"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dt. nov. 17, 2009 8:08 am

BON DIA NINETES MEVES¡¡¡¡¡

Que tal? jo aquesta nit solsament he fet voltes d'un cantó a un altre......

Resulta que ahir a la feina vaig fer una mala posició i tinc l'esquena.....QUIN ROTLLO¡¡¡¡¡¡¡¡

Bueno boniques, avui dimarts, jo tindria que anar avui a gym que fa dos semanetes que no hi vaig....però depèn de l'esquena....

Un petonet i ens veiem a la nit ¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. nov. 17, 2009 8:17 am

Bon dia ninetes, con va tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, veig que el primer dia durillo, tranquila que es cuestio de practica! Ja veuras com anira be!

Torsaeann, nena aquesta tarda spinning, no?

Gis, ya estas mejor???????????????????

Black,
Aixi que amb tot aixo el que pretenies era que algu canvies de restaurant? Pero bueno, aixo es una desisio que ha de pendre cada una, i ara que li diras a la maria?
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. nov. 17, 2009 8:21 am

Papallona, nena que tal!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, ya mas descansada???????

Estiu, nena que et volem veure per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, la tia deu estar sota un cocotero amb un mojito i posant-se negrita!!!!!!!!!!!

Nur, ara et toca fer copies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Paciencia, nena cuan arribi nadal la gent ja no sen enrecordara de les copies!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dt. nov. 17, 2009 10:01 am

tara ha escrit:Bon dia ninetes, con va tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, veig que el primer dia durillo, tranquila que es cuestio de practica! Ja veuras com anira be!

Torsaeann, nena aquesta tarda spinning, no?

Gis, ya estas mejor???????????????????

Black,
Aixi que amb tot aixo el que pretenies era que algu canvies de restaurant? Pero bueno, aixo es una desisio que ha de pendre cada una, i ara que li diras a la maria?

ostres!! aquesta sortida si que no me l'esperava!! juas

No no, jo no pretenia res, no se que téns entès que va passar... mira que ho he explicat vegades!! però bé, potser et penses que m'ho vaig inventar?? bueno bueno..... però lo que jo volia dir es que si lo que ha passat no és tan greu, jo tp no canviaré res!

Jo amb la Maria ja he parlat i el dijous la vaig a veure, però com tu dius, això es cosa de cadascuna, no????

Així que res, jo ja me les apanyaré amb el restaurant i amb la resta.

Que vagi bé el dimarts!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Giss » dt. nov. 17, 2009 11:08 am

Bon dia nines!

Jo segueixo a caseta... malaltona... estic algo millor però encara fotuda.
El metge em va dir que tinc faringolaringitis... però només em va donar un xarop i ibuprofeno... i amb això sol no sé si s'em curarà gaire ràpid, però bueno, es lo que hay

Un petonet boniques, ens veiem desprès
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 17, 2009 11:44 am

Bon dia ninetes!!
avui estic super cansada....kina rabia!!

ahir vaig sortir de la guardia i em vaig fer la valenta.. jejej vaig ordenar la casa i vaig marxar a la piscina... doncs a ultima hora de la tarda un mal de braços jejej... avui no aniré.. no.. ja aniré demà tu...

així que no us contar massa coseta... mooooooooooolta grip a urgències.. pufff... molt de nen petit.. pero de la A.. no molts.

Les malaltones milloreu-vosssssssssssssssss

tara nena,, avui ja si que fa por el teu marcador!!!!

ei nur! ja he vist les fotos.. definitivament.. no em keda bé el taronja jajajaj
ç

elxaaaa.. cronica.. cronica.. cronica

muas *.-o-o.*
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 17, 2009 2:07 pm

tara ha escrit:Bona nit ninetes!!!!!!!!!!

Nur ja he vist les fotos, estem molt be!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja tambe em miro l'internado!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero que no fan ventdelpla?

Bueno guapes meves, ens veiem dema, bona nit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pos ahi no feien ventdelpla xq feien allo de dos capitols que continua avui, no? I això que vol dir? Que els dilluns ja no hi haurà ventdelpla?
Ais... en una part aniria bé, xq així no se solaparia amb el internado! jijiji Ho vau veure ahir?? Que fuerte!!!!!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 17, 2009 2:11 pm

torsaeann ha escrit:Nur, de la panxa estic bé¡¡¡¡¡

Felicitats per el tema del centenari que tot hagui sortit bé¡¡¡¡¡¡¡
Espero que a partir d'ara estiguis menys nerviosa i estressada oks?

Un petonet bonica¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡

Me n'alegro que estiguis bé de la panxa!
Però ara he llegit lo de l'esquena! A vegades quan menys t'ho esperes amb una mala posició ens enganxem! Ais... Millora't!
Jo havent passat la inauguració del centenari la veritat és que estic molt millor!! Merci! I torno a dormir d'una tirada per les nits!! Que últimament em despertava molt i no descansava gens bé...
Quins descans m'ha quedat!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 17, 2009 2:15 pm

tara ha escrit:Papallona, nena que tal!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, ya mas descansada???????

Estiu, nena que et volem veure per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, la tia deu estar sota un cocotero amb un mojito i posant-se negrita!!!!!!!!!!!

Nur, ara et toca fer copies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Paciencia, nena cuan arribi nadal la gent ja no sen enrecordara de les copies!

Si nena! Jo em pensava que ja havia passat tot i ara em ve la gent que vol copies!! Però m'ho agafo amb calma. Ja ho aniré fent i quan les tingui les passo... Ja no és allò d'anar a contrarelloltge com aquestes ultimes setmanes. Així que de tranquis, que ja m'he estressat prou!! jejeje!

Ei, has vist el teu marcador?? Impressiona, eh!! 1 mes i 4 setmanes!!!! :-///: Ole ole!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 17, 2009 2:17 pm

Giss ha escrit:Bon dia nines!

Jo segueixo a caseta... malaltona... estic algo millor però encara fotuda.
El metge em va dir que tinc faringolaringitis... però només em va donar un xarop i ibuprofeno... i amb això sol no sé si s'em curarà gaire ràpid, però bueno, es lo que hay

Un petonet boniques, ens veiem desprès

Ei guapi, ja veig que en tindràs per uns dies.
Prent-ho amb calma, descansa i millora't. I no vulguis anar amb presses que encara recauràs. Que tot té el seu procés.
Cuida't!
Un petonet!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 17, 2009 2:22 pm

Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes!!
avui estic super cansada....kina rabia!!

ahir vaig sortir de la guardia i em vaig fer la valenta.. jejej vaig ordenar la casa i vaig marxar a la piscina... doncs a ultima hora de la tarda un mal de braços jejej... avui no aniré.. no.. ja aniré demà tu...

així que no us contar massa coseta... mooooooooooolta grip a urgències.. pufff... molt de nen petit.. pero de la A.. no molts.

Les malaltones milloreu-vosssssssssssssssss

tara nena,, avui ja si que fa por el teu marcador!!!!

ei nur! ja he vist les fotos.. definitivament.. no em keda bé el taronja jajajaj
ç

elxaaaa.. cronica.. cronica.. cronica

muas *.-o-o.*

Osti nena, quin ritme que portes, eh!! Descansa!
Ja m'imagino com deu estar urgències, al cole tenim moltes grips, encostipats, angines, passes de la panxa... bua!! S'ha ajuntat tot!! Jo de moment paro forta, i esperem que continui així!! creuem els dits! Que fa setmanes vaig passar unes angines i ja en vaig tenir prou!
I perque dius això del color taronja?? Ais...
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 17, 2009 2:28 pm

A la resta un petonet a totes!

Avui tarda-nit no sé si podré entrar perque he de baixar a Reus i potser arribo tard... Potser ja no ens veiem fins demà pel vespre. Demà per la tarda aniré a tallar-me el cabell a una peluqueria de Valls on no he anat mai! Estic nerviosa... i si no m'ho fan bé?? Es que a la peluqueria del poble on vaig sempre no m'agrada com pentinen, i sempre dic que per la boda no hi vull anar... Així que ja començo a mirar altres, i m'han recomanat aquesta de Valls... A veure que tal!!!

Un petonet guapes!!! Que acabi d'anar be el dia! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 17, 2009 3:53 pm

Ninetes....huolaaaa!!!! que tal???? jo aqui esperant a començar classes que desprès vaig cap a Reus i listo!!!!!

Com van els ànims?????? nenes....ara no em puc entretenir gaire....parlem desprès i em fico al dia, ok????

Petonets!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 17, 2009 3:55 pm

nur_jor ha escrit:A la resta un petonet a totes!

Avui tarda-nit no sé si podré entrar perque he de baixar a Reus i potser arribo tard... Potser ja no ens veiem fins demà pel vespre. Demà per la tarda aniré a tallar-me el cabell a una peluqueria de Valls on no he anat mai! Estic nerviosa... i si no m'ho fan bé?? Es que a la peluqueria del poble on vaig sempre no m'agrada com pentinen, i sempre dic que per la boda no hi vull anar... Així que ja començo a mirar altres, i m'han recomanat aquesta de Valls... A veure que tal!!!

Nena...quina pelu és?????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 17, 2009 8:50 pm

Hola!
Havia dit que no podria entrar ja avui, però al final he fet més aviat del que em pensava... i aquí estic!
Quina calor que fa nenes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 17, 2009 8:52 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:A la resta un petonet a totes!

Nena...quina pelu és?????

Es diu Dux, i està al carrer Francesc Macià... et sona?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 17, 2009 9:43 pm

Bones a totes....que tal nenes???? acabo d'arribar a casa i tinc la gola que em rabia del mal....tant de forçar la veu aquesta tarda i mira!!!!!!

Gràcies pels emails ninetes...sou unes cracks!!!!! la veritat esk es clar, el dia el tinc així un mica griset, però m'han reoferit, bé la veritat esk insisteixen en aquell treball de bcn i amb condiciones bonetes, però ara quan vingui ell hi parlarem pq es clar, es anar a Bcn cada dia i potser plantejar.m'he el cancel.lar algunes de les classes, no totes. Aix...quines ganes de ser rica i no tenir aquests mals de cap!!!!!!!

Tara....perdona pq entre una cosa i una altra no t'e contestat el mail de les sabates....ara desprès m'hi fico!!!! Ja tinc les bossetes a casa, així que a la pròxima quedada us les porto, ok???

Elxa...lo mismo te digo...ahora te miraré el email dels vestits, ok???? com va la feina i el bar????...ara torno a tenir els matins lliures, i baixo...et dic alguna coseta per esmorçar...o no pots sortir de la office????

Giss...como te encuentras???? he leido que estás de baja y con fiebre!!! ayy que ver el tiempo este que nos revoluciona a todos!!!! recupérate pronto nena :-()-)

Papallona....com vas tu??? el treball i tot???? estic una mica perduda amb el foro...i eso que solo he estado fuera 2 días!!!! Oh my God!!!!

Torsaeann...nineta wapiiiii!!! com et trobes tuuuuuuu?????? gràcies pels ànims... :-()-)

Nur...la Dux??? sip una amiga meva hi va o hi anava....pq la companya de treball és la "jove" de la dueña!!!! a veure que et sembla??? però pel que tinc entès....deixa molt clar el que vols i que t'ho faci, pq la meva amiga hi va anar per tallar i li va un estil molt clàssic. Sobretot fica't seria i que et faci el que tu vulguis....però jo no he anat mai...però pel que m'han dit. Jo t'ho comento!!!!
A més....no estiguis nervi....que estàs wapiiii wapiiii amb qualsevol coseta!!!! :-///:

Estiu... com va la febre???? mare quin virus expandit pel foro de les ninetes....i mentres altres a la Rivera Maya....eso es vida!!!!!!
Mrs. Happiness l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 18, 2009 10:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dt. nov. 17, 2009 10:35 pm

Bona nit ninetes ¡¡¡¡¡¡
Acabo de venir del Gym i estic super cansada.......acabo de sopar i em ficaré al llitet aviat¡¡¡¡¡¡¡¡

Que tal totes?

Un petonet i fins demà oks?

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dc. nov. 18, 2009 8:58 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!

Que tal esteuuuuuuuuu?

Dons nosaltres ahir, vam anar a parlar amb la floristera, ja hem quedat en el que volem, hem de mirar de fer les boles, pero optarem per un altre sistema, ja m'ha dit que el dia que vulgui, a la tarda ens hi acostem i farem el muntatge per veure que tal quedara, li va agradar la idea, diu que prefereix aixo a que li diguin que faci el que vulgui!
Aixi que ja he fer anar als papis durant el mati a buscar el material que necessito, a veure si aquest finde m'hi poso!
De preu encara no hem parlat de res, perque encara ha de mirar si les flors que vull les pot aconseguir per la data, pero no crec que pugi massa!

Bueno ninetes vaig a treballar una estona, que avui tinc molta feina!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. nov. 18, 2009 10:05 am

Buff, da miedo ehhhhhhhhhhhhhh!
Imatge
tara