NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: annalleida » dl. nov. 16, 2009 9:27 pm

ei nenes
he nat a la Sènia i estava més car que aquí!!!!! hem flipat!!!!!!!!
ara stic de vacances i he vist que heu planejat quedada, estic bastant liada pero a vere si puc el dia que decidiu!!!!!!!

molts petonets i bona setmana
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 9:49 pm

Pacresol ha escrit:Hola guapisimas!!!
pues es que yo no digo que lo hagan mal en algun sitio, tan solo quiero sabaer opiniones, porque a la fonda he ido a varias bodas pero claro ya hace años de ello entonces a veces las cosas cambian a veces para bien y a veces para mal... nose pero igual en un sitio como otro en fin solo quiero opiniones....
Es que como estoy un poco indecisa... pues claro las opiniones a veces ayudan mucho creo yo...

Bueno, yo también he contado la última experiencia, en otros casos que he ido a la fonda no ha estado nada mal, supongo que también depende de lo que uno contrata, ¡por supuesto!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Pacresol » dt. nov. 17, 2009 2:15 pm

Hola,
yo creo que cuando contratas pues contratas ya algo que no sea lo mas minimo, digo yo, algo que no sea lo mas caro pero que este bastante bien, porque la verdad estan bastante bien todos los menus que ofrece el grupo nastasi, pero bueno yo creo que el servicio lo tendrian que dar tanto de una forma como de otra, porque esto luego da que hablar a la gente y lo que no quieres es que hablen mal, porque parece que seas tu que has pagado una miseria y a lo mejor has pagado la que mas y luego el servicio ha sido malisimo pero eso ya es de parte del restaurante, nose si me he llegado a explicar...
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 17, 2009 8:49 pm

bonessssssssss on sou totes les meves fleumes?????????? Nuvia, ise, cuca???? Miriameta??? On us fiqueu???? com esteu??? Us anyoro un munt!! Heu deixat oblidat el foro, esteu bé??? ::love:: Sóc la única que us recorda???? Ostres si ja comencem així i encara no ens hem casat, no me vull imaginar dpsrés... quina tristor que porto a sobre... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. nov. 17, 2009 10:04 pm

Osti lluneta, que catastrofistica que ets!!!! Intenta ser mes possitivaaaaaaaa si no estem es pq potser hi ha altres coses pel mig :) Me diras que no penso en vosaltres, laltre dia et vaig trucar, lo dels CVs, neniiiiiiiiiiii que et queixes de viciiiiiiiiiii

Pacresol, jo no en tinc referencies de las bodegas. A les bodes que he anat... ves... que vols que et digui, a la de fa dos anys, no em vaig poder menjar el postre, mira que es lo que mes magrada dalla on vaig pq els plats fotien una pudor... una pena :( la novia em va dir que el metre que els hi va tocar que fatal, que com si no hi fos. A la ultima que vaig anar, el dia abans de la boda de la miriameta, sorprenentment, dos anys mes tard, els postres continuaven sent els mateixos (aquest cop si que mels vaig poder menjar), em sembla que no innoven gaire, igual que amb el mariachi, els quartet que surt, etc... No van avisar de que començava el ball i jo vaig sentir que sonava un vals, estaven els novios a la sala del costat ballant sols, ni el del video ni el fotograf tp es van enterar. Com ja the dit, jo soc de postres, i quan va sortir el sorbet, que estava bonissim, vaig preguntar si podia repetir pq en sobrava i em va dir que no, que con uno me sobraba. Dsp en quant al ball, hi havia un noi sentat fent veure que punxava algo, pero simplement tenia un CD ficat.

El pica pica molt be, molt complert, pero els plats... es que vaig menjar lo mateix que feia dos anys pero havien canviat una mica la forma, pero els postres els mateixos, jejejejejeje.

Us conto novetats!!!

El Julio avui ha anat al Justribo i ja ha donat la paga i senyal del que sera el seu traje. Li han pres mides, li han ensenyat robes, li fan la camisa a medida pq de les que hi havia no li quedava al pel cap, ha triat la roba per la camisa i li faran :) Li han regalat els bessons i/o el cinturo, pq no senrecorda del tot xDDDD HOMEEEEEES!!!!! Esta molt content :) Ja ha vist quina sera la seva armilla, la seva corbata i el seu mocadoret :) Que way, i el tio no solta prenda, nomes mha xibat el color de la camisa!

Ahir vam veure el segon projecte de les invis i les hem acabat de retocar nosaltres a casa. Avui li he portat al fotograf i ara a veure quan les portem a imprimir, per lo que va dir, crec que ens surten be de preu per ser personalitzades :)

Vaig a llegir que heu ficat i us conto mes coses!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. nov. 17, 2009 10:11 pm

Istaaaaaaar!!!! Doncs que be que passessis una grip A light... jo tinc una companya que porta 2 setmanes de baixa per aixo i aquest dijous li fan mes proves, no lha passat fluixeta i el seu home no lha agafat. Al cole ens falten 7 profes i anem de cul!!! Ningu vol fer substitucions :-/ diuen que per una setmana no pq si et truquen de llistes mentre tant... (pos marxes i listos, la questio es treballar) aixi que si sabeu de gent que vulgui treballar, al cole necessitem CVs urgentment, jejejejejejejeje

Miriameta... i la missio Baby??? Podreu esperar fins a lestiu a començar a buscar cigronets????

Les que us caseu a Margalef i no tingueu vestit, a Boutique la Novia us fan el 10% de descompte, regalen la roba interior, el vel o xal i el tocat pel cabell :) I a limusines lleida también us fan el 10% de descompte. Haure de pasar pel foro del 2011 a fer propaganda :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. nov. 17, 2009 10:16 pm

Us explico...

Aquest any es el primer any que es grabara un cap dany ''en directe'' i semetra en redifusio el dia de cap dany a terres lleidatanes. Com lo que fan al canals nacionals pero a nivell de catalunya. Aixo es fara al Palau de Margalef el proper dia 12 de desembre. Diguem que es com un pre-cap dany, la festa es la mateixa, sha danar vestit com si fos el dia de cap dany, es menjara el raim igual, el cotillon, etc, etc i hi ha actuacions com si fos un "Noche de fiesta". Encara no us puc avançar quines actuacions son, pero per ara pinta way :) El preu de l'entrada es simbolic, son 5 euros i tinclou consumicio (un cubatilla ja val mes). Aixi que si us fa gracia anar a la festa de pre-cap dany i despres sortir per la tele mho dieu :-)ok: :-)ok: :-)ok: Un pre-capdany fleuma xDDDDDD
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 17, 2009 11:16 pm

nuvia2010 ha escrit:Us explico...

Aquest any es el primer any que es grabara un cap dany ''en directe'' i semetra en redifusio el dia de cap dany a terres lleidatanes. Com lo que fan al canals nacionals pero a nivell de catalunya. Aixo es fara al Palau de Margalef el proper dia 12 de desembre. Diguem que es com un pre-cap dany, la festa es la mateixa, sha danar vestit com si fos el dia de cap dany, es menjara el raim igual, el cotillon, etc, etc i hi ha actuacions com si fos un "Noche de fiesta". Encara no us puc avançar quines actuacions son, pero per ara pinta way :) El preu de l'entrada es simbolic, son 5 euros i tinclou consumicio (un cubatilla ja val mes). Aixi que si us fa gracia anar a la festa de pre-cap dany i despres sortir per la tele mho dieu :-)ok: :-)ok: :-)ok: Un pre-capdany fleuma xDDDDDD

Jo siiiiiiiiiiii que vull anar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La Meri i jo ens apuntem!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Què hem de fer?????????? :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 17, 2009 11:18 pm

nuvia2010 ha escrit:Istaaaaaaar!!!! Doncs que be que passessis una grip A light... jo tinc una companya que porta 2 setmanes de baixa per aixo i aquest dijous li fan mes proves, no lha passat fluixeta i el seu home no lha agafat. Al cole ens falten 7 profes i anem de cul!!! Ningu vol fer substitucions :-/ diuen que per una setmana no pq si et truquen de llistes mentre tant... (pos marxes i listos, la questio es treballar) aixi que si sabeu de gent que vulgui treballar, al cole necessitem CVs urgentment, jejejejejejejeje

Miriameta... i la missio Baby??? Podreu esperar fins a lestiu a començar a buscar cigronets????

Les que us caseu a Margalef i no tingueu vestit, a Boutique la Novia us fan el 10% de descompte, regalen la roba interior, el vel o xal i el tocat pel cabell :) I a limusines lleida también us fan el 10% de descompte. Haure de pasar pel foro del 2011 a fer propaganda :)

A vere núvia, per una setmana si que vindria... lo que m'ho van dir pel gener i clar pel gener no sé on seré... no entenc pq no em truquen a mi si jo vull treballar!!!!!!!!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( pro ara no al gener......
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 17, 2009 11:22 pm

nuvia2010 ha escrit:Osti lluneta, que catastrofistica que ets!!!! Intenta ser mes possitivaaaaaaaa si no estem es pq potser hi ha altres coses pel mig :) Me diras que no penso en vosaltres, laltre dia et vaig trucar, lo dels CVs, neniiiiiiiiiiii que et queixes de viciiiiiiiiiii

Pacresol, jo no en tinc referencies de las bodegas. A les bodes que he anat... ves... que vols que et digui, a la de fa dos anys, no em vaig poder menjar el postre, mira que es lo que mes magrada dalla on vaig pq els plats fotien una pudor... una pena :( la novia em va dir que el metre que els hi va tocar que fatal, que com si no hi fos. A la ultima que vaig anar, el dia abans de la boda de la miriameta, sorprenentment, dos anys mes tard, els postres continuaven sent els mateixos (aquest cop si que mels vaig poder menjar), em sembla que no innoven gaire, igual que amb el mariachi, els quartet que surt, etc... No van avisar de que començava el ball i jo vaig sentir que sonava un vals, estaven els novios a la sala del costat ballant sols, ni el del video ni el fotograf tp es van enterar. Com ja the dit, jo soc de postres, i quan va sortir el sorbet, que estava bonissim, vaig preguntar si podia repetir pq en sobrava i em va dir que no, que con uno me sobraba. Dsp en quant al ball, hi havia un noi sentat fent veure que punxava algo, pero simplement tenia un CD ficat.

El pica pica molt be, molt complert, pero els plats... es que vaig menjar lo mateix que feia dos anys pero havien canviat una mica la forma, pero els postres els mateixos, jejejejejeje.

Us conto novetats!!!

El Julio avui ha anat al Justribo i ja ha donat la paga i senyal del que sera el seu traje. Li han pres mides, li han ensenyat robes, li fan la camisa a medida pq de les que hi havia no li quedava al pel cap, ha triat la roba per la camisa i li faran :) Li han regalat els bessons i/o el cinturo, pq no senrecorda del tot xDDDD HOMEEEEEES!!!!! Esta molt content :) Ja ha vist quina sera la seva armilla, la seva corbata i el seu mocadoret :) Que way, i el tio no solta prenda, nomes mha xibat el color de la camisa!

Ahir vam veure el segon projecte de les invis i les hem acabat de retocar nosaltres a casa. Avui li he portat al fotograf i ara a veure quan les portem a imprimir, per lo que va dir, crec que ens surten be de preu per ser personalitzades :)

Vaig a llegir que heu ficat i us conto mes coses!!!!

No ho deia per tú precisament... pro es que aquests dies no ho estic passant massa bé i a més he fet cosetes de la boda i no hi ha ningú a qui contar-lis aquí al foro general............ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: Ja sé què has fet lo del currículum i tal però les meves fleumes no hi són, i les anyoro........... jasta!!!! Perdó si m'he ficat castròfica, jope! :-( :-( :-( Us anyorava res més, a tú, la ise i sobretot a la meva clon, que no sé on coi es fica, que em comença a preocupar! :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. nov. 18, 2009 12:49 am

Hola guapes, perdoneu però porto uns dies molt depre.

Bueno , lo de la grip no tinc febre però tinc molt molt cansament i m'agafa molta ansietat, porto una setmana de baixa i encara fins dilluns no hi he de tornar al metge. Ademés està un tema que m'engoixa i es que fa vora 3 mesos que estic sense menstruació, no tic embarassada m'han fet proves, i m'agafa molta ansietat perquè vaig al metge i em donen llargues i no sé perquè em falta a mes taco una mica i fora imalament neneeeees!!! tic molt ansiosa :--( :-(

Doncs lluneta la sala de l'Ajuntament és molt xula, en directe mola més que vista pels diaris i tal.... ja ficaré fotos quan m'hagi casat i així ho veureu.... :-)ok:

Espero que totes estigueu bé....petunets *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 18, 2009 8:18 am

ISTAR82 ha escrit:Hola guapes, perdoneu però porto uns dies molt depre.

Bueno , lo de la grip no tinc febre però tinc molt molt cansament i m'agafa molta ansietat, porto una setmana de baixa i encara fins dilluns no hi he de tornar al metge. Ademés està un tema que m'engoixa i es que fa vora 3 mesos que estic sense menstruació, no tic embarassada m'han fet proves, i m'agafa molta ansietat perquè vaig al metge i em donen llargues i no sé perquè em falta a mes taco una mica i fora imalament neneeeees!!! tic molt ansiosa :--( :-(

Doncs lluneta la sala de l'Ajuntament és molt xula, en directe mola més que vista pels diaris i tal.... ja ficaré fotos quan m'hagi casat i així ho veureu.... :-)ok:

Jo vaig anar a lajuntament de Lleida a una boda i la sala era mooooooooooolt xuli, el problema es que no hi havia bancs per tothom :( Pero molt molt boniques les vidreres :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Pacresol » dc. nov. 18, 2009 10:04 am

HOLA GUAPAS!!!
el tema de los descuentos es solo porque te casas al Palau Margalef o porque te casas el año que viene???
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 18, 2009 10:30 am

ISTAR82 ha escrit:Hola guapes, perdoneu però porto uns dies molt depre.

ànims istar!!!!!!!!!!! jo stic com tú però amb el queixal del seny!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vinga ens hem d'animar o malament................. i a més jo sense feina un altre cop!!!!!!!!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 18, 2009 10:31 am

Pacresol ha escrit:HOLA GUAPAS!!!
el tema de los descuentos es solo porque te casas al Palau Margalef o porque te casas el año que viene???

Porque te casas en el Palau de Margalef. Yo me caso en el 2011 y también me los hacen.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 18, 2009 11:51 am

Bno nenes!!! Tinc feina... no és molt el que tinc però és feina!!!! És a Olesa de Bonesvalls, un col.le de primària, mai he donat primària però bno tot és començar!!! I no és jornada sensera, i us preguntareu pq ho accepto? Doncs pq no hi ha res més ara per ara, i per estar-me a l'atur menjant-me els mocs, doncs no ho vull. Vull començar a treballar i baixar de número i tenir punts per les opos. Només són 15 dies dsprés ja vurem on m'envien, i de moment viuré a uns 30 i pocs minuts d'allí, a barcelona però per no pagar pis faig el que sigui... i que la cosa em surti rentable... què us smbla??? ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dc. nov. 18, 2009 4:25 pm

buniketa ha escrit:
Pacresol ha escrit:HOLA GUAPAS!!!

Porque te casas en el Palau de Margalef. Yo me caso en el 2011 y también me los hacen.

ok guapa!!! es que en las bodegas tambien hacen descuentos en autobuses....
Pacresol

EntradaAutor: Pacresol » dc. nov. 18, 2009 4:27 pm

lluneta29 ha escrit:Bno nenes!!! Tinc feina... no és molt el que tinc però és feina!!!! És a Olesa de Bonesvalls, un col.le de primària, mai he donat primària però bno tot és començar!!! I no és jornada sensera, i us preguntareu pq ho accepto? Doncs pq no hi ha res més ara per ara, i per estar-me a l'atur menjant-me els mocs, doncs no ho vull. Vull començar a treballar i baixar de número i tenir punts per les opos. Només són 15 dies dsprés ja vurem on m'envien, i de moment viuré a uns 30 i pocs minuts d'allí, a barcelona però per no pagar pis faig el que sigui... i que la cosa em surti rentable... què us smbla??? ::love::

pues chica me parece estupendo que piensas en cogerlo, la verdad que aunque sea lejos, y sino tienes otra cosa pues mas vale coger esa oferta y asi ya haces puntos.... me alegro mucho guapa que hayas encontrado curro... >.-<: >.-<: >.-<:
Pacresol

EntradaAutor: miriameta » dj. nov. 19, 2009 9:39 pm

pujo post nenes!!

lluneta tu a lo que sigui treball!!!
istar tu a posarte bona ja!!! i res de depres!!
nuvia.. si per mi fos ja estaria buscant.. pero mira.. fins que no es decideixi el senyoret..... i tothom me diu que no.. me fa molta rabia. Soc jo la que mane quan vui i quan no.. aix me treuen de quici. Jo vui un cigronet!!!!

avui he vist un jersey que fa temps que vui i per 12 miserables euros que no tinc... pues me quedat sense..

besitos wapes!! a vere si doneu senyals de vida que vec això una mica mort....

jo estic a tarragona que fins dema a la nit no treballo i aprofito.

muacsssssssssssssssss ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: Amelie » dv. nov. 20, 2009 7:48 am

Hola Guapisss!!!

Com us va tot??? Espero que molt bé!! Jo porto uns dies... tinc mono de foro, però la veritat és que no tinc ni un minut per connectar-me així que aprofito ara. La setmana que ve intentaré possar-me al dia, només volia dir-vos que no us oblido ::love:: ::love:: ::love:: Una Abraçae a totes i molt bon cap de setmana!!!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants