BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dg. nov. 15, 2009 6:52 pm

Hola lluneta i benvinguda, tu ets del 2010 no?? jo em caso al 2011 i també a la prats, pero ja ho tinc reservat!! jo amb antelació... però mira una cosa menys per a pensar. I lo que dius tens raó, es sort, perque potser vas per una altra data i ja no trobes res.
Be, espero que t'animis a escriure per el foro ja que aprens i t'assabantes d'un munt de cosetes... *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: lluna2000 » dg. nov. 15, 2009 8:23 pm

La veritat que aquest forum està força bé!!

Ens podem desfogar totes plegades! A nosaltres ens queda poc més de 6 mesets, la major part d'amigues meves que s'han casat han estat força histèriques i he pensat que 2 anys es molt temps histerica i que 6 mesos els puc soportar!jejeje!

A mi la prats m'encanta, tambe vaig anar a una boda i no hem mirat res més. L'unic que nosaltres som unes 80 persones totes les families i 50 amics i es clar, la prats ho fa en packs de mínim 150, nosaltres som els que som i patia per no poder celebrar-ho alli! Finalment si que ho fem alli però tenim dubtes!! Hi ha algu que s'hagi casat a la prats!?
:star::
Li faria força preguntes, :-)(:-)
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dg. nov. 15, 2009 8:34 pm

Ves mirant, per el foro a veure si trobes algú, jo he anat a dos bodes allí i de moment fantàstiques... tampoc he mirat a molts llocs més, sabia que ho volia fer allí, quins dubtes tens? També vaig parlar amb una noia que ho va fer allí amiga d'uns amics, i em va dir que no tingues por si la mestressa semble una mica sargent jejeje que després tot surt perfecte i et deixen fer els regalets que vols sorpreses etc... i a la vegada el restaurant també et fa moltes sorpreses per això potse es que has de fer cas i no aixecarte en determinat moment per si et porten alguna cosa i tal sas?? pero que tot molt be... :-)ok:
I on fas la cerimonia??
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dg. nov. 15, 2009 9:07 pm

Nuvolet quina sort que la teva mare ja comenci a dir-te que falta poc!!! els meus pares encara ho veuen super lluny i els meus sogres encara més... jo en canvi, veig que el temps em passa volant i que d'aquí res ja serem al gran dia!!! ::love:: pel que fa a les ganes de dir-ho a la gent, no tenim aquest problema perquè ho vam fer saber a tota la família i amics pel facebook jejeje!! ara a més hem obert un compte a novios.org i també ho hem passat a tothom així que tots saben com van els preparatius :-) això si, hi hauran detalls que no explicarem perquè volem donar-los alguna sorpresa!!!

lluna 2000 enhorabona per la vostra boda i benvinguda al fòrum!!! uff només us falten 6 mesos!! quina il·lusió!!!! >.-<: nosaltres ens casem al maig però de 2011 així que encara ens falta una mica més!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: lluna2000 » dg. nov. 15, 2009 9:16 pm

ens casem per l'ajuntament de lleida, fins i tot amb aixo tenia dubtes!!!

gràcies pels anims! estic convençuda de no haverme equivocat amb el lloc! són els nervis imagino, ho porto força malament...de repen quan dius on et cases tot són comentaris :.0.-0.: :.0.-0.: i el cert es que estas més tranquila quan no ho sap ningu!!!

I despres, avui li hem dit a la meva sogra!! i no ha tingut la reacció que jo esperava jejeje...´no he tingut un bon dia avui Nuvolet!!! Moltes merces!!

Nuvia gracies per la benvinguda!
:-):-):-):
Petonets a les dos!
lluna2000

EntradaAutor: NUVOLET » dg. nov. 15, 2009 9:23 pm

Lluneta mira quina casualitat igual que jo: ajuntament+Prats, jo porto dies invetigant-ho tot i estiguis tranquila segur que no t'equivocaràs, i per experiencia et dic que passis dels comentaris de la gent, perquè son inevitables, el que crec que hem d'evitar que no ens afectin i nosaltres a la nostra...

Cadui, jo ja tinc ganes de dirli a la resta de la gent, però fins la primavera o així el meu novio no li vol dir a ningú... aixi que a esperar... ;.:love_:

Per cert, sabeu alguna com va el tema de les fotos aquestes que donen a algúns restaurants, dels nuvis i de la taula o parella?? això es contracta amb el restaurant no? algú te idea?
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dg. nov. 15, 2009 9:30 pm

lluna2000 com bé diu la nuvolet passa dels comentaris de la gent!! vosaltres dos feu el que millor us sembli i a qui no li agradi que no miri... hi ha gent que té molt mala baba i que sembla que mai està contenta, així que no deixeu que ningú us xafi la vostra il·lusió.

Nuvolet no tinc massa idea de això de les fotos de les parelles al restaurant perquè encara no hem anat a veure cap restaurant i per tant, és un tema que no he preguntat. He llegit que de vegades ho regala el restaurant i d'altres que ho inclou el fotògraf que contractes, per tant tot és preguntar-ho. Tinc una cosina que es va casar fa 4 anys al Nou Forn i els entrava amb el restaurant, la veritat és que és quelcom que m'he plantejat de fer... i si més no, ho regalarem als nostres pares, doncs ho trobo un detall molt xulo :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: lluna2000 » dg. nov. 15, 2009 9:42 pm

Sip al Nou forn entrava, però Nuvolet, a la Prats no. Ho almenys tinc tot el que inclou i no hi posa res de fotografia, i fa 2 mesos vaig anar a la boda d'una amiga i a les fotos que hi regalen no hi posa prats ni res semblant, tan sòls el nom del fotograf.

Pero per si acas ho preguntaré i et dic alguna cosa!

gràcies pels anims Nuvolet i Cadui, he de passar es el meu dia!! però hem molesta que quan dius boda, la gent, algunes persones millor dit, en comptes d'alegrarse es miren la butxaca, es una festa i la fas amb ilusió, la fas pels teus, i ja veus cares rares, en fi!!
Si fos per mi hagues convidat als tiets mes propers per la familia un no l'escolleix, els amics si i per sort tots s'estan posant la mar de contents!!!

Espero que a vosaltres no us afecti tant com a mi!!Jejeje

Petonets
lluna2000

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 16, 2009 8:45 am

ok, si m'ho pots preguntar, es que jo si que ho vull donar. Sería com el detall per a les dones i alguna coseta més. Per exemple al Resquitx, posa als fulls que em van passar que la foto val 3,90. Pero no deu ser per invitat, perque normalment la fan per parelles, o si son solters per taules o sols, llavors no se com va.... I si es veritat a la fonda crec que està incloida.
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 10:18 am

Hola a toteeeeeeeeeees! Ja sóc per aquí un altre cop... un cap de setmana mogudet, jejeje!

A veure, el primer és el primer: BENVINGUDA, LLUNA2000!!!! Enhorabona pel teu casament, ja som una més de Lleida! No pateixis pel lloc ni pels comentaris: la vostra tria serà la millor elecció, i si escolliu una cosa, serà per algun motiu que va amb vosaltres i que us agrada. Doncs els altres, especialment les persones que critiquen... que s'hi posin fulles! És el teu dia, i el de la teva parella, per tant, heu de fer el que us agradi, el que us convingui i el que us vingui de gust. En realitat, hem de ser conscients que sempre hi ha algú amb mala baba que criticarà es faci el que es faci; per tant, mal que mal, que es faci el que a nosaltres ens agradi.

Jo, si us sóc sincera, ja m'estic preparant pels comentaris i les cares de ma cunyada (la dona del meu germà) i d'algunes "amigues" que tenim...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 10:28 am

NUVOLET ha escrit:Lluneta mira quina casualitat igual que jo: ajuntament+Prats, jo porto dies invetigant-ho tot i estiguis tranquila segur que no t'equivocaràs, i per experiencia et dic que passis dels comentaris de la gent, perquè son inevitables, el que crec que hem d'evitar que no ens afectin i nosaltres a la nostra...

Cadui, jo ja tinc ganes de dirli a la resta de la gent, però fins la primavera o així el meu novio no li vol dir a ningú... aixi que a esperar... ;.:love_:

Per cert, sabeu alguna com va el tema de les fotos aquestes que donen a algúns restaurants, dels nuvis i de la taula o parella?? això es contracta amb el restaurant no? algú te idea?

Buff! Caray, dos dies sense passar-me gaire pel foro i mira que escriviu, eh!

Pel que fa a això de les fotos... no en sé gran cosa, sabia que als restaurants del Nastasi entra en el preu, però pots triar si ho vols o no. De totes maneres, cada cop ho fan entrar menys. Al Palau de Margalef no ens van comentar res, de manera que no deu d'entrar. Potser s'hauria de preguntar al fotògraf o, a una mala, contractar el servei a banda. A mi també m'agradaria molt fer-ho, penso que és un record bonic. Hi ha gent que diu que, com les invitacions, no val la pena gastar-s'hi gaire, però el cert és que jo tinc guardades en una bonica caixa totes les fotos i invitacions de les bodes d'amics a les que hem anat... és un record més, i com que jo les guardo totes i de tant en tant me les miro, perquè m'agrada fer-ho, tinc la intenció de fer-ho tot el més maco possible, per si hi ha algú que tingui la mateixa consideració que jo pels esforços i les currades que representen per als nuvis tots els detalls que es fan.

O sigui, que si aneu recopilant info d'aquestes cosetes, doncs ja sabeu... ràaaaapidament a comentar-ho al foro, jejeje!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 10:37 am

Ma mare i ma sogra ja estan cada cop més animades amb el tema boda. Ma mare de moment encara no ho pot dir a ningú; ja se n'han enterat els cosins del meu company aquest cap de setmana, però als meus germans encara no ho hem dit. Suposo que si podem quedar aquest cap de setmana que ve amb tots dos per dinar o sopar, ja els ensenyarem el pis i els ho direm, no esperarem a nadal, perquè ja sabem que les notícies i els comentaris volen, i no ens refiem, no fos cas que se n'assabentin per alguna altra banda... això sí que em sabria molt de greu...

Ma mare ja té ganes de dir-ho a la gent de la feina, a la seva germana... diu que cada cop més s'ha de mossegar la llengua perquè no se li escapi, sobre tot cada cop que algú li pregunta per mi... Què fa la XXXX? Doncs mira, es casa el 14 de maig de 2011! Té unes ganes de dir-ho, ja!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 16, 2009 10:55 am

Buniketa ja veus... com avança el temaaa :-///: , no es pot perdre fil!!!

La veritat que si que es un detall molt bonic la foto, jo també les guardo totes!!!

Fa il.lusió dir-ho a la gent, nosaltres per nadal li direm a la familia del meu nen. Jo ja els hagués dit però ell no ha volgut així que a esperar a nadal...
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 11:14 am

Bueno, no queda gaire, ja...

Jo pensava dir-ho per Nadal, també, però com que ja hi ha gent que ho sap, em fa sentir una mica malament no haver-ho dit ja als meus germans, així que ho haurem de precipitar una miqueta...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. nov. 16, 2009 1:43 pm

uuf noies no sé com us podeu aguantar les ganes de dir-ho a tothom!!!! nosaltres ho vam dir als pares i als germans el mateix dia de la petició de mà -de fet els meus pares ja sabien que tenia intenció de demanar-m'ho perquè els va demanar ajuda per la mida de l'anell- i a l'endemà ja ho vam dir als nostres millors amics... no ens vam poder estar de dir-ho!!!! La meva família més propera ja ho saben tots i la del meu nen ho sabran aquest diumenge que tenim anem a Lleida a un dinar familiar.

Encara que no tinguem la data confirmada ni el restaurant, hem pensat que és millor anar avisant a la gent perquè tots dos tenim cosins que es casen en dates molt properes a la nostra i més val dir-ho amb una mica de temps i no coincidir en data amb ningun! perquè això ens va passar fa dos anys amb dues cosines que es van casar el mateix cap de setmana, una en divendres i l'altra en diumenge- i va ser una mica pal per la família tenir-les tant juntes, a més que després de sis anys junts, tothom ens pregunta per quan la boda i no ens podem estar de dir: pel maig de 2011!!!! >.-<:

Per cert, benvinguda de nou buniketa... ja et trobàvem a faltar! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 3:10 pm

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

que guapes que sou....! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

jo també us trobava a faltar, no et pensis, Cadui. Sembla que no, però això de comentar, preguntar i parlar del casament amb gent que es troba en la mateixa situació és una gran ajuda...
Ara que el meu nen ja està més tranquil, podrem anar molt millor, mirarem coses entre els dos i us ho podré anar explicant, perquè de les meves amigues no tinc ganes de demanar ajut a gaire gent, les de més confiança i prou, perquè si no sempre acaben mirant de posar-s'hi massa, i no ho vull. Amb vosaltres puc parlar-ne més i les opinions són sempre molt més objectives, perquè no hi esteu implicades...

Jeje, ara començaré a atacar el meu nen amb la qüestió de la catedral. Si fos per mi ja estaria decidit, però vull parlar-ho amb ell laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargo y tendido... A veure si el puc convéncer...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 16, 2009 3:35 pm

Buniketa, les dones tenim un gran poder de convicció, així que estic segura que acceptara a lo de la catedral!!!! Ja ens contaràs!!!
:-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 3:45 pm

jejeje! Sí, i a més són coses que s'han d'anar fent a poc a poc... si pressiones massa, es tanquen en banda, però si es va fent poquet a poquet... sí, ja us contaré.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. nov. 16, 2009 9:26 pm

espero que tinguis sort i poc a poc vagis convencent al teu nen per a fer la boda a la capella de la catedral!!!
nosaltres de moment no volem demanar consell a ningú, ni amics ni família, doncs pensem que és el nostre dia i ho volem fer com a nosaltres més ens agradi. És quelcom que preparem amb molta il·lusió i no volem que ningú ens la xafi!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 9:54 pm

Jejeje, d'això dels amics i de la familia, si et dic la veritat, els penso utilitzar, jejeje... o sigui, que m'ajudin, però a fer el que nosaltres ja tenim decidit. M'agradaria que hi participés la gent que m'estimo, però fins a un límit: decidim nosaltres, i nosaltres tenim i tindrem sempre l'última paraula. Si en alguna cosa està clar que ens equivoquem o que es pot millorar, perfecte, escoltarem el que determinades persones puguin dir, però nosaltres acabarem fent el que considerem millor. Si no, pararíem bojos...
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants