesat...

¬¬ Ja podrien acceptar VISA...voldria saber quins xanxullos porten entre mans :--(

Roser tu tens por de passar-te amb 3 hores i jo tinc por de quedar-me curta amb 2h30m XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Som un sac de dubtes :P
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dt. nov. 10, 2009 11:07 pm

HOLA MASERITAS !!!!!!!!!!!

Avui al mitgdia ma trucat la Lidia , per dirme q tan ben aviat pugui li envÏ lo del menjar per el dia de prova, ja li he comentat q aquest divendres nit ens ho mirarem amb calma i dilluns li envio , carai quina pressa ....si no es fins el dia 9 de febrer !!!!!!!!!!!!! i ma dit q el tema protocol es fa 2 mesos o 1 abans de la boda, etc.....

nosaltres agafarem 3 hores de ball, ja q es de tarda nit i ens agrada molt ballar i tampoc volem acabar a cap disco de per allà q amb el vestit tampoc es pot entrar i despres es un rotllo ! a més dormim al hotel i ja empalmarem amb l'ultim viatge del bus.

BONA NIT REINES !
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: ninembo » dc. nov. 11, 2009 12:34 am

annaiesteve ha escrit:HOLA MASERITAS !!!!!!!!!!!

Avui al mitgdia ma trucat la Lidia , per dirme q tan ben aviat pugui li envÏ lo del menjar per el dia de prova, ja li he comentat q aquest divendres nit ens ho mirarem amb calma i dilluns li envio , carai quina pressa ....si no es fins el dia 9 de febrer !!!!!!!!!!!!! i ma dit q el tema protocol es fa 2 mesos o 1 abans de la boda, etc.....

nosaltres agafarem 3 hores de ball, ja q es de tarda nit i ens agrada molt ballar i tampoc volem acabar a cap disco de per allà q amb el vestit tampoc es pot entrar i despres es un rotllo ! a més dormim al hotel i ja empalmarem amb l'ultim viatge del bus.

BONA NIT REINES !

Bona nit!!! Jo també he parlat avui amb la Lídia, perquè tenia un dubte sobre l'horari, si s'ha d'entrar per força a les 12 o com va... ja m'ha dit que podríem entrar a les 14h o a les 15h, etc... l'última hora que donen és per començar a les 16h. Hem bloquejat la data pel 10 de desembre i tema pagament... em diu que com encara no sabem el menú que posarem no em pot dir un preu aproximat.
Opció 1: portar-li uns 4.000.-€ i si en pressupost surt molt baix, al dia següent hauríem de fer una transferència
Opció 2: anar a la prova sense res i al dia següent fer la transferència --> tot i que com podeu suposar ha insistit en què, com a mínim li portem la major part el dia de la prova, bla, bla... també ho veig normal. :-/ :-/

També m'ha dit que tindràn vàries taules muntades amb les diferents manteleries, etc... i els centres de taula i tot això... i que ens donaràn una carpeteta amb deures. :-)ok:
M'ha preguntat si ja teníem l'esglèsia, quina era i l'hora de la cerimònia... :-()-)

off-topic: hores de ball... nosaltres també estem patint si amb 3 n'hi haurà prou... es que és un rotllo això d'haver de buscar un lloc per la nit... perquè com es talla al mig, la majoria de gent no vindrà, ja ho veig venir. :-)(:-)
Imatge
ninembo
:: núvia experimentada

Entrades: 352
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:11 pm

EntradaAutor: trapi » dc. nov. 11, 2009 9:13 am

Hola noietes!! Entonces ya os ha llamado para confirmar el dia,no? Nosotros el domingo enviamos el mail con la plantilla de los menus, las personas, la hora y el día. El problema es que no me han confirmado nada todavía, y estoy preocupada porque no tengo posibilidad de variarlo, o es el 23 de diciembre o el 23 de diciembre, vamos. Es que ese día empiezan las vacaciones de Navidad en el cole y así ni mi madre ni yo faltamos, no trabajamos en el mismo cole, pero claro, que fatal decir que faltas a la tarde porque te vas de comilona!!! En los coles la gente falta cuando e´stá malo o embarazado, y no tenemos días personales, bueno sí, pero se tienen que tramitar al departament, que el director dé el visto bueno, total un chou para después no cobrar las horas que faltas. Bueno supongo que ya me llamaran sino antes de que acabe la semana llamaré para confirmar.

Qué pesaditas estais con lo del baile,jajajajajaja al igual que yo con mi vestido!!!!! Venga decirmelo, jajajajajaja. Por cierto, os he dicho que el viernes voy a probarme un candidato, candidato, que por fin he logrado que me traigan sin pagar los portes!!!!???
Imatge
trapi
:: núvia experta

Entrades: 625
Membre des de: dg. maig 10, 2009 11:18 am

EntradaAutor: ninembo » dj. nov. 12, 2009 9:51 pm

trapi ha escrit:Hola noietes!! Entonces ya os ha llamado para confirmar el dia,no? Nosotros el domingo enviamos el mail con la plantilla de los menus, las personas, la hora y el día. El problema es que no me han confirmado nada todavía, y estoy preocupada porque no tengo posibilidad de variarlo, o es el 23 de diciembre o el 23 de diciembre, vamos. Es que ese día empiezan las vacaciones de Navidad en el cole y así ni mi madre ni yo faltamos, no trabajamos en el mismo cole, pero claro, que fatal decir que faltas a la tarde porque te vas de comilona!!! En los coles la gente falta cuando e´stá malo o embarazado, y no tenemos días personales, bueno sí, pero se tienen que tramitar al departament, que el director dé el visto bueno, total un chou para después no cobrar las horas que faltas. Bueno supongo que ya me llamaran sino antes de que acabe la semana llamaré para confirmar.

Qué pesaditas estais con lo del baile,jajajajajaja al igual que yo con mi vestido!!!!! Venga decirmelo, jajajajajaja. Por cierto, os he dicho que el viernes voy a probarme un candidato, candidato, que por fin he logrado que me traigan sin pagar los portes!!!!???

Pos ya verás cuando encuentres el candidato definitivo, jeje, entonces empezarás también con lo del baile!! :-)
A ver qué tal te ves con éste, qué suerte! menos mal lo de los portes!!!!!!!!!!! era un rollo!!

El lunes vamos al fotógrafo para hablar del tema invitaciones.. a ver qué.. no queremos poner 1 foto nuestra, estamos buscando algún monigote.. también tenemos candidatos de dibujitos para poner en las invitaciones >.-<: >.-<:
Imatge
ninembo

EntradaAutor: Petita83 » dj. nov. 12, 2009 10:26 pm

¡¡¡Trapi para que luego la gente critique la vida de los profes y maestros de escuelas!!! Menudo plan también...de todas formas el 23 de Diciembre tampoco es tan mala fecha, seguro que lo disfrutarás más sabiendo que ya estais de vacaciones que si hubieses faltado al cole :-)ok:

Ninembo vosotros que ya estais puestos con las invitaciones ¿el tema de la cuenta corriente o la lista de boda, que no se lo que haceis, lo poneis en las mismas invitaciones o esperareis a que la gente os lo pregunte? En esto ando perdida :star::
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ninembo » dv. nov. 13, 2009 5:55 pm

Petita, es que nos parece mu feo poner el nºde cuenta en las invitaciones, además creo que no van a quedar nada originales... me gustaban bastante unas que ví, pero al hacerlas el fotógrafo van a ser totalmente distintas..........
Bueno.. y además algunos nos han dicho que aunque sea se la pongamos en un papelito aparte dentro del sobre, pero me sigue pareciendo lleig!! jeje..

y lo de lista de bodas..... habíamos ido a El Corte Inglés a preguntar, pero no creo que lo hagamos, ya veremos... igualmente no la podríamos abrir hasta el 8 de diciembre como pronto, así que tenemos aún algo de tiempo, que me lo veo todo encima yaaa!!!!!!!!!

