Autor: ARARE » dl. nov. 16, 2009 2:00 pm

Autor: Meri&Javi » dl. nov. 16, 2009 3:12 pm
ARARE ha escrit:Nosaltres també pensàvem que les invitacions era algo que sempre es quedava en un calaix o pitor, sempre anàven a la basura. PEr això vam decidir buscar una invitació que tingués alguna utilitat, que fos pràctica i a la vegada, que fos sinònim de celebració. I això és el que sen's va ocòrrer, a veure que us sembla:
viewtopic.php?f=29&t=18192&start=180

Autor: Llumeta » dl. nov. 16, 2009 3:16 pm

Autor: joan y susana » dl. nov. 16, 2009 5:18 pm
jimaguary ha escrit:ei noies, aquest cap de setmana vaig anar ca ca n'alzina, i definitivament hem fet reserva pel diumenge de 30 demaig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: sonieta14 » dl. nov. 16, 2009 8:16 pm

Autor: Meri&Javi » dt. nov. 17, 2009 9:35 am

Autor: Meri&Javi » dt. nov. 17, 2009 9:37 am

Autor: sergicaroline » dt. nov. 17, 2009 11:21 am
jejej 
Autor: joan y susana » dt. nov. 17, 2009 4:50 pm
sergicaroline ha escrit:Hola chicas!!
Primero felicidades a la nueva ca n'Alzinera, yo soy d can Macià, pero como estoy solita me "arrejunto" con vosotras![]()
No me he podido conectar en todo el fin d semana, y ayer tampoco, pero hoy ya estoy de nuevo aquí!! Acabo de hablar con Yolanda para la jornada d puertas abiertas este domingo, y me ha comentado que empieza a las 11h y que acabará a las 17h!! q es una especie de "fira", con expositores y eso... Por nosotros perfecto pq no tenemos ná de ná: ni fotógrafo, ni invitaciones, yo no he visto ni vestidos.... ayaayayay!!
Al final alguna de las alzineres se pasará por ahí?? a ver si nos vemos no???jejej
Ya diréis algo!!!

Autor: Llumeta » dt. nov. 17, 2009 6:15 pm

Autor: jimaguary » dt. nov. 17, 2009 8:30 pm

Autor: lamaca » dt. nov. 17, 2009 10:49 pm

Autor: Meri&Javi » dc. nov. 18, 2009 9:00 am
jimaguary ha escrit:ei la veritat,,, es molt xulo ca n'alzina em va agrador molt!! per ser meri crec que si que ens varem creuar,porteu un almera gris???? jajajjaja.
per cert algu es casa per l'esglèsia ja heu parlat amb el capella???????
ei arare la invitació es super xula, llastima que jo donaré als noius una botella de vi, i per tant seria repetir molt!!! algú dona de detallet a les noies algo comestible? algo de xocolata? no trobo res que m'agradi... i les invitacions es cert tothom les llença un cop acabada la boda, pero costa molt decidir aquestes tonterietes...
bueno noies anem parlant!!!!!!!!!!!!!!!!! per cert algú es de Lleida?

Autor: Drix » dc. nov. 18, 2009 9:13 am
lamaca ha escrit:Hola jimaguari!
Benvinguda! Jo sóc de Lleida, però visc a Barcelona. I aquesta és una de les raons per les quals vàrem triar ca n'alzina, així queda a mig camí per tothom!
Sort que el divendres se'm va acudir mirar l'horari de la fira i vaig veure que s'havia anul·lat! Sinó ja hagués perdut tot el dissabte.
Porto una setmana intentant contactar amb els d'Artboda, pel tema fotògraf, i no hi ha manera, algú té un telf que no sigui el 902.... .
Les invitacions de l'ampolla de cava m'han encantat, és una idea genial.
El dia 13 de desembre m'apunto a les jornades obertes de ca n'alzina, només hi he anat una vegada i em moro de ganes de tornar-hi! També m'agradaria anar-hi un dia que hi hagi un casament pel civil, per veure com queda tot arreglat. El dia que hi vàrem anar estaven preparant-ho tot per un casament, però no hi havia ni les flors, ni gairebé res. I el tema decoració em "preocupa" una mica. Més que res, que em moro de ganes de veure-ho tot arreglat per fer-me a la idea de com serà el nostre gran dia!
Bona nit

Autor: sergicaroline » dc. nov. 18, 2009 12:00 pm
joan y susana ha escrit:sergicaroline ha escrit:Hola chicas!!
Primero felicidades a la nueva ca n'Alzinera, yo soy d can Macià, pero como estoy solita me "arrejunto" con vosotras![]()
No me he podido conectar en todo el fin d semana, y ayer tampoco, pero hoy ya estoy de nuevo aquí!! Acabo de hablar con Yolanda para la jornada d puertas abiertas este domingo, y me ha comentado que empieza a las 11h y que acabará a las 17h!! q es una especie de "fira", con expositores y eso... Por nosotros perfecto pq no tenemos ná de ná: ni fotógrafo, ni invitaciones, yo no he visto ni vestidos.... ayaayayay!!
Al final alguna de las alzineres se pasará por ahí?? a ver si nos vemos no???jejej
Ya diréis algo!!!
hola, sergicaroline!!
nosotros si que vamos a ca macia, porque el dia de las puertas abiertas de ca n´alzina trabajamos y nose si me lo podre combinar, por si no puedo voy a ca macia.
llame y nose si hable con yolanda o ariadna (no me dijo quien era) y me dijo q me apuntaba y a mitad de semana me llamaria.
haber si nos vemos

Autor: Drix » dc. nov. 18, 2009 12:29 pm

Autor: sergicaroline » dc. nov. 18, 2009 12:51 pm
Drix ha escrit:Carol, te he agregado en el face.. soy Sandra Ollé !

Autor: Llumeta » dc. nov. 18, 2009 4:42 pm

Autor: sergicaroline » dc. nov. 18, 2009 5:16 pm
Llumeta ha escrit:ohoh!! Ahí desafiando, sí señor. Soy la nº13, el 13 puertas abiertas...menos mal que tampoco yo soy supersticiosa! por la cuenta que me trae claro! JAJAJA
Me gusta eso de agregarnos al facebook, así tambien sabemos más las unas de las otras, verdad?
Que ganitas de plegar....

Autor: joan y susana » dc. nov. 18, 2009 7:10 pm