Autor: NUVOLET » dj. nov. 19, 2009 11:48 am

Autor: buniketa » dj. nov. 19, 2009 2:10 pm

Autor: NUVOLET » dj. nov. 19, 2009 2:27 pm
, ja veuràs quina il.lusió els hi fa als vostres germans!!!! 

Autor: buniketa » dj. nov. 19, 2009 2:48 pm

Autor: gemmaijordi2011 » dj. nov. 19, 2009 4:38 pm

Autor: buniketa » dj. nov. 19, 2009 8:21 pm

Autor: cadui » dj. nov. 19, 2009 9:03 pm

Autor: cadui » dj. nov. 19, 2009 9:05 pm

Autor: buniketa » dj. nov. 19, 2009 9:42 pm

Autor: cadui » dj. nov. 19, 2009 10:53 pm
buniketa ha escrit:Aaiiiiiiiiiiiiiiiix! És que no sé per què em pensava que ens l'havies enviat a totes dues a la vegada! Perdona, gemmaijordi....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: gemmaijordi2011 » dj. nov. 19, 2009 11:50 pm

Autor: gemmaijordi2011 » dv. nov. 20, 2009 12:01 am

Autor: lluna2000 » dv. nov. 20, 2009 8:44 am
NUVOLET ha escrit:Quan ho sapiga tothom, jo no tinc cap incovenient en coneixeus personalment, de moment estic d'incognit encara jejejejejje![]()
Quan tingueu informació dels musics feu-la arribar también!!! Gràcies!!!
Lluna has visitat la sala de l'ajuntament on fan la boda??
noiess sou genials!!!!![]()
![]()
Autor: NUVOLET » dv. nov. 20, 2009 9:09 am

Autor: NUVOLET » dv. nov. 20, 2009 9:15 am

Autor: buniketa » dv. nov. 20, 2009 10:33 am
NUVOLET ha escrit:JAJAJAJAJA Llunaa doncs a mi just em va passar el contrari ho anavem a fer per l'esglesia, pero no em veia de cap de les maneres, per els meus pensament i creences així que contra pronòstic ho vam decidir fer per lo civil... Segur que trobaràs alguna, ets de lleida ciutat no?? PEr a mi les més boniques San Joan, Sant llorenç i la Catedral, si tingués que triar alguna estaría entre aquestes tres!!
De totes maneres sabeu alguna quans testimonis poden firmar el dia de la boda, crec que per l'esglesia fins cuatre, pero a l'ajuntament???
Gemmaijordi, tens sorpreseta al llibre de visites!!!

Autor: buniketa » dv. nov. 20, 2009 10:36 am
lluna2000 ha escrit:
Doncs mira, just ahir la nit vam decidir que preferim casar-nos per la esglesia, de fet va ser comic, pq anavem a dormir i li dic "tinc una espineta per no casar-me a l'esglesia" i ell hem va dir "jo tambe!!!" y jo "com?????" i ell "jo hem casava per lo civil per tu!!! pensava que no en volies saber res de l'esglesia!!!"jejeje
aixi que si en trobem una....que imagino que si, ho farem a l'esglesia!!! El cert es que els nostres pares es posaran tant contents!
Desitjam sort en trobar-ne una!!!
Petonets!!

Autor: buniketa » dv. nov. 20, 2009 10:46 am
gemmaijordi2011 ha escrit:OOOOOOOhhhhhh!!! No havia vist que existeix nuvis.org i novios.org!!!Que un es català i altre castellà!!
Nosaltres el tenim al català, però continuem sense visites!![]()
al meu tampoc hi escriu res ningú... bueno, és que tampoc saben que tinc web, així que...
Autor: lluna2000 » dv. nov. 20, 2009 11:59 am
buniketa ha escrit:Noies! estic súper emocionada, perquè ja hem pagat la senyal de reserva del restaurant, però és que a més vaig entrar a les botigues de Rosa Clarà i Aire per demanar catàlegs... També vaig estar a Pronovias, però els vaig dir que era pel 2011 i em van contestar que millor em posés a la web. Així em puc fer una lleugera idea dels preus (al de RC sí que els posen, als de Aire no, però si us n'interessa algun al dressbori si que hi ha un catàleg amb preus.
Autor: lluna2000 » dv. nov. 20, 2009 12:03 pm
buniketa ha escrit:lluna2000 ha escrit:
Doncs mira, just ahir la nit vam decidir que preferim casar-nos per la esglesia, de fet va ser comic, pq anavem a dormir i li dic "tinc una espineta per no casar-me a l'esglesia" i ell hem va dir "jo tambe!!!" y jo "com?????" i ell "jo hem casava per lo civil per tu!!! pensava que no en volies saber res de l'esglesia!!!"jejeje
aixi que si en trobem una....que imagino que si, ho farem a l'esglesia!!! El cert es que els nostres pares es posaran tant contents!
Desitjam sort en trobar-ne una!!!
Petonets!!
Doncs enhorabona pel canvi de decisió, si és el que a vosaltres us agrada... endavant!!!
A mi les esglésies que més m'agraden són Sant Joan, La Catedral, La Mare de Déu del Carme (si vols anar a Sant Joan la veuràs perquè el despatx parroquial el tenen allí) i Sant Llorenç també m'agrada molt, però si et dic la veritat, em sembla una mica massa fosca per un casament, però és clar, això va a gust de cadascú!