a ver qué hacemos... ahora voy a hacerme una prueba de maquillaje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
me maquilla una amiga mía esteticién, dice que probaremos algo suave de boda pa que vea, y luego me maquillará más fuerte pa que aproveche esta noche, que me voy de cena, jeje
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ninembo

EntradaAutor: ninembo » dv. nov. 13, 2009 5:56 pm

Dios!!!! que estoy viendo que nos quedan MENOS de 6 meses, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
:star:: :star:: :star:: :star::

el peluquero me dijo que hasta 1 mes antes no hace falta empezar a probar.
Imatge
ninembo

EntradaAutor: annaiesteve » dv. nov. 13, 2009 6:25 pm

Nosotros esta noche vamos a cenar a casa de mis padres y prepararemos el fax para Lidia por lo de la prueba de menu.....he estado mirando los platos y tienen todos una pinta.......excepcional....... :-.:·::
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: Petita83 » dv. nov. 13, 2009 10:23 pm

ninembo ha escrit:Petita, es que nos parece mu feo poner el nºde cuenta en las invitaciones, además creo que no van a quedar nada originales... me gustaban bastante unas que ví, pero al hacerlas el fotógrafo van a ser totalmente distintas..........
Bueno.. y además algunos nos han dicho que aunque sea se la pongamos en un papelito aparte dentro del sobre, pero me sigue pareciendo lleig!! jeje..

y lo de lista de bodas..... habíamos ido a El Corte Inglés a preguntar, pero no creo que lo hagamos, ya veremos... igualmente no la podríamos abrir hasta el 8 de diciembre como pronto, así que tenemos aún algo de tiempo, que me lo veo todo encima yaaa!!!!!!!!!

a ver qué hacemos... ahora voy a hacerme una prueba de maquillaje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
me maquilla una amiga mía esteticién, dice que probaremos algo suave de boda pa que vea, y luego me maquillará más fuerte pa que aproveche esta noche, que me voy de cena, jeje
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Te entiendo, a mi me parece ¿feo, interesado, lleig, llámalo X? poner el nº de cuenta o lo de la lista de bodas...lo que pasa es como el banco nos dijo que nos darían tarjetas con el nº de cuenta para que adjuntáramos en las invitaciones...NO SÉ COMO mecachis TENGO QUE HACERLO PARA NO QUEDAR MAAAAAAAAAAAL :star:: Nosotros también abriremos lista de bodas en El Corte Inglés, pero tampoco nos corre una prisa imperiosa.

Yo el tema de maquillaje tengo que hablarlo y pedir cita al centro que he encontrado, a ver qué me cuentan, me queda tiempo pero tampoco me quiero dormir en los laureles.

Realmente, y no es para ser plasta XDDDDD, ¡¡¡¡TU CUENTA ATRÁS ME DA MIEEEEEEEEEEEEEEDOOOOOOOOOOOO!!! Se me hace tan raro que las primeras bodas de 2010 estén taaaaaaaaaaan cerca, si empecé hará medio año y lo veía súper lejos :star::

Anna...pos jo estic una mica "mosca" amb el Mas, els vaig enviar un mail preguntant sobre quan calculaven que ens dirien quelcom del tastet, tenint present que som de Setembre, perquè sabia que les companyes ja estàn sent degudament informades...encara no m'han dit res...sé que van de cul però no els costava res... es dir tal o qual i llestos :--(
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » ds. nov. 14, 2009 12:58 am

MASERITAS DEL FORO ENTERO...¡¡¡os necesito!!!

Jo si no em menjo el tarro amb alguna cosa no sóc feliç em va el massoquisme...a veure, us explico. El meu xicot viu davant de casa meva i tenim l'esglèsia a 100m de casa (tant de la seva com de la meva, no falla...)

Jo volia arribar a l'esglèsia amb el cotxe del meu pare, perquè és un cotxe graaaaaan i còmode a part de nou i crec que fa més per núvia que si ens presentem amb el meu León o el C4 del meu xicot (que a més és 3 portes)
És el mateix que us penjo aquí:

2009-honda-accord-euro51.jpg

PERÒ...MON PARE ÉS UN MANIÀTIC AMB EL COTXE ¿què vull dir? QUE NO DEIXARÀ QUE EL PORTI QUALSEVOL...Aleshores on està el problema?
Que si vull anar amb aquell cotxe l'haurà de dur algún dels meus dos germans i el problema és que com no el poden deixar al carrer i l'hauràn de dur al garatge, que està a 3 illes de carrer i deixar-lo, si seguim el protocol i començo a entrar el qui sigui que ens hagi acompanyat es perdrà el principi de la cerimònia i NO HO VULL!!!
M'hauria d'esperar al carrer que vingués el meu germà i aleshores fer l'entrada o començar a entrar o quèeeeeeeeeeeeeee?!?!?!?

Mon pare no deixarà el cotxe a ningú més, això està claríssim, aleshores...ja m'explicareu, i per 100m que és el recorregut que tinc fins l'esglèsia no el faré pas a peu però tampoc llogaré un cotxe antic...PER ANAR AL COSTAT DE CASA!!! És que literalment serà fer una volta a l'illa de carrers i ja estarem...3 minuts...

NO SÉ QUE FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

Crec que el més lògic pel que em passa seria esperar-me fora i donar ordres a les "dames d'honor" que mantinguessin als convidats dins i que no em veiés el nuvi, però com totes les núvies és baixar del cotxe i ja entrar...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » ds. nov. 14, 2009 1:05 am

M'oblidava...i per més INRI no podrem parar exactament davant l'esglèsia si no que ho haurem de fer una mica enretirats a un gual que hi ha...a no ser que passi entre els cotxes ¬¬ amb el vestit de núvia.

En ple passadís central hi ha una put* columna que l'arquitecte es podria haver fotut per on jo em sé i que si el mossèn no ens deixa recol·locar els bancs...¬¬ no deixarà que passem mon pare i jo a la vegada, i eso sí que no...i, per descomptat, no podríem passar el meu aleshores marit i jo JUNTS cap a la sortida de l'esglèsia...

Us ho ben juro, si no és perquè té un significat aquella esglèsia l'engegava a la meeeeeeeeeeeeeerda...¡¡¡PERÒ SI NO S'ASSEMBLA GENS A ON JO M'HAGUÉS CASAAAAAAAT!!!

Entre el cotxe, la parada del cotxe en el gual i la columna dels pebrots...tinc ratllada pel cap de setmana ¬¬
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » ds. nov. 14, 2009 1:12 am

Per a què us feu una idea us poso el planell d'on visc jo, on viu el meu xicot i on està l'esglèsia...

En vermell he marcat el recorregut que farà el cotxe...

ruta esglèsia.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: trapi » ds. nov. 14, 2009 4:55 pm

A ver petita no te me aturulles!!! Mira, creo que lo del coche deberias hablarlo con el mossen porque puede que para dias de este tipo seguro que dejan aparcar el coche de la novia en algún espacio en particular. Seguro que si lo hablas verás solución rápido. Es normal que tu padre no quiera dejarle el coche nuevo a nadie, y también es normal que si lo lleba alguien de tu familia no quieres entrar antes de que llegue de aparcarlo. Otra opción es que durante el día te lleves un par de conos a la calle y reserves una plaza de parking , jajajajajajaaj!!!!
Imatge
trapi

Entrades: 625
Membre des de: dg. maig 10, 2009 11:18 am

EntradaAutor: roser82 » dg. nov. 15, 2009 10:23 pm

pero petita si llevaras cualquier otro coche donde se tendria q dejar?? se tendria q ir a buscar aparcamiento??
Imatge
roser82

EntradaAutor: Petita83 » dg. nov. 15, 2009 10:41 pm

trapi ha escrit:A ver petita no te me aturulles!!! Mira, creo que lo del coche deberias hablarlo con el mossen porque puede que para dias de este tipo seguro que dejan aparcar el coche de la novia en algún espacio en particular. Seguro que si lo hablas verás solución rápido. Es normal que tu padre no quiera dejarle el coche nuevo a nadie, y también es normal que si lo lleba alguien de tu familia no quieres entrar antes de que llegue de aparcarlo. Otra opción es que durante el día te lleves un par de conos a la calle y reserves una plaza de parking , jajajajajajaaj!!!!

Como dice el del anuncio de Malibú..."MESTOY ESTRESAAAAAAAAAAAAAAANDO".

La iglesia antes tenía un recinto donde hasta el mossèn dejaba el coche, pero desde que hicieron el plan de recuperación de interiores de islas del Eixample...ni parking ni porras...jardincito para "pequeños monstruitos" y arreando. El vado que hay es cosa del Ayuntamiento con lo cual poca cosa puede hacer el hombre al respecto. No creo que el cura se encuentre demasiado con este problema porqué somos la 3ª pareja que se casa allí...y la primera que casa él como cura de la parroquia.
La idea de los conos casi casi, había pensado hacer algún invento pero es "prácticamente" imposible...aparcar en el barrio de Sant Antoni, en el Eixample, es misión imposible-suicida.

Roser, si m'acompanyes un altre cotxe igualment hauria d'anar a buscar un pàrking públic o privat on deixar-lo, però és que tampoc hi ha gaires opcions perquè els cotxes dels nostres amics són més aviat petits...

Suposo que després de rumiar-ho, POT SER que m'esperi fora els 10-15 minuts que trigui en arribar un dels meus germans i després entrem...parlaré amb les meves amigues que no deixin sortir a ningú i la meva cunyada que m'ajudi amb el vestit i el vel...que al terra hi ha molta merda ¬¬

Per cert...com us ha provat el finde?

¿Ya habeis hecho los deberes y mandado a Lídia los menús y demás cosas? ¬¬ a mi nu ma dit reeeee de reeeeeeeeeeeeeee (snif snif) ni un triste mail
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: roser82 » dg. nov. 15, 2009 11:14 pm

i petita el q también podeu fer es anar un dia abans i aparcar un cotxe a la porta, llavors tu arribes amb el cotxe del teu pare, q treguin l'altre cotxe i aixi tens lloc a la porta... es una idea ;)))
a mi tampoc mhan trucat del mas ni res :((( no se quin dia tindre el tastet jooooo, ja ens ho podrien dir, no? jajajaja
el meu finde molt guay!!! hem estat a madrid veient musical de los 40 principales, era el meu regal de cumple pel meu xicot ;)) i vosaltres com ha anat??
besitooooo
Imatge
roser82

EntradaAutor: Petita83 » dl. nov. 16, 2009 12:14 am

roser82 ha escrit:i petita el q también podeu fer es anar un dia abans i aparcar un cotxe a la porta, llavors tu arribes amb el cotxe del teu pare, q treguin l'altre cotxe i aixi tens lloc a la porta... es una idea ;)))
a mi tampoc mhan trucat del mas ni res :((( no se quin dia tindre el tastet jooooo, ja ens ho podrien dir, no? jajajaja
el meu finde molt guay!!! hem estat a madrid veient musical de los 40 principales, era el meu regal de cumple pel meu xicot ;)) i vosaltres com ha anat??
besitooooo

És una opció a contemplar :-)ok: (serà qüestió d'estar a l'aguait dels llocs buits)

TROS DE FINDE NOOOOOOOOOO?!?!?!?!?! ^^ No es pot queixar eh!!! ::love:: Què tal el musical?

Jo el finde més tranquilet, soltera a la força XD, he aprofitat per a pujar a la casa que tenen els meus pares a Calonge, a la costa Brava i estudiar UOC (part més desagradable del finde...)
Imatge

Imatge
Petita83

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants