Autor: buniketa » dv. nov. 13, 2009 11:37 am

Autor: annalleida » dv. nov. 13, 2009 12:04 pm

Autor: miriameta » dv. nov. 13, 2009 4:54 pm

Autor: ISTAR82 » ds. nov. 14, 2009 12:45 pm
Autor: Pacresol » dg. nov. 15, 2009 12:34 pm

Autor: NUVOLET » dg. nov. 15, 2009 6:16 pm

Autor: ISTAR82 » dg. nov. 15, 2009 8:12 pm
Autor: lluneta29 » dl. nov. 16, 2009 8:53 am
ISTAR82 ha escrit:Hola!! que tal ha anat el finde?
Bueno dir que la meva opinió sobre la fonda no canviarà...a las Bodegas vaig anar-hi a una boda i bé, a la Fonda del Nastasi a una comunió i 2 bodes i no vaig menjar res perquè era tot super raro..a més que en la cocina hay seres de otro planeta, m'enteneu no? dit per una amiga meva fotógrafa( que entra sempre al restaurant per la porta de la cuina ) , molt pijerio però va quedar flipant amb la me que hi havia, no ho dic per a res però AVISO a mi cadascú es molt lliure ....jo ho anava a fer a Masia Salat i un amic que treballa allí em va dir que ni boja ho fes allí que li fes cas, que també havien aliens per la despensa i que era de moolt baixa qualitat...ara la Bodega del Nastasi potser no es com la Fonda...
Si ho feu allí la Miriameta ho va fer, eh guapetona i ella està ben contenta. Per cert Miri has anat a Ikea ?

Autor: lluneta29 » dl. nov. 16, 2009 8:55 am

Autor: lluneta29 » dl. nov. 16, 2009 8:58 am
A vere...
Hem muntat estanteries d'ikea i ja tenim el despatx pràcticament ple, i de la boda no hem fet res de res... 
Autor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 10:01 am
Pacresol ha escrit:Hola guapisimas!!!
he ido a mirar las bodegas nastasi, pero me gustaria opiniones y sinceras de ellas, por favor me urge. Saludos!!!!

Autor: Pacresol » dl. nov. 16, 2009 4:29 pm

Autor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 6:14 pm

Autor: Pacresol » dl. nov. 16, 2009 7:02 pm
buniketa ha escrit:Yo no tengo los precios del Nou Forn porque nos gustaba otro sitio y allí lo reservamos, y ya no buscamos más... Nosotros lo haremos en el Palau de Margalef.
Pues a ver, el Nou Forn sé que es más caro que la Fonda del Nastasi, pero también creo que la diferencia de precios está justificada, tanto por la comida como por el servicio. Si no lo hubiéramos elegido allí, el Nou Forn era el otro firme candidato para ir a mirar.
Te cuento las últimas experiencias: la última boda a la que fuimos fue en la Fonda y no quedamos nada contentos, la verdad. La comida estaba fría y cruda. Ahora, eso sí, el pica-pica fue espléndido y espectacular: de saberlo, habríamos cenado en el pica-pica y habríamos dejado la cena. Bueno, eso no significa que responsabilicemos a los novios: sabemos que cada uno hace lo que mejor puede y con la mejor intención, y en realidad el resultado de eso no depende de ti, sino del lugar. Además, para mi gusto, se notaba ligeramente la falta de servicio: lentitud en la repartición de los platos, el vino, unos comensales tenían el plato mientras otros esperaban (en la misma mesa)... En otros casos, en la misma Fonda eso no nos ha pasado... Es decir, que personalmente el problema lo encuentro en la variabilidad de las circunstancias: yo no puedo fiarme de cuál es el trato que hacen más frecuentemente. Para mí, la diferencia de precio en el mismo lugar debería limitarse a la calidad de los menús, bueno, de los productos que ofrecen en los menús, pero no del servicio ni de la mejor o peor elaboración de los platos.
Eso es algo que no nos ha pasado en ninguna de las bodas a las que hemos ido en el Nou Forn: hay varios camareros para cada mesa, todos los platos entran a la vez y hay unos camareros controlando todo el tiempo a ver qué falta. Y qué decir del entorno... no hay color...
Buuufffffffffffffffffff! Qué parrafada te he soltao!!!!

Autor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 8:09 pm

Autor: miriameta » dl. nov. 16, 2009 8:38 pm

Autor: miriameta » dl. nov. 16, 2009 8:40 pm

Autor: lluneta29 » dl. nov. 16, 2009 8:56 pm
miriameta ha escrit:Hola wapetes!!
com ha anat el finde??? i el dilluns?? com esteu nenetes????
Jo vaig anar dissabte a ikea i vam comprar una estanteria!!! ja esta montada i tot!!! pero això de no dormir me te estressada... ara d´aqui no res me nanire a treballar... quin fàstic... amb lo be que si esta al llitet..
Quan hi ha quedada???????
Stik suuuuper contenta!!!!!

Autor: miriameta » dl. nov. 16, 2009 8:58 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Hola wapetes!!
com ha anat el finde??? i el dilluns?? com esteu nenetes????
Jo vaig anar dissabte a ikea i vam comprar una estanteria!!! ja esta montada i tot!!! pero això de no dormir me te estressada... ara d´aqui no res me nanire a treballar... quin fàstic... amb lo be que si esta al llitet..
Quan hi ha quedada???????
Jaaaaaaaaaa hi ha quedada ja!!! Aquesta setmana millor que la que ve... us conto el que hem fet avui!!!! He anat a la botiga de la roba interior i res, que la tia havia perdut el meu telèfon i no m'havia pogut trucar i tmpoc ho havia demanat... ostres tú!!! Quina mala pata... bé, ara ho tornarà a demanar i llavors m'ho emprovaré i decidiré... el conjunt que portaré el dia de la boda ja l'he vist, i em val uns 70 e tot no està malament oi? I la resta ha d'arribar... ja us contaré... dsps he anat al maquillatge i packs de núvia, i també ho tinc encomanat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Stik suuuuper contenta!!!!!
![]()
![]()
![]()

Autor: Pacresol » dl. nov. 16, 2009 9:09 pm