Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:Giss!! Torsaeann!!! Que guai, no????????? Com mola!! Felicitats!!!!!!!!!!!!
Papallona, que fas mes hores que un rellotge tu, eh!!!
Tara, creuem els dits amb lo de la grip, no??? Ais mare!
Happi, ja he anat avui a la Dux!! I molt bé, eh!!! Em sembla que ja he trobat la pelukeria que em pentinarà el dia de la meva boda! Yupi!! jijiji!!
Elxa, avui a l'anar a la pelu he passat per davant de la lleskeria! Es veu molt xula!! quan hi anem? ñam ñam!! jejeje
Petonets a totes!!!
Ahhh!!!!! perfecte!!!! que t'ho ha fet tal i com volies doncs???? super....esk això de que hi vagis i et facin el que elles volen no mola gaire!!!!
si si, tal com ho volia m'ho ha fet!!
a mi tampoc m'agrada que les peluqueres facin el que vulguin, i la que vaig sempre del poble ho fa!!
home, de fet al llegir el que em vas dir d'aquesta peluqueria ja anava preparada, i quan elles m'han vist m'han dit: "que et fem?? un canvi de look???" i jo he deixat anar un: "NOOOO!!!!!" que la dona s'ha quedat parada!! jajajajaja!!! em dec haver posat vermella i tot! i res, que li he dit tal com ho volia, i li he dit que em casava i el volia tan llarguet com fos possible... i ho ha entès! guai!
molt maques! i el tracte genial!
aps, i mentres la noia em rentava el cabell, la butaca em feia un massatge!! mai m'havien rentat el cabell així!!! jajajaja!!
n'he quedat molt contenta! tant que ja he demanat hora per la boda del desembre!! i m'han dit que ja em provaran algun recollit original! a veure com anirà! si em torna agradar faré d'aquesta la meva peluqueria! i per la boda de la tara tornaré a provar algun altre pentinat!
ais... no m'enrollo més!!
bona nit!!! muaks!