BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: lluna2000 » dv. nov. 20, 2009 12:06 pm

NUVOLET ha escrit:JAJAJAJAJA Llunaa doncs a mi just em va passar el contrari ho anavem a fer per l'esglesia, pero no em veia de cap de les maneres, per els meus pensament i creences així que contra pronòstic ho vam decidir fer per lo civil... Segur que trobaràs alguna, ets de lleida ciutat no?? PEr a mi les més boniques San Joan, Sant llorenç i la Catedral, si tingués que triar alguna estaría entre aquestes tres!!

De totes maneres sabeu alguna quans testimonis poden firmar el dia de la boda, crec que per l'esglesia fins cuatre, pero a l'ajuntament???

Gemmaijordi, tens sorpreseta al llibre de visites!!! :-)ok:

A l'ajuntament tan sols un testimoni per nuvia i un per nuvi!!!!

Per cert, m'han donat el detall del que ens entra a la Prats i no hi posa res per fotos, aixi que haurem de tirar per fotograf!

Noies i que tal porteu lo del "pasillo?" a mi hem fa panic, tinc hasta malsnos jejeje, i ara que es per esglesia.....aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh :star::
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dv. nov. 20, 2009 12:19 pm

Si si no hi posa res del fotograf a la prats, però jo de tu preguntaria perque potse ells te poden proporcionar un a l'ultima boda que hi vaig anar al 2008 ens van donar fotos y les cartulines eres de la prats, així que si no han canviat potser et donen alguna referencia :-)ok:

Buniketa, ja t'estrenat la web!! jo fins mes endavant no me la faré, quan ho sapiga tothom si!!!

Jo al pensar en el "pasadís" m'emociono així que imaginat... jejejeje
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 20, 2009 1:54 pm

Hola, guapes!

A veure, anem a pams, que marxo una estoneta i ja em perdo de tooooot!...

Nuvolet, ara aniré a veure els comentaris de la web... gràcies, guapíssima!!!!

Lluna: la veritat és que la primera impressió a la RC no va ser gaire agradable: hi havia una senyora molt seca que se'm va mirar malament quan va veure que portava un altre catàleg a la mà, que al final li vaig ensenyar i li vaig espetar: "sí, és un altre catàleg, aquest és d'Aire". Però bé, ja veurem, a mi encara em queden dies... Ja m'explicaràs a veure què. Del Lluna de Drap, les noies són maques, allí vaig comprar el vestit de comunió de la meva neboda, i molt molt bé. A Aire també em van atendre molt bé, i a pronovias he sentit opinions de tot tipus, però és clar, cadascú és cadascú...
Per cert, una correcció: millor digues que la Catedral és la del Carrer Major (la de l'HM) i el Castell és la Seu Vella (sí que és una catedral, però fa tant que no funciona així, que és ocasional que s'hi celebren misses i tal). Et passaré el telèfon per privat, i també els comentaris al respecte.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluna2000 » dv. nov. 20, 2009 1:59 pm

buniketa ha escrit:Hola, guapes!

A veure, anem a pams, que marxo una estoneta i ja em perdo de tooooot!...

Nuvolet, ara aniré a veure els comentaris de la web... gràcies, guapíssima!!!!

Lluna: la veritat és que la primera impressió a la RC no va ser gaire agradable: hi havia una senyora molt seca que se'm va mirar malament quan va veure que portava un altre catàleg a la mà, que al final li vaig ensenyar i li vaig espetar: "sí, és un altre catàleg, aquest és d'Aire". Però bé, ja veurem, a mi encara em queden dies... Ja m'explicaràs a veure què. Del Lluna de Drap, les noies són maques, allí vaig comprar el vestit de comunió de la meva neboda, i molt molt bé. A Aire també em van atendre molt bé, i a pronovias he sentit opinions de tot tipus, però és clar, cadascú és cadascú...
Per cert, una correcció: millor digues que la Catedral és la del Carrer Major (la de l'HM) i el Castell és la Seu Vella (sí que és una catedral, però fa tant que no funciona així, que és ocasional que s'hi celebren misses i tal). Et passaré el telèfon per privat, i també els comentaris al respecte.

No cal el telèfon!! M'han comentat que la del carrer major es massa fosca i molt gran i hem tingut la xiripa de que la de la Plaça Sant Joan esta disponibleeee!!!!! *.-o-o.*
A més l'hora que hem va bé a les 12h pq a les 13.30 ja s'ha d'anar a la Prants oeeeeeeee oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ets un sol buniketa!! gracies per les recomanacions!!! Tinc hora a lluna de drap i també demanaré hora al pronovias (tinc una amiga que diu que sempre s'ha arrepentit de no anar alli!!!) T'aniré informant! ::love::
lluna2000

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 20, 2009 2:03 pm

Molt bé! FELICITAAAAAAAAAAAATS! És una església moooooolt maca, és una de les nostres opcions, tot i que a mi, per motius personals, m'encantaria la Catedral. És veritat que és una mica fosca, però quan s'hi fan casaments és molt maca, és més fosca la de Sant Llorenç; a la Catedral la il·luminació està més cuidada per aquells dies. Bueno, ja veurem...

L'altra opció és la del Carme; també és molt maca... sembla una catedral però en petit.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. nov. 20, 2009 2:32 pm

Buniketa la del carme, em van batejar a mi, també es molt monaaa!!!

Lluna, doncs superbe que ja tinguis tot bastant lligat, ja ens anirás contant, a mi els meus vestits preferits son els d'Aire, ara per ara clar...
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 20, 2009 3:31 pm

)
NUVOLET ha escrit:Buniketa la del carme, em van batejar a mi, també es molt monaaa!!!

Lluna, doncs superbe que ja tinguis tot bastant lligat, ja ens anirás contant, a mi els meus vestits preferits son els d'Aire, ara per ara clar...

Sí que n'és, de bonica! Jo hi havia estat alguna altra vegada, però devia ser moooooolt petita, perquè ni me'n recordava...
però un dia que hi vam entrar per anar a parlar de la de Sant Joan... em vaig quedar glaçada! em va impactar moltíssim, em va encantar, vaja!

Lluna, ja ho tens gairebé tot, no? i el fotògraf? quin heu triat? no recordo el dia que et cases... jo és que sóc una mica així, saps? jejeje... Tu explica, explica... sobretot cosetes de les botigues de vestits, dels vestits en si,... detallets, detallets, que ens agrada xafardejar, jejeje (bueno, vale, si més no a mi... :-( :-)) :-( :-))
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 20, 2009 3:54 pm

deu ni do noies!!! en poques hores tot el que heu escrit!!!!

lluna no et puc enviar el mail de la meva amiga perquè diu que tens desactivada l'opció de rebre missatges privats ¿? Enhorabona per l'església!! és molt bonica!!!

Noies jo la web la tinc a la versió castellana perquè tota la família és de fora! novios.org/alfonsycarol :-)ok: com que ja ho sap tothom vam fer la web, però encara no hi han massa coses escrites perquè fins al gener no podem confirmar la data amb l'església i el restaurant esperarem a tenir-ho lligat amb Sta Maria.

Bé noies, us deixo que me'n vaig cap a les terres de ponent!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 20, 2009 4:11 pm

cadui ha escrit:deu ni do noies!!! en poques hores tot el que heu escrit!!!!

lluna no et puc enviar el mail de la meva amiga perquè diu que tens desactivada l'opció de rebre missatges privats ¿? Enhorabona per l'església!! és molt bonica!!!

Noies jo la web la tinc a la versió castellana perquè tota la família és de fora! novios.org/alfonsycarol :-)ok: com que ja ho sap tothom vam fer la web, però encara no hi han massa coses escrites perquè fins al gener no podem confirmar la data amb l'església i el restaurant esperarem a tenir-ho lligat amb Sta Maria.

Cadui, benvinguda de nou a les terres de ponent, guapa!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: lluna2000 » dv. nov. 20, 2009 7:16 pm

buniketa ha escrit:)
NUVOLET ha escrit:Buniketa la del carme, em van batejar a mi, també es molt monaaa!!!

Sí que n'és, de bonica! Jo hi havia estat alguna altra vegada, però devia ser moooooolt petita, perquè ni me'n recordava...
però un dia que hi vam entrar per anar a parlar de la de Sant Joan... em vaig quedar glaçada! em va impactar moltíssim, em va encantar, vaja!

Lluna, ja ho tens gairebé tot, no? i el fotògraf? quin heu triat? no recordo el dia que et cases... jo és que sóc una mica així, saps? jejeje... Tu explica, explica... sobretot cosetes de les botigues de vestits, dels vestits en si,... detallets, detallets, que ens agrada xafardejar, jejeje (bueno, vale, si més no a mi... :-( :-)) :-( :-))

Nuvolet, Boniketa, la del Carme tanbe hem porta records a mi, per dintre es molt maca!Pero hem fei ilusió en un lloc nou, net de recors per començar-ne a escriure de nous...que cursi m'ha quedat!! =0-0-)

Hem d'aqui 6 mesos!!15 de maig del 2010 (per cert, com coi ho he de fer pq hem surti la data de quan queda com a vosaltres???) :-)) :-))

M'han recomanat un fotograf,i un altre i un altre, nosé que farem! pero m'ho vull prendre en calma, quan hem va demanar la mà vam decidir que no posariem la data en un any vista, pq som molt patidors, fa 1mes nomes que ho vam decidir que seria al maig, i menos mal!! pq no volia tornarme boja pensant en la boda tot el dia i vaig pel cami!!jejeje

Al maig pq fem 8 anyets junts i 6 anys aguantant-nos i convivint jejeje! En fi! ja us dire que tal amb els vestits pero confesso que m'he posat a dieta per baixar un parell de quilets que arrossegava de les paelles i els fideuas que hem vaig fotre a tossa al agost jejejej!! >.-<:

Cadui!!, mirare d'activar l'opcio de rebre missatges, ja veus q soc novatilla!!!

Noies estic encantada d'haver trobat aquest foro, n'aprenc molt de vosaltres i a mi Boniketa també m'agrada tafanejjar jejejejej
:-)(:-)
Petons!!!!! :-()-)
lluna2000

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. nov. 20, 2009 8:52 pm

Felicitats a totes les nuvies del 2011!!!!

Escribiu un munt, eh???

Per qualsevol cosa que us pugui ser dajuda aqui esta una del 2010!!!!

Besitos princessetes!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 20, 2009 11:30 pm

nuvia2010 ha escrit:Felicitats a totes les nuvies del 2011!!!!

Escribiu un munt, eh???

Per qualsevol cosa que us pugui ser dajuda aqui esta una del 2010!!!!

Besitos princessetes!!!

Moltes gràcies, reguapa!

Ja veus que les lleidatanes del 2011 venim amb molta força, eh? Tenim unes bones mestres al 2010...
No pateixis, que et preguntarem, t'interrogarem i et marejarem si fa falta, jejejeje...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » ds. nov. 21, 2009 7:54 am

Lluvia per ferte la compta enrera, ves a nuvis.org i allí podràs crear-la, et donaran una url i després la afegeixes al teu perfil on posa signatura!!!

Si si venim amb força les de 2011!!! lo que estem aprenent ehh nenes!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » ds. nov. 21, 2009 11:01 am

NUVOLET ha escrit:Lluvia per ferte la compta enrera, ves a nuvis.org i allí podràs crear-la, et donaran una url i després la afegeixes al teu perfil on posa signatura!!!

Si si venim amb força les de 2011!!! lo que estem aprenent ehh nenes!!! :-)ok:

jejejje... nuvolet, estem una mica adormides, eh? jejeje

Lluna + núvia = LLUVIA, jejejeje!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » ds. nov. 21, 2009 11:29 am

jajajajja buniketa adormida total!!! volia dir Lluna!!!

venga bon cap de setmana a totes, vaig de compres a veure que trobo!!! :-()-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » ds. nov. 21, 2009 11:40 am

Bon cap de setmana a totes, guapes!

Ja us explicaré què tal el diumenge amb els meus tatos... jejejj!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » ds. nov. 21, 2009 1:22 pm

buniketa ha escrit:Bon cap de setmana a totes, guapes!

Ja us explicaré què tal el diumenge amb els meus tatos... jejejj!

això això!!! ja ens contaràs que tal reaccionen els teus tatos!!! nosaltres li direm demà als tiets del meu xiquet :-)ok:

Bon cap de setmana a totes!!!!!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: lluna2000 » ds. nov. 21, 2009 2:46 pm

cadui ha escrit:deu ni do noies!!! en poques hores tot el que heu escrit!!!!

Cadui, ja m'he activat la opció missatges privats! Ja hem pot enviar el seu contacte, la teva amiga!!

Moltes gràcies i bon cap de setmana!!!!

Nuvia 2010, jo també hem caso al 2010 pero aquestes nuvies del 2011 estan mes motivades i posades que ningu!!! M'esteu ajudant moltissim noies, i aquest foro vostre es molt actiu, desseguida contesteu i animeu a les companyes!!Jo aqui hem trobo com a casa!jejeje

Bon cap de setmana i no gasteu molt!!!!
lluna2000

EntradaAutor: NUVOLET » ds. nov. 21, 2009 2:51 pm

Si si la veritat que som motivades les del 2011!!! jejejej acceptem a totes les nuvies del món que vulguin posar el seu granet d'arena!!! >.-<:

Ja he arribat de les compres, cosetes de nadal he comprat per guarnir la caseta!!!! el meu nen em matarà...
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » ds. nov. 21, 2009 6:43 pm

NUVOLET ha escrit:Si si la veritat que som motivades les del 2011!!! jejejej acceptem a totes les nuvies del món que vulguin posar el seu granet d'arena!!! >.-<:

Ja he arribat de les compres, cosetes de nadal he comprat per guarnir la caseta!!!! el meu nen em matarà...

jejeje... en això em penso que ets una mica com jo, eh? impacient impacient...

El bo és que ell sempre em diu... "i en lloc de comprar per casa nostra o per mi i els altres, per què no et compres algo per a tu?"... és que m'agrada tant fer sorpreses i gaudir de les coses tots junts, que ja m'ho passo bé veient que als altres els agrada... aix, què en som de tontes, les dones, per aquestes coses, eh?
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant