BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 19, 2009 11:48 am

Com va el dia noies????? algo de nou???? *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 19, 2009 2:10 pm

Holaaaaaaaaaaaa!

Doncs alguna... pff! tinc una cosina del meu cariñet a l'hospital: pneumònia bacteriana... pobra, ahir ho estava passant fatal... avui millor per això. He estat gairebé tot el matí amb ella, per això no he dit gaire cosetes...

Ah! Ja tinc dissenyades les invitacions. Quan n'hagi fet una en faig una foto i us les ensenyo per privi, ok?

A veure... una altra cosa! Ahir vaig comprar els bolis per alguns testimonis... són súpermacos. Al final els direm als meus germans que ens casem aquest diumenge... ja en tinc ganes! A veure quina cara posen, jejejeje! Em falta posar-hi les targetetes que vaig fer... Aquestes sí que les puc penjar per aquí i demà les trauré.
buniketa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 20, 2009 10:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 19, 2009 2:27 pm

Buniketa, t'han quedat super buniques ::love:: , ja veuràs quina il.lusió els hi fa als vostres germans!!!!

Espero que es recuperi aviat la cosina, i que no sigui res (+:-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 19, 2009 2:48 pm

jejeje... pobra! Avui ja estava millor, diuen que podria ser que el cap de setmana ja l'enviïn cap a casa...

confio que sí que els farà il·lusió...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. nov. 19, 2009 4:38 pm

Que xules buniketa!!! Però a mi m'agrada el text de la segona amb el dibuix de la primera i tercera!
Que es recuperi la cosina!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 19, 2009 8:21 pm

Ei, noies!

Acabo d'adonar-me que des que es va obrir aquest post (al setembre) fins ara (novembre), encara no 2 mesos si ens fixem en els dies, ja portem escrites 15 pàgines!!!! I som 4 des més habituals!!! Què us sembla, no està malament, eh?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dj. nov. 19, 2009 9:03 pm

hola noies, uff un dia sense internet i avui ja hi havia cua de missatges!! no pareu eeeh???!!!

buniketa són molt xules les targetes... em quedo amb la primera! per cert, espero que la teva cosina es recuperi abans -aquí surt la meva professió, jeje- i que els teus germans es portin la sorpresa de l'any amb el notición!!!

gemmaijordi2011 si la buniketa no t'ha passat el mail de la meva amiga per privi diga-m'ho i te l'envio jo, ok? benvinguda de nou al fòrum!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: cadui » dj. nov. 19, 2009 9:05 pm

per cert, a mi també em faria il·lusió conèixer-vos a totes en persona i poder compartir les nostres idees i inquietuds d'una altra manera! vosaltres heu obert espai al web de nuvis o novios.org?? nosaltres si i ja tenim un munt de comentaris de la familia i dels amics!!! jejeje!! >.-<:

bon finde noies!!! espero que no faci massa fred per Lleida perquè demà anem cap allà!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 19, 2009 9:42 pm

Aaiiiiiiiiiiiiiiiix! És que no sé per què em pensava que ens l'havies enviat a totes dues a la vegada! Perdona, gemmaijordi.... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dj. nov. 19, 2009 10:53 pm

buniketa ha escrit:Aaiiiiiiiiiiiiiiiix! És que no sé per què em pensava que ens l'havies enviat a totes dues a la vegada! Perdona, gemmaijordi.... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-)) :-)) :-)) :-))

no pateixis buniketa, li acabo d'enviar per privi :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. nov. 19, 2009 11:50 pm

Perdonadissima!!!!! Ja he rebut el privi!!! Tot correctissim!!
Nosaltres també tenim a la pàgina de nuvis.org, però ningñu ens ha escrit res ! :-/ :-/
Si si amb poquet temps anem avançant pàgines, el tema es no faltar perque després recuperar....
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. nov. 20, 2009 12:01 am

OOOOOOOhhhhhh!!! No havia vist que existeix nuvis.org i novios.org!!!Que un es català i altre castellà!!
Nosaltres el tenim al català, però continuem sense visites! :-( :-(
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: lluna2000 » dv. nov. 20, 2009 8:44 am

NUVOLET ha escrit:Quan ho sapiga tothom, jo no tinc cap incovenient en coneixeus personalment, de moment estic d'incognit encara jejejejejje :.0.-0.:

Quan tingueu informació dels musics feu-la arribar también!!! Gràcies!!!

Lluna has visitat la sala de l'ajuntament on fan la boda??

noiess sou genials!!!! *.-o-o.* >.-<: >.-<:

Bon dia Nuvolet!!!

feia uns dies que no hem conectava i ja veig que feu feina!!!

Doncs mira, just ahir la nit vam decidir que preferim casar-nos per la esglesia, de fet va ser comic, pq anavem a dormir i li dic "tinc una espineta per no casar-me a l'esglesia" i ell hem va dir "jo tambe!!!" y jo "com?????" i ell "jo hem casava per lo civil per tu!!! pensava que no en volies saber res de l'esglesia!!!"jejeje

aixi que si en trobem una....que imagino que si, ho farem a l'esglesia!!! El cert es que els nostres pares es posaran tant contents!

Desitjam sort en trobar-ne una!!!

Petonets!!
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dv. nov. 20, 2009 9:09 am

JAJAJAJAJA Llunaa doncs a mi just em va passar el contrari ho anavem a fer per l'esglesia, pero no em veia de cap de les maneres, per els meus pensament i creences així que contra pronòstic ho vam decidir fer per lo civil... Segur que trobaràs alguna, ets de lleida ciutat no?? PEr a mi les més boniques San Joan, Sant llorenç i la Catedral, si tingués que triar alguna estaría entre aquestes tres!!

De totes maneres sabeu alguna quans testimonis poden firmar el dia de la boda, crec que per l'esglesia fins cuatre, pero a l'ajuntament???

Gemmaijordi, tens sorpreseta al llibre de visites!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: NUVOLET » dv. nov. 20, 2009 9:15 am

Cadui, no trobo el teu espai a nuvis.org??? quin es???? :-/
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 20, 2009 10:33 am

NUVOLET ha escrit:JAJAJAJAJA Llunaa doncs a mi just em va passar el contrari ho anavem a fer per l'esglesia, pero no em veia de cap de les maneres, per els meus pensament i creences així que contra pronòstic ho vam decidir fer per lo civil... Segur que trobaràs alguna, ets de lleida ciutat no?? PEr a mi les més boniques San Joan, Sant llorenç i la Catedral, si tingués que triar alguna estaría entre aquestes tres!!

De totes maneres sabeu alguna quans testimonis poden firmar el dia de la boda, crec que per l'esglesia fins cuatre, pero a l'ajuntament???

Gemmaijordi, tens sorpreseta al llibre de visites!!! :-)ok:

Osti, no fotis! Jo em pensava que a l'església podien signar tants com tu vulguis... és el que tenia entès... :star::

Pel que fa al civil, jo sé que s'han de portar 2 testimonis, un per cada banda, que no siguin familiars directes, és a dir, que no comparteixin cognom amb tu i, per ser més estrictes, us haurien de conéixer de fa més de dos anys per testificar que no esteu casats i que ho feu lliurement. Bueno, em penso que el rotllo va així.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 20, 2009 10:36 am

lluna2000 ha escrit:
Doncs mira, just ahir la nit vam decidir que preferim casar-nos per la esglesia, de fet va ser comic, pq anavem a dormir i li dic "tinc una espineta per no casar-me a l'esglesia" i ell hem va dir "jo tambe!!!" y jo "com?????" i ell "jo hem casava per lo civil per tu!!! pensava que no en volies saber res de l'esglesia!!!"jejeje

aixi que si en trobem una....que imagino que si, ho farem a l'esglesia!!! El cert es que els nostres pares es posaran tant contents!

Petonets!!

Doncs enhorabona pel canvi de decisió, si és el que a vosaltres us agrada... endavant!!!

A mi les esglésies que més m'agraden són Sant Joan, La Catedral, La Mare de Déu del Carme (si vols anar a Sant Joan la veuràs perquè el despatx parroquial el tenen allí) i Sant Llorenç també m'agrada molt, però si et dic la veritat, em sembla una mica massa fosca per un casament, però és clar, això va a gust de cadascú!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 20, 2009 10:46 am

gemmaijordi2011 ha escrit:OOOOOOOhhhhhh!!! No havia vist que existeix nuvis.org i novios.org!!!Que un es català i altre castellà!!
Nosaltres el tenim al català, però continuem sense visites! :-( :-(

Snif snif! :-( :-( :-( al meu tampoc hi escriu res ningú... bueno, és que tampoc saben que tinc web, així que...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: lluna2000 » dv. nov. 20, 2009 11:59 am

buniketa ha escrit:Noies! estic súper emocionada, perquè ja hem pagat la senyal de reserva del restaurant, però és que a més vaig entrar a les botigues de Rosa Clarà i Aire per demanar catàlegs... També vaig estar a Pronovias, però els vaig dir que era pel 2011 i em van contestar que millor em posés a la web. Així em puc fer una lleugera idea dels preus (al de RC sí que els posen, als de Aire no, però si us n'interessa algun al dressbori si que hi ha un catàleg amb preus.

Boniketa, jo la setmana que ve començo a mirar vestits!! M'has dit que per internet es poden mirar els preus?? Ja hem diras l'enllaç!

Jo de la RC m'han parlat fatal, anire a pronovia i aire, i m'han parlat molt be del lluna de drap, potser començi per aqui,,, de RC m'han dit que si li passa algo al vestit et deixen tirada, en canvi la resta si cal venen a fer-te el retoc el mateix dia!! Mirat'ho bé, ja et contare com va!!!

Saludos a totes!! *.-o-o.*

Per cert ALGU SAP D'ON PUC TREURE EL TELEFON DE LA CATEDRAL DE LLEIDA??? porto navegant un munt i no hi ha manera!!!!
lluna2000

EntradaAutor: lluna2000 » dv. nov. 20, 2009 12:03 pm

buniketa ha escrit:
lluna2000 ha escrit:

Petonets!!

Doncs enhorabona pel canvi de decisió, si és el que a vosaltres us agrada... endavant!!!

A mi les esglésies que més m'agraden són Sant Joan, La Catedral, La Mare de Déu del Carme (si vols anar a Sant Joan la veuràs perquè el despatx parroquial el tenen allí) i Sant Llorenç també m'agrada molt, però si et dic la veritat, em sembla una mica massa fosca per un casament, però és clar, això va a gust de cadascú!

Estic mirant precisament Catedral (castell seu vella) i Sant Joan, la de sant llorenç es molt fosca per les fotos com molt be hem dius tu!! a veure si tenim sort! El meu home ha trucat a la catedral que hi ha al costat del H y M, i li han dit que ens poden casar a la data que hem demanat, pero jo no sé molt bé si si casa molta gent boniketa, aquesta dius que esta be???no se caageuen molt les palomes???
lluna2000

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant