buniketa ha escrit:)
NUVOLET ha escrit:Buniketa la del carme, em van batejar a mi, també es molt monaaa!!!
Lluna, doncs superbe que ja tinguis tot bastant lligat, ja ens anirás contant, a mi els meus vestits preferits son els d'Aire, ara per ara clar...
Sí que n'és, de bonica! Jo hi havia estat alguna altra vegada, però devia ser moooooolt petita, perquè ni me'n recordava...
però un dia que hi vam entrar per anar a parlar de la de Sant Joan... em vaig quedar glaçada! em va impactar moltíssim, em va encantar, vaja!
Lluna, ja ho tens gairebé tot, no? i el fotògraf? quin heu triat? no recordo el dia que et cases... jo és que sóc una mica així, saps? jejeje... Tu explica, explica... sobretot cosetes de les botigues de vestits, dels vestits en si,... detallets, detallets, que ens agrada xafardejar, jejeje (bueno, vale, si més no a mi...

Nuvolet, Boniketa, la del Carme tanbe hem porta records a mi, per dintre es molt maca!Pero hem fei ilusió en un lloc nou, net de recors per començar-ne a escriure de nous...que cursi m'ha quedat!!
Hem d'aqui 6 mesos!!15 de maig del 2010 (per cert, com coi ho he de fer pq hem surti la data de quan queda com a vosaltres???)
M'han recomanat un fotograf,i un altre i un altre, nosé que farem! pero m'ho vull prendre en calma, quan hem va demanar la mà vam decidir que no posariem la data en un any vista, pq som molt patidors, fa 1mes nomes que ho vam decidir que seria al maig, i menos mal!! pq no volia tornarme boja pensant en la boda tot el dia i vaig pel cami!!jejeje
Al maig pq fem 8 anyets junts i 6 anys aguantant-nos i convivint jejeje! En fi! ja us dire que tal amb els vestits pero confesso que m'he posat a dieta per baixar un parell de quilets que arrossegava de les paelles i els fideuas que hem vaig fotre a tossa al agost jejejej!!
Cadui!!, mirare d'activar l'opcio de rebre missatges, ja veus q soc novatilla!!!
Noies estic encantada d'haver trobat aquest foro, n'aprenc molt de vosaltres i a mi Boniketa també m'agrada tafanejjar jejejejej
Petons!!!!!