Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: ARARE » dl. nov. 16, 2009 2:00 pm

Nosaltres també pensàvem que les invitacions era algo que sempre es quedava en un calaix o pitor, sempre anàven a la basura. PEr això vam decidir buscar una invitació que tingués alguna utilitat, que fos pràctica i a la vegada, que fos sinònim de celebració. I això és el que sen's va ocòrrer, a veure que us sembla:

viewtopic.php?f=29&t=18192&start=180
Imatge
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. nov. 16, 2009 3:12 pm

ARARE ha escrit:Nosaltres també pensàvem que les invitacions era algo que sempre es quedava en un calaix o pitor, sempre anàven a la basura. PEr això vam decidir buscar una invitació que tingués alguna utilitat, que fos pràctica i a la vegada, que fos sinònim de celebració. I això és el que sen's va ocòrrer, a veure que us sembla:

viewtopic.php?f=29&t=18192&start=180

Arare! A mi les teves m'encanten!! Sóc molt partidaria, de què ja que segurament es llençaran, com a mínim les puguin parofitar per alguna cosa!

He vist el que el que t'han costat i no em sembla exagerat! En aquest tema estic peix peix... Miraré a veure quan em poden costar unes normals i si el preu també s'enfila, miraré altres invitacions. I el teu estil d'invitació m'encanta! >.-<:
Imatge
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Llumeta » dl. nov. 16, 2009 3:16 pm

Arare, la idea es buenísima, original y desde luego útil (sobretodo bien fresquita, jeje), pero tambien cuesta unas pelillas....como empieze así, no me llega!!
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: joan y susana » dl. nov. 16, 2009 5:18 pm

jimaguary ha escrit:ei noies, aquest cap de setmana vaig anar ca ca n'alzina, i definitivament hem fet reserva pel diumenge de 30 demaig *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

hola jimaguary!!!
este restaurante engancha, una vez que lo ves ya no te lo puedes quitar de la cabeza jajaja...
henorabuena, haces una muy buena eleccion. (que voy a decir yo..) :-)ok: :-)ok: :-)ok:
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: sonieta14 » dl. nov. 16, 2009 8:16 pm

Hola noies!!
Felicidades Jimaguary!! Nosotros tenemos el dia antes, el 29 de mayo!! Te prometo que no destrozaremos Ca N'Alzina!! JE JE JE!!
Creo que las ca n'alzineras somos muy viajeras, que si Roma, que si Paris.. y nosotros a Londres el 28 de noviembre. Nosotros sí que vamos a pasar frio, con lo poco acostumbrados que estamos aquí en Canarias!! Pero con muchas ganas de hacer una escapada!!
No creo que pueda ir a la jornada de puertas abiertas de diciembre, pero si puedo envio a mis papis!! En marzo fijo que tampoco, porque mis amigas han fijado la fecha de mi despedida de soltera para el finde del 12 al 15 de marzo porque vienen aquí, a Tenerife!! Estan locas!! De momento ya han comprado billetes de avión 15!! Ya puedo empezar a temblar!!

Besitos
Imatge
Imatge
sonieta14

Entrades: 83
Membre des de: dj. març 12, 2009 1:02 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. nov. 17, 2009 9:35 am

Bon dia can Alzineres!

Dilluns superat!! ueeee!!

No sabeu les ganes que tinc que arribi el desembre. Tinc una setmana de vacances i l'estic desitjant!!! Que arribi JA!!!!!

SONIETA, normal que tu no puedas venir a las puertas abiertas!!
Ya veo que tema despedida lo tiene en marxa, eh!

La verdad es que dan bastante miedo... A mi me lo organizan 3 amigas y 2 de mis hermanas. Y por suerte 3 de ellas sé que pensaran que la despedida es para mí y no para el resto de gente. Porque sino ya me imagino el tipo de despedida que me esperaba...

A veure si avui puc avançar temes que em queden encara penjats ( que són quasi tots...).

A partir de Gener si que li hauré de fotre canya!!!!

Què passeu un molt bon dia!!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. nov. 17, 2009 9:37 am

Amb lo que em va costar arribar als 100 missatges i ara ja en porto 200!!!

Lo que hay que ver!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: sergicaroline » dt. nov. 17, 2009 11:21 am

Hola chicas!!

Primero felicidades a la nueva ca n'Alzinera, yo soy d can Macià, pero como estoy solita me "arrejunto" con vosotras :-))

No me he podido conectar en todo el fin d semana, y ayer tampoco, pero hoy ya estoy de nuevo aquí!! Acabo de hablar con Yolanda para la jornada d puertas abiertas este domingo, y me ha comentado que empieza a las 11h y que acabará a las 17h!! q es una especie de "fira", con expositores y eso... Por nosotros perfecto pq no tenemos ná de ná: ni fotógrafo, ni invitaciones, yo no he visto ni vestidos.... ayaayayay!!

Al final alguna de las alzineres se pasará por ahí?? a ver si nos vemos no??? :-///: jejej

Ya diréis algo!!!
Imatge

Contigo hasta el fin del mundo
sergicaroline

Entrades: 112
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:48 am

EntradaAutor: joan y susana » dt. nov. 17, 2009 4:50 pm

sergicaroline ha escrit:Hola chicas!!

Primero felicidades a la nueva ca n'Alzinera, yo soy d can Macià, pero como estoy solita me "arrejunto" con vosotras :-))

No me he podido conectar en todo el fin d semana, y ayer tampoco, pero hoy ya estoy de nuevo aquí!! Acabo de hablar con Yolanda para la jornada d puertas abiertas este domingo, y me ha comentado que empieza a las 11h y que acabará a las 17h!! q es una especie de "fira", con expositores y eso... Por nosotros perfecto pq no tenemos ná de ná: ni fotógrafo, ni invitaciones, yo no he visto ni vestidos.... ayaayayay!!

Al final alguna de las alzineres se pasará por ahí?? a ver si nos vemos no??? :-///: jejej

Ya diréis algo!!!

hola, sergicaroline!!
nosotros si que vamos a ca macia, porque el dia de las puertas abiertas de ca n´alzina trabajamos y nose si me lo podre combinar, por si no puedo voy a ca macia.
llame y nose si hable con yolanda o ariadna (no me dijo quien era) y me dijo q me apuntaba y a mitad de semana me llamaria.
haber si nos vemos (=:-)
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Llumeta » dt. nov. 17, 2009 6:15 pm

Que ya plego!! Pero quería pasarme antes por el foro a saludar, jeje.
No hago más que mirar paginas en internet cosas y he llegado a la conclusión que todavía no me acabo de creer que me caso y que tenemos fecha porque estoy todavía totalmente parada...espero que en enero pegar el pistoletazo de salida con todos los preparativos, de mommento os leo a vosotras que os falta menos y me voy preparando para todo...en fín, un saludo!!!
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

EntradaAutor: jimaguary » dt. nov. 17, 2009 8:30 pm

ei la veritat,,, es molt xulo ca n'alzina em va agrador molt!! per ser meri crec que si que ens varem creuar,porteu un almera gris???? jajajjaja.
per cert algu es casa per l'esglèsia ja heu parlat amb el capella???????
ei arare la invitació es super xula, llastima que jo donaré als noius una botella de vi, i per tant seria repetir molt!!! algú dona de detallet a les noies algo comestible? algo de xocolata? no trobo res que m'agradi... i les invitacions es cert tothom les llença un cop acabada la boda, pero costa molt decidir aquestes tonterietes...
bueno noies anem parlant!!!!!!!!!!!!!!!!! per cert algú es de Lleida?
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: lamaca » dt. nov. 17, 2009 10:49 pm

Hola jimaguari!

Benvinguda! Jo sóc de Lleida, però visc a Barcelona. I aquesta és una de les raons per les quals vàrem triar ca n'alzina, així queda a mig camí per tothom!

Sort que el divendres se'm va acudir mirar l'horari de la fira i vaig veure que s'havia anul·lat! Sinó ja hagués perdut tot el dissabte.

Porto una setmana intentant contactar amb els d'Artboda, pel tema fotògraf, i no hi ha manera, algú té un telf que no sigui el 902.... .

Les invitacions de l'ampolla de cava m'han encantat, és una idea genial.

El dia 13 de desembre m'apunto a les jornades obertes de ca n'alzina, només hi he anat una vegada i em moro de ganes de tornar-hi! També m'agradaria anar-hi un dia que hi hagi un casament pel civil, per veure com queda tot arreglat. El dia que hi vàrem anar estaven preparant-ho tot per un casament, però no hi havia ni les flors, ni gairebé res. I el tema decoració em "preocupa" una mica. Més que res, que em moro de ganes de veure-ho tot arreglat per fer-me a la idea de com serà el nostre gran dia!

Bona nit
Imatge
lamaca

Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. nov. 18, 2009 9:00 am

Bon dia noies!!

Dimecres!! Per mi dijous! Que divendres he agafat festa!! jejeje!!

jimaguary ha escrit:ei la veritat,,, es molt xulo ca n'alzina em va agrador molt!! per ser meri crec que si que ens varem creuar,porteu un almera gris???? jajajjaja.
per cert algu es casa per l'esglèsia ja heu parlat amb el capella???????
ei arare la invitació es super xula, llastima que jo donaré als noius una botella de vi, i per tant seria repetir molt!!! algú dona de detallet a les noies algo comestible? algo de xocolata? no trobo res que m'agradi... i les invitacions es cert tothom les llença un cop acabada la boda, pero costa molt decidir aquestes tonterietes...
bueno noies anem parlant!!!!!!!!!!!!!!!!! per cert algú es de Lleida?

Jimaguary! No, jo no porto un almera gris... aquell dia vam anar amb él de javi (sense ell, però en el seu cotxe) un león negre. Però tu vas venir diumenge??? Jo vaig estar de ruta amb una parella i els pares d'ella ( crec) i després va apareixer una noia amb la seva mare. Ets alguna d'aquestes??? Si no ja ens trobarem a les portes obertes!!!

A quina hora anireu les que aneu a Can Macià??? Jo encara no ho sé, perquè tinc el diumenge una mica complet i hauré de mirar on tinc un foradet.

lamaca no et puc ajudar amb el telefon del artboda· Si es conecta la Labanda segur que et pot dir algo! Van ser els seus fotógrafs.

Anem parlant!!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Drix » dc. nov. 18, 2009 9:13 am

lamaca ha escrit:Hola jimaguari!

Benvinguda! Jo sóc de Lleida, però visc a Barcelona. I aquesta és una de les raons per les quals vàrem triar ca n'alzina, així queda a mig camí per tothom!

Sort que el divendres se'm va acudir mirar l'horari de la fira i vaig veure que s'havia anul·lat! Sinó ja hagués perdut tot el dissabte.

Porto una setmana intentant contactar amb els d'Artboda, pel tema fotògraf, i no hi ha manera, algú té un telf que no sigui el 902.... .

Les invitacions de l'ampolla de cava m'han encantat, és una idea genial.

El dia 13 de desembre m'apunto a les jornades obertes de ca n'alzina, només hi he anat una vegada i em moro de ganes de tornar-hi! També m'agradaria anar-hi un dia que hi hagi un casament pel civil, per veure com queda tot arreglat. El dia que hi vàrem anar estaven preparant-ho tot per un casament, però no hi havia ni les flors, ni gairebé res. I el tema decoració em "preocupa" una mica. Més que res, que em moro de ganes de veure-ho tot arreglat per fer-me a la idea de com serà el nostre gran dia!

Bona nit

Lamaca, és que ARTBODA son de Mallorca i aquesta setmana estaven de fira. Però ahir a mi me'l van agafar. Truca avui que segur que te l'agafen!!!

BON DIA!!! JO TINC UNA SON INCREIBLEEEEEEEEEEEE, UFFFF
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: sergicaroline » dc. nov. 18, 2009 12:00 pm

joan y susana ha escrit:
sergicaroline ha escrit:Hola chicas!!

Ya diréis algo!!!

hola, sergicaroline!!
nosotros si que vamos a ca macia, porque el dia de las puertas abiertas de ca n´alzina trabajamos y nose si me lo podre combinar, por si no puedo voy a ca macia.
llame y nose si hable con yolanda o ariadna (no me dijo quien era) y me dijo q me apuntaba y a mitad de semana me llamaria.
haber si nos vemos (=:-)

Hola joan y susana!!! Pues a ver si es verdad que nos vemos, y meri javi también!!!! os pongo mi facebook, por si me queréis agregar : Carol Riffo Garcia. Así ya me veis y el domingo será más fácil reconocernos ;-P

Un besote!
Imatge

sergicaroline

EntradaAutor: Drix » dc. nov. 18, 2009 12:29 pm

Carol, te he agregado en el face.. soy Sandra Ollé !
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: sergicaroline » dc. nov. 18, 2009 12:51 pm

Drix ha escrit:Carol, te he agregado en el face.. soy Sandra Ollé !

Guapa!! ya te confirmé!!! jjejejej
Imatge

sergicaroline

EntradaAutor: Llumeta » dc. nov. 18, 2009 4:42 pm

ohoh!! Ahí desafiando, sí señor. Soy la nº13, el 13 puertas abiertas...menos mal que tampoco yo soy supersticiosa! por la cuenta que me trae claro! JAJAJA

Me gusta eso de agregarnos al facebook, así tambien sabemos más las unas de las otras, verdad?

Que ganitas de plegar....
Imatge

Llumeta

EntradaAutor: sergicaroline » dc. nov. 18, 2009 5:16 pm

Llumeta ha escrit:ohoh!! Ahí desafiando, sí señor. Soy la nº13, el 13 puertas abiertas...menos mal que tampoco yo soy supersticiosa! por la cuenta que me trae claro! JAJAJA

Me gusta eso de agregarnos al facebook, así tambien sabemos más las unas de las otras, verdad?

Que ganitas de plegar....

Llumeta!! supongo que me habrás agregado... eres Araceli?? :-)ok:

Eso de ser la nº 13 yo tampoco le daría mucha importancia, bueno, yo tampoco soy supersticiosa, creo que si lo eres es cuando te pasan las cosas, la superstición llama a la mala suerte jjajajja... pero bueno, cada uno con su opinión...

Ya queda menos para acabar la semana, q ganas... ánimo chicas q ya dejamos el miércoles atrás!!!
Imatge

sergicaroline

EntradaAutor: joan y susana » dc. nov. 18, 2009 7:10 pm

sergicaroline te he agregado al facebook :-)ok:
joan y susana